-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #83747 üzenetére
Láttam már furcsa dolgokat, de törésmentesnek mondani autót, aminek a motorházteteje más színű mint a kocsi, a hátsó ív úgy volt elragasztva, hogy 2mm-es válla volt a festéknek és nem volt javítva? Olajat is nem ette, hanem azzal a sérült membránnal zabálhatta, de olyan üszök fekete olajat még benzinesben nem láttam! Magyar K-s rendszámú volt a kocsi, de nagyon le volt lakva, az hogy a motorházon megcsusszant a cíca, de a c oszlop is tiszta karmolás volt(alapozóig) és erre a gazda azt mondta, hogy 16 éves az autó(pedig csak 13), előfordul, de ilyen nem fordul elő, hogy a macska körbeszántja a kocsit, mert a motorháztető ha olyan, az elmegy, de egy tenyérnyi rész sem volt a motorházon ami ne lett volna szétkarmolva! És magánember volt a fickó, vagy ha kezdő nepper, akkor még gyakorolnia kell!
Ja a cd30-as rádió 1es, 2-es gombjáról a festés le volt kopva(azt hogy miként érték el, az rejtély).
Egyébként nekem tetszik ennek a 105 lovasnak a karakterisztikája, legalább klímával nem olyan érzés, mintha futóhomokba mennék(nem fogja le a motort). -
válasz diablo1984 #83751 üzenetére
Még jó hogy ebből a típusból rengeteg van, így bőven van esélyed még találni sokkal jobb és szebb példányt.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #83754 üzenetére
ráérek, amíg az octavia 2-esem megvan, addig semmi sem sürgős! Csak ma voltunk a Hungaroringen és útba esett, hát megnéztük! De amúgy a fenét se érdekelte volna, hogy mekkora egy trágyadomb, csak ne lett volna kamu a csórikám minden szava, ez olyan sz@rul esett, a kofák nem tudnak ennyi hülyeséget mondani.....
-
válasz diablo1984 #83755 üzenetére
Nem is olyan régen írtam meg az esetemet , mikor felhívtam a kereskedést hogy az autó meg van avagy sem, mire ők azt mondták persze. Mire oda értünk az autó sehol, cserébe olyan autót mutatnak be hogy a hajam kihullik tőle.
Szóval van baj elég.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
athomi
veterán
válasz diablo1984 #83745 üzenetére
Az ilyet 2-3 perc után ott kell hagyni, felesleges rá az időt fecsérelni. Csak minél tovább vizsgálod, annál több nyűgjét találod.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz gzbotii #83720 üzenetére
Szia.
Nekem egy FL elötti C Vectra GTS-em van, 5 ajtós, a 3.2-es benzinessel.
Van pár változás a preFL/FL között, mind motorikusan, mind egyéb területeken.
Az 1.6 benzin nem túl fickós, de kényelmes vonulásra rendben van, klímát viszont megérzi, FL után ugyanez Twinport-ként élt tovább, picit erösebben.
Az 1.8-as talán a legkedveltebb motor, az 1.6-nál combosabb, jobban türi a klímázást is, és elegendö dinamikát ad az átlagos közlekedéshez. FL elött Z18XE (125Le), FL után Z18XER (140Le) néven. Elég strapabíró motor alapvetöen, a 200 ezer Km feletti motoroknál elöfordulhat azonban megnövekedett olajfogyasztás. Az 1.8-hoz minden esetben 5 sebességes a kézi váltó. (F17-es típusú)
A 2.2-es benzinesek ismert gondja a vezérlés, emiatt nem túl népszerü motor, a FL-es 2.2-ese Z22YH pedig a totalcar-os "20 motor ezeket kerülje" cikkben is szerepelt, ettöl függetlenül én azt gondolom, hogy egy idöben cserélt vezérléssel ott is meg lehet elözni a bajt.
A 3.2-essel (csak FL elött volt) nekem nagyon pozitív a tapasztalat eddig, megbízható szívómotor böséges erövel/nyomatékkal, cserébe persze picit magasabb fogyasztással, illetve ez is - ahogy persze véleményem szerint minden motor - igényli a gyakori, jó minöségü olajcserét, valamint vannak a nagy köbcentiböl adódó apró "típusnyügök", amire figyelni kell, de nem végzetes.A dízelek közül az 1.9-esek szintén elég népszerüek, 3 féle teljesítménnyel is, Z19DTL (101Le)/ Z19DT (120Le)/ Z19DTH (150Le), ezekhez 6 sebességes kézi váltó volt, ott ha M32-essel szerelt verziót nézel érdemes a váltót vétel elött alaposan átnézni/hallgatni, a Vectra korában még fennállt a csapágy probléma, ami javítható persze, utána pedig megfelelö olajcserékkel meg is elözhetö. Illetve van még 1-2 dízel probléma ( szívósorban eltörö müanyag bizbasz ), de arra van orvoslás, néhány tíezezer Ft-ból.
A 3 literes dízel szintén nem egy nagy szám, ott is olvasni gondokról, szóval az akkor javasolt, ha dízel kell, és V6 is.A FL-el változott az orr rész kompletten (itt ugye, kinek mi tetszik, sokan a FL elötti autók frontját csúnyának találják), ahogy Petyyyyy is írta, már volt Bixenon változat is fényszóróból, a beltér nagyrészt változatlan, az üléseket tervezték át picit (tömés, szabás), illetve az ajtódíszléceket. Valamint az " elektromos rendszer" változott, FL elött még "fél-CAN-Bus" rendszer van a Vectrában, FL után pedig már "Full-CAN-Bus" rendszer, a rádiók is sokkal fejlettebbek, jobban bövíthetöek mindenféle firlefranccal (gyári rádióhoz is lehet utólag MP3-at, BT-t, egyes modulokkal TV/ Tolatókamerát is pattintani, a klubban van, aki pl. a FL-es rádiókhoz komplett magyarítást csinált navi, menü, minden).
Kasztniból én is az 5 ajtós (GTS-ként hivatkozott) verziót javaslom, egyrészt a forma is talán sportosabb, az üveggel együtt nyíló 5. ajtó pedig hihetetlenül felturbózza a pakolhatóságot, Anyukámnak Sedan-ja van, azt macerásabb pakolni. A bör belsö ha vételkor nincs szétkopva, szakadva, akkor elég tartós, megfelelö ápolással persze.
Remélem így hétfö reggelre emészthetö mennyiségü infó lett.
-
tlala
addikt
W5W autóizzóra nagy fényerejeű LED-es verzióra van valakinek bevált forrása, ahonnan tényleg érdemes rendelni?
Ilyesmire gondolok, bár nem hiszem, hogy az 1000 lumen az igaz lenne.
Belső világításnak keresem.[ Szerkesztve ]
-
Tegnap levezettem 200-km pályán semmilyen gondja ,baja nem volt a kis kopelnak , erre ma indulnék , kulcs betesz és nem tudom elforgatni. Mondom oké pót kulcs azzal sem.
Most a szaki elvitte , az egész gyújtás kapcsoló kuka.
Most végig nézik hogy mi lehet a baj.Én azt hittem hogy régen mint a G Astra esetében egy betét csere és ennyi.
De itt állítólag nincs, ugyanis egy nagy egység van a betét, egy vezető és egy elektronikus ház. És csak így egyben cserélhető.
Ehhez majd kell egy carpass kártya amivel az autó fej egységéhez fellépő kell majd tanítani , elfogadtatni.Ez 140-150 ezret mondták ha bekövetkezik a legrosszabb, van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
athomi
veterán
válasz Tothgera30 #83761 üzenetére
Night Breakerből, Megalightból melyikeket próbáltad és mik a tapasztalataid velük?
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz athomi #83765 üzenetére
Szinte mindet, és családi körben is cseréltem már több autóban. Elsősorban sérülésmentes lámpatest, jó foncsor szükséges, tehát kopott, fakult lámpába felesleges betenni. Az Unlimited 110 és Ultra 120 elég tartósak (csak szürkületben, este használom, előző autóban két év után is szuper), előbbi fehérebb fénnyel, de kevesebb élettartammal bír. Az Ultra és Laser 130 drágább, fehérebb, de lényegesen nem jobb, és persze ennek is rövidebb az élettartama. Bár gyári izzó után egy Sportlight is megváltás, lényegesen jobban látni vele este. Én a távolságiba tettem a NBU-t, tompítottba a másikat.
#83763 tlala: Lehetőleg cree ledeset less vagy valami egyszerűt (minél kevesebb forrasztással a nyákon), de van itt segítség.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diablo1984 #83745 üzenetére
"...leállított motornál minimumon volt a víz, óvatosan le akartam tekerni a kiegyenlítő tartály kupakját és azonnal agyig lett vízzel és a túlfolyón verte volna kifelé, nem lehetett a nyomást elengedni, mert csak vízzel együtt ment volna, azonnal kupakig volt vízzel és le sem ment! Na ezt mitől csinálta?Termosztát nyitott, venti kapcsolt...."
...A hűtővíz teljesen zárt, nyomás alatt levő rendszerben kering. Így fordulhat elő, hogy nem forr föl 100°C-on, hanem elérheti akár a 125°C-t is forrás nélkül. Tilos a rendszert megnyitni, amíg a víz nem hűlt le. A túlnyomás nagyjából plusz 1,2 atmoszféra, ami a hűtősapka meglazításával azonnal kilövi a kezünkből a sapkát, és megindul a forró víz zubogása is, ami komoly égési sérülésekhez vezethet...
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Szada85
aktív tag
válasz Richard! #83759 üzenetére
Meg kell nézni mind a hármat, a 2-es versenyzö elég impresszív felszereltséggel bír ( AFL lámpa, ülésfütés is, a napfénytetö miatt világosabb a beltér is ) én is azt tenném elsö helyre, ha a próbaút alatt a müszaki része is rendben van.
@To all:
Nyilván ez csak az én felkészületlenségemet támasztja alá, de eddig ezt bevallom nem néztem meg, mígnem szembejött velem egy oldalon, így én is megvizslattam a sajátomat.
Elvileg ezek szerint hüthetö a kesztyütartó:[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz mohabá 007 #83767 üzenetére
De a nyomást el lehet engedni belőle, de itt ez nem működött!
-
zseko
veterán
Üdv, milyen központizárat érdemes utólag beszerelni a kocsiba? Az autóm egy F Astra. Távirányító szerintem annyira nem lényeges, legtöbbször úgyis csak magam megyek, és ehhez kapcsolódóan, megoldható, hogy ne a vezetőoldali ajtó nyissa az összes többit?
Ja, klímát ugye nem éri meg utólag... De tetőablakot érdemes? Ha igen akkor milyet és ki megbízható?
HR24.hu
-
amargo
addikt
válasz Luck Dragon #83764 üzenetére
Pont erről írtam nem rég, én miként oldottam meg G Astra esetében. Tuti nem cseréltetnék ezért mindent a kocsiban a zárakat is cserélned kell utána.. Magával a zárszerkezettel van a gond (ha nálad is ez a hiba jött elő).
Ha a pótkulccsal sem tudtad elfogatni, akkor a kormány zár pöcke ragadt be, ezt pedig 3 kéz segítségével kitudod szedni.
- Fordítod a kulcsot, erőből (nyilván ne törd el..)
- Ütögeted a kulcsot közben valamivel a lyuk felé
- A kormányt rángatod, erőbőlÉn nem mertem elsőnek megcsinálni ezt a lépés sorozatot félve, hogy nagyobb baj lesz, de amikor hasonló összeget közöltek velem, akkor úgy voltam vele, hogy nincs veszteni valóm. Kb a 2. rántásra kioldott a kormányzár utána kikaptam és megcsináltam rajta, amit múltkor leírtam.
Ez nekem 2,5e volt 3 éve.G astra esetében is ki kell cserélni a többi zárszerkezetet, mert új kulcsot kapsz hozzá (igaz a zárat is tudják a kulcshoz csiszolni és akkor nem kell a többit is cserélni)
Ui hétvégén bringákkal a tetőn mentem én is pályán kb 400km-t. 11L alatt nem igen volt a pillanatnyi fogyasztás, ellenben 130-al ment mint a kis angyal.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
válasz amargo #83772 üzenetére
Köszönöm.
Kormányzár kiold, ellenben a kulcs nem elfordítható, csak nagyon ritkán, de akkor a kulcs törés közelében van ahogyan írod is.
Most megpróbálják szétszedni , mert a szaki szerint a betét a lúdas, de biztosra akar menni, nem rég hívott ezzel.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
amargo
addikt
válasz Luck Dragon #83773 üzenetére
A korábbi nyomozásom alapján ebben az esetben a zárbetétben a lamellák koptak meg. Ezt egy zár szakértő szinten megtudja csinálni, ha akarja.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
amargo
addikt
válasz Luck Dragon #83775 üzenetére
A 3. Verzió a kulcs kopás, de mivel a pótkulcsod se volt jó, ezt kizártam.
Neked legalább annyiban szerencséd van, hogy a betét kiszedhető, nálam ez sem volt meg, amíg az említett process-t el nem végeztem.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #83776 üzenetére
Isten őrizzen, hogy olajzd. Ne olajozd.
Betét ki, takarít, grafitpor és csókolom. Akkor lesz csak kopásod, ha az olajat beletolod, utána a kulccsal beviszed a mocskot és elkezdi smirglizni a belsejét.
Teljesen körbecsere lesz a verdán minden zárral, kikupáltam magam az elmúlt héten a témában
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Richard!
addikt
válasz Luck Dragon #83760 üzenetére
& Szada85: Köszi a választ mindkettőtöknek, átadtam az infót. Komolyan mondom, annyira kis jóképű az autó, hogy még én is megkívántam
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #83780 üzenetére
Nope. Zár ki és a lamellákat újra cserélik. Öröm és boldogság.
A kopás amiatt van, mert mit csináljon szerencsétlen, kopni fog. Az olaj árt. Nem olajosak ezek a zárak. Grafitos száraz kenés van. Pont azért, mert az olaj gyűjti a retket és még durvább retek lesz belőle. És ez megy egészen addig amíg tényleg beáll majd az egész. Egy görbén ez úgy nézne ki, hogy az olajjal hirtelen sokkal jobb, aztán okay-okay, és hirtelen zutty, ott áll a verda beállt kormánnyal
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #83782 üzenetére
Ugyanez megtörtént nálunk is
Ezért érdemes tanulni mások hibájából és még mielőtt megtörténne kivenni azt a zárat, elpucolni és visszarakni, ha pedig elkopott cseréltetni a lamellákat benne
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Petyyyyy
addikt
Drive album
Mai gyűjtés bátyám szekerébe. Azt hiszem ugyanolyan mint ami az enyémben van. Majd jövök a végeredménnyel is.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #83784 üzenetére
Mert tiltja a cica vagy miért?
Petyyyyy: 7-8 éve van ilyen bent a verdában, kíváncsi vagyok ehhez az állapothoz mit kellett csinálni vele. Picit fényes a teteje jelenleg
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
gban
Közösségépítő
J Astrához miből melyiket javasoljátok az ésszerűség határain belül (illetve melyiket nagyon nem), illetve ha van más forrás, más termék, azt is szívesen veszem.
Gyertya
Első fékbetét
Első féktárcsaGyertya Bosch, legolcsóbb, vagy NGK, legdrágább, nem tudok dönteni.
Fékbetét Meyle talán?
Tárcsa Brembo (bár gagyi lett sokan azt mondják), Delphi? Bosch ebben milyen?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #83787 üzenetére
Ha ilyen van akkor gondolom lesz mindenféléhez is
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #83791 üzenetére
Na várj, elektromos betét kell vagy zárbetét? Nem mindegy.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #83793 üzenetére
Oh, hogy kulcs nélküli móka van itt. No, akkor éppen lehet, hogy ez egy egész. Az nem kellemes.
Meg kéne nézni, hogy mit mond a TIS.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #83795 üzenetére
Az Opelek gyári szervizprogramja, tele mindenféle okossággal és rajzokkal.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Szada85
aktív tag
Természetesen ez csak a személyes véleményem, hátha más majd ír mást.
A féktárcsánál tényleg olvasni az utóbbi idöben elég gyakori vásárlói panaszt a Brembora, én mondjuk gyári hívö vagyok, így nálam 1. helyen az ATE állna, utána a Zimmermann/TRW páros. Igen, látom, hogy az ATE mennyivel drágább.
Fékbetétnél szintén gyári, vagy azzal megegyezö minöséget választanám, a Zimmermann/TRW esetleg jó kompromisszum lehet itt is, ha sokallod az ATE árát.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Tikakukac #83786 üzenetére
Nem tudom milyen idős autóból van, de...talán jobb is ha nem tudom. Azt hiszem ezúttal Bara műhelyét keresem majd fel.
KrenAtesz - Na, ez cseppet megnyugtató. Az a baj hogy akárhányszor merül fel, sosem sikerül kideríteni vajon gyári-e ez a könyöklő.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Futás, futópályák
- OTP Bank topic
- PlayStation 5
- iPhone topik
- Villanyszerelés
- Autós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest