-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz Feenyx #44083 üzenetére
Mostanában a bődületes melegben én is érzek valami kis benzinszagot néha, de amíg minden más okés és nem csöpög semmi sehol nem tulajdonítok neki túl nagy jelentőséget. Remélem nem robbanok fel egyik nap
AMD Power meg lesz az, csúnyát néznek majd vag nem vag bayerischemotorwerke meg a többi
-
realmadrid
aktív tag
válasz Feenyx #44083 üzenetére
Szia, nálam is volt időnként a nagy melegben.
Vettem utángyártott sapit, azóta nincs.
Sok kattintásig szoktam tekerni.
Ja és fontos, hogy ne tankold túl. Vákum miatt összeroppanhat a tank. Nem tud levegőzni.
Első kattanás után én már nem töltök rá.[ Szerkesztve ]
A sas nem vadászik legyekre
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Feenyx #44125 üzenetére
Miből gondolod,hogy rossz a tanksapka?Ha a tankszellőztető rendszer nem működik,( eldugult az üzemanyag tartály szellőző csöve,vagy a tankszellőztető szelep) a tanksapka csere nem lesz gyógyír,csak kidobott pénz.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
válasz Feenyx #63620 üzenetére
A műanyagnak nincs szigetelési feladata és a gumicsíknak sem. Az csak egy élvédő lényegében ami eltakarja a szélvédő keretet. Az, hogy elkezd feljönni az típushiba, elporlad a rögzítő rész és szélen elkezd feljönni. Ha bejut a víz akkor 3 dolog lehetséges:
-esővíz elvezetők el vannak dugulva
-szélvédő ragasztás elengedett és bejut a víz
-gépháztető bowden átvezető gumi elernyedt a tűzfalban és ott jut be a víz
A gumicsíkot szélvédőragasztóval érdemes visszaragasztani. Újat venni felesleges mert azok is mind így járnak majd pár éven belül.Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
válasz Feenyx #65841 üzenetére
Jól látod a dolgot, 1 guriga körül a G drága, a H túl olcsó.
Ha 1,1 a teljes keret, akkor olyan 7-800 táján keresel autót. Papírmunka, első szervíz, biztosítás, cicafarka.
Viszont ennyi pénzért ki lehet fogni tisztességes állapotú, kellően extrás G-t. 1,6 van bőven, felette ritkább, de van.
Az egyetlen dolog amit tarts észben szerintem, hogy nem érdemes kekeckedni a km óra állásával, az állapotot figyeld.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
válasz Feenyx #65841 üzenetére
Teljesen jol latod a dolgokat. Ha mindennel együtt szamolod azt az 1-1,1M akkor inkabb a G ami ajanlatosabb lenne szvsz.
A vetelaron felül erdemes kalkulalni ugye az atiras költsegeivel, az is par 10 ezer forint, elsö szerviz (olajcsere, vezerles csere ha szijas, vizpumpa, ha nagyon alapos vagy folyadekok csereje, szürök). Ajanlatos kalkulalni olyanokkal, hogy fekek (ha esetleg nem lennenek jo allapotuak), illetve gumik (teli/nyari, esetleg ha nem mesz sokat, nagy terhelessel egy szett Michelin Cross country, ami egy uj generacios 4 evszakos, de nagyon igeretes gumi). Szoval vetelar + 100 ezer az nyugodtan kalkulalhato, de könnyen lehet az +200-300 is ha több mindent rendbe kell tenni.
Amugy az 1,8 as motor pl a H astraban az allitolag nagyon jo, nem kell kizarni, csak ugye a megadott keretbe nem illik bele.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Feenyx #65850 üzenetére
Szerintem ebben a kategoriaban nem igazan van jelentösege, hogy karacsony elött vagy utan. (neten pont egy ilyen youtube chaneles autos müsorban volt, hogy a szupersportautoknal mondjuk ez abszolut megfigyelhetö jelenseg, hogy telen csökken, tavasszal nö a kereslet. Allitolag ezen jo esellyel lehet is nyereszkedni es csinaljak is paran, hogy telen megveszik, tavasszal eladjak kis haszonnal. Csak ezek ugye a 40-50+millios ferrarik, porschek, lambok... )
Teljesen racionalis es jo az az irany, hogy nem azt a kategoriat keresed, amiböl a kinalat aljat mar eppen el lehet csipni, hanem olyat, aminek a felsö szegmenseböl lehet nyugodtan mazsolazni. Ahogy (#65851) Petyyyyy is irta, ha talalsz egy szep es jo, igenyeidet kielegitö G-t 1 millio körül, inkabb alatta, akkor jo esellyel vehetsz egy jo allapotut, amin nem fognak ganyolasok kiderülni, szepen kiszolgal es ha eladod akkor is jo aron fogsz belöle kiszallni, ha szepen karbantartod. A megmaradt penzt, meg hozzacsapod a következö autovasarlashoz
A km ora kerdeskörben meg azt kell még szem elött tartani, hogy ha keves a km az autoban, akkor az nagyobb esellyel volt rövid tavokon, hidegen nyuzva, ami sokkal roszabb, mintha üzemmelegen fut egyhuzamban. Szoval egy alig hasznalt, sporolosan fenntatott "extrem" keves km es auto ugyan olyan rossz vagy roszabb lehet, mint az "extrem sok". Kell azert a km re is figyelni es persze vannak kevesebb km es szep darabok is mindig, de azert elsö blikkre kizarni valamit a km ora allas miatt nem szabad
-
-
-
-
-
válasz Feenyx #69203 üzenetére
Nos,105-pacis nem rémlik hogy próbáltam volna, 1.4-est igen, meg 1.7-1.9- igen.
Amire itt emlékszem a topicból ezekre kel figyelni:
Két torony rozsdásodása belülről, elvileg ez típus hiba.
A fűtésnél a ventilátor cicergés.Nálam "kopp-kopp" semmi nem jött elő, nem történt, nem változott. Nálam is volt a torony felületi rozsdája, de már az is pipa.
Én úgy vettem az autót hogy a gyári alkatrészei voltak benne , akkor szegény kicsit lomha volt, de a szerelő aki velünk volt, mondta hogy az elöregedett alkatrészek miatt lehet, ami későbbiekben igaznak bizonyult. Ugyanis az új gyertyákkal új életre kelt az autó, és ez csak 7 ezerbe került. Majd meg lejt ejtve egy nagy szerviz.Azóta meg csak hajtom , nagy hidegekben is pöcc-röff volt
AMD Power
Az első céges autó,
A másik kettőt meg nem akarod, én látom rajtad![ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
adorjant
senior tag
válasz Feenyx #69378 üzenetére
Az ugyanez a motor,csak változó vezérléssel,1-2 eladó autónál láttam szervízkönyvben bejegyzést,hogy a vezérlésmódosítást 50-60e km után cserélték újkorában,de többnyire hasonlóan panaszmentes,mint a Z18XE,és kevesebbet is fogyaszt. Igaz, 140 lóerőt nem érezni annyinak,de szerintem klassz motor
-
válasz Feenyx #69982 üzenetére
Tiszta szívből Gratulálok!
B-L-A-C-K-el egyetértek, tessék minnél hamarabb elvinni a szervizbe.
Amúgy a hűtő folyadék szintje? Hűtő ventilátor üzemel?B-L-A-C-K
És ha az igsigniát megfeleznéd?
Amúgy szuper a linkelt Corsa.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Doggy dog
senior tag
válasz Feenyx #69986 üzenetére
Tartályon ami van felirat,ott a minimum. (hidegen)
Nekem is ez a motor,105 nem sok.Elmegy 109ig is,majd vissza 105re.@B-L-A-C-K: menne az avatarodhoz a kis OPC színe,megjelenése
baba kis városi gép@ mephi666: szoktam még néha vezetni a régi kis f-et,családban maradt.
abban van szervó,de korántsem olyan "finom" ,mint a H-ban.Nem is 1 liga,nem szép hozzá hasonlítanom.A fékeknél érzem amúgy a legdrasztikusabb különbséget.
De még ma is jó gép,szeretek beleülni és vezetni,ha úgy adódik![ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
aleister
veterán
válasz Feenyx #70083 üzenetére
Szia!
Jó lesz bele ez az olaj. A lényeg, hogy a Dexos2 vagy GM-LL-B-025 tanusítvánnyal rendelkezzen! Van ennél jóval olcsóbb megoldás is, és állítólag teljesen vállalható minőségben.
Én is nemrég jártam körbe a témát itteni segítséggel.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
válasz Feenyx #70175 üzenetére
Hűha, most nem találom azt a honlapot de ha jól rémlik akkor ez a motor legfőbbként Anglia és környékére szólt, leginkább 2007-2010-ig készítették. Ha a Google-be írod a motor típus azonosítóját , 70%-ban UK- forrás jelenik meg, és ott több infót kaphatunk. Ez került H Astrákba és B Zafirákba ,Merivába és Tigrába csak ott Vauxhall néven dobja fel. . Így jött elő az is hogy van ugyan ez a motor 1.8-ban is ,de ez tényleg ritka mint a fehér holló a fekete erdőben.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Feenyx #71412 üzenetére
"..."Szegényes üzemanyag keverék" hibát olvasták ki a hibatárolóból..."
Az a baj,hogy semmi közelebbit nem tudtak kiszedni belőle,igy csak találgatni lehet.Többségében nem az üzemanyag kevés,hanem a levegő sok. Át kellene nézni,hogy a vezetékeknél nem tud e valahol fals levegőt beszívni,nincs e valahol elrepedve,elöregedve.
A nem megfelelő üzemanyag/levegő arányt többek között az alábbi "cuccok" is befolyásolhatják:Beszívott levegő hőmérséklet érzékelő
Az ECU a beszívott levegő hőmérsékletének ismeretében tudja megfelelően vezérelni az előgyujtást,és a üzemanyag/levegő-arányt.
Lambdaszonda (Oxigénszenzor)
Adatot ad az ECU-nak,amelyből kiderül, hogy milyen a kipufogógáz oxigénszintje. Ha ez magas, akkor szegény üzemanyag/levegő keverék jutott a motor égésterébe
MAP szenzor
Az ECU ennek segítségével befolyásolja a gyújtás és a befecskendezés egyes paramétereit.A szívócsatorna-nyomást értékeli, és megfelelően beállítja a levegő/üzemanyag-arányt.
Ha hibás, a motor gyorsításkor, ill. motorfék üzemmódban rángathatjut eszembe:ha jól tudom,a H astrák már dobják a hibakódot,ha nyügjük van
Ha ez igaz,akkor minek ehhez szervíz?[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Feenyx #71424 üzenetére
"...A középső kipufogódobom korrodált valamelyest. Megeshet hogy így a rendszer nincs tömítve rendesen, nem megfelelő az áramlás, és a lambda szonda rosszat mér? Úgy értem, hogy több oxigént mérhet a kipufogógázban?..."
Ha lyukas a középdob attól még nem lesz oxigén visszaáramlás a katalizátor,lambdaszonda,leömlő,kipuf szelepek felé.(jól néznénk miki )Ennyi erővel a hátsó kipuf dob vastag csövén is szívhatna kedvére.Mivel a rendszerben túlnyomás van,a csőben úgy megy ki a kipuf gáz,mint a golyó.Ha közben lyukat talál ott is tűz kifelé.
Még az is lehet,hogy a (#71444) (#71446) hozzászólásokban leírtak neked is segítene.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Star Trek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- GoPro Topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel