-
Fototrend
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
veterán
válasz
jerry311 #67234 üzenetére
El kell tudni érni egy zen állapotba, amikor immunissá válsz ezekre. Nekem sem mindig sikerül, de egyre többször vannak jó időszakaim, amikor abszolút hideg fejjel tudok mindenre tekinteni és ez a játékon is nagyon meglátszik ilyenkor. Most is ahogy visszatértem egy ilyen moodban vagyok, most nagyon érzem a wineket.
-
Yodamest
veterán
válasz
Sordoran #67232 üzenetére
"Ellenben egy kompetitív játéknál ugye ha szarul megy, az rányomja nálam a bélyeget az élményre."
Ismerős a helyzet, aránylag sokat Genshineztem én is, az totál az ellenkezője élmény tekintetében. Egy biztos, fix chill élmény, ami tuti nem fog felkúrni, stabilan tudod mi fog történni, mit kapsz. Viszont pont emiatt, nem adja meg azt a dopamin bombát sem, nincs az, hogy még másnap is azon agyalok mi volt a gémben, mi történt, mit kellett volna másképp. Ez teljesen hangulat függő, mindkettő jól tud esni, de időről időre bennem fellángol ez a kompetitív szellem és olyankor nem is vagyok képes mással játszani, ez az amibe igazán bele tudok mélyülni olyan szinten mint semmi másba. -
Sordoran
addikt
válasz
Yodamest #67231 üzenetére
Mondanám hogy én azért játszom hogy szórakozzak, tehát just for fun kell legyen, ezért is ARAM-ozok kizárólag. Persze a cél a nyerés mindig nálam is. Ugyanakkor korábban a wow-t és most 2 gacha game-t is úgy tolok, hogy teljesítsem mindig a napi/heti/havi "feladatokat", tehát kvázi második munka.
Ezek viszont fixen teljesíthető dolgok, nincs stressz hogy sikerül-e, csak idő kérdése. Ellenben egy kompetitív játéknál ugye ha szarul megy, az rányomja nálam a bélyeget az élményre.
-
Yodamest
veterán
válasz
Lokids #67230 üzenetére
De normalban hősöket, buildeket gyakorolsz vagy mi a célja? Én túl kompetitív szemléletű vagyok az ilyen tét nélküli gémekhez, soha életemben nem aramoztam és hasonlók, csak a ranked. Ha valamiért normálizok vagy az alacsonyabb elos flex rankomat viszem, olyankor hősöket, buildeket tesztelek, de akkor is próbálom a maximumot nyújtani és nyerni. Minden meccshez úgy állok hozzá, hogy valamit tanuljak belőle, soha nem "just for fun" játszok.
-
Lokids
addikt
válasz
Yodamest #67228 üzenetére
Persze kis túlzással éltem. Meg mostanság csak normált játszok, ahol bronztol challengerig mindenféle ellenfelet kapok. Namost ha utóbbi, akkor nem várok sokat a gametől. Pl multkor enemy vayne-el nem tudunk mit kezdeni, mert high elo votl mind a vayne mind a milio sup. premade. Csapatban meg nem volt fix cc. Simán 2v5-t játszottak.
-
grimm2015
senior tag
Ez is amilyen jól kezdődött...
Az elsőnél ment a sírás, le is nerfelték, a második középfokozat volt... most, ha nem kapsz Lee ellenfelet, akkor nagy valószínűséggel győzöl...
Nem értem miért kell még az ilyen eseményeket is agyon könnyíteni! -
Yodamest
veterán
válasz
Lokids #67227 üzenetére
Na ez tök jó, mármint akkor te a tükörképem vagy ilyen szempontból. Gondolom a játszott hőseid is akkor ilyen jellegűek, ez abból is fakad, nem csak a stílusodból.
Én irtózom ettől, nem tudnám úgy élvezni a játékot, hogy ennyire predesztinálva van az első pár perc alapján. Mármint, mindkét eset számomra visszatetsző: azt sem szeretem ha túl easy és gyakorlatilag csak "elrontani tudok" egy már megnyert meccset, de azt sem szeretem ha ilyen lefutott herót az egész és csak várni kell a végét mert nincs mit tenni, max bekeverem addig a kövi adag gin-tonicot.
Ezért próbálok erre ellenhatást képezni ezzel a horgony stílussal, hogy ezt a két szélsőséget húzom középre, ezáltal adva egy gerincet a mérkőzésnek. A legjobb meccsek azok, amik végig izgalmasak, végig bármi lehet, nincs eldöntve a kimenetel. Illetve mivel szerintem makro-ban jó vagyok, jól passzol ehhez a stílusomhoz az, hogy a jó makro játék miatt az ilyen szoros ki-ki meccseket általában a javamra tudom fordítani az endgémben.
-
Lokids
addikt
válasz
Yodamest #67226 üzenetére
Ezzel egyet értek. Azonos mmr-en is van eltérés.
Én rohadtul nem vagyok konzisztens.
Nekem csak 10-0 vagy 0-10 meccseim vannak. Nálam a meccs első pár percétől függ. Ha véletlen elrontok valamit, akkor tuti 0-10 lesz, full useless leszek egész játék alatt.
Pl boton csata közben az enemy megnyeri a 2v2-t. Akkor én hátra szoktam dőlni és várni a 15-t. -
Yodamest
veterán
válasz
Yodamest #67225 üzenetére
Illetve, én azért kezdetektől azt mondom, hogy azonos rangon lévők között is lehetnek különbségek. Nem tudom ebben egyet tudtok-e érteni vagy én érzek rosszul valamit de:
Én magamat a rangon belül egy kimondottan konzisztens játékosnak tartom, szinte mindig akár win akár lose lesz az eredmény, ott vagyok a csapatom top2, de legrosszabb esetben is top3 játékosában. DPM.lol pontszám kiértékelőt szoktam nézni és a DPM-es végpontszám nálam mindig megüt azért a meccs képéhez képest egy elfogadható szintet.
Ti szoktatok legrosszabbak lenni a csapatotokban? Most nem tudom, hogy ez mennyire általános amit én képviselek, de az ilyen lefutja játékosokat sosem értettem, akik 0-10-re mennek és hasonlók, meg kiafkolnak, kitiltelnek. Lehet ezt egyfajta profi mentalitásnak is nevezni talán, de én 90%-ban tudok nyugodtan mérlegelni, nem futom le még ha hátrányban is vagyok, sok meccsen vesztes állásból jövök vissza pont emiatt. Erre sokan nem képesek hiába vannak mondjuk platban, na az olyanoknál azért magamat többre tartom, hiába ugyan az az elo, a konzisztencia is számít. Ahogy így bármikor visszanéztam az eredményeket, a csapatom vagy a meccs legrosszabbjaiban soha nem vagyok ott, ha az északi sarkon ledobnak én akkor is hozok egy csapaton belüli felső házas szintet. Aztán lehet ez általános dolog nem tudom, ezért is kérdem, hogy másnál van olyan, hogy a op.gg vagy dpm szerint a csapat leggyengébb tagja volt?
A konzisztenciához hozzátartozik, hogy eleve nem is szeretem a high risk - high reward hősöket, szóval a hősválasztásaim is ezt a stabil playstyle-t erősítik. Mindig minden körülmények között stabilan teljesíteni, nekem ez a felfogásom.
-
orc88
őstag
válasz
Yodamest #67221 üzenetére
Korábban plat 4-től már a TOP!! 10%-ban volt az egyén. Most a top 10% emerald 3-4 környékén van.
Ez már csak személyes tapasztalat, de kb. egybevág ezzel amit mi is tapasztaltunk, hogy korábban plat 3-4 környékén stuckoltunk be, most pedig gold4-től emerald 4-ig átmentünk mint kés a vajon, és emerald 2-3at már nem tudjuk átütni olyan könnyen.
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #67220 üzenetére
Mindent ki lehet magyarázni, már az is baj, hogy plat vagyok, remek.
Most persze mondhatod, hogy feljebb tolódott minden, de erre kellene valami bizonyíték is. Mondjuk volt silver/gold játékosok konkrét idézőnévvel, hogy most vajon ők is annyival feljebb vannak e? Mert ebben nem vagyok azért annyira biztos. Szerintem nagyon sokan ugyan ott vannak, hol a rendszerváltás előtt voltak, ugyanabban a divben.Itt látható a rank distribution, ez alapján a játékosok 13% van platban, ez kevesebb mint ahány % az alatta lévő tierekben van. Ha az lenne, amit állítasz, hogy minden korábbi gold játékos platba került volna, akkor ennek minimum 20-25%-nak kellene lennie, mert a playerbase fixen 20-25% goldos volt mindig is és akkor beleszámoltam már azt is, hogy platból is mentek fel playerek emeraldba ugyebár. (de oda diából is esnek vissza, szóval az nem mondható, hogy mind volt platos játékos lenne)
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #67219 üzenetére
Fantagíró... 5év alatt annyit változott a helyzet, hogy berakták Iront, meg Emeraldot, 3at találhatsz merre tolódott el az elo... Akkor is ezt a fantazmát adtad elő, hogy te mennyivel messze a tudásod felett játszol már évek óta, a te elméleted szerint, mint a silver/gold játékostársaid
Kb nem változott semmi, eltolódtak az elók, és 5év után végre tudtál 50% WR felett szezont zárni.
Olyanra hivatkozol, amit szerintem te magad sem értesz, de az egyértelmű, hogy "mi" biztosan nem. -
Yodamest
veterán
válasz
Lokids #67218 üzenetére
Hát azért valamicskét javulgat mindig a helyzet felfelé, de nem tudom annyira sügérek nagy átlagban a játékosok, hogy mindig elképedek.
Platban olyan baron callok, hogy ellenfélnél mindenki él és pushol, én tartom egyedül midet supportként, hogy ne hozzanak egyből 2 towert + 1 inhibet, amíg mindenki baronozik. Majd megússzuk minimális veszteséggel erre minden csapattársam nekiáll harcolgatni back előtt vagy után (külön külön) és meghalnak....
Meg ellenfél sárkány lélekponton, épp éled a sari, egyedül én vagyok ott, wardoltam az egész környéket, a csapatom 4 tagja meg topon tower diveol 1db enemy játékost.....
Midet betoljuk inhib megvan, back, baron nincsen, hopp senki sem tudja most mit kéne csinálni ezen a ponton. Én pingelem ezerrel, hogy "push botlane" / "invade enemy jungle" hogy területeket szerezzünk, feltoljunk még egy lanet... végül csinálták is, de látszott rajtuk, hogy nem értik miért ezt csináljuk, miért nem random rohangálunk a mapon killek után.
stb. stb. ezek annyira egyértelmű dolgok, még csak nem is az, hogy áh fifty fifty, nem értem, hogy nincs ennyire érzékük a játékhoz.
-
Yodamest
veterán
Nem sok időm van sajna, de megint elindul a cilmb vonat lassan de biztosan. Meglepődtem, mert mióta utoljára játszottam azt hittem már volt egy szezon zárás és visszasorolás. Mentem egy soloq-t, de ugyanott vagyok mint kb fél éve voltam, meg is lepődtem. P4 valami 90LP-nél vagyok egy visszatérős winnek hála, szóval jön a P3 aztán haladunk lassan az Emerald felé, most az lesz az új cél.
Megint rá kellett jönnöm, hogy még a plat sem az én mentális makro szintem, nem sok map management és taktikai érzékük van, nekem kellett a vállamra vennem a csapat irányítását az utolsó ostrom előtt. Nem tudom hol fog eljönni az, hogy már a többiek is lássák és tudják mit kellene csinálni a győzelem érdekében makro szinten. Talán a zöld ligában már ez lesz a jellemző.
-
Yodamest
veterán
válasz
Sordoran #67215 üzenetére
Így is legtöbb új karakter össze-vissza dash-ol, most meg ez is.
De nem gondolod, hogy azért kellett nekik ilyen képességeket adni, mert a point and click movement fogyatékossága ezt megkívánta? Én úgy látom, hogy a wasd ebben is segíthet majd, mivel az alap mozgáskultúra kifinomultabb, dinamikusabb lesz, a riot sem lesz rákényszerülve arra, hogy minden hősnek dash képességeket adjon a jövőben. Én biztos vagyok benne, hogy ez azt hozza majd magával, hogy a képesség alapú mozgások korlátozottabbak lesznek.soha nem éreztem azt, miért nem wasd alapon működik.
Persze mert elfogadtad, hogy ez ilyen. Nyilván ha fel sem merül, hogy lehet másképpen is, akkor az ember abból főz amit elé raknak. Most, hogy lesz alternatíva, itt ütközik majd ki az, hogy mennyire másképpen is lehet ezt csinálni. -
Sordoran
addikt
válasz
jerry311 #67214 üzenetére
Én se látom bele, miért lenne ez fejlődés. Nekem pont fordítva volt, WoW-ot toltam régen ahol ugye wasd mozogtál, és utána jött nekem a lol ami már kattingatós. Szokni kellett, de soha nem éreztem azt, miért nem wasd alapon működik.
Nem néztem utána, amit itt írtatok annyit tudok róla. Majd pudding próbája az evés alapon megnézem milyen. Viszont sok skillshot karaktert játszok, szeretem őket, szóval ha nekik ez ártani fog, akkor lényegében a kedvenceim hullanak ki. Így is legtöbb új karakter össze-vissza dash-ol, most meg ez is. -
-
Yodamest
veterán
válasz
jerry311 #67212 üzenetére
Hát dehogynincs köze. Egyfelöl sokkal precizebb és mozgékonyabb irányítást tesz lehetővé, illetve mivel így különválik az egér rámutatás és a karakter irányítás, ez teljesen újfajta mechanikákat hozhat be a majd érkező és átdolgozott jelenlegi hősöknél. Olyanokat, amiknek megvalósítása eddig lehetetlen volt... Már ha csak a WOW-ra gondolok rögtön eszembe jutnak érdekes abilityk, amiket immáron ide is át lehetne emelni technikai szempontból. Elég sok kaput kinyithat ez, a fejlesztők kreativitásán múlik csak, hogy mennyire dolgoznak alá ennek a megváltozó irányításnak vagy inkább maradnak egy univerzális mederben, hogy a régi is gond nélkül tudjon működni.
Viszont hosszú távon szerintem mindenképpen csak a WASD fog maradni, amennyiben ténylegesen beválik, mert azzal csak a saját dolgukat nehezítenék meg jelentősen, ha innentől fogva mindent két irányítási módra kellene optimalizálniuk. Ez biztosan nem tartható, egyik oldal mellett le kell tenni a voksot, de már csak az érkező MMO miatt is, ez egész biztosan a WASD lesz. Azt akarják, hogy a jelenlegi LOL játékosok minél könnyebben át tudjanak majd arra állni, az rányításban ne legyen lényegi eltérés.
-
jerry311
nagyúr
válasz
Yodamest #67211 üzenetére
Miert lenne a WASD a jovo?
Mitol haladas a korral, ha WASD mozgas van eger helyett?
Ez nem mult es jovo, mert mindket mozgas letezett rengeteg jatekban eddig is. Ez egy valasztas fejlesztoi oldalon.
Eddig annak kedvezett a jatek, aki jobban tudott kattintgatni. A jovoben pedig annak kedvez majd a jatek, akinek jobban megy a WASD mozgas + egerrel kattintgatas.
De a jovohoz vagy haladashoz ennek semmi koze. -
-
tenaijo
tag
válasz
Yodamest #67200 üzenetére
High eloban fog számítani a wasd, ott rendesen tönkrevágja majd a játékot, ha tényleg úgy kerül be az éles szerverekre, ahogy jelenleg PBE-n van.
Nem a kite hiánya miatt szar loweloban az adc, hanem mert nem tudják az emberek, hogy hogy kell játszani a role-t. Aki silver-gold-plat-emerald-dia alja volt, az ugyanott marad, vagy ha feljebb is jut, nem ez lesz az oka. Spacing ugyanúgy szar lesz, ugyanolyan szar döntéseket fognak hozni, de ha fightra kerül a sor egy fél fokkal talán jobban autoattackolnak majd.
-
orc88
őstag
Ez szerintetek AI?
17 millió mastery Trundle
https://op.gg/hu/lol/summoners/eune/Loxias17-EUNE
-
Lokids
addikt
válasz
Yodamest #67200 üzenetére
"Ezt bővebben, mert nem értem."
Mit nem értesz? Van olyan silver játékos aki tud kite-ni.
Én emerald vagyok és nem tudok.
"Az adc-k lehetséges/optimális játékerejét low eloban nem használják ki". Ezért is vannak low elo-ban.
A baj, hogy ez a wasd a tankoknak, vagy a skillshot mageknek közel sem akkora előny.
Csak az ADc-knek, akik eddig is az egyik LEGERŐSEBB pozícióban voltak. -
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #67199 üzenetére
Na akkor egyesével:
"nyomva tartod a támadást a célpontra, és wasd mozogsz, ennyi... és tökéletesen kitelosz."
Oh god, meddő vita, az idő majd úgyis engem igazol, de akkor szerinted pl. képességeket senki sem fog használni? te sok mindent nem veszel számításba ennél úgy érzem. Ezért írtam, hogy training dummyn tök jól néz ki persze, de éles játékhelyzetben, amikor amúgy van 4 abilityd is, amiket használni kéne, NEM fog tudni senki úgy seamless mozogni, hogy közben abilityket használ ÉS közben tökéletes távolságból lövi az ellent, ja ÉS közben persze rajta tartja az egeret, mintha az ilyen húde egyszerű volna. Ettől, nem lesz könnyű semmi, csak normálisan lehet majd használni az adc kasztot.Az meg hülyeség, hogy loweloban nem tudnak kiteolni, ahogy az sem, hogy emerald diában tud mindenki.
Ezt bővebben, mert nem értem. Ez nem is vita kérdése, tudom, hogy igazam van. Az adc-k lehetséges/optimális játékerejét low eloban nem használják ki, ez tök egyértelmű. Relatíve lehet, mert ugyebár mindenki béna, de amit papíron tudnia kéne a kasztnak, tehát ezt a tökéletes kiteolást, ezt nem tudják a játékosok. Nem kell nekem hinned, menj fel yutubéra, nézz egy low elo adc gamepalayt, ha tökéletesen range-ben mozog a csávó és úgy lekite-ol mondjuk egy Mundot, Garent, Viegot vagy bármit, akkor megeszem a kalapomat, nem tudok mást mondani. Megsúgom nem ez fog történni, hanem utol fogják érni és instant halni fog. (pedig ha igazad lenne nem érnék utol, pont ez a ranged lényege)Nem véletlen mondja a High elo messze legnagyobb része, hogy ez totál tönkre fogja vágni a játékot!
Ez meg tényleg csak károgás, semmi sem fogja tönkrevágni, a legjobb dolog történik meg kb a játék megjelenése óta. Nekem 8, én élvezni fogom, ha mindenki majd bénázik az új rendszerrel, legalább felmegyek dia tetejére végre, mert nekem ez feküdni fog.
Én mióta gamelek, minden játékot (kontrolleren kívül) WASD-vel irányítok, ennek ez a természetes módja, és végre a lol is ilyen lesz. Ezt már sokkal régebben meg kellett volna lépni. -
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #67198 üzenetére
Akkor még egyszer, az új kite = ezzel... nyomva tartod a támadást a célpontra, és wasd mozogsz, ennyi... és tökéletesen kitelosz. Te meg azzal jössz, hogy tökéletes távolság tartásra nem sokan képesek... de a fenti miatt nem is kell. Én ezért mondtam az animáció kihagyását is... hogy csúsztatni is lehet.
Ez úgy bronztól profi szintig teljesen felborít mindent.
Mozgékonyság miatt emelni a hitboxot.., az a mozgási sebességre hat negatívan.(Igen a kettő különböző)... + Azért az kérdés, hogy a wasd hogyan mozgatja majd ezt el.
Mert a wasd videókban nem akármilyen kitérések vannak, ahol érthetetlen (számomra mindenképpen), hogy hogyan nem talált az a Lux ulti, ami a sima mozgással még arrébb is betalált volna.
Nem véletlen mondja a High elo messze legnagyobb része, hogy ez totál tönkre fogja vágni a játékot!
Az meg hülyeség, hogy loweloban nem tudnak kiteolni, ahogy az sem, hogy emerald diában tud mindenki. -
-
Yodamest
veterán
válasz
Lokids #67195 üzenetére
Szerintem meg a tiétek a tipikus, orruk hegyéig se látó boomer hozzáállás.
Az adc pozival mindig is az volt a probléma, hogy a learning curve sokkal magasabb volt jóformán bármi másnál. A kite mechanika gyakorlatilag balanszolhatatlan volt, mert a pro szcénában jól tudták használni, illetve kb emeraldtól felfelé soloq-ban, de az alatt olyan volt, mintha mondjuk tankot játszanál csak cc nélkül. Az adc kaszt egy alapvető mechanikája mondjuk ki, nem egy fun megvalósításra épült. Most annyi történik csak, hogy végre a teljes játékosbázis számára elérhető megvalósítást kap ez a "feature", aminek lényege lenne, hogy fun legyen és végre talán az is lesz.Egyébként meg whatever, aki eddig használta az attack move parancsot, annak voltaképpen alig változik valami, hiszen akkor eddig is: ment, gombot nyomott, ment gombot nyomott, céloznia nem feltétlen kellett. A nehézségét tekintve ez kb olyan szintű lesz, mint korábban az attack move helyes használata volt.
Azt meg nem kell várni ettől, hogy jaj hát majd tökéletes 600-as range-ben maradással, a range peremén, hibátlan movementtel fog szétszedni egy silver vagy gold játékos. Nem lesz ez sem annyira könnyű egyáltalán. Itt a videókban ilyen training dummykon, eleve magas szintű játékosok nagyon seamlessnek mutatják ezt be, de akció közben, amikor mozgó, dashelő, cc-ző, ellenfelekkel vagy körülvéve, meg amúgy is a WASD movementtel ha nem vigyázol nagyon könnyen tudod megszakítani az attackodat, ha belemozdulsz animáció közben, nehogy bárki azt higgye, ez olyan egyszerű lesz.
Rengetegen fogják szakítani a saját támadásukat, mert ugyebár folyamatos mozgás van ÉS mellette támadás. Én tudom milyen ez, hiszen én eddig is a WASD-t használtam, aki nincs hozzászokva ehhez, az össze vissza fogja resetelgetni az attackját és majd csodálkozik, hogy kite közben alig jön ki auto attack.
Nem lesz nehéz betalálni skillshotokkal, persze fluidabb lesz a mozgása mindenkinek ami nem győzöm hangsúlyozni, BAROMI JÓ LESZ! A ranged hősöket meg majd ehhez igazítják, nagyobb hitboxxal stb. Én nem félek attól, hogy az ilyen felmerülő problémákkal ne tudnának mit kezdeni, mert a lényeg, hogy ez egy szükséges változtatás, mindenképpen ez a helyes irány, a többi már majd idővel kialakul.
TLDR: nem kell félni, ettől NEM lesz autowin egy adc sem, szimplán balanszba kerülnek a dolgok jobban mint eddig és ami a legfőbb, hogy végre élvezetes lesz ranged auto attack hösökkel játszani, mert valljuk be eddig ezen funkció hiányában ez nem volt túl fun.
-
Lokids
addikt
válasz
Yodamest #67194 üzenetére
Ez baromság. Az adc még mindig az egyik legerősebb end game pozi.
Egyszerűen tönkre teszi a játékot az, hogy szaros silverek képesek lesznek úgy kiteolni, mint ahogy most csak a challengerek tudnak.
De a legnagyobb problémám az, hogy sok hűs skillshot alapú. Pl a már említett xerath. Velük marha nehéz lesz rendesen betalálni. Nyilván átszokás időszaka mocsok nehéz lesz, de az a baj, hogy kötelező. -
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #67193 üzenetére
Ez tök független az unbalanced mibenlététő a játéknak, ettől csak jobb lesz, erre is majd megteszik a szüksèges balanszolásokat.
Az nem baj, hogy újra kell tanulni, ez egy történelmi változás a lol életében, szerintem egy tök izgalmas dolog.
A ranged hősök nagyon is jó, ha feljönnek, valljuk be már régóta szállóige volt soloq-ban, hogy az adc ágyútölteléknek sem jó. Most végre lehetőség lesz arra, hogy értelmes, releváns módon játszható legyen minden kaszt. Könnyebb nerfelni később az adc-ket, mint azt eddig elviselni, hogy alapvető irányításbeli dolgok miatt vagy velük hátrànyban.
A kite mint olyan, túlságosan a playerbase felső 5-10%-nak az úri kiváltsága volt, sokkal megközelíthetőbbé kellett tenni ezt a mechanikát, mert az nem jó mechanika, amit csak kevesen tudnak véghezvinni, ez egy játékban sem egy jó tervezés mutatója.A videókat bár elrettentésnek szántad, nekem nagyon tetszik ez az egész, rettenet reszponzív lesz tőle a játék és azért tévedés nevessék, nem lesz ez ennyire egyszerű mint itt a videóban.
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #67192 üzenetére
Van 170+ hős... csupa unbalance a játék, szerinted egy teljesen új mechanika mennyire borítja fel a játékot?
Az egész játékot újra kell tanulni, és kell használni a wasd, mert nélküle baromi nagy hátrányba kerülsz a többiekkel szemben.
Az adc-k nagyon felfognak jönni...
A kite-t kiváltja 2gomb...
https://www.youtube.com/shorts/LFawL3n4ncE
Itt a másik... A minion lasthit...
https://www.youtube.com/watch?v=0uAuz8OEk7M -
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #67189 üzenetére
Szerintem így tud csak új szintre lépni a játék, meg ez most hős mechanika, ability szempontból elég szépen tágítja majd a fejlesztőcsapat lehetősègeit is. Márcsak azért is szerencsés, mert a felülnézetes slasherekkel lásd PoE, Diablo, és ezek klónjai amikből egyre több van, ezekkel így természetes módon korrelál majd az irányítás, tehát nagyobb eséllyel jöhetnek át playerek ezekről a gémekről, meg minden másról is. Jobban lehet majd távolsàg és pontos irány alapú mechanikàkat belevinni, hiszen könnyebb, intuitívebb lesz a játèk ezen része.
-
grimm2015
senior tag
Na ezért szar a low elo.. magyar Sion... nem ismeri az efekteket, és csak annyit csinál, hogy közel marad a veigarhoz...
Bár szerintem bug is benne van...
Engem rakott át a bot harcra, Nau a levegőbe lökött, úgy kerültem vissza, hiába voltam a kék körbe, beverte veigar a nexust úgy, hogy nem foglalkozott velem ~0 élettel.
Ráadásul csupa jó bot ellenfél ellen... -
Yodamest
veterán
WASD movement behozásával kapcsolatban ki mit érez? PBE-n nem próbáltam még, de egyébként nagyon várom, szerintem ez egy nagyon szükséges update a játék jövője, különböző fejlettebb mechanikák behozása szempontjából. Én ugye eleve használtam eddig is a WASD-t csak kamera movementre, szóval nekem ez már évek óta teljesen természetes, annyi fog csak változni, hogy innentől a mozgást fogom vele kezelni, de egyébként a keybindok azok változatlanok lesznek részemről.
-
tenaijo
tag
válasz
GoTReX #67178 üzenetére
Programok telepítése és törlése - League of legends -> eltávolítás. Nekem segített, nincs vanguard hiba, és azóta sokkal nyugodtabb is vagyok.
Szerk.: viccet félretéve más anticheatekkel szeret összeakadni, ha jól tudom az ea
fostaligájávalac-jével nagyon nem kedvelik egymást, abból nagyon sok probléma adódott. Ha írsz hibakódot talán tudunk segíteni, bár legtöbbször egy olyan általános hibaüzenet jön fel, ami földi halandónak nem jelent semmit (meg úgy senkinek sem). -
grimm2015
senior tag
Azért ez még most is megy
.
-
jerry311
nagyúr
válasz
grimm2015 #67183 üzenetére
Becsatlakozhatok, mert erdekelne, de Welcome to the Wood Division!
-
grimm2015
senior tag
Tud valaki valami facebook csoport, ahol ezt a doombotot akarják végigtolni?
Sajnos én nem találtam...
Kezdek kiakadni... -
grimm2015
senior tag
-
grimm2015
senior tag
Ez a Doombot most erősen mutatja, hogy menyire baj van a besorolással.
Most lát olyat az ember, hogy nem tudja, ki a bot, és ki a játékos
De miért kell minden játékban egy Yasuonak lenni... -
GoTReX
őstag
Sziasztok!
Egy ideje egyszerűen nem tudom működésre bírni a LoL-t. Folyton Vanguard probléma jön fel. Hiába próbáltam pár dolgot, amit youtube videókon ajánlottak erre. Nektek van valami jó megoldásotok erre?
-
Pro!Petya
addikt
válasz
kenwood #67176 üzenetére
Lehozták volna simán , csak a Voli meg a Poppy sőt néha Udyr is beleállt az álló harcba vagy velem vagy Ornn-al. Egyikünk mindig rá állt a Varusra. Náluk Sion jól csinálta hogy fókuszálta a Jhint hátul mivel elérte az ultijával, de Graves-el bedarálták pikk pakk, Udyr meg ment volna segíteni Sionnak csak hát ő meg nem jutott túl rajtunk XD
Mondjuk az is segített hogy Poppy sokszor hátraküldött az ultijával ott meg pont tudtam segíteni a 2 adc-nek.
Nem is annyira az itemeken ment el nekik hanem a hívásokon. A végére jöttek rá hogy el kell kapniuk a 2adc-t. (Teemora nem is emlékszem)
-
kenwood
veterán
válasz
Pro!Petya #67171 üzenetére
Egyebkent ilyen helyzetben mi a megoldas? Ugye 4 tank ellen volt osszesen egy Liandry Teemon. Az ok, hogy Gravesnek az Essence Reaver itt erosen Iron 4 build, de mit kellett volna rakniuk? Ugye a Bork es a Kraken nem igazan Graves/Jhin item. Azeet az essence/navori Voli is kokemeny
-
tenaijo
tag
válasz
Enigma1945 #67170 üzenetére
Nekem anno 1060-nál játszotta ugyanezt, fogalmam sincs mi okozta, újraraktam a klienst és megoldódott.
-
Pro!Petya
addikt
Egy laza 45 perces ARAM
:
-
Enigma1945
őstag
Sziasztok srácok tudnátok esetleg segíteni?
Tegnap vásároltam egy gtx 1070 videókártyát, és az a problémám hogy random játék indulásnál öt fps-em van..
Ahogy kilépek a játékból majd vissza megjavul..Mi a büdös fene lehet ez?
Sokkal gyengébb gépen is játszottam mégsem volt ilyen..
Windows 10 legfrissebb videókártya driver van fent. -
grimm2015
senior tag
válasz
kenwood #67168 üzenetére
Legalább 1játékos valamelyik oldalon teljesen felesleges. Nem a győzelmi arány a probléma, nem tudok egy rendeset játszani, mert szarrá van feedelve valaki, vagy mert semmi dolgom sincs.
Nem győzni nem tudok, hanem egy rendeset játszani...
Más módokba ez még érthető lenne, de rankeden... -
grimm2015
senior tag
Nem játszottam egy jó ideje, de a ranked színvonala csak süllyedt .... Kajak nem értem, hogy nem tudják a megcsinálni CSAK ANNYIRA, hogy legalább 5v5 legyen a játék.
Mid elo is szar, de a plat és alatti gyalázat, pedig itt van a legtöbb játékos. Szerintem kell megint egy pár hónap hanyagolás, bár nem tudom miben reménykedek... -
jerry311
nagyúr
Passz, viszont van ez.
-
Van rá lehetőség hogy a kurzór ha enemy hősre viszem valami más szint vagy kiemelést vegyen fel hogy jobban lássam és ne a minionra menjel el a támadásom ?
-
Yodamest
veterán
-
Yodamest
veterán
Meglett a plat is!
Egy valamiféle smurf Khazixos csapatot kellett legyőzni hozzá, nagyon érdekes a csávó profilja, ez mi szerintetek? Semmi match historya nincsen, első meccsének írja... Hát mindenesetre a smurf pályafutása nem indult túl jól. -
jerry311
nagyúr
válasz
grimm2015 #67160 üzenetére
Ez ARAM, itt minden hősnek van buff/debuff csak mert ARAM.
A másik meg, hogy Nasus mindig is late game raid boss volt, pont a Q stack miatt.Szerintem sem kiegyensúlyozott, de az sem volt az, amikor gyakorlatilag mindegy mennyi pajzsot meg MR-t építettél egy tankra, legfeljebb 1 másodperccel bírt többet.
-
grimm2015
senior tag
jerry311
Mondjuk azt hittem, hogy simán kitudom nyírni (a mundo 1/3 életét levettem az ulti utolsó shottal), mert voltam olyan naiv, hogy a lepattanó q+e+w meg a 4shot megölöm, ráadásul ott a torony köztünk, amit hamarabb letudott szedni, mint én kitolni mindent...Nagyon jó balansz, hogy nem kell tudni játszani, csak játssz néhány toplane hőssel, akik kiemelkedőek élet/védelem/helyreállítás/sebzésben is. Extraként hátrányból is előnyben!
Kár, hogy az adc / supp rolt szeret(t)em játszani. -
kenwood
veterán
válasz
jerry311 #67158 üzenetére
Raadasul 3x a farm.
Ez ARAM-on szinte semmit nem szamitna mas hosoknel, hiszen a rengeteg kill/assist miatt a gold egal volt.Nasus viszont kivetel,mert 120 farm buffolt stack mellett pont ezt okozza.
AD Thresh is vicces. Stackelgetsz nyugiban,aztan 15-20 perc utan egy E passive 60-70% HP a carryken
-
kenwood
veterán
válasz
grimm2015 #67155 üzenetére
Nasus nem tank. Azert epitenek ra tank itemeket,mert a Q miatt tobb dmg nem kell neki. Jhinnek azert joval nagyobb a range, idealis esetben Nasus nem fog a kozelebe kerulni.
Egyebkent ARAM-on tobb stacket kap Nasus,mint SR-en.Ha ez nem igy lenne, akkor csak AP-ra lehetne buildelni, es az egyik legrosszabb ARAM champ lenne meg ugy is. A rovid meccsek miatt a legtobb stackelos karakter buffolva van.
-
grimm2015
senior tag
válasz
okostibi2 #67153 üzenetére
A hatásokat nézd... én kitoltam mindent, a nasus ulti egyedül a 4. shotot fogta fel, ami az utolsó sebzésem volt. Onnantól 2q 1AA volt, (nem fordítva), ami idő alatt nekem sebzésre nem volt esélyem a cd miatt.
A probléma még mindig az, hogy a tankok más játékban nem oneshotolnak.
Tehát lehetsz balf@sz, ha olyan hőssel szeretsz játszani, a másikon meg egy hibával véged.
De ha még mindig nem érted, kapj be 30skillt, miközben 3torony alatt tankolsz, aztán ölj meg legalább 2 ellenfelet.
damage mitagated / gold spend ilyen 9k+ Thammal etc... -
okostibi2
kezdő
válasz
grimm2015 #67152 üzenetére
Nem full build csak sima Last Whisper volt még és Nasus W + Frozen Heart elvesz Jhintől kb 100 ad-t mellé(régebben One VS Allban voltam Jhin Nasusok ellen és 60 ad-m volt full builden Nasus W-k miatt) , viszont Nasusnak steroid ultija van(600+ hp 60 resist nagyobb karakter és még + a nagyobb karakteren kívül + attack range)
és neki ezzel a buildel ulti ala kb 300 armorja.
[link] armor működés 300 ból 18% az 246 ami 71% dmg reduct
+ mint több mint a fight felében a Jhin benne ált Nasus E-ben amivel kb nemvolt relatív armorja még ha csak első Q-ig is ált volna benne az jelentős + dmg bekapás a Nasus itemei miatt.De ha így sem érthető akkor úgy fogalmazok jelen csatában Nasusnak a relatív 3-6k gold leadja volt 1v1-re a stat módosítások miatt.
-
okostibi2
kezdő
válasz
grimm2015 #67150 üzenetére
Hát én nem értem mi itt a baj? Trinity + Sundered Sky heal(Trinity dmg teljesen beszámít itt) +Nasus pasiv heal + Spirit Visage és van neki Frozen Heart + Nasus W is amivel még Jhinnek az ad-d is csökkenti nemcsak armort ad neki. És még az ultijának a + armor részét nem is néztük.
-
grimm2015
senior tag
Én is jó ideje nem toltam, de már emlékszem mibe untam bele
!
1 q meg 2 ütésvs, az összes létező minden szar, még a q is a minionokról pattant rá -.- W/E stun. A 4. lövés után (full hpval) már nem is tudtam sebezni, mert minden skill kiment... AA-val többet sebzet, mint én jhinnel...
Ezért fos ez a játék... És tele a net ilyen videókkal... -
tenaijo
tag
Én leszedtem újra, toltam két gamet, és arra a döntésre jutottam, hogy inkább megpróbálok továbbadni a maradék accountjaimon. (Bár lehet le kéne tolni a besorolókat, hogy legyen visible rankjuk)
-
Yodamest
veterán
Rég jelentkeztem, nem sokat tolom mostanság, néha felnézek és megyek 1 meccset. Jelenlegi állás:
Viszont, lehet rá kéne pusholni arra a platma mostmár, túl közel van és a gravitáció elkezdett behúzni.
-
kenwood
veterán
Frissites utan inditok egy aramot. Accept. Bejon a karaktervalaszto. Vanguard error. Kliens leall. Elinditom ujra. 15 perces bunti a dodge miatt. Csodalatos
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
Enigma1945 #67144 üzenetére
Igen.
-
Enigma1945
őstag
Sziasztok
Akármikor bekapcsolom a számítógépet és el akarom indítani ezt a csodát, állandóan azt löki a képembe, hogy indítsam előbb újra a gépet..
Gondolom a vanguard szórakozik..
Másnak is ezt csinálja? -
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
Enigma1945 #67142 üzenetére
Én Lillia OTP-ként Skillcappedes (khm....Agurin) """0 KPR-es afk farm""" taxxal így játszok egy amúgy Bronz-ironban egy amúgy 50%-os WR-es championnal. Tulajdonképpen csak várom hogy a számba repüljön a galamb. Ha szembe jön valami, gankelek.
Klednek nagy az outplay potenciálja, Sejuani ha nincs csapatod kutyaszar lehet mert nincs sebzése, a lényeg az, hogy ha megvan egy champpel a mastery, bármi jó lehet ha jó a mikro és makro játékod.
Supportnál ez nyalóka, mert az ADC coinflip, JG-nél pedig az egész team coin flip, és ha nem olyan champet hozol ami solo carryzni tud, akkor potenciálisan cumi. Ezért nem működik nekem rankedbe a lillia, viszont amikor 3-an 4-en vagyunk csapattal akkor mindig win.
Plusz, ezzekkel a taktikával mindenkit rongyosra lehet verni topon:
https://www.youtube.com/watch?v=lsPK2SHtvUs&t=727s&pp=ygULc2tpbGxjYXBwZWQ%3DEz a tegnapi termés. Senkinek nincs fogalmas se arról, hogy hogyan kell toplanen dolgozni ebben az eloban. Ha rongyosra nem is verek mindenkit, a lanet rendszerint nyerem, vagy minimálisan bukom, amit végül egy power spike-kal a feje tetejére állítok és vissza hozom (lásd az utolsó morde x yasuo). A tornyomat leborította, de miután meglett az acélbetkós bakancs, és a tüske vért, 1v1-be szétszedtem és végig pusholtam inhibitorig a tornyot.
