-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
-
w333
félisten
válasz gzbotii #38997 üzenetére
Én pedig egyre jobban gyanakszom az EGR szelepre, bár ki tudja ... igazából kb. 3 hónap múlva megyek Erdélybe ott van hozzá hely + szerszámok és nagybátyámnak (szerelő) + haverjének is Vectra van, szóval valamit majd működünk rajta, amit tudunk azt mind megcsinálunk rajta
Szerk.
Másik kérdés ... bal első féktárcsa kicsit kopott és már látok benne egy vájatot, valaki tud valami olcsó helyet ahonnan beszerzem a 2 első féktárcsát + fékpofát ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
AMD Power
titán
-
-
gban
Közösségépítő
-
F_Gergely
őstag
válasz gzbotii #42527 üzenetére
Lehet banális, nálam a MAP szenzor volt a ludas, valahogy szarul lett visszarakva vagy nem tudom. Lehuztuk, kicsit baszkuráltuk a kábeleket, visszaraktuk és ment, Elötte meg olyan gyenge volt hogy alig ment a kocsi, emelkedőn azt hittem visszagurulok. Valami kontakthiba lehetett.
-
gban
Közösségépítő
válasz gzbotii #42533 üzenetére
Mikor?
Itt nem csökken, hanem nem megy feljebb, ez "ugyanaz".
Csökkenni nem kell, megy amíg bírja oxigénnel / benzinnel / erővel, aztán ott erőtlen lesz, ami értelemszerűen emelkedőn jobban kijön, mert oda több erő kell.
Aztán lehet egy sima kontakthiba, vagy gyári hibás az új MAP szenzor, bármi lehet - látatlanba nehéz (bár nem tudom ha látnám, okosabb lennék-e ), te kértél ötleteket, csak azért kezdtem sorba venni a dolgokat, hátha....Postázást nem vállalok.
-
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #42577 üzenetére
Ma ujra az emelkedon jottem munkaba. Pont ugy, kb 1km utan ugymond kifogyott a szufla, ujra erotlen lett a motor. Megalltam egy benzinkutnal vizszintes helyen, jarattam 10-15mp es aztan ugy kiment gond nelkul.
Igy en erossen benzinszurore gyanakszom.
Velemeny?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
-
w333
félisten
válasz gzbotii #42739 üzenetére
Az lehet hogy kevés ... főleg emelkedőn (nem kap elég benzint)
Próbáld 1-2-3 -ban padlógázzal kihúzatni lehet hogy le van kormozódva !
Szerk.
Haver beújított egy Ignis Sport autót, gyorsulni jól gyorsul viszont a váltó nagyon rövid, kérdem tőle 70-80km/h -nál hogy most hármasban vagyunk (nagyon hangosnak tűnt) ? mondja nem ez már 5 -s majd megyünk a Vectra -val és 90-100km/h -nál raktam hármas fokozatba ... mondom neki ez nem 5 -s fokozat még csak hármasban vagyunk
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
_seth_
veterán
válasz gzbotii #43297 üzenetére
Rohad. Ajtó alsó sarka, hátsó ívek, toronynál is hajlamos, küszöb szintén.
Jellegzetes hiba: elektronika, futómű. Előbbiből ha bőségesen jutott bele akkor lesz mit javítgatni később, utóbbi pedig a hátsó futóműnél kopogás formájában tapasztalható. Szilent van benne rengeteg így hibalehetőség is.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
diablo1984
veterán
válasz gzbotii #44209 üzenetére
tapasztalatból mondom, ami kinnt is olcsó, az olyan is, vagy hibás! németben is a jónak ára van, magánszemélytől lehet olcsóbban megkapni, de ott személyesen kell alkudni, ha kereskedőtől olcsó valami, na az még a szeméttől is szarabb és visszatekert példány, nem ritkán gané is van bevillázva az utastérbe! hihetetlen mennyire le tudják lakni az eladó autókat és még az a furcsa, hogy még a nepper is b@szik kitakarítani......
-
AMD Power
titán
-
w333
félisten
válasz gzbotii #44209 üzenetére
Meg kell nézni, ez az ár szerintem elég reális egy szép állapotú H Astra -ért, napi kapcsolatban vagyok 3 autókereskedővel akik olyanokat meséltek ha nem látom akkor nem hiszem el, egy valamit soha se felejtsünk el "nem km. órát nézünk hanem állapotot"
(#44212) SteeWe
Jó kis akril kék ez valami rácseppent mészkő -s víz lehet, polírpasztával simán eltüntethető akár kézileg is (előtte töröld át egy ecetes rongyal)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
haddent
addikt
válasz gzbotii #46183 üzenetére
0W40 -es simán. A W előtti szám a hidegen mért viszkozitás, a W utánni a meleg. A 40 ugye az "sűrűbb", tehát melegen pont hogy picit sűrűbb. Hidegen meg 0, azaz nincs nagy különbség, nem zanzásodik hidegen. Hát nézd, lehet, hogy ebből beharap egy picit többet, de legalább egyből jó a kenés. Most ne fogyjon az olaj, vagy kopjon tovább, mi a jobb?
De erről mindenkinek más a véleménye. A nagy öreg "szakik" rá fogják vágni hogy "Na persze inkább 40w100 kéne bele már" aztán lövésük sincs róla mit jelent az mert nem olvastak utánna, pedig kb 5 perc.
Szerintem, ha a motor még működik, nem füstöl, nem repedt, nincs nagy és evidens baj vele, akkor egy finom és jó olaj akkor is jobb neki ha 100 éves a motor. Adalékokban meg nyilván köszönőviszonyban nincs egy mára már kommersz 5w30, egy kicsit ósdi 10w-40, meg egy vadiúj 0w-xx szuperhiper mini turbo dízelhez való fejlesztés adalékolása stb..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz gzbotii #46191 üzenetére
10 ezer alatt 4 deci az szerintem normális/átlagos. Gondolom akkor semmi kékes/fehéres/semmilyen füstölés, ez nekem tökre rendben hangzik. Én bele merném önteni ezeket, de tény, hogy a vércsere 10 ezrenként fontosabb, mint a márka. Vagyis együtt, de na, érted. Inkább sokszor és csak simán "jót" mint 1x megveszed a "húdejó" és aztán 80 ezerig bennehagyod mint az az Audi TT tulaj
-
lolka1980
aktív tag
válasz gzbotii #46435 üzenetére
Na de hát ha nem szénkefés(hál Istennek) akkor miért is nem jó a autostart rendszer?
az önindítóban "nincs" kopó alkatrész akkor elvileg örök. vagyis nem is olyan rossz ez a rendszer.
Na jó talán az aksi gyilkolása még szóvá tehető de biztos erre is van valami védelme.nem? -
mohabá 007
aktív tag
válasz gzbotii #47763 üzenetére
Átmeneti megoldásként simán falazd le,nem lesz rosszabb,helyreáll a motor működése.Annyi lesz a változás, hogy pl:hosszabb motorfék esetén kijelez,és folyamatosan világít a "sárga lámpcska",de semmi egyéb.Én is most falaztam le kíváncsiságból.Nekem nincs sárga lámpácska,mert vákumvezérelt,nem az ECU vezérli.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
válasz gzbotii #47763 üzenetére
Nem volt egy nagy kaland igazából. Csak levettem az akksi sarut, egr szelep csatlakozóját és kihajtottam a 2 csavart. Higító + fogkefe, megpucoltam vele a tömítést meg a szelepet majd összeraktam.
haddent: Én is rádiót nézegetek mert a gyári cdr-400-on előjött a potméter hiba + kazettát nem hallgatok. 20K környékén amiket linkeltek mind jó. mvh-170ui van egyik barátomnak. Telefonról is játszik zenét miközben tölti pl. Mondjuk én még az alpine ute-81r-re is kíváncsi lennék.
Redmi Note 7
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gzbotii #47777 üzenetére
Ha mellé nem űtöttem az adatokat,akkor elektromos vezérlésű, az EGR-ed
Valszeg megoldja,mindenesetre rosszabb nem lesz.Egyébként most,hogy rossz az elektromos rész,mi a tünet? Laza próbaként ha lehúzod az elektromos csatit,változik valami,?És még valami:Ha a csatit széthúzod,ill lefalazod,az akkut kb egy óráig szedd le. Ennyi idő alatt az ECU elfelejti amit eddig tudott,ujraindításnál ujra tanulja.Lehet,hogy az új állapotot veszi alapnak,jónak.Ha volt EGR-es hibakód,azt elfelejti.Legrosszabb esetben se lesz semmi rosszabb,mint jelenleg.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gzbotii #47781 üzenetére
"..Szerelő azt mondta, hogy most, hogy rossz akar az úton is maradhatok vele...ez hogy lehet, amikor végig nyitva marad...vagy hogy?.."
".... Ha az EGR-szelep folyamatosan nyitva marad:
-A motor hidegindítás után leáll.
-A motor lassításkor alapjáraton leáll.
-A motor egyenletes sebességnél megugrik.
- Egyenetlen alapjárat. "
A lényeg,hogy az EGR kizárólag környezetvédelmi szempontból érdekes, a motornak nincs szüksége rá. Ha nincs a motornak EGR-szelepe vagy ki van iktatva az nem okoz semmilyen motorkárosodást! Nem minden opelnek van EGR szelepe,mégsincs semmi gond.Lefalazod,neked se lesz,de attól simán menni fog.A gond akkor kezdődik,ha 2db csavar ki-be csavarásáért is szerelőhöz megy a tulaj.Ez esetben nincs miről beszélni,a szerelő majd megmondja a tutit.Tudja ő,hogy le lehet falazni,de hivatalosan csak a rossz alkatrész cseréjét javasolhatja.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gzbotii #47806 üzenetére
Ha már belekezdtem,úgy illik,hogy be is fejezzem. Mondom a magamét
Bevezetőnek némi kép,és szöveg
A Corsa b X1.4XE,és a vectra b X1.6XE -n is,a motor és a tűzfal között a szívócsonk alá van beépítve az EGR szelep. A motor összeszerelt állapotában nem is látszik. A piros nyíl mutatja,hol találod.Ha levetted a motortakaró burkolatot,kb ezt fogod látni:
(1) EGR-szelep, (2) benzincsonkok az injektorhídon, (3) alapjárati motor, (4) táp- és visszafolyó benzincső, (5) tágulási tartályra csőcsonk, (6) EGR-szelep rögzítő csavarjai. (2db)
Nem lesz egyszerű menet,mert az egyik rögzítőcsavar nehezen hozzáférhető
Még valami:Ha már kiszerelted az EGR-t,érdemes kikapni,és kitisztítani az alapjárati motort is.Jó szerelgetést.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gzbotii #47866 üzenetére
Nem. A trutyi olyan mint az EGR szelepen Egy kicsi még rá nem égett részt lemoshatod pl:benzinnel,féktisztítóval,de a vastag ráégett kokszot csak pl:fával,hántolóval, csavarhúzóval óvatosan tisztára lekapirgálod
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
beg
veterán
válasz gzbotii #47921 üzenetére
Annyira, hogy folyamatosan sárgalámpázni fog és így egy valós motorhibát sem fogsz észrevenni Ideiglenesen jó, de levakolni és félrefordítani még jobb.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Építő/felújító topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ukrajnai háború
- Kupon kunyeráló
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Eredeti játékok OFF topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen