-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanki
addikt
válasz Tothgera30 #83998 üzenetére
Nekem is ezt javasolták, hogy felesleges járatni. (Ugye nekem télen elfagyott a kartergáz cső és ekkor beszélgettem pár kollégával).
Télen 30 mp, max. 1 perc és lehet indulni, sokkal gyorsabban bemelegszik a motor és kevesebb lecsapódás is lesz. -
-=RelakS=-
veterán
válasz Petyyyyy #84000 üzenetére
Lehet, hogy nem ők a legjobb információforrás, de azt sem árt figyelembe venni, hogy milyen sűrűségű olajról van szó.
Mondjuk ahogy nézem, az 5W-nél ez az 5-8mp pont áll
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Petyyyyy
addikt
válasz -=RelakS=- #84002 üzenetére
Ó dehogynem, azért Mikibá nem beszél hülyeségeket.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
toth_janika
őstag
Sziasztok! 2007-es Astra TT-m van, és nagyon csúszik a pedál vizes cipővel. Szeretnék bele csúszásgátlós fém/alu pedálokat... Meg lehet ezt oldani? Tudtok ajánlani valamit?
[ Szerkesztve ]
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
válasz toth_janika #84004 üzenetére
Új cipő?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
toth_janika
őstag
válasz Luck Dragon #84005 üzenetére
Valamit nagyon elcseszek akkor a cipőkkel, mert majdnem az összes csúszik, mint a rohadvány... A futócipőm az egyetlen, ami nem csúszik, de hát na...
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
Tothgera30
Ármester
válasz athomi #83999 üzenetére
#83999 athomi, #84000 Petyyyyy, #84001 Sanki: Köszönöm a segítséget, talán egy percre le tudom redukálni az indítási és álló helyzetben történő járatási procedúrát. Bár nagyon zavar hogy már 2000rpm körül kéri a fokozatot, gondolom érdemes "elforgatni" 2500rpm-ig.
Végül Mannol Energy Formula PD 5W-40-re esett a döntés, ez Dexos2-es, és talán picivel jobb mint az original GM lötty.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Fandango
veterán
Egyébként mi alapján, vagy miért húzzátok le ennyire a GM olajat?
-
Tikakukac
titán
válasz Fandango #84008 üzenetére
Az udvaron jelenleg kint álló négykeréken guruló tesztlabor miatt, ami azt mutatja: lehet jó ez ebbe a motorba, de akkor max 5000-enként dobáljad le.
Más: na megvolt a csomizár átrakás is. Most már 2 helyen is stimmel a kulcs. 2 hét jön az ajtószigetelés és akkor bekerül a vezetőoldali is.
Apró érdekesség: a hátsó zárnál alul van egy pici kifolyó, gondolom, hogy nedvességet vezessen el és ne fagyjon be télen sem ha vizes lesz. No, ez totál tele volt földdel, meg belül is minden. 4 papírtörlő ment el mire tiszta lett. Pölö ezt sem hallom sehol, hogy igen, néha mosd ki, mert lehet belőle gond. Ezektől megyek a falnak.
Ja meg feldobtam az automata sötétedős visszapillantót is. Majd ha lesz idő bekötjük, szerintem a felső tároló faragással egyszerre.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
farkas-j
őstag
válasz Tikakukac #84009 üzenetére
Kíváncsi leszek a véleményedre az automatikusan sötétedő tükörrel kapcsolatban. Az enyémben gyárilag az van és nem dobtam magam hanyatt tőle. Szerintem ez egy olyan extra, ami nekem egy fillért sem érne, de ebben a felszereltségben tartozék volt. A kézi átbillentésest többre tartom.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Petyyyyy
addikt
válasz toth_janika #84004 üzenetére
Nem biztos hogy jobban jársz az alu pedálokkal, sőt. De ki kell próbálni.
Tothgera30 - Nem tudom mire gondolsz az alatt, hogy kéri a fokozatot. Mindenesetre Én is max 2000-ig forgatom hidegen vagy méginkább 1750. Hogy érdemes-e tovább forgatni - passz. Arra érdemes figyelni, hogy gurítsd az autót finom jobb lábbal és ne parkettázva hajts és váltogass el 2000-nél.
Szerintem.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
HoaryFox
Topikgazda
Én hidegen óvatos gázzal 2500-as fordulatoknál váltogatok addig, míg be nem áll a hőfokjelző. Utána is csak 3000-ig egy jó 10-15 km távig. Utána mehet a móka
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Tikakukac
titán
válasz farkas-j #84010 üzenetére
Ha jól számolom 1900 forintra jött ki. Annyiért nem tétel
Sokat a középső eddig sem vakított, ugye hátrafele fóliázott a kocsi, sokat fog eleve a fényből. Azért lett ez, mert tükröt eleve kellett volna cserélni, elkezdett leválni körben a visszaverő réteg a gyárin. Akkor meg már Úr leszek a javából Van még 2 eladásra, egyik esőszenzoros, na az még móka lehet, de bekötni is
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz toth_janika #84006 üzenetére
Érdekes, nálam ez a jelenség nem jött elő,
Vajon ez a pedál bizonyos kopása után jön elő?
Amúgy nem is olyan régen a Lidl egyike üzletében lehetett venni ilyen szettet, de meg ne kérdezd hogy milyen rögzítése volt vagy milyen, csak átfutottam a dolgot.Homosita autó áruház van a közeledben , na ott tuti kapni fogsz.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Szada85
aktív tag
válasz toth_janika #84006 üzenetére
-
-
Tikakukac
titán
No, megcsináltam az ajtónyitás sípolás delete modot is. Hogy mennyire tud annak örülni az ember, ha kussol az autó mikor kinyitod az ajtót
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Sanki
addikt
A hamutartó belsejében van egy kis átlátszó műanyag rész, kb 10 mm magas és vagy 50-60 mm széles. Ez azt jelenti, hogy ez ilyen világítós hamutartó lenne? (Elvileg van ilyen úgy olvastam.)
-
Coccolino_O
őstag
Helló!
Ide lettem irányítva. Opel Corsa C és D között vaciálok, a C-re már kaptam tanácsot évjárat és motor tekintetében, de érdekelne a D is, mert itt Angliában vannak átfedések ár szempontjából a két kategória között. Melyik évjáratot, mekkora motort nézzek? Ami még érdekelne, hogy hány ezer kilométerenként kell olajat cserélni? Mert már olvastam és hallottam több fajta verziót is. Köszi.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Coccolino_O #84027 üzenetére
C vagy D passz, sose néztem ezeknek utána, olaj témában meg én annak a híve vagyok hogy 10 ezrenként cserélem, vagy 1 év utána ha nem is mentem 10 ezret akkor is.
-
gban
Közösségépítő
A J Astrámon egyre idegesítőbben rezeg a bal tükör lapja.
Pályán leginkább.
A jobb meg se moccan ugyanakkor.
Mi lehet az oka? Enged a ragasztás és el fogom hagyni?
Motor viszi rendben, nem hinném hogy az lógna, bár a szerkezete is kilazulhatott ez tény.
Kézzel megnyomkodva a jobb is mocorog, de jóval kevésbé.
Tapasztaltatok már ilyet? Mi a megoldás?Postázást nem vállalok.
-
Amos17
tag
Sziasztok,
A következő problémám van a H-s 1,6 XER Astrámmal. El akartam indítani. ráadtam a gyújtást de nem aludtak ki a visszajelzők a műszerfalon (ABS, ESP, Légzsák, stb) amiknek ki kellett volna pár másodperc múlva. Próbáltam beindítani de csak egy hangosat kattog (közben pedig a rádió kijelzője ki-be kapcsolgat). Aksit bemértük, lemerült, feldobtuk tölteni addig meg egy másik kocsiból átraktunk egy jó aksit. Azzal is ugyanezt csinálja. Visszaraktuk a feltöltött aksit, nem változott semmi. Ezen felül a központi zár sem működik, nem reagál semmire de ha a motorháztetőt felnyitom és lecsukom akkor utána be tudom zárni a kocsit (mintha úgy érzékelné, hogy nyitva van és ezért nem tud lezárni)..
Van ötletetek, hogy mitől lehet ez? -
gban
Közösségépítő
válasz Amos17 #84031 üzenetére
Nekem ugyanezt csinálta a J de nálam a 8,5 éves gyári akku halt meg.
Nálad ha jó akkuval is ezt csinálja, valamint motorháztető 'csapkodásra' változik akkor ott akár egy testkábel is lehet a bűnös (elöregedett, elrohadt, vagy simán lelazult), vagy más hasonló kontakthiba.Postázást nem vállalok.
-
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
Autóvásárlás előtt állok és egy Opel Vectra C 1.8 benzines, kézi váltós, 2004 -es, Elegance felszereltségű autó van a terítéken.
2 kérdésem lenne:
- Van-e esetleg olyan "rejtett" hibája ami miatt mindenféleképpen lebeszélnétek róla? (azt tudom , hogy az EGR szelep eléggé kényes pontja az autónak)
- Sztetek mennyi az ideális ára egy korához képest nagyon is rendben levő példánynak? (sérülésmentes, parkolásból adódóan 1-2 nagyon kicsi meghúzás látható rajta, könyöklő kikopott az anyaga miatt)Még annyit hadd mondjak el, hogy talán felmerült túlzott olajfogyasztás, de nem lehet biztosra megmondani ugyanis már nem jelez a kontroll lámpa.
Köszönöm a választ.
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
-
-
adorjant
őstag
válasz pvt.peter #84033 üzenetére
Az 1.8 alapvetően jó választás, de ilyen korban már sok minden előfordulhat. EGR nincsen benne, de az lenne a legolcsóbb hiba kb
Futómű, kuplung valószínűleg valamilyen szinten biztosan szervízre szorul, ott pedig el lehet tapsolni némi pénzmagot.
Az olajfogyasztásról mit lehet tudni? Ha a visszajelzőnél látod, az már régen rossz. Vagy a fedélzetire gondolsz, amikor jelzi, hogy ellenőrizd az olajszintet? -
bozont
veterán
Olaj témában itt egy érdekes podcast, hosszú de érdemes végighallgatni szerintem: [link]
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #84037 üzenetére
"EGR nem nagy durranás, néhány Mátyásból megvan"
Azert az a nehany matyas, az nekem 60 db nehany matyas volt kb az astranal Viszont hosszu evekig nincs vele egy csere utan gond es a csere is meg a tisztitas is full easy...egy hasznalt auto lehetseges hibaihoz kepest meg semmiseg kb
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stickermajom #84043 üzenetére
Követni kell a gyártói előírást, általában normál ciklust érdemes végigvinni a gyári olajjal is - más összetételű, így tudja kifejteni a hatását.
-
tlala
addikt
Saját kérdésemre válaszolva, vettem ilyen W5W izzót nagy fényerővel, gyönyörű, pazar is a fénye, de sajnos a mérete túl hosszú, nem fér be a csomagtér világítás apró lámpatestébe.
Lehet, hogy majd a belső világítás, stb. lámpatestek valamelyikébe jó lesz.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #84043 üzenetére
En tutui cserelnem par ezer km utan. Ha meg bele is van irva, akkor mindenkepp. Sajna en ugy gondolom, hogy a gyartok arra mennek ra, hogy ez is jo pont a flottakezelöknek, hogy egy autoval kevesebb a gond ha kevesebb olajcsere van elöirva...szerintem ezert is vannak ezek a 30k km es intervallumok...
aztan vicc, hogy a passat meg 27 ezer km futas alatt mar masodszor bilimbalambol a palyan, hogy ellenörizd az olajszintet.....persze olajcsere meg nem volt, mert hat nem szolt az auto...
-
stickermajom
addikt
válasz Declare #84047 üzenetére
Persze, először mindenképpen cseréltetem majd a füzet alapján, nem akarom, hogy ezen rugózzanak egy esetleges későbbi probléma esetén. Nem tervezem megvárni azt sem, hogy az autó szóljon, max 15000-nél/1 évnél le lesz dobva az olaj mindig.
Persze, ha át tudom venni egyáltalán valamikor. Volt már itt "számlázási rendszer karbantartás", most a legújabb, hogy szabin van az értékesítő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest