-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #83700 üzenetére
Megerősítettetek benne, hogy legyen inkább drágább.
Bannerre 3 évet mondanak sokan, nekem régen tovább bírta, de apámnak a későbbi szériás elég hamar meghalt már.
Lehet egy Varta lesz 22-ért.
Banner lenne már 19,5-ért is.
Alszok rá egyet azt kitalálom.
Kauffernél van egy 500-as kuponom, meg a régit átveszik 1500-ért, tőlük veszem majd.
Odagurulok, ki a régi, be az új, azt hajrá.
Tuti esni fogPostázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz molnarpeter #83702 üzenetére
Az a vicc hogy mindre 2 év járna ha jól tudom.
Amit a Cora-ban vettem még az előző Astrába (a méltán híres Winny márka egy példánya volt), az nem volt 9k de 2 év volt arra is.
És bírta 5 évig talán.Postázást nem vállalok.
-
banks001
újonc
Sziasztok!!
Szeretnék vásárolni 4x100 17" opel corsa D, E alufelnit!
Akinek van írjon!
KösziÜdv.: Viktor
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #83702 üzenetére
Legutóbb mikor akkut vettem, mindegyikre 1 èv garit adtak már! Mèg a bannerre is(az lett vègül).
-
Szada85
aktív tag
Szerintem ez hasonló, picit "hitvallásos" téma, mint az olajmárka. Mindenki arra esküszik, amivel épp tapasztalata van/volt.
Valószínü egy Varta is elzümmög pár évet, ahogy nagy eséllyel egy Banner is, vagy Jász akku féle cucc, akár az Exide.
Én a legutóbbi márkát használom, átlag 3-5 év között mindegyik autóban bírta eddig.[ Szerkesztve ]
-
farkas-j
őstag
Nekem a gyári GM akku 9 évig bírta. Azért cseréltem, mert a télnek már nem mertem nekimenni. Ugyanolyan GM-et vettem bele, ami most 4 éves.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
stickermajom
addikt
válasz molnarpeter #83687 üzenetére
Köszi! Pesti lemerülés nem gond, itt meg tudom oldani.
-
gban
Közösségépítő
5 óra töltés után éjjelre levettem a töltésről, 12.8 V volt benne, reggelre visszaesett 10.8-ra, önmagában állva, nulla fogyasztóval.
Meg is rendeltem az újat, Varta mellett döntöttem.
Postázást nem vállalok.
-
Makifeju
tag
Sziasztok!
Probléma: Vectra C 2.0 dti 2004-es kb három hete indításnál kiadta a kis autó jelet benne a villáskulcsal. Pár perc után eltűnik,illetve újraindításra szintén,menet közben semmi gond nem volt. E héten már úton-útfélen bedobta,főleg ha gyorsítani kellene valamiért,lámpától való indulás után stb. Ilyenkor az autó olyan lomha hogy valami borzalom,erő semmi nincs benne. Napi szinten megy mint jómagam,ezért fontos lenne a gyógyulás.
Tapasztalatok hasonló problémával esetleg valakinek?
Plusz ha valaki tudna itt Miskolcon egy normális szerelőt az külön érdekelne!
Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Petyyyyy
addikt
válasz Makifeju #83711 üzenetére
Csatlakoznék az előttem íróhoz. Annyit megtehetsz most is hogy a motorburkolat alá lesel kicsit, a lökhárító merevítő vas mögé. Ha nagyon odavan az EGR, akkor ott a szívócsövön(?) látni ahogy kinyomja rá a csúnyaságokat.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #83714 üzenetére
Szép!
Micsoda csemege, még mennyi mindent lehetne szerelni rajta.... hátsó elektromos ablak, riasztó, ülésfűtés, MID, digit klíma...
Nekem sajnos alapból is sok extra volt benne és lassan már nem is marad mit berakni...A kormány mindenesetre egész más belsőt kölcsönöz a beltérnek, nem mellesleg a félbőr belső is jól mutat
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Makifeju
tag
válasz Petyyyyy #83713 üzenetére
Köszöntem Urak,nekem is ez volt a tippem,de kellett a megerősítés.
Kedden megy kódkiolvasásra,remélem más gond nem lesz.
Szerintetek mennyi a reális javítása-pucolási díja egy ilyen műveletnek?
Találtam egy manust de nem ismerem,nem volna jó ha bevinne az erdőbe...Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
#81556480
törölt tag
válasz _seth_ #83715 üzenetére
Jól mondod! Hátsó ablak hetek kérdése, digit klíma nem vonz, se a riasztó (nyomkövető van benne) . Ulesfutes talán lesz majd.. Egyébként a kormány, ülés szett , tisztítás, 4uj gumi, klíma hűtő, tempomat, kick szetted, mind mind ehónapban került bele, ami majdnem az autó árának a fele. Más egy élet alatt nem foglalkozik ennyit az autóval. És ez csak a kezdet. Vannak tervek 😎
Az a szerencse hogy nagyon jó az alap. Könnyű fejleszteni is. Viszont némelyik opel extra abszolút nem érdekel, mint pld a kijelző fejlesztés. A CID egy túlárazott valami, a többi meg semmi extrát nem ad. Se a gyári riasztó.
Ezenkívül pár hátsó usb aljzatot akarok beszerelni, lábtér világítást, meg pár elektronikai fejlesztést.
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
Valaki esetleg találkozott olyan videóval, amiben szerepel, hogy a különböző műanyag elemeket kívül hogyan lehet leszedni? Küszöbre gondolok pl. (door sill / side sill szavakra keresve nem találtam ilyet).
1.4 G Astra, ferdehátú. -
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Opel Vectra C- vel kinek van itt tapasztalat?
Ha jól tudom, benzinesből az 1.8 ami ajánlott. Dizeleknel mi a helyzet?
Következő autó valami kényelmes, megbízható, 6 kapcsolásos, klímás, tempomatos autó kellene, hogy legyen. Ár-érték arányban szerintem az egyik legjobb a C Vectra.
Bőr belső mennyire lehet problémas - ha vételekor egyben van, akkor gondolom oké.
Ezen kívül van a GS(?) kiadás, ami 5 ajtós, szóval tippre az praktikusabb. Vélemény?
Masik, hogy a FL utánni verziót hozott valami érdemei változást vagy nem érdemes kimondottan azt vadászni?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
F_Zolee
veterán
válasz Luck Dragon #83721 üzenetére
Meg te is aki c-t vadász eredménytelenül.
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz gzbotii #83720 üzenetére
És most jöjjön az én irgalmatlan, ordenáré nagyságú szagértelmem:
Az 5 ajtós kiadás amire utalsz, GTS lesz. Szvsz legszebb variáció.
Hogy az FL milyen fícsöröket hozott, arról majd az illetékes herr Szada, de úgy tudom ott dobták be a bi-xenon kanyarfényszórót.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Zolee
veterán
válasz Luck Dragon #83723 üzenetére
Kiöregedő autó esetén már tényleg csak nagy elvárások lehetnek de hiaba, mert egyre gatyább állapotban lesznek csak. Én most csináltattam meg(fényezés részben) a szaros 16éves verdám de nem sok van ilyen jó állapotban már...
-
gzbotii
veterán
Előző autóm Opel volt, nem tudom, még emlékszik-e valaki innen rám, amikor ide írogattam a nyűgjeimmel.
B Corsa 1.4 90LE X14XE
Első (saját pénzből vett) autóm volt, nagyon szerettem. Két évig hajtottam, terv az volt, hogy el se adom, otthon berakom a pajtába, aztán lassacskán amit rá tudok szánni - megmarad youngtimernek. Aztán jött egy másik autó, épp akkor nem volt pénz így ment. Mai napig sajnálom (fél év múlva lett volna lehetőség visszavásárolni, de mindegy, akkora az új tulaj már lelakta). Korához képest jó állapotban volt, rozsda is minimális, felületen az is csak utolsó tavasszal jött ki (aztán májusban ment). Merev futómű miatt jó volt hegyi kanyargós utakat járni, ez nincs meg a Golfban, hiányzik isItt egy kép róla.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Tikakukac
titán
Elég látványosak
Kíváncsi leszek, rendeltem olyat, ami nagyon hasonlóak ehhez, de kereszthornyos a közepük és újra lehet őket használni. Ezek a gyáriak szinte 80%-ban megdöglenek sajnos ha megpróbálod kihúzni őket.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
ilyennel van tele, meg a kocsin még sok más burkolat is, dobbetétek is ugye. Na ezt kikapni mindet begyógyulva no way.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Sanki
addikt
válasz Luck Dragon #83732 üzenetére
De, ha nem jön elő?
Elvileg tavaly 6. hóban volt olajcsere, de pontosan nem tudom, hogy mikor fog jönni a felirat. Ezért szeretném most ehhez a cseréhez igazítani. -
tlala
addikt
Valaki használ keréknyomás szenzor resetelésére valamilyen megoldást Opelen gumicsere után?
Létezik valamilyen működő ODB-s megoldás, vagy használ valaki ilyesmi cuccot? -
-
-
Sanki
addikt
válasz molnarpeter #83737 üzenetére
Elm327-tel lehet?
-
Sanki
addikt
válasz Tikakukac #83739 üzenetére
Csak a lelki békém miatt.
Amúgy megvolt a csere:
- olaj: Mobil 1 ESP Formula 5W-30 (érdekes módon a 3,5l + 0,35l nem fért bele, elég volt kb. 3,2l összesen)
- olajszűrő: FILTRON OE648
- légszűrő:HENGST FILTER E352L
- benzinszűrő: HENGST FILTER H110WK (ez az állapot alapján legutóbb elég régen volt cserélve).Z14XEP G Astra
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Sokkal fontosabb, hogy amiket most cseréltek azt írd fel
Olajból meg nyilván nem fog annyi belemenni. Az akkor lenne, ha csont üres lenne a blokk és minden cső. Ezért mondtam a hűtővizet is másik fórumon. Okés, hogy 5,5l belemenne, de 3,5 liternél többet ha meggebedsz sem bírsz leszedni belőle.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sanki
addikt
-
Tikakukac
titán
Most már csináltam külön műhelygépet natív 32 bittel így van TIS odakint is, majd megnézem. De tömítés az mindig cserés kéne, hogy legyen csavar meg szerintem dettó, de ha nyomatékra van húzva szerintem örök élet. A gond, hogy sosem arra megy a dolog. Olajszűrő dettó. 10N azt hiszem az előírt, na hát amit leműveltem tavaly... szervizben pedig szerintem csak volt egy kulcs valahol.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diablo1984
veterán
Sziasztok! Ma néztem egy kombi h astra kombit az 1,6-os 105 lovas twinport motorral. A gazdája eléggé zöltségeket beszélt, nem eszi az olajat, de olyan membránszakadásos volt, hogy járó motornál az olajbeöntő sapkát a vákum miatt nem tudtam levenni, indulás után az alapjárat leesett 500ra, majd vissza, szépen fütyölt, azt hittem ez a szervó, de nem, ez a membránból jött. Annak ellenére, hogy nem eszi az olajat, leállított motornál levett sapkán fekete olaj volt, mint a dízeleknél, de a nívópálcán egy gramm se volt abból a fekete szarból, még jó hogy nem eszi!
Kívül-belül tiszta kosz volt az autó és macskakarmolásos alapozóig mindenhol, azt mondta a gazda, hogy nem volt festve, javítva, közben meg a motorház tető is más árnyalatú volt, a bal hátsó ív is csúnyán át volt fújva, a peremnél elég csúnyán ragasztották el, a lökös betétjéről is hámlott a festék, horpadások voltak rajta, belül tiszta szőr a csomagtartó, ülések feslettek, fékpedál közepén nem volt már rece a gumi, 195e km-nél!(miénkben 260 ezer van, jóval megkíméltebb külső-belső állapottal).
Ami furcsa volt, hogy a gazda azt mondta, hogy indításkor a furcsa alapjárat a hideg motor miatt volt, közben a bakelit szelepfedél annál a hideg motornál is sütött(ergó dehogy volt hideg a motor), valamint leállított motornál minimumon volt a víz, óvatosan le akartam tekerni a kiegyenlítő tartály kupakját és azonnal agyig lett vízzel és a túlfolyón verte volna kifelé, nem lehetett a nyomást elengedni, mert csak vízzel együtt ment volna, azonnal kupakig volt vízzel és le sem ment! Na ezt mitől csinálta?Termosztát nyitott, venti kapcsolt....
Amúgy ez az 1,6 twinport nyomatékosabb sokkal mint az 1,4-es, jobban szedi a lábát, klímát is elbírja, jánlott motor lenne, de ezzel a konkrét autóval a saját gazdája is olyan ellentmondásokba keveredett, hogy hiteltelen volt teljesen. -
válasz diablo1984 #83745 üzenetére
Isten hozott téged a Magyar autó használt piac sötét egyben mélységes bugyrában.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
Mármint úgy nyitásra értettem, hogy mekkora nyomatékot kell ráküldeni a csavarra, hogy meginduljon.
Maga a csavar sima M14x1.5mm-es megoldás van belőle raklap
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest