-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
válasz lsebestyen #84903 üzenetére
Igen, erről olvastam. Mondjuk az Almeránál talan minimálisan jobb volt a hely abban a ferdehátúban amiben ültem. A kombiba konnyebb lehet a beszállás is a szögletes ajtó miatt.
-
válasz Vesztor87 #84904 üzenetére
Nekem ilyen gép sárkányom van. Eddig kopp-kopp csak kopó alkatrészeket cseréltem és a típus hibáit megelőzően pár alkatrészt ne hogy baj legyen. Én szeretem.
Bár ekkora család mellett inkább tessék az egy 1.8-as motorral szerelt változatot venni. Mert az autónak súlya is jelentős és rövidek a fokozatok.
Nálam most nyáron klímával 7/100 fogyasztás. Ebben 50-40-10% ==> pálya, főút, város aránnyal. Átlagban kettő főt tessék ide elképzelni.Ha olyan helyen éltek mint Csókakő, Sopron északi része vagy Balatonvilágos akkor maximum stabil egyesben fogjátok használni az autót.
Ezért is javaslom az 1.8/140 motort. Mert annak a nyomatéka is nagyobb , még ha lesz tetőbox akkor még jobban szeretni fogjátok.
Ha van kérdésed írd meg nyugodtan.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz lsebestyen #84903 üzenetére
Nekünk a 2 felnőtt 2 kisgyerek gyerekülèssel kombóval teljesen el lehet fèrni az 5 ajtósban, nem corsa-ról beszèlünk....
-
Vesztor87
senior tag
válasz Luck Dragon #84906 üzenetére
Bár tiltja a szabályzat, beléptem face-en az Astra H (oahh) csopiba, olvasgatok. Tesómnak vt egy ferdehátú 1,4 zxep, az tetszett. 1,6 vs 1,8 közti difit nem ismerem, de az 1,8 talán drágább/ritkább. Rozsda mennyire jellemző? Vhol a küszöb környékére írták h mindegyik Astranal előjön a műanyag alatt... Emellett cim modul hiba, meg 200 k környékén lanc csere tűnik esélyesnek mindenképp...
-
válasz Vesztor87 #84908 üzenetére
Ez igaz, bár a lánc csak az 1.4-es motornak van.
Az 1.6-1.8 szíjas 150,000Km/10 év.Típus hibák igazak.
Pluszban még hozzátenném:
1,CIM modul Hibája, hogy gyárilag szinte meg sem forrasztották a csatlakozó lábait, emiatt idővel elengedi és hol érintkezik, hol nem, mivel can-buson kommunikál az autó többi részével, meg tudja kavarni a dolgokat, a jelenség többek között az, hogy ha dudálni szeretnénk akkor hangosodik a rádió, vagy felkapcsolt világítással van duda, lekapcsolva nincs, index nem marad kint hosszan, jellemzően balra, stb.Erre egy egyszerű megoldás van, újra kell forrasztani a csatlakozó érintkezőit a panelon.
2,Következő dolog ami még a műszerfal környékén van az a levegő áramlásért felelős zsalu.
Sajnos ez némileg örökölt betegség.
A levegő beszívása a tűzfalon keresztül történik jobb oldalon, ennek útját egy zsalu állja ha átkapcsoljuk.
Ezt a zsalut elég gyengére tervezték, a motort pedig nagyon erősre, emiatt szinte biztos, hogy idővel megadja magát, és a zsalu szára ahol a motor hajt elreped, így a zsalu egy helyben áll a motor pedig teker.
Ezt néha kattogó hang kíséri, ami mindig hallható, az a búgó hang 10-15 másodpercig folyamatosan, ekkor letilt az elektronika időtúllépéssel, majd később újra próbálkozik.
Emiatt akár lezárt autónál is próbálkozhat a zsalu pozícióba állításával.Ennek a hibának a megoldása vagy a zsalu cseréje vagy annak javítása, illetve áramkorlátozó elektronika beépítése a motorhoz.
3,Rádiók esetében néha előfordul, hogy a CD/DVD-t érzékelő mikrokapcsoló tönkremegy, emiatt bekapcsolhat a rádió magától, vagy menet közben átkapcsolhat Lemez forrásra.
A mikrokapcsoló cseréje megoldja a gondot.
4,Kívül a külső visszapillantó tükröknél jellemző a tükörlap leesése, semmi előjele nincs átalában csak fogja magát és lefordul, van akinek autópályán, van akinek álló helyben, néha menthető, de többnyire törik.
Szerencsére nem egy drága dolog 2000-5000 ft között lehet venni attól függően, hogy fűtéses-e vagy sem.
A régi visszaragasztását lehet kétoldali ragasztóval, FBS-el, vagy kimondott Loctite tükör ragasztóval.5, Toronycsapágy Ez fontos!
De ha minden oké vele, akkor érdemes lecserélni a gyári megkeményedet védő sapit és a Chromax oldalán lehet rendelni 800.Ft-ért gumiból készült sapit ami a vízet,párát megátólja.Ellenőrzése motorháztető felnyít, majd a torony sapít leveszed ,és már látható is, ez nagyon nagy alkúalap is lehet, mert nem kettő forint a csere.
6, Nem nagy dolog,de kesztyűtartó
Működési elve elég egyszerű, úgy működik, mint egy fecskendő, van bent egy rúd, ami a kesztyűtartó ajtó egyik karjához csatlakozik és a rúd végén van egy kerek gumi, ennek a guminak az átmérője pont passzol a gázrugó testébe így valamelyest szorul, és ahogy előrecsúszik (mikor kinyitjuk a kesztyűtartót) vákuumot hoz létre maga mögött, ez eredményezi a kesztyűtartó ajtajának lassú lenyílását. Ha a gázrugó valamelyik alkatrésze eltörik, nos nincs mit tenni azt bizony cserélni kell. Viszont sok esetben a rúd azon része válik le amin a gumi van ugyanis azt egy gömbfej rögzíti így az a gázrugó végébe beesve nem tudja ellátni feladatát és a kesztyűtartó ajtaja bármiféle ütközéscsillapítás nélkül csapódva nyílik. Ilyenkor szét kell szedni a gázrugót, kiszedni és az eredeti helyére felpattintani a gumigyűrűs részt. Ebben a leírásban ennek a lépéseit mutatom be.
A gázrugó kiszerelését nem mutatnám be újra ugyanis annak minden lépése benne van a fentebb említett leírásban.
Ha kiszereltük a gázrugót első lépésként szét kell szedni. Ehhez a tetejét kell lepattintani, jól látszik, hol illeszkedik, két oldalt fogja egy-egy köröm, ezek is jól látszanak.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #84907 üzenetére
Kérdés mindig az mit definiálunk felnőtt alatt
Amúgy a csomitartó a H-nak a baja, ezért lett classicII nem H. Nagyon szűk az a nyílás 5 ajtósban.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sanki
addikt
Tegnap este kiszedtem 3 patentet a küszöbből, így hozzáfértem és ráláttam kb. 15-20 cm-re a küszöbre, ebből a szakaszból kiszedtem a homokot is, kb. egy 7 cm-es cserép 3/4-ig tele lenne annyi cucc van benne...
A 3-ból 1 patent tört csak el, a másik kettőnek meg benyomtam a műanyag pöckét a kasztniba, azt hittem ki lehet szedni, de nem..
Rozsda is látható nyomokban, ez várható is volt..
10-10 db ilyen kis pöcköt rendeltem is, bár lehet valami csavaros konstrukcióra kellene váltani. -
athomi
veterán
válasz Luck Dragon #84909 üzenetére
Nézegetem továbbra is rendszeresen az 1.8-as kombikat és baromi sovány a választék belőlük, ráadásul a többségét meg se nézném.
Amúgy simán élhető ez a Z16XER is két kisgyerekkel, jól sikerült, megbízható motorról van szó, csak a kaszni kicsit túlsúlyos lett alatta. Focus II-nél a nagyon hasonló 1.6 Ti-vct (115Le, 155Nm) motor jobban mozgatja az autót, a Ford-nál 50-100 kg-mal könnyebb lehet a kaszni.[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Luck Dragon #84909 üzenetére
Jah, azok szíjasak? Halleluja:-) Akkor vétel után csere és el lehet felejteni jó ideig :-) Gondolom árban is töredéke a lánc árának.
Olajat mennyire eszik? Az 1,6 Xer az ami a rendőr Astrakba is került? Egyszer kerdeztem egy rendőrt milyenek ezek az Astrak, annyit mondtak szarok, zabaljak az olajat 😱
Nehéz döntés megint a kocsi vásárlás, főleg ha nem sok pénze van az embernek, de most jobban akarok választani. Az Almerat szeretem, de sedan, a hátsó padra bejutni nehéz (lecsapott tető, szűkre nyíló ajtó, a b oszlop nagyon útban van a lábnak...
Emellett főleg pályán hangos, a váltó hosszú aránylag, emiatt lomha. 110-nél forog V-ben 3000-et, városban IV-ben 60-nál 2000-et....
Meg ugye vvti motor, hajlamos enni az olajat, hat 1 litert be is nyakal 1500 km alatt... :-) Meg a fél autó pont most kopik el, nekem nem ér ennyit hogy fél evente 100-150 e ft-ot bele dobjak... -
pvt.peter
őstag
válasz adorjant #84882 üzenetére
Közben visszatérve erre a szivargyújtós dologra...
Megvan az autó, továbbra is ua. a helyzet, most viszont volt időm fényképet csinálni a szivargyújtóról.
Elméletileg meg kellene hajtania a kocsinak a ROIDMI -t, nem?
Elképzelhető, hogy kiment a biztosítéka?[ Szerkesztve ]
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
Def26
félisten
-
athomi
veterán
válasz Vesztor87 #84916 üzenetére
A rendőrségnél gyilkolják az autókat, karbantartásra pedig minimálisan költenek (sokszor a 150.000 km-nél esedékes szíjcserével sem foglalkoztak, simán lefutottak 250.000-et is csere nélkül ) . Z16XER-nél nem szoktam túlzott olajevésről olvasni. Az enyémet márciusban vettem, ~3.000 km van az olajcsere óta, már látom hogy az enyém teljesen normálisan, üzemszerűen fogyasztja az olajat. 153.000 km van benne, 15-17.000 km-enként volt benne olajcsere, viszont sokat ment hosszútávokon.
[ Szerkesztve ]
-
válasz athomi #84914 üzenetére
Persze ez ember függő, kinek mi elég motorral kapcsolatban.
Épp ezért tessék kipróbálni megvétel előtt .Vesztor87
Nekem kettő éve van meg, kopp-kopp nekem semmilyen ilyen dolog az olajjal kapcsolatban nem lépett fel mint a rendőr ismerősödnek.
De talán azért mert fentebb megírták hogy miért.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
pvt.peter
őstag
válasz #81556480 #84924 üzenetére
Roviden tomoren: FM transzmitter es tolto.
Telon bluetoothon keresztul kuldod keresztul az audiot ennek az eszkoznek ami pedig egy beallitott frekvencian sugarozza amit pedig az autoban levo radioval tudsz "elkapni".Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
Findzs
addikt
válasz Luck Dragon #84909 üzenetére
Nekem a 7 év alatt míg megvolt az előző h astra előjött még a hátsó ajtó központízár hiba.
Ezt a túl feszes kábelköteg okozza. Megszakadt a vezeték.Egyébként jól összefoglaltad
A zsalut én már javítottam úgy, hogy egyszerűen átfordítottam mert szimmetrikus.
Újabb x évig le volt tudva a problémájaRégen volt és lehet, hogy valamelyik g astrámnál volt ilyen jellegű hiba.
De egyforma lehet a két szellőzőrendszer.Ez a h astráé: [link]
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
-
diablo1984
veterán
válasz Tikakukac #84910 üzenetére
Harmincakárhány éves kifejlett példányok(162cm és 184cm) felnőttnek nevezhetőek? És egy alig 1 éves és 3 éves múlt gyerekek kisgyereknek?
Egy corsához képest mindenképp élhető, persze a kombiban több a hely(bár a hátsó üléssornál pont nem tűnt fel, de a csomagtartó marha nagy!(#84930) Luck Dragon: a miénkben a hátsó kábelekből (asszem 9 van) az egyik oldalt egy kivételével mint el volt törve, a másik oldalt 2 vagy 3 volt jó! Egy erős délután alatt meg lehet forrasztani, nem nagy munka, csak idegölő, mert ott a helyszínen kell megbűvészkedni, nem nagyon van hely....
[ Szerkesztve ]
-
válasz diablo1984 #84931 üzenetére
Köszönöm az információt.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #84931 üzenetére
Felnőtt csak nem mindegy milyen. Én gyerek vagyok széltében, másfél felnőtt magasságban
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz Vesztor87 #84934 üzenetére
Szerintem túl nagy variáció nincs 2/1 lehajtható hátsó ülések és kivehető kalaptartó.
Cserébe ha oda kerül a dolog a gyermekeknek elfér a csomagjai, sport eszközök,bringa stb.
És akár kompromisszum nélkül mehet az egész család.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
#81556480
törölt tag
Szerintetek 1.4 f Astra után jó alternatíva fiatalításnak szülőknek egy H Astra kb 1.6 motorral? Évi kevesebb mint 10.000km, évi 2-3 hosszabb azaz 100km feletti út.
Az f Astra is simán megfelel nekik, de én mindenképpen tennék alájuk egy kis komfortot, mint pl: szervó, klíma ABS
G Astra kizárt, mert nem tetszik nekik
-
diablo1984
veterán
válasz Tikakukac #84933 üzenetére
184cm/85kg és 162cm/70kg! De gondolom a magasságot adtam, széltébe meg a hely itt is ott is azonos! És a 184cm-es magasságomhoz nem kell teljesen hátratolni az ülést(bár hátra lehet, de ahhoz nyújtózni kell a kuplungot teljesen kinyomni, így kényelmetlen, mert akaratlanul is "csalok").
Az asszonynak yaris helyett lett véve, hát ég és föld a diffi, annyi negatívum van kisgyerekes használatra, hogy az 5 ajtósba nem minden babakocsi fér be!(#84936) LaciCRM: igen, tökéletes utód, nem kifejezetten rohadós, modernebb de még így is konzervatív külső, megbízható technika! 1,4-1,6-os benzines motorral teljesen jól használható!
[ Szerkesztve ]
-
farkas-j
őstag
válasz #81556480 #84936 üzenetére
Idősebbeknek én a Merivát ajánlom a magas építése miatt. jó magasabban ülni és nagyon kényelmes a ki és beszállás. Jól variálható hátul a beltér és a csomagtartójuk is elfogadható méretű. Az A is nagyon jó de kissé fapados, a B viszont már sokkal komfortosabb. Ráadásul nem hajlamos a karosszériájuk a rozsdásodásra.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #84937 üzenetére
Ezért írtam a nem mindegy milyen, újfent. Nálam kicsit jobban nyújtott az égiek keze
A H is amúgy helyben 1:1 G, pont ugyanúgy a kormánynál nem fér el a lábam ha beülök meg szállok, és a taposó is túl fent van. Egyébként okay, így átcserélt Vectra ülésekkel már a derekam sem szakad le.
A gond, hogy ami nem kombi annak a rakodó nyílása 5 ajtósban kicsi. Nálunk sok a táska, bevásárlás ipari módon és az öreg megmondta a szalonban, hogy szép-szép, de az újabb nem lesz jó, azért lett cII.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
footy
addikt
Az A20DTH(163LE) motor veheto , vagy van valami gondja? Ez már a csendesebb járású úgy mint a 140 (A20DTE) lovas, vagy még a traktoros mint a 131 ill. 160 ?
[ Szerkesztve ]
-
Def26
félisten
Nekem a 140LE de ezt sem mindanám halknak. Vezettem egy 1.6 136LE insigniát. Na az halk volt szépen járt és meglepően jól vitte az autót.
Tudom ez nem válasz a kérdésedre csak mint tapasztalat írtam le.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
pvt.peter
őstag
válasz molnarpeter #84927 üzenetére
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
bandi0000
nagyúr
motor felől hallok valami kattogó hangot, nem hangos sőt...élesen kattog, ez rossz ómen lehet?
1.4 f astraXbox One: bandymnc
-
#81556480
törölt tag
válasz molnarpeter #84946 üzenetére
Szerintem azon nincs hosszbordás szìj, csak sima ékszíj. Így találgatni elég nehéz, de akár generátor csapágy is lehet ( fateréknak legutóbb az adta a hülye hangot) vagy hidrotőke, vagy mittomèn.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Aki vezetett mar kia ceed-et, az össze tudja hasonlitani a h astraval? Volt olyan vélemény h az astra 1,6 fojtott, nehéz autó, bezzeg a kia mennyivel jobban megy ... Hát nemtom... Most leginkább a ceed es a h astra kozott vacilalok
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Synology NAS
- World of Tanks - MMO
- Call of Duty: Black Ops 6
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest