-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
A kapcsoló 2 állású, 1. állásban auto végállásig megy, 2. állásban addig míg húzod / nyomod.
Akku ki - be után nem tudta az 1. funkciót, csak addig ment míg húztam / nyomtam a kapcsolót.
Erre írta a hibakódot, amit ha elolvas az ember, azt írja, húzd le és föl az ablakot teljesen.
Miután megtetted, ismét mindkét funkció rendben működik.Postázást nem vállalok.
-
Tikakukac
titán
No, van móka itthon ezerrel. Megjött az angol csomagom. A két szép njoy hátsó lámpa összetörve ofc Istenem. Mindegy, kifizetik.
Most berepült a hátsó szonda helyére a cseredarab meg szerelőbácsi helyett feldobtam a féltengely gumira a bilincset.
Plusz az új immo chip is hozzá lett lőve a kocsihoz, ezy as fck.
Holnap meg kezdődik az új ülések összerakása, jól átgőzöljük, bőrápolózás aztán bekötjük a fűtést és mehet a helyére
Ja és igen. Akinek ilyen XEP-es 1.4-es G Astrája van annak a hátsó szondához elég lekapni a jobbos kereket. Én alá sem feküdtem, garázsba sem álltban be. Sima ügy volt. A csati volt egyedül amihez kellett a csipesz-fogó, mert az betonra tartja magát mindig a helyén.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Petyyyyy #83854 üzenetére
Megvan a kártyája, persze. Első tulajos a kocsi, minden vacka megvan, plusz le is digitalizáltam Inkább az a kérdés 1 kulcsot hogyan lehet törölni. Vagy mindet lehet vagy egyet sem. Nálunk ugye 1 kulcs eltűnt. No mindegy.
Gyáriba befűzni elég nehéz lenne, sőt. Ugye G Astra CII, ehhez jön a 2 Omega B kapcsoló, majd ezekhez a B Vectra ülések. Lehet legózni, de mindegy. A gyári köteggel most megint hibát mutat a légzsákra, ülés alatt jött szét megint, ki fogom vágni a bánatos francba és szépen felkerül a saját csatlakozóm. Abban meg el fog férni a lábtér világítás meg az ülésfűtés is Meg nem ilyen hurka 0,25-ös vackokkal fogom behúzni ezt sem. Nevetséges tényleg.
Plusz mehetne fel a napszemüveg tartó, a sötétedős tükör, a fejtér tároló stb stb. Az angol csomagom 2/3-a Opel cucc volt. A maradék meg laptop alkatrész
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Tikakukac
titán
Alvázszámból az Opel megoldja neked bármikor enélkül is. Csak az lesz 50-60k. Így meg itthon némi babrával megvolt a második kulcs távval is 10k-ból. Ebből 4k az opcom volt
Petyyyyy: Olyan helyre betenni ami mögött nincs meg a két kis slot elég móka. De meglátjuk. Jött 3 darab, egyet csak felrakok már
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
MODERÁTOR
Opel Astra G 1,2 (2002) reális a 18 ezer forintos vízpumpa ára?
20 éve a Prohardveren
-
gban
Közösségépítő
válasz stickermajom #83858 üzenetére
Gyertyák nem tudom mikor voltak cserélve de most lesznek
Áprilisban 2 éve vettem 60-nal, most 96 van benne, szervizkönyves volt, akkor meg is néztem de már nem tudom
Viszont újabb, még fontosabb felfedezés: biztos mindenki ismeri amikor egy új, jóval erősebb autóba ül, és főként leváltásnál nehéz eltalálni az adagolandó gázt, vagy túl sok, azért ránt az autó, vagy túl kevés azért.
Na ez nálam 2 év után is fennállt, arra fogtam, kellene ebbe is kettőstömegű.
Most akkucsere után viszont úgy váltok vele ahogy kell, odafigyelés nélkül is, próbáltam 'elrontani' de akkor is lágy lett. Mindezt úgy hogy napi szinten használom, és 31 éve vezetek. Lent sem rángat sosem, érzésre jobban is gyorsul, és (bár még csak mutató alapján) a fogyasztás is észrevehetően jobb lett.
6,5-re csk úgy tudtam levinni hogy nagyon hosszú tempomatos utat kapott, akkor se ment 7,5 alá ha 500 km pálya, tempomattal, 120, mellette 100-150 km város, annak is nagy része bevezető út - ez alatt is sok volt a gyorsítás, amikor ugye nem viselkedett rendesen.
Szóval akár pszichológia akár nem, én úgy érzem az akku rossz állapota okozta a motor furcsaságait.Postázást nem vállalok.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stickermajom #83858 üzenetére
Miért vennél újat? Bontóból próbálkoznék, sokszor egy-egy pótkerékből jön össze a szett, szinte újak.
-
stickermajom
addikt
válasz molnarpeter #83865 üzenetére
Nem találtam még a K Astrához neten keresgélve, ezért gondoltam az újra.
-
#81556480
törölt tag
Mi a B Vectra osztóköre ?
-
-
Gyick
őstag
Hali!
H Astra-nál a gyári kerékagyba max milyen menethosszú kerékcsavar mehet bele nem tudja vki véletlenül?
[ Szerkesztve ]
-
Elvileg:
Hossz [mm]: 47,5
Külső átmérő [mm]: 22,3
Külső menet [mm]: M12 x 1,5
Menethossz [mm]: 22
Beépítési oldal: elsőtengely
Beépítési oldal: hátsótengely
Csavarfej/anya profil: Külső hatlapfej
Kulcsnyílás: 17
Anyag: Acél
Minőség/osztály: 10.9
Kerékrögzítés: Kúpos felfekvés F
Felület: ónozottA káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
Volt kis bulika, de holnap darálom az életemet tovább, szóval kocsikáztam és no ital üzemmód.
Új fényszórókkal és szanaszét lakkozott gyári ködlámpákkal menni élvezet. Olyan fényokádás van a kocsi előtt, hogy tényleg abszolút le a kalappal, bármilyen vad is került elő nagyon lazán átértem fékkészenlétre még időben. Szóval hajrá mindenkinek, rendes izzókra és fényszórókra érdemes költeni. Ha jól számolom 45k ment bele a projektbe. Ha még 10 évet kibírnak, meghajolok a technika előtt
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sanki
addikt
Valaki talált már esetleg jó áron dudagombot (akár külföld)? A bal oldali kicsit fel van szakadva már (így vettem).
Itthoni boltokban 5-8 ezer Ft között mozog. -
acel786
csendes tag
Sziasztok
Astra J Tourerben nem működik a szivargyújtó csatlakozó sem a vezetőnél, sem a hátsó sorban.
A kézikönyv alapját nem tudtam megállapítani melyik biztosítékot kell cserélni.
A kormány alatti 16-osra "csatlakozó" van írva, de nincs benne biztosíték, Ha teszek bele akkor se működik a szivargyújtó. Üres még a 20,23,24-es biztosíték aljzat.
Az akku lehet rossz, de hibakódot nem ír ki az autó, az akku alapfeszültsége 12.19V. ventilátort, nappalifényt, rádiót használva 11.91V (álló motor) (Néha reseteli indításkor a rádiót).
Miért nincs fesz alatt a szivargyújtó? Nincs bekötve vagy akku miatt lehet akkor is ha nincs hibakód? -
acel786
csendes tag
-
Gyick
őstag
válasz Luck Dragon #83870 üzenetére
Igen ez a gyári csavarnak a méretei.Ilyen van nekem is de az új felnin ebből a 22mm-ből 15mm látszik ki ami kevés ,túl vastag a felni anyaga.Azon tűnödőm hogyha veszek 30mm-set az meg nem-e túl sok...Van erre esetleg vmi iránymutatás/szabály hogy milyen hosszúnak kell lennie a menetnek(nettó) .
-
Sanki
addikt
Na a kocsi kívül-belül letakarítva, illetve bekevertem a műanyag-/gumiápolót is. Még csak próbaképp kentem fel, de szépen vissza adja a kiszívott fekete részek színeit.
Plusz ezek mellé kiszedtem a gyújtáskapcsolót is és kapott egy kis grafitos zsírt. Remélem holnap beindul. A visszaszerelés persze egy pokol volt, semmi se akart a helyére menni.. Nem is lett olyan, mint volt. -
HoppMaster
aktív tag
Sziasztok
Nekem olyan problémám van, hogy adott egy Z13DTJ motor és állandóan azt irja ki, hibának, hogy a motorolaj elhasználódott. Sehol nem találtam még megoldást sőt utalást se erre a hibára.
Valaki találkozott már ilyennel?
-
lsebestyen
addikt
válasz HoppMaster #83881 üzenetére
Motorolaj lett cserélve? Ha igen, mi lett belerakva?
-
Szada85
aktív tag
válasz HoppMaster #83881 üzenetére
Illetve még kérdés, hogy mikor volt utoljára cserélve az olaj az autóban?
(Mind dátumilag mikor, illetve azóta hány Km-t mentél az autóval?) -
ArthurShelby
addikt
Kiégett a jobb egyes xenonom (kiírja a kocsi), de úgy is most viszem olajcserére.
Csak a xenon égő égett ki valószínűleg? (Pl trafó... jó?)
Ez mennyire drága tétel? Érdemes eredetit, vagy jó valami univerzális égő is? Mennyire éri meg/drága ez a márkaszerviznél?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #83884 üzenetére
Egyszerűen kiderítheted - működő égő bepattint és van fény/nincs fény.
Mindenképp minőségi darabot vegyél bele, már csak azért is mert ha az olcsó égő elpukkan, az okozhat gondokat a lámpatesten belül. Az meg ugye nem két filér.Lumenet.hu-n nézz körbe, egy Osram égővel nem igazán foghatsz mellé, plusz rákérdezhetsz telefonon akár a gyári ajánlásra is.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
ArthurShelby
addikt
válasz Petyyyyy #83885 üzenetére
Köszi szépen!
Ahogy kinéztem, nekem D1S-es kell (gm szám: 93169040). Ezt párban érdemes cserélni (remélem nem), vagy várjam meg, míg a másik is kiég?
Sok félét hirdet a lumenet, fogalmam sincs, hogy milyen az enyém (normál, vagy emelt fényű, magas színhőmérsékletű...), de én most ezt néztem ki. Kíváncsi vagyok, mi lesz a márkaszerviz ár, bár kétlem, hogy élnék vele.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
stickermajom
addikt
válasz ArthurShelby #83886 üzenetére
Én párban cserélném, mert a xenon menet közben "beég", látványosan változik a színe, illetve csökken a fényereje.
-
amargo
addikt
válasz ArthurShelby #83884 üzenetére
Mit ír ki az autó? Nálam beázás után a trafóra is írta a hibát. Op-com al néztem meg.
Párban kell cserélni, szerintem műszakin is bukta, ha nem úgy van.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
ArthurShelby
addikt
válasz amargo #83888 üzenetére
Op-commal még nem néztem rá. A központi információs kijelzőn kiírja, hogy afl hiba, vigyem szerelőhöz, aztán kiírja azt is hogy kiégett a jobb első fényszóró. A műszerfalon is ég egy sárga fényszórós lámpa.
Az elején egyébként még világított az a lámpa, csak kékesebb színnel, most már nem, illetve volt olyan is, hogy nem írta ki indítás után (pl mikor világos van, és nem kapcsol föl automatán).
A másik égő még tök oké. Egyébként most hogy 1 világít így is elég jól látni vele este, mert a bal oldali valahogy most máshogy világítja meg az utat, közepebbre vetít).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #83886 üzenetére
Ne várd meg, fent említett rizikó miatt sem, meg egyébként is párban illik cserélni.
Nézd meg a mostanit. Ha kékesebb, akkor 6000K felé orientálódj. Ha viszont fehérebb, netán zöldes/sárgás árnyalatot is meglátsz, akkor 4000K környékén tapogatózz(4300)
AFL hiba rosszabb esetben a törött első érzékelő miatt is lehet és akkor nem szintez.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
válasz ArthurShelby #83886 üzenetére
Párban csereld.
En Philipset vettem es nagyon jo, csak ajanlani tudom.
Amugy ugye vehetsz sargasabb es kekesebb fenyü xenont. A Sargassal jobban fogsz latni esöben / nedves uton, a kekessel meg tiszta szaraz idöben. Szerintem az arany közeput a jo megoldas. Nem annyira menö, ha nem a legvadabb keket veszed, de csereben telen es esöben is jobban latsz vele
-
HoppMaster
aktív tag
-
ArthurShelby
addikt
válasz ArthurShelby #83889 üzenetére
A bal oldalit ki tudtam venni, a jobbost (rossz) még nem. Azt is ugyan úgy balra kéne tudnom kicsavarni, vagy mivel túl oldali és szimmetrikus, ezért jobbra kéne csavarnom?
Szerk: ugyanarra kellett, vannak még csodák. Egyébként az eredeti Philips xenon.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest