-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendettta
tag
válasz MasterDeeJay #17562 üzenetére
azok a hankookok nem rossz gumik viszont neked a gyári méreted is 205/55/15, ennek nem váltója a 195/65/15..szóval nem mondhatni egészségesnek
szerk.: A dayton újonnan is gány
(#17564) TasiA :
[ Szerkesztve ]
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
TasiA
senior tag
válasz MasterDeeJay #17562 üzenetére
A Dayton-tól csak jobbat vehetsz, de 195/65 nagy lesz az autódra. Max 195/60R15!
-
Sza_Sa
senior tag
válasz MasterDeeJay #81651 üzenetére
Sógoré így járt, ( szintén g) Győrben tudok kontaktot, kiütötték neki a kódot.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz MasterDeeJay #81651 üzenetére
Dupla
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz MasterDeeJay #82048 üzenetére
Estleg az érzékelő vezetéke feszülhet, szakadás vagy test léphet fel...
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterDeeJay #82048 üzenetére
ABS szenzort nézzétek meg
-
válasz MasterDeeJay #84571 üzenetére
Na hát 3 napja nem nő az olajszint, szóval csak kosz mehetett az injektorba ami nyitva maradt és telehányta az olajat de most már zár rendesen, kitisztult. Öntöttem bele azért injektortisztítót, valamint új olajat és szűrőket megrendeltem jövő héten csere. Az elmaradt benzinszűrő csere volt a hiba forrása, azaz én mivel nem cseréltettem le. Olajszintet továbbra is hetente nézem majd.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
diegho
nagyúr
válasz MasterDeeJay #84652 üzenetére
Vagy kiönteni a szűrőből.
-
Sanki
addikt
válasz MasterDeeJay #84652 üzenetére
Jó ötlet, megpróbálom így.
(#84653) diegho: sajnos akkora kulcs nincs itthon, az lesz a B terv.
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz MasterDeeJay #85410 üzenetére
Utolsó 2 a gyári méret, ha lehet, olyat rakj fel.
Minden más meg már eléggé vallásos.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
kentucky
őstag
válasz MasterDeeJay #85457 üzenetére
Szuper, köszi a választ.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz MasterDeeJay #85610 üzenetére
"...a lambda szonda (o2 sensor open circuit? Ez van a katalizátor előtt?) mert az valóban rossz lehet (fix 416mv-ot ír)..."
"... és jött pluszba egy P0170 ami szegény keverékre utal..."
"...Csak a P0170 és a lambda van a hibák között..."P0170 Tüzelőanyag szabályozás hibás működése (hengersor 1)
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mandras81
senior tag
válasz MasterDeeJay #87473 üzenetére
Ez elvileg 5 sebességes Easytronic, ha minden igaz.
@Luck Dragon: viszont tiptronic-ot emlegetett... Az öt sebességre nem kérdeztem rá, csak az adatlapon van rajta, szóval bármelyik lehet... Kettő közül veszélyesebb valamelyik a másiknál?
[ Szerkesztve ]
-
válasz MasterDeeJay #87473 üzenetére
Elvileg a négy sebességes automata az öt sebességes easytronic és a hat sebességes tiptronic volt nem?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz MasterDeeJay #87476 üzenetére
Ez nekem új!
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
nagyúr
válasz MasterDeeJay #88932 üzenetére
Gyári vezérlés került bele?
-
nagyúr
válasz MasterDeeJay #88934 üzenetére
Szíjas a vezérlés ugye? Látatlanban én nem akarok (nem tudok) erre semmit mondani, de alapvetően a gyári vezérlés szettek híve vagyok. A 2000-es fordulaton, emelkedőn, az pont az a tartomány ahol rendesen terhelve van a motor, nincs elég nyomaték. Nekem volt már, hogy szar volt a feszítő szíjas vezérlésű autómban, de az nem csak bizonyos fordulaton jelentkezett, így én alapvetően máshol keresném a problémát.
-
Lajos1966
tag
válasz MasterDeeJay #88932 üzenetére
Azt a lambdaszondát ki kéne cserélni,mert elég vastagon beleszól a benzin-levegő keverési arányba.Esetedben akár az is előfordulhat.hogy amikor jön az emelkedő,akkor adsz neki egy gázfröccsöt,de a lambda mivel hibás nem megfelelő keveréket ad és elszegényedik.Ekkor simán becsöröghet a motor.
-
Lajos1966
tag
válasz MasterDeeJay #88940 üzenetére
Amennyiben cserélted és mégis ismétlődően hibára dobja,akkor valószínű,hogy az már csak a következmény.Nem tudom a motorod kódját,de lambdaszondából a szerelők általában a gyárit (vagy beszállítóit) szokták ajánlani.Azokat szeretik leginkább az Opel motorok.Régebben ez a Bosch volt.Egy diag sokat segítene élő adatokkal.
-
ntomka
nagyúr
válasz MasterDeeJay #88943 üzenetére
Hülye kérdés: milyen benzint tankolsz?
ツ Headphones on - World off
-
gyenesmartin
őstag
válasz MasterDeeJay #88940 üzenetére
Erre én is kíváncsi lennék, hogy mi is ez a csörgés.
Nekem 1.6 SR motorom van. 2-3000-es fordulaton közepes gázpedál állásnál csinál ilyen hangot. Ha visszább veszem a gázt, vagy jobban rálépek, akkor szintén megszűnik. Ha lenyomtam padlóig, majd óvatosan vissza, akkor visszajön ez a csörgés, plusz olyan hangja van, mintha a szelepek lefújnának (nem tudom mire hasonlítani).
Eleinte csak néha csinálta, most mindig.
Lambdaszondát, egy szerelő szerint kiírja hibának, de senki másnál nem jön be ez a hibakód, csak az, hogy szegény a keverék. -
válasz MasterDeeJay #88932 üzenetére
Na kopogás megoldódott olajcserével. Most már bele való 5w40-es került a korábbi 10w40 helyett. Persze új olajszűrő és légszűrő is mert utóbbi elmaradt tavaly bár nem volt nagyon vészes. A használt olajban kb 11ekm volt.
Tehát a lényeg hogy a nem bele való olaj utolsó pár ezer km-nél kopogott. Meglátom hosszú távon visszatér-e a kopogás.
A kérdéses emelkedőn ugyan úgy erőlködve megy fel de legalább nem kopog. Az is igaz hogy már odafigyelek rá hogy ne erőltessem szegény 2000-es fordulaton vagy alatta hegymenetben. Tehát vagy hagyom közepes gázon 3.-ban 70 körül hogy felmásszon vagy nagyobb gázzal 4.-ben 90-el de semmi esetre sem a kettő között.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Petyyyyy
addikt
válasz MasterDeeJay #90135 üzenetére
Kieg.: a műanyag motorburkolatot két gumicsöcs tartja Ha ezek nincsenek meg, akkor egész úton rázkódik a burkolat és addig mozgatja az olajbetöltő sapkát, hogy az lerepül az esetlegesen kiszáradt tömítés miatt. Filléres tétel, érdemes megvenni.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
adorjant
senior tag
válasz MasterDeeJay #91281 üzenetére
Tudomásom szerint szoftveres a különbség, Vectrában fordul elő a 122 lóerős változat.
Egyébként itt szoktam olvasgatni, sok mindent meg lehet tudni az autóinkról
[link] -
válasz MasterDeeJay #91281 üzenetére
Elvileg ugyan az a történet mint a Z16XE1 és a Z16XEP esetében.
XEP volt az XE1 utódja lényegében ugyan az de XE1-et keveset gyártottak mert anyag hibásak voltak a hengerfejesedés és porladtak. Ezért hamar le is állították, majd jött a közismert XEP amiben mindent orvosoltak.
Ebből az XE1 motorból legtöbbet Angliában és környékén adtak el. De kis hazánkban is található .
De majd DR. Mohabá kijavítt ha nincs igazam.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
cszolee79
csendes tag
válasz MasterDeeJay #91379 üzenetére
Szuper, köszönöm a választ.
Elég ha mutatja az értékeket meg tudok hibakódot törölni ha úgy alakul.Én egy picit drágábbat néztem, WiFi-st, mert az iOS-el (iPadom van) nem mennek a 2.0-s Bluetooth szabványú olcsók, ami 4.0-s az meg drága/nincs. WiFissel meg elvileg 100% hogy jó lesz. Ez emagdigitalban vagy hol 15e, találtam egy használtat féláron.
Ma cseréltem MAP szenzort (eredeti, gyári bontott), nem az volt a baja, meleg motorral 500m után lefulladt a gép (ma MAP szenzort lehúzva közlekedtem, jó szarul, de legalább ment).
Eredeti MAP vissza, ugyanaz.IAT szenzort lehúztam -> ??? !!! nem fullad!
Holnap IAT nélkül tesztelek, aztán ha úgy jó veszek egyet Cromaxnál fillérekért.
... aztán majd a végén kiderül hogy nem az volt De sajnos bontott nem volt hogy megnézzem vele.Tünetek mindenesetre stimmelnek, de van még 4-5 másik érzékelő, ami ugyanezt produkálhatja.
Failure Symptoms of an IAT Sensor
-Rough idling when engine is cold (stimmel)
-Knocking sound from engine (ezt nem hallottam, de lehet)
-Slow ignition starts (stimmel)
-Stalling engine (stimmel)
-Engine stumbling in revolutions when cold (stimmel)
-Sudden surges in engine revolutions after warming up (stimmel)
-Check engine signal on dashboard lights up with error code for a malfunctioning sensor (nem ír hibakódot ha törlöm, szerinte jó)[ Szerkesztve ]
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
cszolee79
csendes tag
válasz MasterDeeJay #91382 üzenetére
Igen, ne is mondd... előző, "szar francia" Rönó Megane 1-esemet 8 évesen vettem (2002-es gyártás), 9 évig annyi volt vele a dolog hogy kopó-fogyót cserélték, meg olajcsere, vezérlés, vízpumpa. Pöccröff indult hidegen-melegen, sose volt baja.
Ez meg? Lassan szervizt nyithatnék
Főtengely jeladó, felső holtpont jeladó, 2db vízhőmérséklet jeladó, MAP, IAT, 2 lambda szonda, senki sem tud értelmeset mondani, eddig kb a legokosabb az volt, hogy kezdjem el sorban cserélgetni őket aztán majd jó lesz. Ha úgy sem, akkor meg vigyem autóvillamosságihoz aztán majd lesz valami.Fojtószelep fémtiszta, csak a karter olaj van a belső felületén, megnéztem, de azért lehet hogy veszek egyet, láttam bontottat 10 ezerért szép állapotban.
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
ntomka
nagyúr
válasz MasterDeeJay #91541 üzenetére
Én is így szoktam. Mikor cseréltetem az olajat, 1 litert méretek ki pluszban és ott tartom biztonság miatt.
ツ Headphones on - World off
-
Phobion
őstag
válasz MasterDeeJay #91544 üzenetére
köszi szépen!
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
diablo1984
veterán
válasz MasterDeeJay #91544 üzenetére
Legmegbízhatóbbat kèrdezte, nem az ideálisat. Az 1,4 twinport is megbízható, sőt a 8 szelepes 1,6 is! A benzinesek mind bírják a strapát, a dízel függ az előző gazdák gondosságától is!
-
cszolee79
csendes tag
válasz MasterDeeJay #91952 üzenetére
Elvileg a forrasztások. De mivel ugye autóipar -> szopassuk a mélytorokig az usert, ezért az egész ECU belül nyakon van öntve valami zselészerű takonnyal, így nem lehet csak úgy simán helyére forrasztani, stb stb.
Ha utánaolvasol, látod miért kerül ennyibe (youtube-n is van egy csomó videó róla).
Egyik ilyen javítóműhelyben olvastam olyat hogy 85E egy felújított, hibátlan ECU, amire feltöltik a tiédből a szoftvert, ha leadod a sajátot, tehát gyak. régi beszámolásával. Amúgy meg láttam 50-70e között is csak javítást. Magyarországon is van vagy 4-5 cég aki ezzel foglalkozik.A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
ArthurShelby
addikt
válasz MasterDeeJay #92790 üzenetére
"Kicsit rendbeteném a gépet eladás elött."
Üdítő ilyet olvasni. Nem azért, de én állandóan csak olyanokat hallok szerelőktől, hogy nem érdemes foglalkozni vele, tovább kell passzolni (és ez mint egy időzített bombaként megy tovább, mert lusta foglalkozni vele), venni kell helyette egy külföldi patika állapotút.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
diablo1984
veterán
válasz MasterDeeJay #92792 üzenetére
Mondjuk a klíma nem működik és nem tudod mitől, attól még rossz lesz a klíma. Nem feltétlen kell minden relének a helyén lenni, felszereltség függő...
-
diablo1984
veterán
válasz MasterDeeJay #92794 üzenetére
Csak erre így ránézésre nem fogsz rájönni, hogy mi a baja!
-
diablo1984
veterán
válasz MasterDeeJay #92796 üzenetére
Ha nincs nyomás, akkor gáz nincs, ha gáz nincs, akkor ereszthet.
-
odorgg
addikt
válasz MasterDeeJay #92796 üzenetére
Opcom melyik menüpontban írja a gáz nyomást? Csak mert nekem is szar a klímám, ezért érdekelne.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
mohabá 007
aktív tag
válasz MasterDeeJay #92790 üzenetére
Nem írtál pontos motortipust, ezért feltételezem, hogy max X18XE1 a motor. Ha ez igaz, akkor a relék olyanok, mint az X18XE b vekimé. Akkor pedig a hiányzó reléd a motortérben, [a szekunderlevegő befúvás reléje.]
A tükröknek nincsenek reléi, de a tükörfűtésnek van.
További relék a motortérben: [kép]
A biztitáblád valszeg ilyen, itt is vannak a klímának reléi:[kép]
A szabadon lévő cső, biztos, hogy csak úgy van oda bepattintva, vége csak úgy eldugva, mert normál állapotban ott a csőrögzítő simán szabadon van, ott cső nincs rögzítve. [kép]
Nézz szét a szívókamra, fojtószelepháznál, ( ameddig a cső hossza engedi) hogy nincs e szabadon lévő csőcsatlakozás, mivel a szabadba semmi nincs kivezetve.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
odorgg
addikt
válasz MasterDeeJay #92811 üzenetére
Nálam 200kPa van, de a klíma nem megy.
Mondjuk jó lenne tudni hogy mekkora nyomás kell ahhoz,hogy bekapcsoljon a kompresszor.Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
válasz MasterDeeJay #92790 üzenetére
Sok guglizás után kiderítettem hogy a váltóból jövő cső az csak egy szuszogó és jó helyen van ott. Kell neki azért hogy a benne lévő levegő az normális hőmérséklet eléréséig / olajnyomásig tudjon tágulni valahova. Hátha esetleg kell másnak is ez az infó.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Tikakukac
titán
válasz MasterDeeJay #93557 üzenetére
Rendelős topik és más fórumok is plafonig vannak a témával már minimum 1 éve. Bármi ilyet kintről most behozatni orosz rulett.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bazsimano
őstag
válasz MasterDeeJay #93874 üzenetére
ECN 001161, erotlen motor...nem tudom ...nekem azt mondtak, hogy ez inkabb a vezerles, szolenoid csere...traktor hang is eleggeé előjött...ezert gondoltam, hogy inkabb elvinnem valami szerelohoz aki ert is hozza itt budapesten!
-
Tikakukac
titán
válasz MasterDeeJay #93874 üzenetére
Használhatod nyugodtan.
Katalizátor lájkolja ezt a bejegyzést.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ntomka
nagyúr
válasz MasterDeeJay #93874 üzenetére
A nyugodtsághoz annyit hozzá lehet tenni, hogy ha emiatt túldúsít, akkor az a katalizátort is hamarabb nyugdíjazza. Persze ezt nehéz kiszámolni amúgy is mikor következik be, de határozottan nem tesz jót a rendszernek.
[ Szerkesztve ]
ツ Headphones on - World off
-
Tikakukac
titán
válasz MasterDeeJay #93878 üzenetére
Nem is fogod észrevenni, a katalizátor nyeli és nyeli és nyeli. aztán majd reccs. Utána meg jön a nagy megzuhanás.
Olajfogyasztás sem lesz. Pont ellenkezőleg.Amíg egy szutykos szonda 3,5k az angol ebayről is, nem tudom értelmezni egyszerűen a hibással járkálást.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz MasterDeeJay #93881 üzenetére
Ez tök jó. Ezért írtam, amit. Gyárit vettem, bontottat, keveset futott motorból. Köszönöm szépen 25k km óta elvagyok és a 2 szonda volt 7k
Értelme az Astra esetében is lett volna, max nem vizsgáltad körül rendesen, hogy miért nem buli nonstop dús keverékkel járni.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ntomka
nagyúr
válasz MasterDeeJay #93883 üzenetére
Dús nem feltétlenül attól lesz, hogy literekkel többet eszik.
ツ Headphones on - World off
-
Tikakukac
titán
válasz MasterDeeJay #93883 üzenetére
Nekünk is. A maradék landolt az olajban. Hengerek örülnek a kenéshiánynak
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest