Új hozzászólás Aktív témák

  • Faterkam

    addikt

    válasz tixem #34976 üzenetére

    Nálunk Corsánál volt ugyan ez 10 év után, (nem klímás) a víz nem fogyott a rendszerből, de olyan büdös volt, hogy télen nem tudtunk fűteni, ha meg igen, akkor le kellett engedni az ablakokat! 10-15 perc után csökkent a szag. A szervizbe fűtőradiátor cserét ajánlottak közel 60.000Ft feletti ajánlattal. Nem hitték el, hogy az utastérbe nincs nyoma a víznek, nem volt pedig. Erre azt mondták elpárolog, de a szag kijön :/ Nem tudom mi lett a megoldás, mert beszámították az autót, mi persze elmondtuk a hibát a kereskedőnek becsülettel, jól le is vettek a beszámítási árból, de szerintem ők úgy adhatták tovább! :/

    (#35011) haddent: Az Easy Tronic az egy félautomata váltó. Ugyan úgy van benne kuplung, és 5 sebességes manuális váltó, csak nem te kezeled, hanem két léptetőmotor. 2 funkcióba lehet használni. az 1.-es az az automata. itt csak sebességbe teszed, a többit Ő intézi, megy automatikusan az 1, 2, 3, 4, 5. A Hátramenetet külön kell kapcsolni.

    A 2.-es változat az az M, manual. Itt felfelé és lefelé tudsz váltani, mint a Rally autókba. Viszont kuplungolni itt sem tudsz. Az elektronika szélsőséges helyzetekben beavatkozik, vagy letilt. Pl nagy fordulatnál nem engedi tönkretenni a váltót, 5.-ből nem tudsz 1.-esbe váltani. (amúgy is végig kell menned, 5, 4, 3, 2, 1.)

    Olcsóbb, jobb a fogyasztása (11l városban, télen, ez a jobb eredmény)mint a sima fokozat nélküli automatának!

    Ja és miért jó ez? ha csak egy kezed van, vagy csak egy működik rendesen, akkor díjazod rendesen :C

    [ Szerkesztve ]

    "Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

Új hozzászólás Aktív témák