-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cola111
aktív tag
válasz Vesztor87 #17607 üzenetére
Nekem egy caravanom volt, fogyasztás nem volt rossz, használat mellett 6,4 - 6,6 litert nyel el. Ha az olajat, szürőket az előírás szerint cseréled, akkor a motor fél millió km-t is megélhet, persze ehhez érzékenyebb jobb láb kell. A motorhang nem zavaró,fékek jók,határozott fogáspontjuk van.A váltó a gyors kapcsolásokat nem szereti, hosszú úton jár és nem is elég pontos, A rövidre vett első 3 fokozat nagyon jó városban,viszont a negyedik fokozat hirtelen nagyon hosszú.Könnyen megszokható a kuplung. Kárpitok elég jó minőségüek,de a varrások nagyon silányak. A kormánynak -ami nagy- jó a fogáspontja, idő után a dudánál kiszakad. A kormányzás a szervó hiányának ellenére is könnyü, elég visszajelzést kapunk az útrol normális határok között. A futómü sem rossz.
-
vendettta
tag
válasz Vesztor87 #17611 üzenetére
ha nem is 10-20...de nem túl drága...
nézz utána pl unix.hu-n mi mennyi ami új...+lakat munka díj+ fényezés...vagy pedig...bontott és lakat munka díj+fény..(ez olcsóbb...de ha már lakatolunk akkor...legyen új sztem...és akkor megint jó 10-15évig..)
[ Szerkesztve ]
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
wwhy
veterán
válasz Vesztor87 #19757 üzenetére
Nagyon célirányosan ITT is érdeklődhetsz.
Nekem egy 2006-os van twinportos, kb. 70e km-et mentem vele (összesen 101e most a km óra állása)Eddig 2 komolyabb meghibásodása volt, mindkettő 100e km után:
1) ablaktörlő mechanika összerozsdásodott, ha van időd/tudásod házilag is javíthat (én - főként hely hiányában - nem fogtam neki, egy bontott került beépítésre).
2) vízpumpa - no comment, ha visszaolvasol, akkor itt írtam részleteket.
Egyébként mindig időben cserélve az olaj+szűrő (12-15e km), mindig gyári 5w30-ra.
Ennyi.
Illetve a bal oldali dudagomb elhasadt illetve a bal oldali ajtókapaszkodó kárpit mögötti "pöcke" eltörött és állítólag csak kárpitcserével együtt orvosolható (ennek még nem volt időm utánajárni).ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
Faterkam
addikt
válasz Vesztor87 #19757 üzenetére
C Corsánk van 2002-es. 1,2-es Easytronic.
Az 1. meghibásodása, a gyújtáskapcsoló mechanika eltört, kb. 5 éves korában. (én csak városban használtam, a napi 25-30 indítás megvolt rendesen)
A 2. a főtengely szenzor meghalt és letiltott az elektronikája. Trélerrel kellett szervizbe vinni sajnos.. Ez is kb 5-6 éves korában volt azt hiszem.
3. 100eKm-nél (az idén) kuplung csere, ez ennél a modellnél húzós, a hydrocsapágy miatt (Easytronic).
4. az Easytronic váltó elektronikájának felújítása, ez a kuplung után volt (100eKm fölött. most van benne 109eKm)
Olajcsere, stb. minden évben.
Mondjuk nekem 4-5 éves korában a bajonettzáras fényszórók foglalatai elkezdtek beégni, ma már mindkettő ki van iktatva, és semmi gondom vele Ez C corsa betegség
Ami engem most bosszant, ha a fűtést feltekerem, akkor fagyállószag van a kocsiban
[ Szerkesztve ]
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
AMD Power
titán
válasz Vesztor87 #43728 üzenetére
Elcsépelt dolog de szerintem a 2004 utáni Classic II. azokkal jóval kevesebb baj van. A 1.4 illetve 1.6 Twinportos motorok pedig kimondottan jók már. Ezt még a milyen autót vegyünk topicba is elismerték , pedig ott nem nagy kedvenc a villámos márka.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
F_Gergely
őstag
válasz Vesztor87 #52853 üzenetére
nettó baromság, semmivel sem fordul elő többet mint más autógyártónál.
"A kézifék nehezen beállítható, ha jó, sok esetben még akkor is erőteljesen kell behúzni, különben nem képes megtartani az autó tömegét."
Ez nem Opel hiba hanem az összes autónál így van ahol hátul tárcsa a menetfék és dobfék a kézifék. Nem csak Opelnél.Nem szokásom védeni az opelt, de ez a cikk úgy baromság ahogy van.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Vesztor87 #52853 üzenetére
Ez egy baromság.
Inkább azt írom mi az ami igaz az idézett listáról: klímakompresszor és a hátsó kis háromszög ablak előtti gumitömítés(emiatt 90 felett enyhe szélzaj hallható) - tavaly fáradtak el apám Astrájában, ami amúgy 8 éves. Kb. ennyi. Nem tudom miféle darabokat fogtak ki törpiek, de elég negatív a lencse.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
diablo1984
veterán
válasz Vesztor87 #54888 üzenetére
az sem a szent grál, csak egy használt autó, így azon is lehet csinálni dolgokat, alapból vezérlés, gyertyák cseréje, olaj+szűrők és azon is fáradhattak el szilentek, futómű alkatrészek is! de először az árat tisztázzátok, te tudod megér-e neked 1 millát egy g astra.
-
w333
félisten
válasz Vesztor87 #54886 üzenetére
Inkább a H Astra !
Vicc az ára a G Astrának, 600-800k -ért lehet venni egy normálisabb darabot ami 16-18 éves ... szerintem nagyon túl vannak ezek értékelve
Az a baj hogy a G Astrát 11 évig gyártották ugyan azzal a formával, szerintem emiatt drága, sokan úgy vannak vele hogy fiatalos autó mivel 2009 -s évjáratút is lehet belőle kapni, ezért drága a 10 évvel öregebb 98"- s évjáratú ... vicc !!!
Oké hogy állapotot nézünk és nem kilométert, de 11 év, az 11 év !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
válasz Vesztor87 #54888 üzenetére
"most amúgy gyilkoló módban használják, 1-2km-es távokra, ennek nem örülök, de a többi használtnál is benne benne lehet ugyanez"
Ezt felejti el a sok "km vadasz", hogy lehet örülni, hogy milyen keves a km, de ha valami kispenzü mamika tette bele a hosszu evek alatt azt az 1-2 ezer km-t, akkor lehet sokkal roszabb allapotban van a motor, mintha lenne benne 5x annyi, de az javareszt üzemmelegen, normalis olajcsere periodusokkal, normalis olajjal....de hat otthon ez kell a nepnek....
Egy sima kis szivo benzinnel nem a vilag vege a rövid tav sem amugy, ha normalis idöközönkent es normalis olajat kapott....es persze nem 4500 as fordulaton indulnak el vele mindig Ennyi penzert en sem vennek G astrat. Egy sima 1.6 szivo H astra olyan nagy lutrit nem jelent, de ahogy diablo1984 is irta igazabol hasznalt autonal barmikor elöjöhet barmi sajnos, hiaba bizol tutira az anyosban
1.4 H astra viszont necces....en vezettem olyat es borzaszto lomha volt.
-
w333
félisten
válasz Vesztor87 #54891 üzenetére
Jó kis Autók a H Astrák ... és vannak belőle fullosak is, míg G Astrából szinte csak fapadosat lehet kapni, nagyon ritka az olyan G Astra amiben van Digit Klíma és Xenon, esetleg tempomat !
Ez pontosan így van 3-4 évvel ezelőtt is ugyan ilyen áron voltak, semmivel sem lett olcsóbb ... de mondom ez azért van mert hiába 98" -s évjáratú mert úgy néz ki mint a 2009 -s ezért drága !
Egy fiatalabb kevés Km -s F Astrát olcsóbban megkapsz mint egy öregebb G Astrát sok km -el ... azért mert ez a formát ilyen sokáig gyártották !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
válasz Vesztor87 #54894 üzenetére
Pesze, viszonyitas kerdese Mindenesetre plane csaladdal, babakocsival felpakolva....hat azert az 1.4 H astra azt en nem eröltetnem, csak ha valami tenyleg kiemelkedöen jo vetel jön szembe. 1.6 motor az azert kell bele.
H astra megis csak ujabb, szvsz formailag is joval modernebb, mint egy G es biztonsag teren is erösebb.
-
-
-
sasa58
tag
válasz Vesztor87 #54904 üzenetére
Nincs semmi baj a Classic II-vel, én 8 évig hajtottam, 2 - 10 éves koráig, a kopó alkatrészeken (olaj, szűrők, fékbetét) kívül semmire sem kellett költenem. Nem egy erőgép, de nem is gyenge, első autónak teljesen jó.
Kicsit kevésnek tűnik az az 56 e. km, de ha ismered az előéletét, akkor jó. 60 ezernél kell gyertyát cserélni, a fékbetétet pedig állapot szerint, más komolyabb gond elvileg nem lehet 100 ezerig.
Persze, ha 30 ezrenként cseréltek olajat, a vezérműlánc (csöröghet) és a hidrotőkék (csattognak) nem köszönik meg. A twinport szelep kattogása szokott még esetleg előfordulni.
Árát tekintve 1 - 1,2 millát megér szerintem, ha tényleg jó. Nézesd át valaki hozzáértővel, esetleg márkaszervizben pár ezer Ft-ért![ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Vesztor87 #54930 üzenetére
van pár opelos ismerős (Omega, vectra) de még senki nem cserélt láncot...
Enyémben 250-60 ezer körül lehet de még nem nyúltunk hozzá. Nem tudok olyan esetről, ahol elszakadt volna a lánc. Ha szakad annak van előzménye, van hangja, és esetleg ugrik is egy egy fogat a lánc. -
AMD Power
titán
válasz Vesztor87 #55075 üzenetére
Ha igy ismerőstől/rokontól tud venni az ember autót az nagy kincs és hatalmas előny. Csak ugye kérdés ,hogy mennyiért....
Az tény ,hogy 1.2-1-3 millió egy G Astraért szerintem baromi sok. De kérdés ,hogy ha veszel ugyan ennyiért egy H az milyen lesz.... az szinte biztos ,hogy nem lesz benne ennyi km és nem fogsz tudni ennyire "mögé nézni a múltjának sem".
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
bandi0000
nagyúr
válasz Vesztor87 #55089 üzenetére
franc tudja, javítsatok ki ha tévedek de még a G is az a széria ami nincs túl csicsázva, túl elektronikázva, nekünk F van, 98-as igaz kevés km-el vettük lassan 4 éve, de sose hagyott ott sehol kop kop kop, igaz én mindig figyelek rá hogy ha olyat hallok amit addig nem akkor szaladok a szerelőhöz, de a 4 év alatt a szerelések ára kb 150 alatt volt, kopó alkatrészek, szilentek, kuplung szerkezet,termosztát, ezekkel megint jó pár évig nem lesz semmi baj
Xbox One: bandymnc
-
AMD Power
titán
válasz Vesztor87 #55092 üzenetére
Ez igy van. Meg mondjuk szerintem egy 15+ éves autóért 6-700e elkérni + mire beleülsz és "kész" , ha nincs baja az is még +200e. Annyiért meg vicc. Mindegy milyen márka.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
haddent
addikt
válasz Vesztor87 #55399 üzenetére
Mutass képet, épp 2 napja jártam végig a herce-hurcát, jó eséllyel fogom a képre azt mondani, hogy "csak teljes visszapillantó-testtel együtt kapható" Gyáriban röpke 80 kiló és meg is van Utángyártott meg csak simán szar, mint minden utángyártott dolog.
Petyyyyy mi 2001 -es F -ünk is, bár néha már picit tovább kell pörgetni, mittomén 2 másodpercig, sztem az akksi kuka lassan, vagy az önindító? Vagy szimplán a H -hoz vagyok szokva, ott hozzáérek a kulcshoz kb és már üvölt is
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Vesztor87 #57397 üzenetére
az a baj hogy kormányt nem tart semeddig kicserélni, pedált sem, üléseket sem tehát elég nehéz ilyen dolgokat kiszűrni. Én is ha eladnám a sajátom, simán eladhatnám 200e km-el (motorban amúgy annyi van) mert nem látod a belsején, szakadásmentes bőr, repedés se nagyon van rajta, nincs kiülve, váltógomb nem kopott, szoknyát cseréltem. Kívülről már árulkodóbb, de ha rendbe teszem az se lesz. Szóval nehéz... Főleg ha olyan adja el aki ismeri a típust, tudja mire figyeljen amit a vevő tuti nézni fog.
-
F_Gergely
őstag
válasz Vesztor87 #57400 üzenetére
G astrában nem igazán vagyok otthon, nekem B vectrában van, illetve volt omegám, astrák nekem kimaradtak.
Olajfogyás motortól is függ, nekem láncos viszont az utolsó szériás Y20DTH, ez nem eszi az olajat.
Kérdés neked mire kell, mekkora motor kell pl én 2.0 + turbó alatt nem is nézek autót, 1.6 nekem olyan lenne mintha keresztre feszítenek -
diablo1984
veterán
válasz Vesztor87 #57400 üzenetére
sokan nem vesződnek annyit, a nepperek is sajnálják rá a dellát általában inkább költenek hozzá valamilyen szöveget, hogy papóka használta, nem tudta emelni a csípőjét és ezért van szétszakadva az ülés, 3x házasodott és a sok gyűrű szétkoptatta a kormányt, stb-stb....
(#57402) Calogero: max annyi, hogy a régi nagy mítoszi vasdögöt nekiengedik egy korszerűbb kisautónak és mi történik! ez inkább a technikák harca, nem az autótipusoké.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Vesztor87 #57404 üzenetére
nagy szívás tud lenni, leginkább mert felduhíti az embert az hogy hülyének nézik, rabolják az idejét és a türelmét... Nyilván azért az se mindegy milyen kocsikat néz az ember tehát egy 400 ezres verdától nem szalonállapotot kell várni, nem új autó hanem 15-20 éves....
Én is mikor néztem kocsit, felhivtam állította hibátlan, rozsdamentes satöbbi... Odamegyünk szerelővel, ismerőssel, merő rohadás az egész autó de iszonyat nagy foltokban 20-25 cm-es területen, végig körbe az egész autó. Szóváteszem, hogy wazzeg arról volt szó rozsdamentes, és nem rohad, asszondja "áááá ez csak felületi korrozió, itt van a festő/lakatos műhely mire jön az autóért a srácok megcsinálják", csak a lakatolás, fényezés lett volna kb 400 ezer. Azt az autót max bontani volt érdemes, elrohadt az egész.
Na ezek után voltam úgy csak és kizárólag pesten nézek verdát, mert agyonverném az eladót ha azt mondja hibátlan, autózók 200+ km-t és kiderül ugyan így szétvon rohadva... szóval elég fárasztó tud lenni főleg ha adott típust keresel, összeírt elvárásokkal/felszereltséggel. Több hónap is lehet mire találsz megvételre alkalmas példányt. -
F_Gergely
őstag
válasz Vesztor87 #57412 üzenetére
na igen, de kérdés mennyit utazik az ember, én mondjuk a full-full-full extra párti vagyok, de rengeteget is seggelek autóban, nameg ha utazok akkor élvezzem, és ne azon agyaljak hogy bakker nincsen klíma, bakker nincsen ülésfűtés, bakker nem elektromos a hátsó ablak, satöbbi. Legyen benne minden ami a csövön kifér
-
diablo1984
veterán
válasz Vesztor87 #57424 üzenetére
hát nem lehetetlen, de ha nem gazdától veszed a vasat, aki már huzamosabb ideje a tulaja 5év+, akkor biztos lehetsz benne, hogy tekergették.
nem lehetetlen, nekem is 99-es és 152 ezret futott dízel autóm van( ), de nem hittem el egy percig sem a dolgot(osztrák autó volt, szervízkönyve 2008-ig vezetve, akkor 88ezer volt benne), motorfelújítás lett belőle(meg futómű és fék), így már nyugodt szívvel nézhetem az óráját, mert a lelkében még annyi sincs! nem egy lelakott darab, nem is hiszem, hogy 2x annyi lehet benne, inkább saccra 60ezerrel több, mert volt nekem 300ezret futott példányom belőle, az sokkal trébb állapotnak örvendett, ezen a váltógomb még ép, kolléga benzinesén 200ezernél meg már le van kopva csutkára..... nem akarom meggyőzni magam a km állásról, ebben ezt mutatja, mostmár nyugodtan mondhatom, hogy akár annyi sem....
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Vesztor87 #57470 üzenetére
Majd amikor pályán 130 -nál már idegesítő lesz a hangja, rossz úton zörög az egész belseje és 2 évente cserélsz rajta kipufogót, na majd akkor szerintem rájössz hogy 3 évvel idősebb Német Astrát kellett volna venni, az 1.4 pedig szerintem gyenge ehhez a tömeghez !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest