-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adorjant
senior tag
válasz gzbotii #26864 üzenetére
A dízel fenntartása nincs arányban az autó árával, pl a vezérlés elég drága az Isuzu motorokhoz.
Na meg szerintem jó állapotút is eleve nehéz találni belőle. Az 1.4 90 lovassal is ez lesz a baj szerintem,az már bőven boyracer kategória
Illetve a rozsdásodás a legnagyobb gondja,főleg az osztrák import példányok. -
zso79
őstag
válasz gzbotii #26873 üzenetére
Kérdd akkor ki az ő véleményüket... Persze, viccnek szántam a 10-es szorzót, de annyi pénzért egy jobb robogót sem kapsz. A vezérlés minimum csere, rögtön 10k-nál tartasz, feltéve ha minden tipp-topp. Nem vagyok szakértő, de amiről én még hallottam, hogy a generátor és olajpumpa igencsak hajlamos döglődni. Futómű elég tartós. Regadót nem tudom pontosan, talán euro3 és akkor kb 40k...
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz gzbotii #26864 üzenetére
Maganvelemenyem, de szemely szerint en nem vennek kis autot. Egy kombi vagy egy sedan semmivel sem kerul tobbe, megis nagyobb a komfort es biztonsagerzet. En egy dizel kombi B vekit hajtok es ezerszer jobban erzem magam benne mint egy kisautoban es 6 liter eszik varosban. Szerintem gondold at ezt a kisauto dolgot.
-
glutamin
őstag
válasz gzbotii #31869 üzenetére
Az 1.4 SI az nem 8 szelepes volt még? Mert úgy emlékszem volt sima 16 szelepes 90 lóval, meg az 1.4 si az hengerenkénti befecskendezős volt 81 LE körül, de valahogy alul erősebb volt a 16 szelepeseknél. Mondjuk a B corsát mindkét motor repíti. Szüleimnek 1.2 16v van és azzal is tűrhetően megy.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
AMD Power
titán
válasz gzbotii #31871 üzenetére
Szép kis gép.
Végre ezt az új 1.6 CDTi tesztelik. Nem úgy mint pár hete, amire irtem ,hogy ennek a tesztnek semmi értelme.
Végre jön, amire vágytunk: Opel Mokka 1.6 CDTI
Az Opel Mokka is kapható lesz az 1.6 CDTI motorralEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
félisten
válasz gzbotii #31926 üzenetére
Ezeken az oregebb motorokon nem szokott nagy munka lenni, de ha egyaltalan nem vagod, akkor ne allj neki.
---------------------
Azota megrendeltem es ki is csereltem az indexkapcsolot, nem kell levenni a kormanyt, csak a ket burkolatot, 3 csavar az egesz meg egy kis pattintgatas, negyed ora az egesz.
[ Szerkesztve ]
-
Mikuland
tag
válasz gzbotii #31954 üzenetére
Az öcsémnek van kézi tető, úgy emlékszem a behúzás végén kattan, majd még egy fordulattal tolja fel tetősíkra. Onnan tovább meg bukóra emeli...
mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
AMD Power
titán
-
őstag
-
#81556480
törölt tag
válasz gzbotii #32020 üzenetére
Volt sok opel a családba ezek a régebbiek. (f astra, B vectra, B corsa) annak 90 fok körül kell lenni de inkább 92. Ha veszel gyári ÚJ termosztátot annak a papírján 92 fok van. Ha nem lennék ilyen hanyag , előkeresném a dobozt és lefényképezném neked. az x16xel 1 literrel többet fogyasztott amikor nem volt jó a termosztát és 80 fokos motorral jártam. Szerintem még a szerviz könyvbe is benne van. Azt majd megnézem neked. De én azt mondom cserélj termosztátot. nem nagy pénz. És meglátod. 70- 80 fok NEM JÓ
vezess.hu, opel fórum, google :
GM , opel motorok normális üzemi hõmérséklet, 80-110°C
ezen belül a te fajtád: 90-92°
(#32021) zolikaDB az oké, de a 80 nem jó, már az az 5 fok is sokat számít. ő meg 70-80at ír.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz gzbotii #32035 üzenetére
hát az enyém x16xel ami majdnem ugyan az csak 1.6 ban. Ennek kivül vana termosztát egy külső házban ( vagyis nálam így van) amikor megvettem nekem is 80-85 körül állt a hőmérséklet, aztán kicseréltem és 90en áll. Ezzel együtt lejjebb ment a fogyasztásom is ! MÉg annyit hozzátennék hogy néhány fokot a hőmérők is csalhatnak.
-
gban
Közösségépítő
válasz gzbotii #32206 üzenetére
Én leírtam már, én is úgy nézem, hogy azt figyelem mikor hagyja el a 25-ös vonást.
Szerintem sokkal megbízhatóbb mint a kattanásig tankolás, több év tapasztalata mondatja velem (bár leírták hogy az csak megbízhatatlan lehet, és nem adhat jó eredményt, szigorúan az elmélet szerint, az hogy a gyakorlatban bevált, nem számít ).
A vélemények ellenére nekem bevált, és nem igazán szokott előfordulni hogy egyszer 7 litert számolok, legközelebb meg 5-öt. 2-3 tankolásnál amúgy is kijönne a különbség.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #32206 üzenetére
A müszer sosem fog pontosat mutatni. A lenyeg, hogy ha nem tudsz teletankolni (szerintem ez a legpontosabb megoldas, de biztos nem vagyok benne), akkor valassz Te is valamilyen modszert, pl amit gban, irt, hogy mikor hagyja el valamelyik osztast. Szerintem mondjuk ez több sebböl verzik, egyreszt a müszer nem pontos (elakadhat picit, lejtön/emelkedön mast mutat), nem fogod pontosan eszrevenni mikor hagyja el es plane nem fogsz pont akkor tankolni, amikor elhagyja...szoval ebben sok sok liter +/- benne van. Mondjuk mindegyikben van hiba böven.
Amugy a legfontosabb ugyis az, hogy legyen legalabb 5-6 meresed es annak nezd az atlagat. Amivel sokan jatszanak, hogy tankolnak egy fullt, utana nagypapa üzemmodban vezetnek a tank vegeig aztan tankolnal egy eppen hopp kattanat "telitankot", elosztanak 2 szamot amit latnak es ezzel kis lelkük meg is van nyugtatva, hoho 2 litert eszik a kocsi .Egy meres nem meres, statisztika 0. szabaly
En amugy a teletankolas strategia hive vagyok (nem kattanas es tarsai, addig tankolok, amennyi tenyleg belemegy). Ezzel lehet szerintem a legkevesebbet (1-2 litert) tevedni (es legkevesebbszer benzinkutra jarni ). Igy tök mind1, mikor megyek tankolni. Felirom a km allast a tankos cetlire, otthon excelbe beirom mindig a km-t, meg a litert (meg sajat magam bosszantasara az összeget is ), aztan ebböl keplettel pikk pakk kijön a mennyi az annyi....ezeknek meg az atlaga 5-6 meres utan adja szerintem a legpontosabb kepet.
De hajszal pontos soha nem lesz, viszont kb jo
-
#81556480
törölt tag
-
-
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #32420 üzenetére
Szerintem se veszes. Attol függ tenyleg, mit takar a "varosban"....ha este lampa nelkül 50 el atgurulva akkor sok, ha nappali normal forgalom, lampa, dugo, gyalogos, stb akkor jo.
Amugy ezzel a fordulatszam dologgal is erdemes ovatosan banni. Nem biztos hogy az a jo, ha valaki alacsony fordulaton erölteti a motort. En ugy tanultam es neten utanaolvasva is azt talaltam, hogy pl a turbo dizeleknel nem ajanlott 1500 alatt hasznalni, erölködik, kopik a motor es nem is biztos, hogy jobban fogyaszt. Benzinesnel is hasonlora tippelek.
(#32419) hdman Köszi!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen NAS-t vegyek?
- Futás, futópályák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Androidos tablet topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sorozatok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...