-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanki
addikt
Motorban az olajszint a maximum felett van kb. 1 osztással megegyező magasságban. Gondolom nem kellene így hagyni..
Ezt csak a lenti leeresztő csavaron lehet lentebb ereszteni ugye?Illetve, spal autóriasztó van a kocsiban, az A oszlopon van 1-1 érzékelő. Az egyik ilyen érzékelőnek hiányzik a tartó pöcke. Mi ennek a hivatalos neve? Hogyan kereshető? (Első képen a pirossal bekarikázott.)
-
-
diegho
nagyúr
válasz MasterDeeJay #84652 üzenetére
Vagy kiönteni a szűrőből.
-
beg
veterán
Vagy hajtani egy 1.4 ecotec-et 270e km-el a háta mögött, pár pályatempós ezer km után le fogja csípni automatikusan a szintre
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Sanki
addikt
válasz MasterDeeJay #84652 üzenetére
Jó ötlet, megpróbálom így.
(#84653) diegho: sajnos akkora kulcs nincs itthon, az lesz a B terv.
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Matol hivatalosan is ex-opel tulaj lettem. Vegyetek le az automat az összefoglalobol pls.
azert faj a szivem a kis verdamert....jo kis auto volt
-
#41635072
törölt tag
válasz Luck Dragon #84621 üzenetére
Köszi!
-
-
-=RelakS=-
veterán
válasz stickermajom #84660 üzenetére
Hőbaccus, ezer éve csináltam róla képet, azt sem töltöttem fel
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
BaKeSZ87
senior tag
Január óta vagyok G Astra tulaj, Y20DTH motorral szerelt fekete kombi, mint Petyyyyy fórumtársé. Eddig ami probléma felmerült:
1. Nehezen indult, sok tekertetés után végre elkapta, aztán már meg sem állt
2. Alapjárat ingadozott indítás után, majd egy sarok megtétele után, minden ok
3. Menet közben fordulatszám leesett 0-ra a műszeregységen, check engine kivillant ( ez egyértelmű volt rögtön, hogy főtengely jeladó hiba)1. Hiba megoldása:
Levegősödött a rendszer az üzemanyagszűrőnél, ki lett cserélve Golf II szűrőre plusz egy kézi pumpát is beépítettem, hogy ha mégis előjönne a hiba, ne kelljen tekertetni, úgy néz ki ez működött, 10 nap állás után is pöccre indul.
2. Hiba megoldása:
Az EGR szelep adta meg magát, csere után minden OK lett.
3. Hiba megoldása:
Kicseréltem a jeladót, azóta OK.Köszönet Petyyyyy-nek a hibafeltárásban nyújtott segítségéért!
[ Szerkesztve ]
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz Luck Dragon #84666 üzenetére
Enyem meg nem jart autokozmetikusnal :-(
I humbly and respectfully decline™
-
-
Magnum_
nagyúr
-
Petyyyyy
addikt
válasz BaKeSZ87 #84665 üzenetére
Na bakker, nem gondoltam volna hogy az EGR ilyesmit okoz. Az ingadozó alapjárat még csak-csak, de nehéz indulás. Szívócsonkot leszedtétek-takarítottátok végül?
Luck Dragon - Azért a tiéden nem igazán találnék fogást. Csini paripa. Újabban akkor csak nagynyomású mosás van megengedve vagy megfelelő eszközökkel contact-wash is mehet?
Ritkán nézem az összefoglalót - soha. Jók ezek a felnik.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
válasz Magnum_ #84670 üzenetére
Majd eljön az idő mikor igen.
Petyyyyy
Pontosan nem tudom hogy mikkel dolgozónak. De a "flakon bázist" ahogyan elnéztem van minden.
Na meg gőz tisztító berendezések, forró magasnyomású és vízes porszívó is akad. Csak értik a dolgukat.
Én most mindent kértem, külső, belső, felni pluszban.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Magnum_
nagyúr
-
Magnum_
nagyúr
válasz Luck Dragon #84672 üzenetére
Most latom.a.kepet.
Hat azert a csavaroknal meg dolgozhattak volna rajta.Petyyy: zarjuk rovidre annyival, hogy ez betegseg nalam
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Doggy dog
senior tag
válasz #41635072 #84617 üzenetére
Ki kell olvasni,hogy melyikre dobja!
Cimbi 1.4-e is dobálta,utána folyamatosan égett.
Neki a kormányban lévőre dobta.
Cim modulban lévő szalagkábel vezetéket kellett cserélnie, (cim-et nem!)mert az volt megtörve.
Próbálta forrasztani,de az első kormánytekerés után már dobta is újra.
A másiknak meg a vezető ülésben lévőre dobott,ott más probléma volt.
Ezért kell kiolvasással kezdeni.APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #84672 üzenetére
Az normális, hogy ennyi súly van bele Ragasztva?
-
ArthurShelby
addikt
Undorító ez az AAA, most látszik milyen alvilági banda.[link]
"A cég ügyvédje lekéste a fizetési meghagyással szembeni kifogás benyújtásának tíznapos határidejét, mert ahogy a peranyagban olvasom, időközben feltörték az autóját és ellopták belőle Ágnes suzukis ügyének dokumentumait."
Itt kiosztanék pár sallertA rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
pvt.peter
őstag
válasz B-L-A-C-K #84181 üzenetére
Sziasztok,
Visszatérve a B-L-A-C-K által linkelt kézikönyvre: biztos, hogy ez a megfelelő kézikönyv?
Csak azért kérdezem mert tegnap a műszerfalon megjelent ez a szimbólum:
Természetesen nem tudtam hirtelen, hogy ez mit jelent, aztán persze kiderítettem, hogy ez a kopott fékbetétekre figyelmeztető jelzés.
Viszont hiába kerestem a korábban linkelt kézikönyvben, nem találtam meg.
Nem kellene benne lennie?Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
dSERiES
senior tag
válasz ArthurShelby #84679 üzenetére
Hihetetlen.. a teljesen egyértelmű dolgokból (szart adtak el, tájékoztatták az autó hibáiról amiket ők ismertek eladáskor is) semmit nem ismer el. 4 év alatt eléred hogy -2 kilóba vagy.
⊿sff⊿
-
amargo
addikt
válasz ArthurShelby #84679 üzenetére
Amikor elakarod adni az autód, akkor is egy gané cég. Szerencsére előbb olvastam utánuk, amikor árultam a G Astrát.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
sziku69
senior tag
Sziasztok!
C Corsánál hogy kell a távirányítót újra tanítani?
Volt egy tartalék, távirányítós kulcsunk, aminek a panelja most lett rendbe téve. Új mikrokapcsolók lettek ráforrasztva. Ehhez a Corsához való a kulcs, de mi még nem használtuk hozzá távirányítóval.
Elem jó benne, de hiába nyomogatom a gombokat, semmit sem csinál.
Van valami tippetek? -
HoaryFox
Topikgazda
válasz sziku69 #84683 üzenetére
Próbáld ki:
Beteszed a gyújtáskapcsolóba, gyújtást ráadod, majd 2x-3x megnyomkodod a gombokat a kulcson, majd gyújtás le, kiveszed és kipróbálod.
Ha nem, akkor egyszer - kétszer még meg lehet próbálni, ha mégsem jó, pl. OPCOM-mal fel kell tanítani.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #84679 üzenetére
Igazad van, valóban inkorrekt banda, nem is szeretném öket védeni, viszont tegyük hozzá halkan, hogy rögtön utána hasonlóképpen néhányat a "vevönek" is kioszthatsz, amiért ennyi esze van. Különösen manapság, az Internet korában, amikor gyakorlatilag bármiröl, de tényleg BÁRMIRÖL nagyjából egy óra böngészéssel megtudsz bármit, hasonlóképpen az AAA Autóról is egy csokor hírt találsz, és máris nem szaladsz be vidáman a f@szerdöbe...
Számomra az ilyen cikkek olvasásakor az a szomorú konklúzió, hogy az emberek jelentös hányada egy nyomorult órát nem szán arra, hogy tájékozódjon, utánaolvasson akár annak, amit venne, vagy annak, ahonnan venné, különösen annak fényében, hogy közismert, hogy a használtautópiac mekkora lutri.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #84686 üzenetére
Általában egy autókereskedésről lehet találni jót is rosszat is a neten, néha nehéz kihámozni az igazságot. Jelen esetben ez az arány elég erősen a rossz irányba dőlt, híresen rossz autókereskedés. Az emberek lusták utána nézni, és ebbe 1 óra munkát/fáradtságot ölni. Úgy vannak, hogy ők megveszik becsületes magyar pénzért, nem nagyon alkudoznak, ennyi az ára, nem akar sokat foglalkozni vele, le akarja tudni.
(Külön érdekesség, hogy eddig hiába volt tele az internet a rossz hírükkel, ez nem befolyásolta a bevételüket, az agresszív reklámkampány meg gondolom még hozott is plusz vevőket. Talán, hogy már a médiába is bekerültek már jelent valamit.)Itt nő vette az autót, akinek fingja nem volt semmiről, nem érdekelte semmi, csak hogy legyen, menjen, valamit segíthetett a bátyja is (.
Lehet rosszul tapasztalom, de ma csomó emberben kialakult bizonyos szakmák/munkák iránti lenézés, és ezt a fizetek menjen filozófiát vallják. Értem ez alatt, hogy őket nem érdekli a működési elv, kihívja a szerelőt, pedig csak rá kéne nézni és egy csavart kéne meghúzni. De számukra ez alantas feladat, ők fél méterrel a föld felett lebegnek, és inkább szerelőt hív őnagysága. A szerelő meg látja, hogy fejhető, jó vastagon is fog a ceruzája. (Engem itt az egészben az zavar, hogy a szerelő már helyből hülyének néz, mert ehhez van hozzászokva)Persze lehet én is túlzásba viszem a másik oldalt, nagyon megnézem mire költök. Pl ha felmerül egy igény, hogy fényképező gépet kéne venni, akkor először ki képzem magam fényképészetből, utána kinézem a nekem való masinát, aztán meg kukkolom az árakat, ahelyett hogy időt spórolva egy megbízható helyről kb közép áron.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Laraxior
titán
Hello
Közelembe került egy Insignia. Nem igazán akartam dízelt, de annyira foglalkoztak az autóval, annyi számlája van a srácnak, mint egy biblia
2.0 cdti, de a legkisebb teljesítményű a 110lovas. 2010-es az autó. 194ezer km van benne. Igazából nem igazán találtam olyan dolgot az utastérben ami erre utalt volna.
Új műszaki van rajta, kb 3 hónapos. A váltóban nem igazán klappolt valami a 3-4-es fokozatnál, ezért cserélték. Motorvezérlés szintén cserélve volt 150ezer km-nél, olajcsere kell majd neki lassan, szeretném az intervallumot lerövidíteni, de nem néztem, hogy milyen gyakran volt. (Ezt még megnézem legközelebb)
Nincsen felni, de kapok hozzá téligumit is, a nyári gumija még elfut bőven 1évnél többet.
Kapcsolók működnek, futómű rendben van, fogyasztás sok-sok km-nél átlagban 6.6liter. (computer szerint)
70ezer km óta van ennél a srácnál, első autója.
6200EUR-ért hirdette, 5800-nál állapodtunk meg.Igazából rossz időben 8km-re levő munkahelyemre vinne el, de szeretnék vele hosszabb távot is járni.
Mivel eddig benzines autóim voltak, kérdésem egyből, hogy a turbó miatt majd a megállás után hagynom kell járatni egy kicsit, hogy visszahűljön? Illetve indulásnál ugyanez, kicsit hagyni, had melegedjen?Köszönöm a helpet.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
stickermajom
addikt
válasz ArthurShelby #84688 üzenetére
"Pl ha felmerül egy igény, hogy fényképező gépet kéne venni, akkor először ki képzem magam fényképészetből, utána kinézem a nekem való masinát, aztán meg kukkolom az árakat, ahelyett hogy időt spórolva egy megbízható helyről kb közép áron."
Ne aggódj, én is ilyen vagyok. Ha kell hónapokat bújom a fórumokat, hogy a számomra legjobb ár/érték arányú cuccot megtaláljam, aztán megismerjem vétel előtt.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Laraxior #84690 üzenetére
Bemelegedést tekintve benzin-dízel ugyanaz. Miután a víz eléri a 90°-ot/beáll üzemi hőmérsékletre, a teljes blokk csak a következő 25-30km megtétele után lesz üzemmeleg. Ide beszúrnék egy korábbi hozzászólást -> [link]
A lehűtésnél annyi, hogy az utolsó 5 km nálam egy levezető szakasz, gurítósan.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
ArthurShelby
addikt
válasz ArthurShelby #84688 üzenetére
@szada85
Most ez nálam lett tele helyesírási hibával (mint pl ezalatt, kiképzem és akkor még a fogalmazásról nem beszéltünk), jöhet a revansA rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #84688 üzenetére
Megértem, hogy sokszor vegyes a kép, de rengeteg portálon volt már szó az adott cég üzletpolitikájáról, tényleg csak az nem hallott róla, aki barlangban él (kicsit sarkítva). És ezzel továbbra sem mentegetném a céget, mert genyók, de a user felelössége sem elhanyagolható.
Én elfogadom, hogy a hölgy nem ért az autókhoz, nem érthet az ember mindenhez, de, hogy ilyenkor nem tud a környezetében megkérni valakit, hogy segítsen neki, azt nehezen hiszem el. És nem kell, hogy beleássa magát az önindító müködési elvébe nyilván Ö sem, csak kicsit olvasgasson utána. Vagy elviszi állapotfelmérésre (amit ugye, ha nem enged az "eladó", akkor máris tipli.), vagy van aki kimegy címre autót átnézni, a lehetöségek sora végtelen.
Mindamellett, ha fogom, és bepüfölöm a Google-be, hogy AAA Autó, akkor a második javaslat az "AAA Autó vélemények", kettövel alatta pedig az "AAA Autó átverés" jelenik meg, tehát tényleg nettó 15 perc alatt végigfutsz pár cikket, és legalább egy csipetnyit tájékozottabb leszel. Ettöl még persze átverhetnek, de tettél legalább egy lépést ellene.
Nyilván én a másik - szintén talán nem egészséges - véglet vagyok, én hónapokat olvasok utána pl. autóvásárlás elött is az összes szóba jöhetö típusról, de ugyanezt eljátszottam hütö, TV, egyéb vásárlásakor. És nem csak a konkrét eszközt illetöen, de ha pl. egy Webshop kínál piszok jó áron valamit, akkor a webshopnak is utána szoktam olvasni, igen, hátha problémás, és volt már bizony ilyenre is példa.
@(#84693):
Én nem szoktam nyelvtannáciskodni, szóval engem nem zavar. -
diegho
nagyúr
válasz mohabá 007 #84695 üzenetére
Persze. Egr és lambda csere után minden rendben van. Lambda lehet nem kellett volna, de ingyen volt.
-
Laraxior
titán
Hmm, tényleg ennyi gond van az Insigniákkal?
Egyre több infot linkelgetnek innen-onnan, de inkább a rossz tulajdonságok gyűlnek"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Laraxior #84697 üzenetére
Mindenből lehet sz@r-t venni, és jót. Insikkel a turbó csövekkel volt baj az elején, de ezt már az összesbe cserélték. Illetve ha elvolt hanyagolva, csapágy gondok lehetnek. Más nem nagyon, futóművük az egyik legjobb, nem egy rohadósak. Én majdnem 2 évig használtam az enyém, kötelező dolgokon kívül egy hátsó csomagtérajtó kapcsoló gomb volt ami elromlott, más semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Laraxior #84697 üzenetére
Szia.
Azért annyira ne kenödj el, összességében egyáltalán nem rossz autó az Insignia.
A legtöbb autónak elöfordulnak kisebb-nagyobb gondok márkától függetlenül, de ez a használt autó velejárója.
Amint írtad jól karbantartott autó, a vezérlést már cserélték (bár itt én speciel szoktam vásárlás után cseréltetni, mert mindenki azt Mond/pecsétel a könyvbe, amit akar ), a váltó a 110 lovasban elvileg a M32-es széria, ennek ismert némi kényessége, de azt is írtad, hogy már cseréltek váltót ( ettöl mondjuk esetleg egy váltóolajcsere max 60 ezrenként nem árthat, illetve, ha nem tudod, hogy volt-e már az új váltóban cserélve, akkor érdemes lehet ), így az olajcsere intervallumot gyakoribbra veszed, akkor nagy gond nem feltétlen lehet.
Ebböl a motorból a 160 lovasnál lehet olvasni gyakrabban elöforduló csapágygondokról, amit jellemzöen a ritkán cserélt (30 Ezer Km-enként), valamint a nem a legjobb minöségü olaj okozhat, a Te változatodról kevesebbet olvasni, ha nagyon maximalista vagy, elviheted szakihoz, aki leveszi az olajteknöt, kipucolja azt is, és az olajpumpa kosarát, vagy megnézi akár a csapágyak állapotát, és utána elvezetsz a horizonton.Az Insigniát amiatt ekézik sokat, hogy az autó külsö méreteihez képest meglepöen szükösnek érzödik a belsö tér (de ez ugye emberfüggö), valamint, hogy Opelék talán picit túltöltötték anyaggal a kasztnit, és emiatt számottevöen nehezebb, mint a konkurencia, ami ugye mindenre kihatással van, dinamika, fogyasztás, stb..
-
rover45
senior tag
Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt
Ma vettünk a párom szüleinek egy Meriva A-t.
Egy érdekes első kérdéssel kezdeném: hogy lehetséges az, hogy a forgalmiban 2005 szerepel mint gyártási év, de az alvázszámban 6-os van, azaz 2006?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- PayPal
- Gurulunk, WAZE?!
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fűnyíró topik
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen