- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
myke01
senior tag
Opel Meriva 2010-es 1,7 CDTI pár napja kigyulladt a légzsák lámpa a műszerfalon . Először csak fél órával a motor beindítása (utazás ) során , utána a következő indításnál elaludt . Ugyanúgy jelentkezett a probléma fél óra "járatás" után, most viszont már folyamatosan világít , tehát indításnál nem alszik el . Mi lehet a probléma ,hogyan szüntethető meg ?
-
amargo
addikt
válasz ArthurShelby #85094 üzenetére
Azért az internet sokmindent elbír, érdemes beleolvasni az index-es megfelelő topicba.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz ArthurShelby #85107 üzenetére
Erre is csak azt tudom mondani, hogy ilyeneket erős fenntartással kezelek. Nincs olyan, hogy ne tudnák ellopni az autót. A TV reklám pont ugyanolyan mint bármelyik másik, senki nem ellenőrzi a valódiságát.
Ettől függetlenül én is bízom a rendszerben.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
myke01
senior tag
válasz molnarpeter #85105 üzenetére
Jó lenne valahogy "házilag " megoldani , semmi kedvem ezreket kiszórni az ablakon egy szaki tanácsaira ....
-
Tikakukac
titán
válasz myke01 #85109 üzenetére
A világ szpása az a köcsög légzsák csati. Ott kezdd a bulit. Én már fogtam és levágtam a gyári csatlakozót a francba, elegem volt belőle. Azóta, mióta beleraktam még 10 cm vezetéket és rendes sarukat nincs gond.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
trassher
addikt
Cseréljünk a 100 éves bontószökevényen tankajtó tömítést című rapszódia megvolt. Okos opel, vékonyabb tömítést nem is találhattak volna ki, elvégre nem éri a napfény sosem, miért is olvadna meg. Gondolta Hans majd elment sörözni.
H Astra esetén melyik 1.7-es dízel készült DPF nélkül?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Tikakukac
titán
válasz trassher #85113 üzenetére
De előtte Hans még bedobott a XEP-ekbe egy olyan láncot, amivel muterom szokott a faluban bringát hajtani.
Kicsit rámentem a dologra német fórumokon is, hát vannak sztorik. Gépész kollégáknak ezúttal is respekt, amiért ezt így kiengedték.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
-
Lenne egy kérdésem, bár nem lesz egyszerű behatárolni tudom, de megközelítőleg és a legrosszabb esetben egy C Corsa easy tronic váltó javítása mekkora összeget emészt fel?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
trassher
addikt
-
stickermajom
addikt
-
válasz stickermajom #85125 üzenetére
Köszönöm a felvilágosítást, nem voltam benne biztos.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Findzs
addikt
válasz Tikakukac #85131 üzenetére
Akkor majd ha aktuális lesz neked és szépen megkérünk a kollégával akkor megnéznéd majd nekünk ezeket a programozni valókat?
Persze tiszteletdíj fejében, nem ingyenÍrsz majd egy privátot amikor jó lenne neked, és köszi
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
zolikaDB
veterán
válasz ArthurShelby #85129 üzenetére
Mivel mindenre kell költeni, ezért 1.2m-nál megállnék árban
-
pvt.peter
őstag
válasz Szada85 #85090 üzenetére
Köszönöm a választ.
Azóta több emberrel is beszéltem ezzel kapcsolatban.
Egy autószerelő aki Opellel foglalkozik azt mondta, hogy egyáltalán nincs semmilyen visszajelzés benne.
Egy másik ember azt mondta, hogy csak a műszerfalon jelez vissza ha nincs bekötve a sofőr.
Tehát gyakorlatilag minden lehetséges megnézem majd ma ezeket a biztosítékokat.Bocsi az esetleges hülye kérdésért, de van esetleg vmi kütyü amit rádugva a kocsira kiírja, hogy mely biztosítékok égtek ki?
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
zolikaDB
veterán
Kollegak, stabpalcak csereje otthon elvegezheto? G sedan.
-
#81556480
törölt tag
F Astra hatchback és Sedan hàtsó ajtók megegyeznek vajon ?
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
1.8 16V 125 LE benzinmotorok mennyire ajánlottak?
Nézegetek A Zafirákat és az 1.6 kevés szerintem ekkora kasztnihoz, főleg ha csomaggal, családdal kell másznia egy horvát tengerparti szerpentint.
Úgy tudom a 2.2 benzines nem a legjobb kategória.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
adorjant
senior tag
válasz Markizmark #85140 üzenetére
Legjobb választás, csak alaposan körül kell járni a témát, mert tizensok évesek már.
-
Markizmark
addikt
válasz adorjant #85141 üzenetére
Beülök, megyek vele és a seggem megmondja mi a gond szerencsére. Elég jól hallom is ha valami nem klappol, de ez majd csak a jövő zenéje. A 20 éves F-emet nagyon kinézte magának a rozsda sajnos ... biztos, hogy a kötelezőkön kívül (küszöb-padló) nem fogom lakatolni. 200ért eladom 1-2 év múlva aztán veszek valami kicsit fiatalabbat. 2002 körüli A zafira beleférne a keretbe, de majd meglátjuk.
B zafira drága, kisebb meg nem kell.
Nagyon talán nem lehet mellé nyúlni az A zafirákkal, féket, futóművet meg tudom csinálni anyagáron, ha az kicsit kopott az nem probléma. Ne rohadjon és legyen jó a motor + az extrák.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
adorjant
senior tag
válasz Markizmark #85142 üzenetére
Ez a korosztály pont az, ahol már a kasztni meg a motor bajosabb lehet, a többi meg úgyis pár év és csere, ahogy mondod
Nem lebeszélni akarlak, sőt, nekünk is van egy 2001-es 1.8 lassan 8 éve, imádjuk, de óriási a kínálat, nehéz halászni a zavarosban
Sokan pl 10w-40-es olajat töltenek bele, ami aztán meggyorsítja az olajfogyasztást,stb, de F Astra után szerintem sok újat nem fognak neked mutatni, ha van egy kis érzéked hozzá. -
Szada85
aktív tag
válasz Markizmark #85142 üzenetére
Ahogy írod is, a kasztnit érdemes talán a legalaposabban átnézni, 1-2 év múlva egy 2002-es A Zafira is közelebb lesz a 20 éves korhoz, mint a 10-hez, és azok még azért tudtak csúnyán elesni a rozsdával szemben. A müszaki oldal az, amit valóban könnyebb szintre hozni.
Az 1.8-asoknál néhánynál olvasni 200+++ ezer Km-nél megnövekedett olajfogyasztásról ( C Vectrások között elöfordul ), a gyakoriságát nehéz megmondani persze, sokmindentöl függ.
-
megyerikrisz
csendes tag
Sziasztok! Véleményt szeretnék kérni. 2005-ös G Astrám van, Z14XEP azt hiszem, majd 300 000 kilométerrel. Eddig is "twinport-hangja" volt, de pár napja már úgy kerepel (a fordulatszámmal arányos gyorsasággal), hogy az MTZ-k irigykedve fordulnak utánam az úton, ráadásul elég erőtlen is lett, óvatosan kell gázt adni, mintha le lenne fojtva. Elvittem maszek szerelőhöz és szervizbe is. A maszek szerint lánc+feszítő, plusz hidrotőke és a tőkecsere miatt a hengerfej tetejét is be kéne csiszolni (nagyjából így mondta, pontosan nem emlékszem), 120 - 150 között a vége. Szerviz szerint csak vezérlés, de annak is 150 a vége, mert ugye szakszerviz. Ti melyiket választanátok? Létezik hogy a szervizbe nem vették észre a hidrotőke hibát? Nem szeretnék olyanba belefutni, hogy kifizetem nekik a 150et,aztán szólnak, hogy még 80 a hidro miatt.
Bármilyen segítséget/javaslatot szívesen veszek! :-)
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz megyerikrisz #85145 üzenetére
Én választanék még 10 szerelőt, és akkor lesz kellő mintavételed. A szakszerviz ha nem hallja a tőkét, akkor az vagy tényleg nincs vagy süketek. Ez viszont felvet pár kérdést a maszek szerelőről.
Vicces, na. Egyébként baromi jellegzetes hangja van a tőkének és a láncnak is, meg a twinport sornak is. Ha én, mint tufa infós meg tudom őket különböztetni szerintem menni fog egy autószerelőnek is. Ha nem, akkor irány kapálni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
megyerikrisz
csendes tag
válasz Tikakukac #85146 üzenetére
Ne érts félre, nem forintoskodni akarok, de egyrészt olyat nem akarok javíttatni, ami nem romlott el, másrészt ami elromlott, azt viszont jobb lenne egy körben megcsináltatni, nehogy utána a maradék rossz elrontsa az új alkatrészeket vagy nagyobb kárt okozzon.
Próbáltam alaposan utánajárni a dolgkonak, és egy valami feltűnt: a maszek szerelő és a netes fórumok szerint is a vezérlés cserénél a vízpumpát is cserélni kell, ez viszont a szervíz árajánlatában nem szerepel, pedig tételesen fel van sorolva minden. Szerinted ez így jó?
Másrészt, mivel nekem nem áll rá a fülem, neked viszont igen, ha tudnál rám szánni még két percet, azt nagyon megköszönném. Csináltam két felvételt, az egyik a beltérből, hatvanas tempónál, felhúzott ablakokkal, a másik pedig közvetlenül a motortér 40 km után (nem mintha bármi különbség lenne a hangjában hideg és meleg állapotban), hátha valamit kiszúrsz.https://www.youtube.com/watch?v=8ULaMG_jeVA
https://www.youtube.com/watch?v=HEkQH984z4g
-
Tikakukac
titán
válasz megyerikrisz #85147 üzenetére
Ezért mondtam, hogy átlagolni kell
Amúgy jah, hát ez így necces, nyilván egy puskamikrofon vagy rendes mikrofon segítene. Ha még sosem volt lánc cserélve, akkor abszolút láncra tippelek. 200k körül is a legtöbb megeszik egy szettet, mienk már 3-at is. A kis kopácsolós hang nekem annyira nincs meg, az a tőke. A lánc az inkább csattog. De szavakkal hangot utánozni elég nehéz.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
megyerikrisz
csendes tag
válasz Tikakukac #85148 üzenetére
Köszi szépen! Én 60 000-rel vettem, azóta tuti nem volt cserélve a lánc, előtte meg minek cserélték volna. Ez okozhatja egyébként a teljesítmény problémákat is? A nehézkes gyorsulásra, visszafojtott érzetre gondolok. A vízpumpával pedig még futok egy kört, mert nem hagy nyugodni.
-
Sanki
addikt
válasz megyerikrisz #85149 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen