-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
h3lios
addikt
Sziasztok!
Friss első autó tulajként egy Opel Astra G 1.6 mellett tettem le a voksomat. A hetekben viszem majd el szervizbe, ahol meglesz a kotelező olaj, vezérmű, gyertya, stb. csere. Frissen lett műszakiztatva nekem, a többi alkatrészt már átnézték és jó 50 et költöttek is a motorra mielőtt megvettem.A következő kérdésekkel fordulnék hozzátok:
Az autó belseje rendben van, de a középkonzolt és a kormányt (utóbbinak a középsó elemét) szeretném cserélni, mert ezek eléggé kopottasak.Kormányhoz láttam ilyen alkatrészt légzsák nélkül, ezt gondolom nem túl nehéz kicserélni. A középkonzollal vagyok bajban, mert nem tudom, hogy érdeme e újat venni, vagy inkább újjítassam fel?
A kocsi légkondis, az gondolom normális, hogy amikor álló autónál, de járó motornál rákapcsolom a cuccot a fordulatszám leesik. A problémám viszont az, hogy ez néha alapjárat estén le is fullasztja a motort, ha adok neki gázt akkor nincs ilyen probléma. Ezzel kapcsolatban mi a véleményetek?
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz F_Gergely #59208 üzenetére
Én is erre gondoltam, majd körül nézek milyen lehetőségek lesznek.
Egyébként a motorlefulladás user error volt, nincs neki baja ilyen szempontból, kipróbáltam, mentem vele 1 kört és nem volt gáz a dolog. Amikor hidegen indítottam a motort és nem mentem vele aznap jóhogy leesik 1 kicsit a fordulatszám, de nem fullad le a cucc.
Ferde hátú verzióm van, de mivel külföldről hozott hátsó ablaktörlő nem volt gyárilag rajta. Kérdésem, hogy érdemes beszerezni és felrakatni (ha esetleg motor is kell hozzá), vagy hagyjam az egészet a francba, mert nem ér annyit. Nézegettem az utakon őket, a szedánokon sincs, gondolom ha nem zavarja az embert meg lehet lenni nélküle.
Autó rádióhoz is hülye vagyok, ha bemegyek 1 random elektronikai áruházba mind1 melyiket veszem meg ? Értelem szerűen az áram felvétel szempontjából nem, de szabvány méretre vannak ezek gyártva, be tudom majd rakni úgy az autóba, hogy nem esik ki ?
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz Gergőke88 #59211 üzenetére
Egy fém lap van a helyén körben szigetelve, de legalább design-os brit zászló van rajta...
Ezt megnéztem már az elején, nem rohadt a környéke sehol. Az alvázon sem láttunk rozsgát, sem a lengéscsillapító bekötési pontjainál a tornyokon. Pótkeréknél szintén nem volt semmi. Egyetlen dolog rohad 1 kicsit, az pedig a kipufogó dob, de maga a cső nem gázos. Utóbbit meg nem olyan drágán lehet cserélni.B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
Ma reggel úgy jártam az autóval, hogy amikor lenyomtam a kuplungot a motor valamiért elkezdett pörögni, amúgy ha nem nyomtam a kuplungot sima alapjárta volt. Egyik lámpánál a fékre abbahagyta, azóta kuplung esetén sem pörög a motor.. Szerintetek ez mi lehet?
Nagyon érik már a szerelőhöz menetel, de jó lenne tudni, hogy ezt miért csinálja.B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
Ma voltam szerelő ismerősnél, megvolt a 4 gyertya cseréje + az olaj csere is aktuális volt, mert éppen csak elég volt az előző. Vezérműszíjat nem kell cserélni, illetve az is kiderült, hogy az autóban új a légszűrő, szóval azt sem kellett kicserélni. Aknából átnéztük és mondta is a faszi, hogy jó autót sikerült venni, rendben van alul is, vigyázva volt rá.
Most már csak 3 dolog maradt a listán. Az egyik csak egy rádió, amit majd megveszek ha fontosnak érzem, a másik kettő kiderül, hogy mennyire gyakori hiba.
Az egyik a kuplungos dolog indításkor. Menet közben nem jön elő, csak amikor állt az autó és elindítom a kuplung benyomására valamiért felmegy a fordulat 2-3k köré, ami nem igazán normális. De aztán magától abba is hagyja, ahogy jár kb. 15-20 secet a motor.
A másik az alapjárat, ami néha 1 kicsit akadozik, ma pl. a lámpánál 1x le is fulladt a motor. A töltöttség jelző fel-fel villant, aztán teljesen lefulladt a motor. Akinél voltunk olajat cserélni mondta, hogy nem a motorban keresendő a hiba, hanem valszeg a vezérlésen kell állítani és nem lesz vele baj, ugyan ez okozza a kuplungos dolgot is.
Kaptam tőle másik szerelő elérhetőséget, aki ehhez ért, ha a dolgot többször tapasztalom, akkor viszem hozzá, mert nem akarok később szívni miatta.
Klímát ma ki tudtam próbálni, az szépen megy, hűt is, csak az elején kicsit szaga van. De ez fél perc után elmúlik, utána semmit nem érezni.Ma megvolt az első pici koccom is, a garázs peremén 1 picit nagyobb lendülettel sikerült átgördülni és 1 végén lévő szekrény lábát elkaptam lökössel. Nem volt nagy kocc, de 1 picit meglátszik a nyoma a festéken a lökhárítón.
Megvolt a tanuló lecke, inkább ez, mint 1 lyuk, mondjuk egy kerékpár tároló miatt.
(#59443) AMD Power
Jó olvasni, hogy ezt írod, mert az enyémbe is ilyen cucc került a mai napon:
[link][ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz Stauffenberg #59461 üzenetére
1.4-eset nem próbáltam. Az elején ráadásul még 1.2-.esben gondolkoztam, de a fórumon lebeszéltek.
1.4-et mondta valaki, hogy eléggé kell pörgetni, ha az ember pályán akar menni ráadásul nincs vészes különbség a fogyasztásban.
Mivel első autó nem nagyon tudok nyilatkozni, de a keresés során arra számíts, hogy az 1.6-osok inkább külföldről behozott autók (az enyém olaszból jött, ami kaszni szempontól jótékony +), vagy kombik.
Utóbbi nekem nem játszott, ezért örülök, hogy sikerült találnom 1 metál kék szép állapotút. Nem szerettem volna tucat ezüstöt, ezért döntöttem a kék mellett.A teljesítményre nem lehet panaszom, jól húz a gép, szeretem vezetni. Ha többet is fogyaszt ez nekem megér ennyit. Nem jó amikor rögtön az első autóját utálja az ember, mert lassú mint a dög.
Egyébként megoldódott a kuplungra felpörgős dolog, tényleg csak annyi a dolog, ha az ember induláskor hirtelen rálép a pedálra hajlamos 2-3k -ig felküldeni a fordulatot. Ha szépen finoman játszol vele az elején nem csinál semmi ilyesmit.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz Petyyyyy #59485 üzenetére
Ezek azok az emberek, akik a gép előtt is dohányoznak és jobb esetbe a hamutálba, rosszabb esetben a billentyűzet szabad részeibe nyomják el a csikket. Volt nem is 1 ilyen ismerősöm.
Én már múltkor attól rosszul voltam, hogy 1 esős napon vettem át az autót és tiszta homok lett a szőnyeg. Önkiszolgáló autómosóhoz járok, ahol kb. 200 Ft-ból ki lehet porszívózni az egész autót..
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
Mai nap tanulsága: gyökerek az emberek...
2 necces esetem is volt ma, ahol csak rajtam múlt városban, hogy ne legyen baleset.
Az első esetben szépen korán lehúzódtam a megszűnő szélső sávból a belsőbe, erre 1 hülye paraszt ezerrel mellettem a sávban jobbról fogja magát és bevág elém. Jobbról előzni, megszűnő sáv végéről, kár hogy a rendőr nem jött mögöttünk, mert biztos megb.szta volna a csávót.Ha valaki akiben kicsit benne van a versenyszellem fogja magát és rágyorsít, az a csávó a sáv végén elszáll a francba, mert megállni már nem tudott volna és a fára tapétázta volna magát. Amit amúgy röhögve néztem volna végig.
Másik eset: megyek a kétsávos úton, Audis paraszt fogja magát és a szembe sávból bevág elém és befordul a keresztben futó kisutcába... Ha nem satuzok elviszem az autója hátulját.. Az ilyeneket nem értem, hogy gondolják az ilyen utolsó pillanatban bevetődős manővereket. A dolog szépsége az volt, hogy nem jött mögöttem senki és lazán elfért volna utánam...
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
Itt történt az eset, a bal oldali képen látszik, hogy hol szűnik meg a sáv, kb. ott a piros nyílnál tudott bevágni elém az idióta...
A jobb oldali képen látszik merről jöttünk. A távolban látszik hogy a képen nekünk balról kanyarodtunk be. Mindketten besoroltunk a középső sávba, de a faszinak csak a végén esett le, hogy itt bizony mögöttem kell haladni, hacsak meg nem előz...Szerk: A körforgalomban már megszoktam, hogy senki nem tud indexelni, de hogy a paraszt ezerrel bevág elém, az már dühítő, le sem szarja, hogy nekem ott bent elsőbbségem lenne. Gyakorlatilag kiegyenesíti a cuccot, mintha ott sem lenne halad tovább "egyenesen". Ilyenkor csak attól parázok, hogy ha lefékezek akkor mögöttem belém jönnek.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
Esti csendélet, kicsit koszos, de az enyém.
Annyit vettem észre, hogy amikor a klímát (nagy melegben) álló autónál, de járó motorral elindítom eléggé leakasztja a motort, majdnem le akar fulladni. Menet közben semmi ilyen nincs.Illetve a tetőkárpit a legvégén a hátsó ablak vonalában 1 csíkban foltos, arra gondoltam, hogy valaki mosatáskor direktbe az illesztésbe fújhatott be és 1 picit beázhatott akkor. Mert egyébként esős időben nem ázik a cucc, tapogattam, néztem és nagy eső után sem látszik semmi, nem is nedves a kárpit.
Most fogom majd elvinni 1 nagyobb pucolásra a kézi mosóba, 1x ráköltöm ezt a 4k-t, hogy teljesen ki legyen glancolva, akkor a tetőt is kitisztíttatom.
Autorádió utána következik, azzal majd elviszem 1 szerelőhöz, ha én nem boldogulnék vele.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz trassher #59784 üzenetére
A kép amúgy nem adja át rendesen, mert az enyém metál kék, de lilával keverve. Nagyon érdekes, ha nem lenne csupa retek, akkor rohadt jól nézne ki. Ahogy rásüt a nap nagyon adja ez a színkombináció.
Az első jobboldali ködlámpa felett sajnos sikerült picit meghúznom a fényezést, amikor 1x nagyobb tempóval álltam be a garázs végébe. Nem szerette a szekrény lábát. :S
Az ilyennel viszont szerintem nem éri meg elvinni fényezni, mert elég speciális a szín, nem hiszem, hogy eltalálnák a fényezők, illetve 1 valag pénzt tuti, hogy otthagynék náluk.B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
Szerintetek ha szerválok 1 új kormányt a netről, akkor mennyire biztonságos otthon házilag a cseréje.
Nézegettem a lehetőségeket, ha teljes kormányt veszek légzsákkal az ugyan az, mintha csak középső elemet vennék a beépített légzsákkal, árban nincs difi.Viszont ha csak burkolatot veszek küzépre (ami gányul néz ki most), az emblémával csak ilyen 5 ezres nagyságrend, viszont házilag kellene belőle kiszedni a légzsákot és átrakni a másikba. Szerintetek ez mennyire necces manőver ? YT-on van róla videó is.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
Autó csinosítással kapcsolatban nézegettem a neten dolgokat és elkeseredve látom az árakat. A legapróbb dolgokról beszélek, mint pl. 1 hátsó felirat, de már az is 10-15k lenne ha a teljeset pótolnám...
Ezen felül szükség lesz a kesztyű tartóhoz 2 műanyag zsanérra, mert sajnos a gyári le volt törve, ez tovább 5k. Korábban már említettem, hogy szeretnék 1 új kormányt (lékzsák nélkül), de ez is 10 ezres nagyságrend.
Nem gondoltam volna, hogy az ilyen mütyűrökért ennyi pénzt elkérnek. Tekintve, hogy 1 teljes tetőkárpit kijönne 6k-ból.
Nem nagyon jártam még bontókban, kérdéses, hogy hány G astra végzi ilyen helyen, illetve, hogy ha még rajtuk vannak az ilyen alkatrészeket mennyiért adják oda. Mert ha van annyi eszük és megnézik a neten akkor ott is csak arany áron jutok hozzá. Annyit meg nem ér akkor az egész, hogy csupa retek legyek, meg bontani kelljen, ha csak pár 100 forint a különbség a netes és a bontott között.Kicsit más: az autóban ma megnéztem, hogy hogy lehetne a rádiót beszerelni, de a középkonzolban lényegében csak 1 lyuk van, nincs hozzá tálca, amibe be lehetne csúsztatni.
Nagyon nem örülnék, ha a rádió mellé 1 komplett középkonzolt is venni kéne.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz Petyyyyy #59864 üzenetére
Nyomtam rájuk 1 joint, remélhetőleg sikerül beszerezni a fent említett alkatrészeket.
Középső elemet láttam sok helyen ilyen árban, de abból házilag kéne kiszerelni a légzsákot, majd visszacsomagolni az újba, ami viszont sosem 1 életbiztosítás. Ettől függetlenül a kormány tetején is eléggé kopottas a perem, szóval nem ártana 1 új abból is. Hamár ennyit rászánok, akkor már nem az a 10-es számítana.
Viszont a többiről rögtön gondoltam, hogy lehet olcsóbban is szerezni. 1 pár karakteres feliratért majd 8 k-t elkérni durván pofátlan.
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz trassher #59900 üzenetére
A kereskedésnél ahol vettük mesélték, hogy amikor hozzájuk került feketére voltak fújva a felnik és nem is igazán akadtak rá vevők. Amikor leszedették róla azt a mocskot rögtön jöttek megnézni, tényleg sokat dob a kinézeten a felni. Amúgy a pótkerék továbbra is fekete felnivel csücsül a csomagtartó alján, de ez a legkevesebb...
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz trassher #59906 üzenetére
A fényezett díszléc és a kilincs nagyon sokat nyomott a latba, ugyanis az ilyen astrák minden színben nagyon tetszettek. Valahogy nem is értem miért műanyag feketével küldték le őket a gyártósorról (persze olcsóbb), mert nagyon sokat elvesznek az autó kinézetéből.
Ennél ugye annyi a hátrány, hogyha meghúzzák bicajjal, vagy bevásárló kocsival sokkal nehezebb eltüntetni a nyomát. Így, hogy először lett lemosva teljesen azért előjöttek a fényezés hibái, de egy ilyen idős autónál ez belefér. Messziről nem feltűnő, szóval nem para a dolog.
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz Petyyyyy #59908 üzenetére
Sérült a fényezés sajna, apró pici pöttyök csak, meg van ahol kicsit nagyobb is. Nem lehet vízzel sem leszedni. Egyébként annyiból para nálam a dolog, hogy szerintem ilyen színre 1 vagyon lehet fényezni. Mert metál kék a cucc, de van benne lila is. Attól függ, hogy merről süt rá a nap, vagy telibe kék, mint ahogy a képeken is látszik, vagy pedig lila.
Nagyobb sérülés csak az első lökösön van, ebből én okoztam 1-et, amikor megnyomtam a garázs végében a szekrényt, de ez csak felületi. 1 nyomódás meg festék folyás van az elején, ami már a vásárláskor rajta volt, de nekem nem ér 100 ezret, hogy lefújassam.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz trassher #59912 üzenetére
Főleg az idősek vettek annak idején sok 1.2-1.4-es verziót, vagy a régi swift helyett, vagy kellett valami stabliabb járgány, amivel kijárnak a tanyára, meg az unokákhoz. Nekik majdnem mindegy, hogy milyen kívülről, csak guruljon. Ezekkel, főleg az 1.2-vel öngyilkosság autópályára menni, mert úgy pörög a motor, hogy még a dobhártyám is bevérzik félúton.
Ha valaha új autót veszek nem ezen a 100 ezren fogok spórolni, amibe az ilyen extrák kerülnek, mert hamár kiadok 3,5-4 millát 1 autóra, akkor az legyen már tip-top állapotban.
(mondjuk ha nem muszáj újat nem veszek, bukja csak el más a szalonból kihozatal költségét, jó lesz nekem az 1-2 ezer km után is, 25%-al olcsóbban.B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz trassher #59914 üzenetére
Mondjuk aki ilyen autót vesz az valszeg 1-2 alkalomtól eltekintve nem pályán fogja használni (ha van 1 kis esze). Ha nap mint nap pályán közlekednék és hosszú távokra járnék eszembe nem jutna benzineset venni. Valami nagy dízel lenne a célpont 1.8-2 liter körül.
Így viszont, hogy naponta max 15-20 km-t megyek (ezt is 2 adagban) bőven elég a benzines 1.6-os. A Dízel az alatt az 5 km alatt, ameddig beérek a melóhelyemre be sem melegedne. Azzal meg gyakorlatilag csak a motort tenném tönkre.
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz Petyyyyy #60008 üzenetére
Nagyon szépek ezek a coupe-k és ha kicsit több pénzem lett volna valszeg 1,2-3 Misi körül inkább ilyet vettem volna, mint sima G astra-t. Viszont sokkal nagyobb, ami 1 tanuló fázisban nem biztos, hogy jót tesz a lökösnek parkoláskor, illetve tanuló autóra annyi pénzt kiadni szerintem felesleges, arról már nem is beszélve, hogy ha valami gáz van vele cserealkatrészt sokkal nehezebb ezekhez találni.
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
Pedig a vicc az az, hogy az elején ilyenben gondolkoztam, szintén a coupe forma miatt.
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
-
h3lios
addikt
válasz _seth_ #60083 üzenetére
Én is ilyet akarok, egész nap kint van a kocsi az Auchan parkolóban, 11 órárzok, lazán feltörik úgy, hogy sosem tudom meg ki vitte el. Az ilyen lekapható előlappal ezt ki lehet küszöbölni. Nem tudod, hogy van-e ennek utódja, illetve, hogy honnan lehet emberi áron beszerezni ?
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz Vesztor87 #60122 üzenetére
Ennyivel vettem, hogy valós-e azt a jóisten se mondja meg. Kereskedésnél vettük, az előző tulajdonos olaszból hozta be. Az eredeti olasz papírjai is megvannak, az ajtónál az uccsó szervizes matrica 120-nál került bele még olaszban. De ki tudja, hogy mennyit tekerhettek rajta. A belső alapján neccesnek tartom a 130-at, mert a kormány és az ülés kapott rendesen, de amúgy meg külsőleg és motorikusan nagyon rendben van 16 éves korához képest.
Szerelő ismerős aknából is alánézett, azt mondta ő is, hogy rendben van, látszik, hogy vigyáztak rá 1 szem rozsda nem volt rajta a kipufogódob külsejét leszámítva.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz Vesztor87 #60124 üzenetére
Rozsda nuku, kivéve a kipufogódob külső része kezdett rohadtni, de azt hallottam, hogy le kell sz.rni, ameddig a belső rétege 1-ben van nem gázos a dolog, márpedig azon semmi rozsda nincs.
Pár napja raktam fel ide képeket:
Árban úgy nézett ki a dolog, hogy 630-ért hoztam el, és 60 volt a névre írás. Klímát feltöltötték, kitisztították, alapjáraton állítottak, kb. még 40-et költöttek őkis a motorra, mielőtt átvettem tőlük.
Mivel még első autó és friss a jogsi autó ügyben nuku a tapasztalatom, ezért ismerős jött el velem nézelődni.
Szerintem nem volt rossz vétel, pár évig kiszolgál még, aztán váltom 1 pár évvel fiatalabbra. A J astra nagy fétisem, főleg a szedán formája viszi a prímet nála, OPC -ben meg egyenesen álom a dolog. Csak mivel 22 évesen nincs fölös 5-6 millám 1 autóra, ezért megelégedtem ezzel a verdával.Amik talán hátrányosságok, hogy vennem kell majd 1 új kormányt, mert ennek a közepe elég gány (hiányzik róla az Opel logo, és szakadt a jobb oldali dudagomb. Illetve nincs hátsó ablaktörlő, 1 fémlappal fedték le a helyét. De ameddig nem ázik be nem érdekel különösebben, a szedánokon sincs és abból is ki lehet látni, ha esik
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
-
h3lios
addikt
válasz Vesztor87 #60135 üzenetére
Leginkább lapos.. Illetve 1 újratömött ülés nem ártana, mert azért az SX4 hatványozottan kényelmesebb volt ilyen szempontból.
Teljesítményben nem igazán tudok véleményt mondani. A Suzuki dízel volt, nyilván jobban húzott alacsony tartományban. De az Astra-t sem érzem lomháznak, lehet vele hasítani, ha akar az ember. De nem vagánykodok, egyelőre örülök, hogy viszonylag jól megy a vezetés, nem húzattam még ki. Váltásokra kell jobban odafigyelnem, mert van, hogy néha vissza kéne kapcsolni 1-el alacsonyabb sebességfokozatba.
Szerk.: Ha majd lesz találkozó próbálok elmenni énis, jól jönnek majd a tanácsok, tippek.
Kecskemétről viszonylag könnyen el lehet jutni az ország sok területére.
Hamár itt járunk, vannak itt kecskemétiek a topic-ból ?[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz Vesztor87 #60142 üzenetére
Különben magamnak nem vennék SX4-et, mert nem szeretem a magasabb autókat. Jól kilátni belőle, de esztétikailag nem jön be. Ugyan ez az Ignis, ha Suzukit kellett volna venni a 3-as szériából lett volna egy 1.5-ös Sport Swift a nyertes. De az a baj, hogy azok is milla felett vannak normális állapotban. Ennyi pénzért, mint amennyiért Astrát vettem nem kaptam volna normális állapotút, arról nem is beszélve, hogy drágák hozzá az alkatrészek.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
Sziasztok !
Tegnap este sz.rakodott kicsit a motor, amikor hazaértem. Amikor álltam és alapjáraton ment a motor le-le esett a fordulat és le is fulladt a motor végül. Arra gondolok, hogy nem nagyon járatom a motort, amikor elindulok a melóhelyről, előtte meg 11 órát áll kint a napon. Lehet, hogy ez nem tetszett neki annyira, de amúgy menet közben meg nem volt vele gond. Ma kiderül mi lesz, amikor kiállok vele, de nem örülök neki, hogy ilyet csinál.
B-tag: H3lios#2825
-
-
h3lios
addikt
Végülis megvettem a rádiót, volt benne 1 ilyen átalakító, de ezzel sem jó a kocsihoz, mert abban csak 1 csati van ami közvetlen a rádióba meg nem jó. Illetve mélyen ül az antenna csati a rádióban, az enyém meg rádugós, szóval majd abból is másmilyen kell. Szerelőhöz viszem majd megoldani.
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz Kokkantas #60260 üzenetére
Ez volt a megoldás, csak kintebb kellett húzni a kábel köteget. Annyi, hogy a gyári csatlakozó ami benne van, arra még rá van kötve 2 db piros / fekete kábel. Az mi lehet ? Mivel a csatlakozókon kívül még az is tartja nem tudom kiszedni a bent lévő átalakítót.
Ettől független valszeg szerelőhöz viszem, hogy stabilan legyen majd a helyén rögzítve.
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
Na jelentem nálam is mehet a
tuc-tucRammstein a mai naptól !
Kicsi szépséghiba, hogy a hátsó ajtóban még nem szólnak a hangszórók, mert az előző bekötés sz.rul oldotta meg. Ha az ismerősöm ráér, majd azokat is bekötjük a rendszerbe, aztán düböröghet a rock !Az elején rögtön átállítottam törökre a nyelvet, de szerencsére van reset funkció.
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz trassher #60333 üzenetére
Megérni megéri, de nem ilyen autókért. Volt kollegám Németbe járt ki VW-ért és felsőbb kategóriás autókért. Futóval 2-3-at el tudtak hozni, 11k euróval mentek és abból gazdálkodtak. Így megéri, viszont ezek mellett is kiégett a srác 1-2 év alatt. Mert gyakorlatilag nem aludt és folyamatosan vezetett, arról nem is beszélve, hogy rajtuk volt a felelősség, hogy haza is érnek az autók a tréleren és nem lopják le őket este.
Ha van ilyen ismerős és ő tud behozni, akkor kétség kívül megéri a dolog, viszont csak úgy kimenni autót nézni elég költséges és ahogy mondod kell tökéletes nyelvtudás és műszaki tudás is. Ha csak az egyik van meg akkor a másikat a hajadra is kenheted.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
Ti hány bárra szoktátok fújni a kereket ? Lassan nem ártana nekem elemenni pumpálni bele, de nem vágom mennyi lenne az ideális nyomás. 2,5 bár ?
B-tag: H3lios#2825
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban