-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz realmadrid #17782 üzenetére
nem csak az euro norma miatt lassú, hanem a váltó gondolkodása miatt és amiatt is, hogy az ilyen downsizing meg felfújt fűnyíró motorok nem valók 1.7 tonnás kasztniba.
csalódás volt.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Imy
veterán
válasz realmadrid #18025 üzenetére
Keresed meg DarthVödört [link] az opelfórumon!
-
TasiA
senior tag
válasz realmadrid #18590 üzenetére
Hali! Nekem öreg autóm van és lehetőleg nem mosom agyon az egészet. Legfőképpen a hengerfejet mosom le és onnan megyek lefelé, +hűtőket (víz+klíma), nyúlványokat, ahol megáll a sár, váltót szoktam még ,illetve a műanyagot az ablak és a tűzfal között. Én a vezetékeket nem szoktam agyon vízsugarazni, sőt, lehetőleg semennyire. A többieknek igaza van, a csatlakozókba azért bekerülhet víz, ha ész nélkül telibe mossák a motorteret.
-
helkis
addikt
válasz realmadrid #20441 üzenetére
motorháztető kinyit, ecotech-műanyag levesz, trafócsati lehúz, torx-csavarok kiszed.
finoman mozgatva, és felfelé húzva kicsit jobb, majd bal oldalon is szépen lehúzható a trafósor,
utána már csak egy hosszabb gyertyakulcs kell, amivel ki tudod venni a gyertyákat.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz realmadrid #20443 üzenetére
egyszerűbb, ha veszel egy lyukas-torx készletet, és akkor van minden..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz realmadrid #20459 üzenetére
Ha hiszitek, ha nem, a 99,99%-ban nem a hangszórók okozzák a gyenge hangzást. Úgy is mondhatnám, azokat hiába cseréled. Első körben a fejegységet kell kukázni, és ha kevés a végeredmény, akkor jöhet a hangszóró. A fejegység cseréje után a hangszórókat már nem fogod cserélni.
Ha ragaszkodsz a gyári fejegységhez, akkor be kell építened egy végfokot. Adapter segítségével megoldható úgy is, hogy nem kell mindent újravezetékezned. De ez nem annyira egyszerű mutatvány.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
helkis
addikt
válasz realmadrid #20459 üzenetére
Jim jól mondja, nálam is megszólaltak a gyári hangszórók egy fejcsere után!
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
zolikaDB
veterán
válasz realmadrid #20459 üzenetére
Atmero 16-os, melyseg akar 75mm is lehet.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz realmadrid #20464 üzenetére
Nagy neveket. Pioneer, Alpine.
#20463: változó. Kárpitot ritkán kell bontani.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
válasz realmadrid #20464 üzenetére
Bonyolultabb a hagszóró csere sokkal, mivel ha már cserèlsz, akkor azokat a kábelnek nem nevezhető valamiket is cserèlni ildomos. Na az meg fúrös faragós a H astraban.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
helkis
addikt
válasz realmadrid #20482 üzenetére
mekkora Mcgyver-ek vannak itthon! nem semmi!
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
zolikaDB
veterán
válasz realmadrid #20600 üzenetére
Nem Magnetti Marelli, de ilyesmi, full gumi, nincs fém váza.
-> [link] -
zolikaDB
veterán
válasz realmadrid #21013 üzenetére
Igen.
myke009: KonzolKartel majd segít, de ez véletlen nem kettős tömegű lendkerék, ez a fogaskerékrecsegés-hang? -
Tomoty
aktív tag
válasz realmadrid #21227 üzenetére
Elvileg "Motorsport" olaj.
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
kisjimy
aktív tag
válasz realmadrid #21227 üzenetére
Sziasztok!
Nem elirás, 5w-50 mobil 1 racing olajat teszek bele,kb 3 éve.Elötte castrol magnatec 5w-40 ment bele,és pont a szerelöm ajánlotta az 5w-50-es olajat,Főleg hogy nyáron délre megyek ahol nappal 40-45fok körüli hömérséklet van.A 3.2 v6 motor alapból melegebb üzemü motor mint a sor4.És azért nyáron a nagy melegben elkened a száját a pályán oda kell azért jó olaj is,ami nem ég el.A km valós,270423 van benne.180körül volt benne amikor megvettem Neubau kft igazgatójáé volt,csak szakszervizben volt,amit természetesen le is infóztam.Kompresszió mérésen is volt,mert egyszer megtréfált 2 jeladó,és akkor mindent megnézettem rajta.Az olajat természetes eszi,de a megengedett érték alatt van,kivéve ha nagyon pörgeted,kb akkor lenne a megengedett értéknél.Én 120-160km/h között közelekedek vele,ami fordulatszámban 2800-3500 van.Talán van itt valakinek v6-a az is tudja hogy ezeket a motrokat nem kell agyon pörgetni hogy menjen.A fogyasztás persze más tészta,sosem fog 6 litert enni,max hengerenként
-
zolikaDB
veterán
válasz realmadrid #21290 üzenetére
Hmmmm... Kiskobcentis szivo chiptuning
TDI chip mar er valamit, de ez... Ami jo, az sokezer euroert a turbo kit Z14XE mocikra, itthon is csinaljak azt hiszem a dbilas egisze alatt. De ebben nincs benne a kupplung, valto, fekek modositasa, se a kipufogo csereje.
Amugy 190LE a vegeredmeny.
Amit ki szeretnek probalni, az a dircsiszürcsi, de nem olajozos, hanem szaraz, pl. AEM.
Tudom, tudom: fölösleges meg placebo.[ Szerkesztve ]
-
kisjimy
aktív tag
válasz realmadrid #21290 üzenetére
Megnéztem a motor alapján kb 218le helyett lenne 236le.Hát nem tudom megéri-e ennyi pénzt a pár paci.Ha nagyobb erő kéne inkább egy gyári erösebb moci,mint tuning.
-
ESP
senior tag
válasz realmadrid #21290 üzenetére
Van.
Szivó autót 0 értelme chippeltetni.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Tomoty
aktív tag
válasz realmadrid #21290 üzenetére
1.4-es Z14XE- nél (ZolikaDB) simán tényleg nincs értelme.
Kell bele egy legalább 9.5mm-es emelésű sportvezérműtengely + egy profi chip. Ez már minimum 160eFt (inkább 200). Mérlegelni kell, hogy megér-e ennyit, hogy a 90 lovas autó 110-115 ló környékére hízzon.
Ezt már régebben írtam, de nálam már volt értelme a chipnek (sporttengely, portolt hengerfej, nagyobb injektorok, dbilas szívócső, lexmaul leömlő stb). A Végeredmény 0-100 gyári 10.5 helyett 8sec, 10-200 gyári 32 helyett 20 másodperc. De nekem ez egy "elvakult" hobbi szinten van már: [1.8-as szívóbenzin astra H 100-200]Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
aktív tag
válasz realmadrid #21290 üzenetére
Sikerült tesztelni az autót:
0-100km/h a gyári adat szerint 10.7 másodperc az 1.8-as szívóbenzin Astra H-nak, nekem sikerült 7.6 másodperc alatt teljesíteni: [0-100] 0-60 3,2 sec.
Most minden összejött, kerék betapadt időben, a váltó sem b*szakodott.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
zolikaDB
veterán
válasz realmadrid #21845 üzenetére
Szerintem MANN a gyárija az Opelnek.
-
sziada5925
aktív tag
válasz realmadrid #21845 üzenetére
Nem tudom, hogy milyen motorral van szerelve az autód. Olajszűrőből a gyári ára nem vészes, azzal még senkinek sem volt gondja. Z14XEP-nél a gyári olajszűrőt a Hengst gyártja. A többi szűrőről nem tudok nyilatkozni.
Üdv: Ádám
-
gurabli
senior tag
válasz realmadrid #23085 üzenetére
Igen, kiderült azóta, köszi!
Amatőr kérdés, de nem akarom szétbarmolni:
1) hogy kell leszedni az ablaktörlőket?
2) hogy kell leszedni az esőcsatorna műanyagot?Az egész motor kijön így vagy csak a rácsos teteje a kis servó motorral?
Nehéz az egészet visszaszerelni?
Köszönet!
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
hdman
őstag
-
nzozz
aktív tag
válasz realmadrid #24257 üzenetére
1:1 mehet bele: 1l fagyállóhoz 1l ioncserélt víz.
-
nzozz
aktív tag
válasz realmadrid #24259 üzenetére
Azt nem tudom, nyilván motortípus függő is. De szerintem valami normálisabb anyagot rakj bele, legalábbis én nem szimpatizálok ezekkel a GM folyadékokkal....
-
hdman
őstag
-
realmadrid
aktív tag
-
hdman
őstag
-
sziada5925
aktív tag
-
sziada5925
aktív tag
-
sziada5925
aktív tag
válasz realmadrid #24266 üzenetére
Nm, remélem ki tudod deríteni pontosan.
~2 hónapja cseréltem le, 4 liter lett bekeverve akkor az elég volt, de egy kicsit hozzá kellett önteni a napokban desztvízből.Üdv: Ádám
-
hdman
őstag
-
Spancer RE
aktív tag
válasz realmadrid #24280 üzenetére
-
Pitu
aktív tag
válasz realmadrid #24280 üzenetére
-
#81556480
törölt tag
válasz realmadrid #24300 üzenetére
akkor az ecotec. az SE 82 LE a központis meg hatvan valamenyi és a legjobb az SE az 1.4 szériából ( szerintem )
-
Ninja760
csendes tag
válasz realmadrid #25671 üzenetére
Üdv
A mi kocsink is rángatott , z14xep motorú 2005 g astra 154 e km el kicsi gáz adásnál nem volt rángatás nagyobbnál viszont igen ami városba elég idegesítő tudott lenni
Motor olaj ellenőrzés közben figyelmes lettem arra , hogy a generátor szíj be van repedve de csak egy kicsit tényleg , mivel úgy gondoltam hogy a szíj kuka pár napon belül le is cseréltem és láss csodát a rángatás 100 % ban megszűnt mintha soha sem lett volna csak szíj lett cserélve semmi más ! meg is voltam lepődve hogy eltűnt a rángatás ez kb 20e km el ezelőtt volt azóta sincs semmi probléma a kocsivalNekem mindegy, miben hiszel. Csak az nem mindegy, hogy hogyan hiszel benne!
-
zolikaDB
veterán
válasz realmadrid #25701 üzenetére
Meg nem, nem talalkoztam a tulajjal.
-
zolikaDB
veterán
válasz realmadrid #25848 üzenetére
Osram Offroad 65W. Hidd el, latni fogsz vele.
Night Breaker Unlimited jobb, mint a Plus vagy a MU 120+. Vilagitas.eu-n raadasul van vmi carstylingos kedvezmeny, uh olcsobb is. -
deicide
veterán
válasz realmadrid #25883 üzenetére
Sima, 450ft volt darabja. Ha a téli hónapokat kibírja, már megérte, tavasszal/nyáron keveset van úgy is használva.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
gaben75
tag
válasz realmadrid #25889 üzenetére
Sajnos a kerék felől lehet csak van a műanyag doblemezen egy ajtó azt kell kipattintani és utána már hozzá is férsz.
Intel i5-3570 @3,4 GHz,8 GB DDR3 MEMORY,SHUTTLE XPC, SAMSUNG 840 120 GB SSD, SAMSUNG HD103SJ SATA, HKC 24"
-
sziada5925
aktív tag
válasz realmadrid #25893 üzenetére
Kapható Bosoko Multi néven 9 adapterrel ellátott lapát is, ami jó a Tiédhez, gondolom H Astraról van szó. Viszont, így darabja van 1500Ft körül, de még így is megér egy próbát.
Üdv: Ádám
-
zolikaDB
veterán
válasz realmadrid #25936 üzenetére
Ha jol emlekszem 30k alatt volt, de ez ugy relevans, ha beszelsz egy szerelovel.
-
Gorbesz
tag
válasz realmadrid #25942 üzenetére
Igen jol nyomhato. Sajnos a potkulcs nem bicska, nincs rajta remote.
PS5/iOS
-
soo277
őstag
válasz realmadrid #26014 üzenetére
Szia
nézd meg ITT
én mindig innen rendelek,megbizhato,és jo minöségüa termék.BT: wersoo#21211
-
hdman
őstag
válasz realmadrid #26135 üzenetére
Ugyan nem vagyok hozzaerto, de nem a generator felol jon? Mondjuk mobilrol nezem, lehet csaloka a hang...
Sopron city :)
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz realmadrid #26135 üzenetére
Csapágy. Feszítőé, szerintem.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz realmadrid #26139 üzenetére
Nagyon hasonló hangom volt, nekem ez volt a baja. Komplett segédmeghajtás csere lett, jó drága volt. Neked nem lesz annyi.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz realmadrid #26222 üzenetére
Ez warez!
Amúgy tényleg nem viszik az ECU-t a kínaiak.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
davee_92
csendes tag
válasz realmadrid #26222 üzenetére
Január 20. és Február 10. közé van kiírva, talán fél úton ideér, volt amit megkaptam 2 héten belül volt amit már a kiírt idő után, pontosan nem tudom megmondani.
Ha OBD1-es csatlakozód van tehát 10pines akkor kell egy átalakító kábel, az is van 1300 ft-ért, ami itthon 3000.
Ha megjön majd jelentkezem, hogy mi a helyzet, addig is egy kis olvasni való ezzel kapcsolatban ha érdekel:http://opelmuhely.com/tipp-reszletei/9/az_op_com_diagnosztikai_interfesz_es_a_8v_motorok__1__resz_
http://opelmuhely.com/tipp-reszletei/10/az_op_com_diagnosztikai_interfesz_es_a_8v_motorok__2__resz_
Üdv Davee
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Steam Deck
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Escape from Tarkov
- Yettel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...