TL;DR: Bármi játszható bizonyos értelemszerű szabályokon és counteringen/draftingon belül.
-
Enigma1945
őstag
senna most jatszhato?
ez a tahm supp igazi broken megolhetetlen 2 itemmel -
okostibi2
kezdő
válasz
Enigma1945 #67136 üzenetére
-
kenwood
veterán
válasz
grimm2015 #67139 üzenetére
Mernok vagyok,igy en nem hiszek a szamoknak
Logikus lenne, hogy igen, de azert mutatok egy gold winrate toplistat.
Nem tudom, ezek kozul mennyi szamit "metanak" alacsonyabb elon,de en a top 15-bol konkretan egyet sem ajanlanek a kerdezonek.Szerintem egyszeruen csak talalni kell 2-3 host a main roleodra,es 1-2-t autofillre.
Igazabol mindegy a hos,mert barmelyikkel fel tudsz menni 50% fole, ha begyakorlod,es nem kezdsz 20-30 meccsenkent uj maint valasztani.
Nyilvan esszeru keretek kozott,nem Soraka ADC-vel.
Ami szerintem hasznos, hogy ne legyen tul nepszeru a mained. Ha ilyen Yasuo,Darius, Jinx kategoriaban gondolkozol, akkor azokat rendszeresen pickelni,vagy banolni fogjak,es ott allsz letolt gatyaval. -
grimm2015
senior tag
válasz
kenwood #67137 üzenetére
Ezért van statisztika, meg Tierlist + eltérő eloban eltérő hősök.
Az hogy X hősnek van 45%, a másiknak meg 55%, az ilyenek pont a különbségekről árulkodnak. Ezeket nem a highelo playerek alakítják.
Persze tudom, hogy vannak akik nem hiszek a számokban, de ez sajnos vagy sem, így működik! -
kenwood
veterán
válasz
Enigma1945 #67136 üzenetére
Low eloban nincs meta.
Amiket a neten talalsz, azt olyan high elo playerek irtak, akik teljesen mas jatekot jatszanak,mint te. Az altaluk ajanlott hosokkel altalaban baromi nehez jatszani,es csak feedelni fogsz.
Ha meg egy gold ertekezik a metarol, akkor az garataltan hulyeseg lesz, hiszen ha ertene,mi tortenik a jatekban, akkor nem azon az elon lenne. -
Enigma1945
őstag
sziasztok tudnátok adni egy jó, és megbízható oldalt, ami elmondja hogy most jelenleg melyik hős a meta, melyikkel érdemes játszani?
olyan hosokkel akarok most jatszani, akik erosek most, hatha jobban tudnek climbelni -
Enigma1945
őstag
sziasztok, haver mondta újra ad ládákat a játék
igaz ez?
mert akkor vissza térek az idézők szurdokába -
Tudna valaki tippet adni , mitől lehet hogy 165 hz -re van winben állítva a kijeléző.
A játékon belül szintén 165-re van állítva az fps, de valamiért, játék alatt mégis 200 FPS mutat... -
tenaijo
tag
válasz
Lokids #67128 üzenetére
Játszhatatlan az a mód, direkt arra van kitalálva, hogy a szar playerek élvezzék.
Ha leaded van, kevesebb goldot kapsz a killekért (negatív shutdown..), az enemy pedig mindenből többet, ezért gyakorlatilag nem tudsz előnyt kialakítani.Vigyél tankot ami jól scalel, és mindig nyersz. Ennyi.
-
Lokids
addikt
Kipróbáltam a swift playt, de nem értem.
Van +6 kill és 50 fam előnyöm az enemyn (aki 0-6) és +1 lvl előnye van velem szemben úgy, hogy nagyon sokat nincs is a lanen (se máshol)... -
.LnB
titán
-
Enigma1945
őstag
Végem😂
-
Lokids
addikt
Elkezdtem top lanen játszani. Te jó ég. 1-10-nél nem volt jobb statom eddig.
Képtelen vagyok bármit is csinálni. Silver player úgy ver el, hogy öröm nézni.
Mindezt úgy, hogy mid/bot-on simán hozom a plat/emerald szintet.Nem értem miért vagyok ennyire gyenge toppon.
-
-
majnkopf
tag
sziasztok eléggé ritkán játszok és főleg az elmúlt pár hónapban alakult így, korábban is inkább csak az aramos skin farm volt a lényege a játékomnak. a nagy update óta megint teljesen megváltozott a rendszer vagy hogy is mondjam. szóval jól értelmezem hogy a régi jó kis könnyed skin szerzés f2p módon már szinte megszűnt? régen azért sok játékkal ha a gömböket kifarmolta az ember csak csak kapott skint vagy S után ládákból stb. de most már mindenhez belépő (tehát fizetős) kell és csak úgy jöhet össze? ha valaki dobna egy pár mondatos választ erre az szupi lenne
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #67113 üzenetére
Na meglestem ezt a 8. percnél történi helyzetet, megint csak elég vastagon fogott a kritika ceruzád:
1. a Jarvant még akkor sem vette észre, amikor már ott volt,
Ez nettó nem igaz, a J4 a bokorból kilépve, gyakorlatilag azonnal beugrott zászlóval mögém, ott 1mp telt el aközött, hogy nem láthattam a bokortól és aközött, hogy mögöttem volt, esélyem nem volt látni.2. de ő még az ellenfél felé mozgott. Ha a jarvant kapja el, a jinx biztos nem hal meg, de valószínűleg ő sem.
Láttam a J4-et ez után már természetesen, hiszen mögöttem állt, de ha nézted a jelenetet, pont mielőtt beugrott volna, az előtt használtam el a Lulura a Q-mat, szóval stunom nem volt. Nem tudtam volna mit csinálni ellene, mert nem volt Q és még csak lvl5 voltam. Annyit tudtam tenni és szerintem ez volt itt az egyetlen logikus lépés, hogy rámegyek a low hp MF-re és mivel volt ignite-m, megpróbáltam megölni, de ő is elhasználta a healt.3. a jinx biztos nem hal meg, de valószínűleg ő sem.
Itt valaki vagy mindketten biztos meghaltunk volna, mert akit beultiz a J4 az tuti halott. Én még jót is tettem azzal, hogy ha megfigyeled nem csak az MF-et és a Lulut vontam magamra, hanem 1mp-re a J4 is! Ha megnézed 8:02-8:03 intervallumban a J4 felém mozog felfelé az ösvényen, teketóriázott kicsit, hogy most rám jöjjön vagy a Jinx után menjen, majd elindult lefelé. Ez pont elég idő lett volna arra a Jinxnek egyébként, hogy elmeneküljön, mert én magamra vállaltam a biztos halált, de ő teljesen értelmetlenül szintén 8:03-kor még mindig felfelé mozog a J4 felé az ösvényen.... Ha simán csak kihátrál, akkor ő nem hal meg, ezt tudta volna csinálni. Itt ő hozott egyedül rossz döntést, nekem voltaképp nem volt más választásom mint amit tettem is.Objektíven ez történt, itt van előttem a jelenet, alaposan megnéztem. Én itt nem hibáztam semmit gyakorlatilag azt kell mondanom. Megelőzni tudtam volna igen, ha van ward abban a bokorban ahonnan a J4 kiugrott, ebben hibáztam.
-
kenwood
veterán
-
grimm2015
senior tag
válasz
kenwood #67111 üzenetére
Dehogy fos, csak nem mindegy a sorrend, és nem mindegy kire, milyen pozícióra.
Jó morganara is, ha midre megy, de suppal a legtöbb esetben ellenfél függvényében vannak rá jobbak, pláne úgy felesleges, hogy a sebzésed kárára védelmet építesz.
Neki igazából azért kell, mert nem tud vele játszani (pedig lv32 morgana), és a "Tear of the Godess"-t így tudja kiváltani. Belenéztem utolsó meccsébe, és baromira figyelmetlen is... a Jarvant még akkor sem vette észre, amikor már ott volt, a jinx már kiment a képernyőből, de ő még az ellenfél felé mozgott. Ha a jarvant kapja el, a jinx biztos nem hal meg, de valószínűleg ő sem.
A második képél 20sec alatt egyetlen egy jó megmozdulása sem volt, minden mellé ment, folyamat el is találták, majd megölték. Ekkor már a luluhoz képest is 2szinttel elvolt maradva, 10:29-nél még lv5 volt. De mivel sokkal jobb csapata volt, győztek. -
okostibi2
kezdő
válasz
kenwood #67111 üzenetére
Néhány jungleresnek jó első itemnek pl Kartuson gyakran látni első itemként. De másnak ált 3-6. itemnek jó csak általában Liandry több dmg. Az oka nehéz felstackelni és utána effektíven használni még kartus jungléből elultizik és max stacken van akkor.
Max én akkor venném első vagy második itemnek ha aramon vagyok, vagy sok fight van és felstackelve lehet tartani, mert van vmi + dotom amivel fent marad.
-
kenwood
veterán
Egyebkent ez a blackfire valoban egy useless fos , vagy van olyan champ,akinel core item ?
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #67109 üzenetére
Ez a nem kellett megerőltetni dolog, ezt nem tudom értelmezni. A többiek akkor még ennyire sem erőltették meg magukat, ha én lettem az MVP nem? És ha senki sem erőlteti meg magát akkor meg mi van, lose? Én tettem a győzelemért, épp eleget, nem tudom értelmezni ezt a nem erőltetted meg magad dolgot. Nyilván az ellenfél, az 1.7-es Jhin nem magától volt 1.7, hanem azért mert mi jobbak voltunk, ez olyan mint egy serpenyő két oldala, ha nem lettünk volna ilyen jók boton, akkor a Jhin sem 1.7 lett volna, hanem magasabb.
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #67107 üzenetére
De itt mire gondolsz? Első meccsen volt egy perfect enemy team, az konkrétan a 10. perctől elengedhető volt, mindenhol hatalmas diffel. A másikon meg főleg top és bot diff volt, de inkább csak bot nekünk oköszönhetően, mert a Vayne sem volt akkora ász azzal a 3.9-el, csak a Voli lefutotta.
-
Yodamest
veterán
Most csak így 2 egymás utáni meccs, hogy mennyire hektikus tud lenni a game, ilyen iszonyat szélsőség. Az alsó az kb legrosszabb meccsem így evör mióta lolozok, és igen a felsőt pedig én carryztem le, senki sem volt pontszámban a közelemben. Átlag szint G3.
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #67102 üzenetére
Nem, mert morganaval nem az a dolgod, hogy felfogd a sebzést, nincs olyan szituáció, ahol védelmi cuccokkal jobban jössz ki, te nem tank vagy.... plusz a passzívja, a sebzés alapján gyógyítja, erre jön még az, hogy az alacsony életerőre további sebzésed van.
Neked ez a dolgod. -
okostibi2
kezdő
válasz
Yodamest #67102 üzenetére
Bansheekt inkább vagy Iron Solarit de ezek ellen a w Ryai slow elég és kitudod őket kiteolni Swain q e range kisebb mint a te q w -d és van e-d amit ilyenkor maxolsz vagy 2.-nak nem a végén. + Ha megvan a Ryai akkor W re is procol ez után az Imperial Mandate, amivel megoldod a mana reget és még dmg a csapatnak
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #67100 üzenetére
Kipróbálom ezt is, mert a rylai tényleg kéne, meglássuk. Viszont nekem a másik véglet is fura, hogy valaki soha nem adaptálódik az adott meccshez, pl. amit mutatsz az egy ilyen tök standard univerzális build, ez eddig oké. De ha mondjuk full AP az enemy és Teemo gombák vannak, Malzahar van, Swain van és nagyon sok a DOT, te akkor sem építesz semmi MR-t?
Mert értem, hogy én is egyfajta véglet vagyok a theorycraftingolásommal, de szerintem a másik véglet sem jó, hogy mondjuk full AP vagy full AD enemyhez nem alkalmazkodunk itemekkel.
-
okostibi2
kezdő
Ezekkel a rúnákkal hogy fogysz ki manából? 3 meccsem volt Morganával ebben a seasonban és Suportként ritkán van mana gondom. A support item ad sok mana regent meg a rúna, ha viszont nincs elég manád vmiért akkor a 2. oldalon rúnából a sütit hozd 2 4 6 percnél és +90 mana ami kb elég még 2 spelt a másik rúna miatt amit hozol, gyakrabban haza menni. a midgamében úgyis inkább wardolás a fő feladat kevésbé spelt spemelni lategame meg (25perc+) van mindnekinek blue buffja.
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.
- Új DDR5 Gamer PC I5-12400F + RTX 5060 - Testreszabható konfiguráció! - 1 év Garancia
- P15 Gen2i 15.6" 4K OLED érintő i7-11850H RTX A2000 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Apple iPhone 13 Pro Max 128 GB Sierra Blue független 100% Akku
- ASUS ROG-STRIX-RX5700XT-O8G-GAMING RX 5700 XT 8GB GDDR6 OC PCIE
- Thinkpad P16 Gen2 16" FHD+ IPS i7-13850HX RTX 1000 Ada 32GB 1TB NVMe gar
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3392, 94% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 64GB 1TB 5500M 8GB garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest