-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Skynet258
veterán
válasz ArthurShelby #84252 üzenetére
Oksa, csinálok majd! A felni nekem is tetszik csak 19'-es nagy batár, emiatt jó drága lesz rá a gumi.
https://geekpulse.hu
-
jimmy5
aktív tag
Sziasztok
Nem tud valaki Debrecen vagy Miskolc környékén megbízható chiptuningost ?
Motoroptimalizacio érdekelne
Előre is köszi
Poco F2 Pro 8GB/256Gb ł Intel I5-4690 ł Asrock H97 Fatal1ty Performance ł FSP Raider S 550W ł Gigabyte R9 280X 3GB GDDR5 WF3 Rev2.0
-
Szada85
aktív tag
válasz Skynet258 #84251 üzenetére
Mert sokan nem tudják jól felmérni a tükörben az érkezö autók sebességét, mellette pedig úgy van vele, hogy "hiszen majd Te úgyis fékezel, mégse akarod összetörni az autódat"...és ezt sokan ki is használják..
Hasonló eszmefuttatást feltételezek attól a Renault-s kollegától, aki a múltkori otthonlétem alatt a Váci úton a Tesco vonalában a legszélsö sávból a középsöbe kezdett átsorolni index nélkül úgy, hogy a középsöben ott épp én mentem mellette, majd mikor diszkréten próbáltam jelezni neki egy rövid dudálással, hogy "Ugyan, miért akardád összetörni mindkettönk autóját?!", akkor erre szépen kirakta a nemzetközi középsö ujjat az ablakon, és áthúzta az autót a sávba.
Elég visszataszító irányba tart a mai emberi és közlekedési morál, érdekes vége lesz ennek szerintem.. -
farkas-j
őstag
válasz jimmy5 #84254 üzenetére
Én közel egy év keresgelés és kutakodás után a Rigotech céggel csináltattam meg az optimalizálást az autómon. Maximálisan elégedett vagyok vele! Sokan legalább ugyanilyen elégedettek. Sokkal dinamikusabb, erőteljesebb, pörgősebb lett a motor, és ami meglepő, hogy mellékhatásként 4-5 decivel kevesebbet eszik. Úgy tudom az országban 2 vagy 3 szerződött partnerük van, kérdezz rá ha Szekszárd túl messze van.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
válasz proof88 #84249 üzenetére
Én az 1.6-ost választanám kis Hófehérkét.
Én az 1.4-es motort nem választanám, de nyilván ez szubjektív és felhasználó függő.
Az 1.6-os mint városban és országúton tökéletesen jó. Pályára már komfortilag már ez is kevés lesz, 3900-at pörög 130-on.
Az 1.4-es szerintem azonos lehet a komfort érzet.Nekem is ez az 1.6-os motoron van, pályázást eltekintve tökéletes .
Szada85
Értem én csak olyan jó állapotban lévő autónak tűnt, persze az is, csak ezek szerint ebben a korban már ilyen hibákkal rendelkezik?
Hát sajnálom.MunezXBK akkor mi lesz helyette?
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #84258 üzenetére
Nem is feltétlen csak a korral jönnek ezek. Az övé is V6, azoknál pl. ismert "gond" a nagyobb hötermelés, ami mindenre kihatással van, gumicsövekre, tömítésekre, így az öregedés mellett ez is elhasználja öket.
Pl. a C Vectránál is valamiféle müanyag a szelepfedél, ami ugyancsak vetemedhet a melegtöl, és olyankor pl. hiába cserélsz tömítést, utána is szivároghat az olaj... C Vectrákra a B Veci V6-ok fém szelepfedelét lehet felszögelni, igaz jár néhány kellemetlen kompromisszummal.A kifújó kipufogó is hasonló sztori, ezek olyan dolgok, amivel persze számol az ember egy használtnál, de amikor sokáig szerelik, és mégsem jó, vagy csöstül jön a gond, ott azért könnyebben borul a bili. Különösen, ha olyan helyen laksz, vagy olyan helyre jársz be dolgozni, ahová fontos az autó, mert a tömegközlekedéssel sokkal macerásabb, lassabb bejutni.
De ha megnézed pl. a nagyobb motoros használtautókat, különösen, ha már nem is túl nagy értékü, vagy van közeledik valami húzósabb javítás (például a kettöstömegü, vagy nagynyomású gond, bármi) rengetegnél már eleve úgy hirdetik, hogy exportra, nyilván nem ok nélkül.
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #84260 üzenetére
Nem tudja, az üzemanyagszint jelző tűt fújkodja teljes erővel.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #84264 üzenetére
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #84266 üzenetére
#csakazaudi
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #84253 üzenetére
Nekem a nyári 17-es, téli 16-os.
A 17 szerintem tökéletes Bp-en, viszont a guminak ez az utolsó szezonja valószínűleg, már fő a fejem, hogy mi kéne rá...Egyébként milyen az 1.6T sidi motor? Ha jól tudom 170 és 200lovas változatban létezik.
1800valamennyi kiló a kocsi. Milyen vele városban?Nekem a 2.0cdti van, a középső 130lovas.
Az 1-es nálam nagyon rövid és gyenge, 2-esben megjön az erő (és a turbó) és megy nagyon. 180-ig megy rendesen (emelkedőn itt már szenved, persze ha lendületben vagyok, és nem korlátoz senki egyszerűbb), 200-nál már azért lassan nő a sebesség, de német autópályán ahol lehet menni még stabil, 210-ig nagyon lassan, de még elkúszik. 222 volt a max (waze szerint), amit kihoztam belőle leejtőn (egy pillanatra), de rohadtul nem volt biztonságos (ott valaki fent nagyon vigyázott rám), akkor nem az ész dominált nálam.Szerk: szép a kocsid [link]
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz ArthurShelby #84268 üzenetére
Szerk 2: a kocsi usb-je multimédiára lett kitalálva, sajnos csak 300mAh-t tud, így majd fontos tényező lesz, hogy mit tud az eszköz roidmi 3S-sel.
Egyébként nálam, ilyesmi eszköz van (asszem az 1.5A-t is tud), így fel lehet hajtani azt kis valamit középen, úgy hogy még az usb kébel is be van bele dugva.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
gban
Közösségépítő
válasz ArthurShelby #84268 üzenetére
Én is kaptam nyárit az osztráktól gyári alufelnin meg télit acélfelnin, egyből eladtam a nyárit a 17-es alun, ráfért volna már a csere, és dupla ára lett volna a 17-es guminak, így a nyári is 16-os lett, mindig áttéve az acélfelnin.
Arról nem beszélve hogy tárolásilag, cipelésileg is egyszerűbb így.
Lehet jobban nézett volna ki az alufelnin, de fontosabb volt a praktikusság, és az ár se mindegy azért.
A pesti kátyúkban meg amúgy is jobb minél magasabb falú gumi, ez is a 16-os mellett szólt.Postázást nem vállalok.
-
KrAt
veterán
Nos, az Astra elment szelepszár-szimmering cserével indokolt hengerfej-felújításra, meg minden járulékos cserére.
Most reggel kommunikáltunk, hogy szétkapták, belenéztek, és nagyon nem ártana meggyűrűzni se, meg csapágyak odalent.A vassal akkora baj nincsen, csak az olaj meg a koksz megtette a hatását. Volt olyan szelep, aminek az alján is olaj volt, fényes, tehát az a szétszerelésig folyt le..
280k km, X16XEL, ez ilyen móka.. Igazából nem sajnálom, mert jó lesz, szinte új, még bejáratós.
-
Skynet258
veterán
válasz ArthurShelby #84268 üzenetére
Jah tényleg abban a tesztben van némi beltér... Az enyém a 170 lovas verzió, és igazál ugyanaz, mint nálad; az 1-es fokozaton érdemes minél előbb átszaladni mert kissé lomha. Előtte a KIA Ceed-del szerettem kilőni a lámpáknál, ennél azért leszoktam róla, mert nem olyan fürge. Aztán megjön az ereje, 2-esben, 3-asban ha rálépek akkor meglódul rendesen. Fentebb is egész dinamikus, 130 körül ha odalépsz akkor érezhetően megindul.
Összességében erőben rendben van, de amikor először vezettem akkor is átjött a kissé buszos feeling. Mondjuk nekem ez bejött, meg kárpótol a felszereltség is - elöl ezek a fotel méretű ülések marha kényelmesek, 10 óra vezetés után úgy pattanok ki mintha fél órát mentem volna. Bent ugye tök világos a feltolható szélvédő miatt, meg a gyerekeknek is el szoktam húzni hátul fent az üvegtető rolóját, így ömlik be a fény.
Városban is inkább kisbusz, nem az a cirkáló fajta, de nem éreztem még ennek hátrányát.
Nyilván ha nem lenne a két gyerkőc akkor valami sportosabb verdára esett volna a választás (sőt, akkor akár a Ceed is maradhatott volna mert 5 éves és bajom nincs azzal se, csak a hely lett kevés).
Illetve még amit észrevettem a gyors váltásaimról kellett leszoknom - általában dobáltam a fokozatokat, dinamikusan vezetek. Nem veszélyeztetek senkit és magamat se de szeretek vezetni. Ezzel már inkább úgy vezetek, ahogy az egy apukától elvárható, de azért néha persze meglódítom, hogy meglegyen az örömöm. És ebben is partner, hiába nagy dög.
Én szeretem nagyon, remélem sokáig megbízható családtag lesz.https://geekpulse.hu
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #84272 üzenetére
Nagyon szép dög, és egyelőre amit láttam, full extra. A drágább extrák, mint panoráma szélvédő, üvegtető (ez elmondásod alapján), flexride (sport/tour mód) benne van. És a kisebbek is ott vannak (kormány- és ülésfűtés) (ez relatíve ritka).
Maradék extra ami még lehet, az a radaros tempómat (azzal együtt szokott lenni a tábla felismerő és sávelhagyás figyelmeztető rendszer), és lehet még bőr- motoros ülés is. Középen elektromos kézifék (visszagurulás gátlóval van együtt), esetleg lehet tpms rendszer is (keréknyomás figyelő).
Beltérben több extra nincs, van még a hátsó ledes, első xenon-os (afl) lámpa, flexfix (az a kerékpár tartó), vagy az opc line csomag.
Csak azért mondom ezt el, mert valószínűleg tényleg szinte minden jó benne lehet (ami esetleg szerviznél néha lehet hátrány is), szóval tényleg nagyon nagyon jó járgány.Vezetésről annyi jutott még eszembe, hogy nálam a kis kanyarokat nagyon nem szereti. Nagy a tengelytáv, és nehéz körfogalomba úgy dinamikusan vezetni, hogy az utasok ki ne essenek az ablakon .
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Szada85
aktív tag
válasz toth_janika #84274 üzenetére
Szívómotorból nagy csodákra pusztán egy chiptuningtól nem szabad számítani, önmagában nem sokat tud tenni.
A befecskendezési, gyújtási táblákat optimalizálva picit javulhat a fogyasztás, esetleg a gázreakció, még az is lehet, hogy pár plusz lovat kihoznak, de nem fog a tarkódra csúszni a hajad töle.Persze, ha szeretne az ember, bele lehet derékig mászni a motorépítésbe, opelforumon volt srác, aki 170 lovat is kihozott egy Z18XE-böl (szívósor, vez.tengely, teljes kipufogó, program, hengerfej megmunkálás), de ott azért már kötegben repkednek a Mátyások.
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #84273 üzenetére
"Vezetésről annyi jutott még eszembe, hogy nálam a kis kanyarokat nagyon nem szereti. Nagy a tengelytáv, és nehéz körfogalomba úgy dinamikusan vezetni, hogy az utasok ki ne essenek az ablakon."
Oszt´ megjött-e már az új esti profilképed múltkorról?
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #84276 üzenetére
Még nem, és nagyon reménykedek, hogy nem is fog. Azt mesélik, hogy ilyeneket gyorsan hozza a posta. (szerk: póósta )
Remélem még kalibrálták, vagy még bootolt az eszköz, mikor elmentem arra.
Megnézném azt az embert aki 50-nel megy egy ilyen kocsival a körfogóban egy kört.Tanulni már így is tanultam az esetből, nem örülnék, ha a tanulópénzt is be kéne fizetni.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Szada85
aktív tag
válasz farkas-j #84278 üzenetére
Ezzel egyetértek, ezért is írtam, hogy inkább a karaktere fog változni, részterhelésen a motor viselkedése, picit a fogyasztása is jobb lehet (bár ha jobban ugrik, akkor sokan jobban is nyomják, ami meg gyakran eltünteni ezt az elönyt ).
Emiatt fogalmaztam úgy, hogy hatalmas csodát önmagában a software-töl nem szabad várni, inkább finomhangolást.Megnéztem most a YT-on a H 1.8 byRigotech videót, de a marketing lözungok puffogtatása mellett ("15Le és 10% fogyicsökkenés") nem lettem okosabb, jobban örültem volna valami kézzelfoghatónak (rugalmasságmérés, igazolt fogyasztáscsökkenés) szerintem az mutatná meg igazán az eredményt, nem az ilyen " Érzed, hogy jobb lett?" "Hüü, igen, nagyon jó." szerü dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz molnarpeter #84281 üzenetére
Pont ezt éreztem én is, csak nem tudtam így megfogalmazni
-
Skynet258
veterán
válasz ArthurShelby #84273 üzenetére
Amiket felsoroltál az összes benne van, igen. Kivéve a bicaj tartó, de az igazából nem is hiányzik.
Na igen a körforgalom, vagy mindenki borul vagy gyökkettővel mész benne.
Lehet ma láttalak 12 után valamivel a Népligetnél (balra mentél Buda felé)? Legalábbis egy tök ugyanolyan fehér Tourer gurult mellettem 2 sávval arrébb a lámpánál.https://geekpulse.hu
-
toth_janika
őstag
-
gban
Közösségépítő
válasz toth_janika #84284 üzenetére
Én is ezért gondolkodtam el rajta (J Astra, A16XER).
Neked ha jól látom 1.8 szívó H Astra van?Lehet tudni hogy mennyibe kerül ez a móka? Azt még senki se írta le (vagy csak én maradtam le?).
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
B-L-A-C-K
titán
Ez láncos vagy szíjas?
-
-
Sanki
addikt
válasz B-L-A-C-K #84286 üzenetére
http://ecat24.com/opel/catalog/vinsearch oldal szerint Z14XEP motor, az láncos.
-
B-L-A-C-K
titán
Lehet elfogok menni megsasolni...
-
Findzs
addikt
Ha veszek egy ilyen aux kábelt a cd30 as gyári fejegységhez azt kell programozni vagy csak bedugom és müxik?
Lehet veszek egyet nem nagy lóvé és kipróbálom
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz Findzs #84290 üzenetére
A fene valamit programozni kell. Gondoltam ...
[link]Nyíregyháza közelében nincs valaki birtokában egy ilyen tech 2 ?
Meg kellene nézni, hogy lehet -e aktiválni az elektromos ablak vezérlését kulccsal. Meg van bc a kocsiban de csak stopert hoz be semmi mást.
Persze nem ingyen kérném[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Lajos1966
tag
válasz toth_janika #84284 üzenetére
Amennyiben XER motor van az autódban,az tökéletes alap a turbósításhoz utólag is.Ne kérdezd,hogy mennyibe kerül (biztos nem olcsó).
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #84283 üzenetére
Sajnos nem én voltam, én nem jártam arra.
Ma mielőtt elindultam Balatonra még megnéztem jött e levél a természetfotós egyesülettől. Remegő kézzel nyitottam ki a postaládát, hogy az esetleges rossz hír rá teheti pecsétjét a hétvégére. Kinyitom, van benne egy levél, és egy reklám lap. Én még ennyire elmű számlának nem örültem...
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
farkas-j
őstag
válasz toth_janika #84284 üzenetére
Minden autóra egyedi ár van. Motortípus és vezérlőelektronika függő. Van olyan vezérlő amit ki kell szerelni és a processzor megfelelő lábára forrasztani külső csatlakozást. Ez utóbbi gondolom a drágább megoldás. Az Opelek zöme az OBD porton keresztül programozható. Töltsd ki kötelezettség nélkül a weblapukon az ajánlatkérő lapot. Ott megadod az igényeidet és kapsz rá ajánlatod (vagy eltanácsolnak, mert erre is volt már példa a túlzott motorgyilkos elvárás miatt). Arra számíts, hogy valószínűleg jóval 100eFt felett lesz az ár, de elégedettségi, visszaállítási és pénz visszafizetési garanciát adnak rá. (Ja, ők nem lopott hanem gyári szoftverekkel, eszközökkel és szoftver leírásokkal dolgoznak, amit a gyártók horror áron adnak csak ki.) Én sokáig hezitáltam (leginkább az ár miatt), de utólag már bánom. Sokkal előbb meg kellett volna csináltatnom, mert ég és föld különbség van a korábbi és a jelenlegi motorkarakterisztika között. Már többször írtam, hogy egy 1,4-es 90LE-s Meriva A-ból ültem át egy 1,4-es 100LE-s Meriva B-be. Az új autó 15e km után is olyan lomha és gyenge volt, mintha 60-70 LE-s lett volna. A lányom folyton cukkolt is vele hogy nagypapa autót vettem, mert az övé lett a régi, de időnként szokta vezetni az újat is. Most helyre állt a rend az optimalizálás után, és úgy megy ahogy kell!
Egyébként a tudásukról annyit, hogy pl. a Toyota Denso elektronikával jelenleg csak ők boldogulnak.
Ezen az oldalon megnézhetsz egy egyedi beállítást bemutató filmrészletet. (kb. az oldal közepén)
Tudom, hogy ez az egész nagyon reklám szagú, de nagyon elégedett vagyok, és a tudást, a jó szakembert reklámozni kell! Sajnos tele vagyunk már minden területen kóklerekkel.Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
zolikaDB
veterán
Megyek fouton, elol egy F kombi baktat, utana egy MK4 Mondeo kombi kormolgat, rajta kisgyerekes matrica.
Oke, visszavaltok, h elozok (rajtam is Baby on board matrcia). Erre a rohadvany paraszt, h rohadna meg, lepadlozza a szarjat, hogy ha baj van, be se ferjek, es rohog...
Feklapma csak a jobbos eg, semmi mas, kormol, mint a szar, meg azt hiszi, h ove a fout...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest