-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Én pont ma tankoltam az AGIP-nál. 325Ft egy liter benya. Jó volt látni.
A Barum Polaris 3 gumikat leteszteltük most hóban és jégben. Jól teljesített.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Mikuland
tag
Most, hogy írjátok, az Én ötödik kerekem mindig levegőben van!
mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
marsu
addikt
tomyoy náluk vette az Opel Astra F autóját pár éve ...
.. az sem volt hibátlan állapotú, de legalább olcsó volt. Amit utána ráköltött és megjavított / javíttatott rajra, az legalább biztosan nem romlott el.
De amikor fejtetőre rakta, akkor neki mind a négy kereke egyszerre volt a levegőben!
Press any key to continue ...
-
AMD Power
titán
marsu: Felborult vele?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gban
Közösségépítő
válasz 7Sony7 #35164 üzenetére
Az a 200 nem az a 200 - ha a Kamaz jön szembe, akkor az egymáshoz viszonyított sebesség valóban 200, de akkor nem egy totál fixen lerögzített cuccnak mész.
Vagyis tuti nem lenne ekkora a zsugorodás.
Nem mondom hogy túlélhető lenne úgy, de nagyobb sanszod lenne, az tuti.
Szemléletesebben, a kamaz ki tudna fordulni oldalra / vissza tudna pattanni picit az erőhatástól, ezáltal az erők iránya mindjárt nem annyira állandó lenne, és az összenyomódás mellett az erők egy része irányváltozást eredményezne. Vagyis kisebb erő jutna a "préselésre".Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz 7Sony7 #35166 üzenetére
Nekem is valami olyasmi ugrott be hogy nem kap elég naftát, és ilyen hidegben lecsapódik a nagy része, a keverék meg nem lesz elég dús.
Szerintetek ez 50-nel ment?
Még ha nem is ő volt a hibás (bár nem hiszem hogy a buszos nem figyelt a nap mint nap megtett úton) forgalmilag, sebességileg viszont eléggé úgy tűnik.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #35169 üzenetére
120+80-ról volt szó.
Viszont való igaz, ha becsúszok alá, az sem kellemes. De akkor meg pláne nem lapul ennyire az autó (mármint nem ilyen irányban) - és csak erre akartam kitérni, hogy azért a forgalomban nem lapulna ennyire ki, 200-as összeadott sebességnél, mert ott nem fixen rögzített amivel összemegy az autó.Postázást nem vállalok.
-
tixem
addikt
Sziasztok!
1.4 16 szelepes (x14xe) motoros G Astra-ban milyen fordulatnál érdemes váltani? Olvastam már olyat, hogy nem szabad 2000-nél tovább pörgetni, meg olyat is, hogy az alacsony fordulaton való elváltás üzemmeleg motornál ez nem túl előnyös.
Azt tudom, hogy hidegen nem szabad gyilkolni a motort, csak szépen módjával, de nekem furcsa, hogy bemelegedve sem szabad 2000 fölé engedni?
Most akkor mi az igaz? Engem személy szerint idegesít, mert így váltogatva gyök nullával lehet közlekedni ami városban nem feltétlenül előnyös, a Samara ezerszer különb volt ilyen tekintetben. De fater váltig állítja, hogy 2000 fölé nem szabad engedni.
Köszi
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
AMD Power
titán
Homokfalnak mentek, felborultak Szalayék az Afrika Race-en
Ez aztán gyönyörű!
7Sony7 be sem volt kötve. Amúgy lehet ,hogy túl élte volna akkor mert a hátsó utastér nem sérült olyan mértékben.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
7Sony7
addikt
Faterod biztos buszokhoz szokott. Bár nem ugyanaz a motor, de volt 1 es swiftem, 1.3 8 szelep. 1.fokozat -6000 nél váltottam. 2. fokozat - 6000. aztán fel 5.be. Soha semmi baja nem volt. Fontos viszont, hogy csak üzemmeleg motorral csináltam, és mindig megvolt az olaj, olajszűrő, légszűrő cser amikor kellett. (Akkor még olcsóbb volt a benzin).
Ez a motor lehet, hogy nem bírja azt, de a piros tartomány 75-80% áig szerintem nyugodtan lehet húzatni. Pl ha a piros 6000 nél kezdődik, akkor sztem 4500 ig simán lehet, viszont az lehet, hogy már üzemanyagpocséklás. Normál esetben 3500-4000 nél váltanék, de pl előzés közben, hogy ne kelljen váltani sztem elmehet simán 5500 ig. Csak aztért nem tovább, mert onnan már nem igazán gyorsul általában.
AMD Power: A részletekre már nem emlékszem, csak a tények maradtak meg. Lehet.
[ Szerkesztve ]
-
-
haddent
addikt
Eddig nem törődtem ilyesmivel, "érzésre", mostanában az új H-nak néztem utánna. Ott 4000 a legnagyobb nyomaték, tehát addig biztos hogy nyugodtan lehet. Próbáltam tiltásik, nem volt szivem 6000 fölé menni de még ott sem az az érzésed van, hogy esik szét, nagyon "bántod". Persze azért napi használatban 4000 fölé nem megyek, és 90% -ban 2000-2500 körül megy mert még előzéshez is eléggé húz. Na most ez egy másik széria és 1.6 -os szóval sokat nem segítettem De a lényeg, hogy "2000 fölé nem szabad" 30 éve lehet, hogy megállta a helyét, de ezek a modern motorok azért már feljebb működnek.
Egy biztos: saját elmondásod szerint is nem húz eléggé, na akkor biztos nem jó, és akár balesetveszélyes is lehet ugye. Addig mindenképp pörgesd, hogy egy normális ereje legyen. Úgy látom neked is 4000rpm a max nyomaték7Sony7 4000 az a max nyomaték. Szerintem átlagos közlekedésnél teljesen felesleges (és pedig nem totyogósan megyek).
Bemelegedés előtt, hideg motorral meddig lehet nyugodtan menni? Én akkor próbálom valóban 2000 alatt tartani, de mindenképp 3000 alatt.
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
válasz haddent #35179 üzenetére
Igen, az kimaradt hogy normál közlekedésben legkésőbb 3500-4000.
Nekem most dízel van, én ennyire sem pörgetem általában, de ha "kikormolom" akkor hadd szóljon.
A kérdésedre: Sztem attól is függ, hogy város lámpától - lámpáig menet, vagy elindulsz faluból, aztán országúton 80-al...
Nálam addig nem is akar menni a gép. Rendesen érzik rajta, mikor melegszik.-
-
tixem
addikt
válasz AMD Power #35180 üzenetére
Olvastam pár helyen már nem emlékszem hol. Azért írtam ide, hogy tisztázódjon a dolog végre, mert mindkét tábor igen erősen védi az álláspontját. Az egyik ilyen komment itt jött szembe, konkrétan ez:
"Egy örökzöld téma. A 16 szelepesek nem valók a hazai fogyasztásbajnokok feneke alá, mivel ezeknek a típusú motoroknak a kipufogószelepei szorulással, később megragadással hálálják meg a fillérb@szó tulajok 2000ford/perc vagy ez alatti elváltásait."
Ennek van valami valóságalapja?
Én személy szerint 2500-3000 körül váltanék, a 2000 nekem nagyon lomha. Bár az is igaz, hogy így kevesebbet fogyaszt.Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
adorjant
senior tag
Szerintem 1-3 perc járatás,utána 2000 fordulat környéke,ha üzemmeleg,akkor 2500-3000.
Meg ha kell,akkor persze lehet koppintani a pedált,hogy szaladjanak a pónikDe majd úgyis rájössz,és érezni fogod,hogy sokáig papásan vezetni nem szerencsés
-
AMD Power
titán
-
trassher
addikt
G astra tulajok közül tapasztalt már valaki olyat hogy a sofőrülés előtti bordázott rész vizes? Nem áll a víz csak a bordák között. Már ezelőtt is megfigyeltem de ma mikor megakartam igazítani a gumiszőnyeget akkor le volt fagyva, úgy "téptem" fel. Nincs arrafelé valahol vízlefolyó ami ha mondjuk eltömődik akkor ott megjelenik a víz?
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz McDoug6lak #35188 üzenetére
Elrepedve nincs a szőnyeg, akkor vettem amikor a kocsit. Holnap majd ránézek jobban hátha jutok valamire.
Redmi Note 7
-
Jodanovich
aktív tag
Sziasztok, mire gondoltok egy isuzu 1.7D motoros b vectránál, ha a motor alapjáraton rázkódik össze vissza? Füstöl is ráadásul nem tölt az aksi se. Nem tudjuk mit baszott össze a szerelő, de azóta hulladék az autó. Vizet engedte el, így került szerelőhöz, de tökéletes motorja volt eddig. Mikor elhoztuk a kocsit ezeket produkálta.
[ Szerkesztve ]
Life is Short... Ride Hard!!!
-
diablo1984
veterán
válasz Jodanovich #35191 üzenetére
vezérléshez nem nyúlt véletlen?
-
Jodanovich
aktív tag
válasz diablo1984 #35192 üzenetére
Annyit tudok, hogy sikoltatta a hengerfejet.
(Nem az enyém az autó.)[ Szerkesztve ]
Life is Short... Ride Hard!!!
-
Jodanovich
aktív tag
-
BaKeSZ87
senior tag
válasz Jodanovich #35194 üzenetére
Egyszerű a képlet. Vissza kell vinni a szerelőhöz, hogy javítsa meg garanciába. Vagy adja vissza a lóvét és elviszitek másik szerelőhöz.
-
gban
Közösségépítő
válasz Jodanovich #35191 üzenetére
Én is azt mondom, mondja meg a szerelő hogy mi a baja.
Viszont ha eddig hibátlam volt, akkor minek kellett hozzányúlni?
Akkor csak volt valami nyűgje.Postázást nem vállalok.
-
zsolthee
senior tag
Sziasztok!
92-es F Astra: rendszámtábla világításához hány wattos izzót lehet beletenni?
Kiégett ami benne van és az 5 wattos volt. Tudomásom szerint 10W-os is mehet bele.
Utóbbi nem olvasztja szét majd a foglalatot?
BUÉK! -
diablo1984
veterán
válasz Jodanovich #35193 üzenetére
akkor ahhoz a vezérlést is le kellett bontania! fülre megy az összes henger, csak dadog. szerintem a vezérlés lehet rosszul felrakva, de oldja meg a szerelő, ez elég fosnak tűnik így!
-
AMD Power
titán
válasz Jodanovich #35191 üzenetére
Egy tök jó megoldás van erre. Vissza kell vinni annak a koklernek az autót. Kap egy hetet csinálja meg. Ha nem , én megrugdonsnám. És akkor még finom voltam.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Proxmox VE
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Házimozi haladó szinten
- Mazda topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Battlefield 2042
- További aktív témák...