-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
amúgy nem egy rossz kiforratlan motor, nincs több gond mint a kortársaival, tudtommal a dpf opelnél nem problémás, kettőstömegű itt is van és egyszer meg is hasal, egr ami az opel gyengéje minden motornál, gondolom ennél is tud köcsögölni, de pályás használatnál viszonylag nem áll fenn ez a veszély....
amúgy nekem személy szerint tetszik a j kombi, bár a sima 5 ajtós is jópofa, de a kombi nagyobbnak néz ki mint ami!
viszont sok a céges közölük, 5 év alatt már 200e km fölött tartanak, vigyázni kell a választáskor a tekergetett példányokra, vezetett szervízkönyvest nézz, amihez nincs, ott már valami van......
-
Declare
őstag
Nekem H van 1.7 cdti vel (2008). Ebben Isuzu a motor. Nem tudom ez valtozott e a J ben, de en szeretem ezt a motort. Autopalyan szepen rugalmasan vezethetö. Nem egy sport motor, de azert lehet vele dinamikusan közlekedni es jol fogyaszt.
Ha 90% ban autopalyan hasznalod, akkor semmi gond nem lesz a dpf el. Nekem ha epp sok helyi par km es futkosas van csak akkor azert 1-2 tankolasonkent beindul a dpf regeneralo üzemmod, de ezek ilyenkor tenyleg napi 10-15km több indulassal.
A H astraban az 1.7 cdti hez (talan 1.9 is ugyan az), gyarilag sz.r volt a valto. Kb 150k km utan kettöstömegü csere es valto felujitas. J astraban ennek nezz utanna, talan ott mar orvosoltak.
Turbo az az elözö tulajon mulik. Ha esszel hasnalja az ember, akkor siman 300k km+ ki kell birnia (ez annyit takar, hogy hidegen ne padlogazzal huzassa az ember es ha nagyon meg van eröltetve, akkor utanna ne löje le az ember a motort egyböl, hanem elötte picit hütse vissza). Zarojelben: haverom 320d -jeben most halt meg a turbo 320k km nel, de az az auto finoman szolva sem volt kimelve. Padlogaz, padlofek vezetesi stilus. Szoval a turbotol szvsz feljen, akinek van felni valoja
Sajna az elözö tulajon fog mulni nagyon sok minden....de ez nem opel specifikus
-
Szada85
aktív tag
Szia.
A csoportban - amennyire tudom - talán 1 Insignia van, szerintem érdemes az Insignia Club fórumán utánaolvasni, ott elég népes a tábor, szélesebb skálájú tapasztalatokról fognak tudni beszámolni.
[Insignia Club]A 2.0 CDTi-nél elöfordulhat pár kellemetlenebb probléma, van is külön topikja a clubon belül is, a fötengely csapágyak bizonyos szériáknál magasabb futásnál ( 180-220e Km ) kenési gondok miatt beállhatnak ( elég sok eset ismert ), SW-esen is volt valami visszahívásuk, illetve a turbócsövek közül is volt, amelyik elrepedt, erröl régebben egy Totalcar-os cikk is megemlékezett.
A korai szériák kéziváltói M32-esek, valamikor 2013-ban átálltak az F40-es típusú kézi váltóra.
Itt találsz elég részletes listát: [link] -
Hachiko95
aktív tag
Elég sok nyűgje van, a motort a filléres olajpumpa tömítés szokta kinyírni.
A futómű valamivel keményebb, mint a C vectra kombi.
Elég jól fekszik az úton, a gyári 245 széles mérettel jól is kanyarodik.
A flexride szerintem inkább csak játék.
Írtam már egy összefoglalót a tapasztalataimról, ha rákeresel megtalálod.[ Szerkesztve ]
-
Mindegyik megbízható.
Isuzu az közismert.
Fiat MultiJet 2 szériás motorja az, ami elvileg 120/320 lóerős a legközismertebb ez van a Fiat tipo-dublo-vitara és még nagyon sok autóban. Itt csak az a kérdés hogy az opel hogyan módosított. Gondolok itt a H Astra 1.9-es motorjaira.AMD Power
Jó döntés, az kell annak az autónak. Súly- fogyasztás terén jóval kedvezőbb.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
Így érthető a dízel. Viszont mikor én kocsi vásárlásba voltam megnéztem egy halom J Astrát is, és az 1.6-os benzines jobban ment mint az 1.7-es dízel (de egyik se egy villám), szóval ha azt akarod hogy menjen is és ne egyen sokat akkor 2 ezrest dízelt nézzél. Azok már 160-165 lovasok.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
-
ArthurShelby
addikt
Nekünk mióta xenon van én teljesen rákattantam. Ha lehet inkább azt ajánlom.
Persze ha bármi gond lesz vele biztos sokkal drágább lesz, szóval valahol ez már úri huncutság.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tothgera30
Ármester
Halogén párti vagyok, veszel bele Megalight Ultra-t vagy Night Breaker-t, és kizártad a Xenon-ra jellemző gyermekbetegségeket. Bár manapság talán már kezd is kikopni a Xenon, a Matrix led kezd bejönni, de hiba esetén ott is brutális árak vannak.
Ui.: T20-as DRL-t ki ledesített? Mit érdemes venni bele?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
amargo
addikt
Nekem bi-xenon-os van sajnos soha többé nem vennék sima lámpát ezek után. Brutál drága, ha valami baja lesz, akkor kb 440e egy oldalon az egész lámpa. Cserébe jól látok vele.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Petyyyyy
addikt
Bátyámnak nemrég cseréltük a halogént xenonra, igaz csak G-ben. Azt mondja nagyon tetszik neki, alig használ refit, pedig napi 140-et ingázik.
Igaz míg nem volt xenonom, addig én sem hiányoltam. Ma már le nem tenném.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
Ha szoktal autozni este (nem csak ilyen hetvegen elmegyek a teszkoba autot keresel), akkor felejsd el a halogent. Egyszer hasznalsz legalabb ideiglenesen egy xenonos autot, soha többet nem akarsz majd halogent
Az Opel meg amugy is eleg jo a lampak teren. A H astra xenonja pl komolyabb, mint mondjuk az azonos evjaratu audi A3 vagy Volvo S40...de az uj K astra led is nagyon ügyes
-
Def26
félisten
Nekem a 140LE de ezt sem mindanám halknak. Vezettem egy 1.6 136LE insigniát. Na az halk volt szépen járt és meglepően jól vitte az autót.
Tudom ez nem válasz a kérdésedre csak mint tapasztalat írtam le.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Petyyyyy
addikt
G Astra esetén pl ha "sokszor" veszed le és teszed vissza a lökhárítót, a sín elfárad és míg nem cseréled, nem fog tökéletesen állni. Pl fényszórót vagy adott esetben trafót nem tudsz máshogy cserélni.
Kicsit tényleg eláll, de nagyobb kérdés a hetedik képen a bal hátsó keréktől induló sérülés.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
repvez
addikt
talán a jövö héttől már nekem is meglesz egy ilyen
milyen gumik vannak hozzá? milyen télit érdemes rá venni?
Mert az enyémen a 18"os alap alufelni lesz, azt nem tudom melyik gumival, de télre kéne valami helyette egy kisebb akár lemezfelnin is.
mi az lyukméret és az osztóköre ?Majd pár tapasztalatot leirhatnál .
Beregistáltál a myopel alkalmazásba? -
beg
veterán
Ennyitől nem lenne feltűnő szélzaj. A lapát tükrök azok amik elég zajosak.
Autópályán 140 körül (vagy picit felette) lassan már csak rallis átbeszélővel tudunk az asszonnyal kommunikálni. . Mondjuk ott már az 1.4 felszállási engedélyt kér 5 ezres körüli fordulaton.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Tikakukac
titán
Hagyjuk már ezt a térd dolgot, elsőre is épp elég vicces volt. Mindenki itthon térdelgeti az ülést, mert szeret szervizbe járni meg fizetni utána. Bullshit. Szimplán szar az egész, csak felelősséget vállalni azt nem szokás és inkább kitaláltak valamit.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Attól, mert másé is sz@r, miért legitimálja azt, hogy a miénk is?
Itt most arról van szó, hogy adott egy xyz újabb cucc, amit rommáspóroltak emiatt tönkrement. Javítani luxus. Bazzeg csak én térdeltem vagy 50-szer 1 év alatt a lassan 20 éves Vectra ülésekben, bontottam le a teljes kárpitot és raktam újra felette és nincs baja.
Mert szerinted mikor 1 éves laptopokban sorra pusztulnak ki a ventik, az azért van, mert? Igen, ide már közleményt sem adott ki a Fujitsu, mert minek. Annak az oka az, amiért az ülésfűtés is szétmegy sorozatban. Nem, nem a térdelés van benne. A profit a szó amit keresel.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Ja, hogy ez a minőség szóba még belefér. Ha így közelítjük meg igaz is lehet. Én ezt úgy hívom, hogy a ló túlsó oldala.
Akkor mindenki vigyázzon rá, nem tudok jobbat. Vákumozza le a kocsit és ne járjon vele. Ezekbe a 'minőségi' dolgokba akkor a normál használat nem fér bele. Én vigyázok a cuccaimra. 2 év után úgy adok el telefont, hogy emberek bzmegelnek, hogy de ez új! Az. Viszont azzal, ha valami izomból fos, nem tudsz mit kezdeni. Ha tudnád hányan jönnek a notis topikba, hogy ők vigyáznak a cuccokra, jó az olcsó is És amikor kezedben marad a kijelző fedlapostól rájössz, hogy nem, ez nem ettől függ
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Nekem sem potyognak a könnyeim, és nincsenek túlvigyázva a dolgaim. Pont annyit kapnak, ami reálisan elvárható, embertől megadható egy használati tárgynak és nem több.
Nem bír ki egy átfordulást az ülésfűtés és évenkénti cserére hordják vissza tömegével. Ez nekem pont Dacia. Nem a modern, hanem a régi, rendes román, amit nagygenerállal indítottak meg fateromék
De ne fokozzuk tovább, sok az OFF. Ha valaki kedveli a lerázós bullshitelést, az egye meg a térdes sztorit, fogyitársadalom van, így megy ez
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Hachiko95
aktív tag
Olyat még nem láttam, aki a háttámlára térdelt volna, pedig nekem az is tönkrement.
Mondok jobbat, a két párna közötti vezeték is rojtosodik/elszakad.
Az anyagminőség és a kivitelezés is rossz.
Régi B/C Vectrában, ahogy Tikakukac is írja vígan mennek a gyárilag beszerelt ülésfűtések.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs