-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
válasz deicide #35050 üzenetére
Ma én is meghuzkodtam a bajszát a chippes kombimnak Kollégám 184 lovas 320d automatájával (áttette manuális módba) nyomtunk pár 100-200 és 140-200 at az osztrák pályán. Persze hajnalban, csak ketten voltunk szinte
Végig fej-fej mellett, nem tudott elmenni, de én sem
Sopron city :)
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #35057 üzenetére
Unixból háromszor vásároltam, egyszer, először és utoljára...
Lecseréltem a gyertyakábeleket, utángyártottra. Senki ne tegye, 2 hónap múlva ment vissza a régi gyári.
Télen mentünk anyósékhoz, karácsonyra, erre Nyíregy előtt, a puszta közepén (pálya még nem volt) megállt az autó, péntek éjjel 11-kor.
Bekukkantottam a motorhoz, nézem, a gyújtótrafóból jövő kábel simán lógott!
Egyszerűen kettévált, elszakadt, megadta magát.
Szerencse, hogy lusta voltam, meg nem volt fogó nálam amikor cseréltem, ugyanis a gyári oda volt kötegelőzve, így ott hagytam lógva csak úgy. Na ez akkor nagyon jól jött, átdugtam, és mentem is tovább, hátul a 2 gyerekkel, a kisebb kb. 2 éves volt.
Amikor hazaértünk, az első dolgom volt az összeset levenni, és visszarakni a régieket.Postázást nem vállalok.
-
soo277
őstag
Nekem az Unix storim. G astra dízel,kilyukadt a hűtő,unix ból rendeltem unixost,2 hónapig bírta,aztán jöhetett a gyári (4x annyiért)de ez azóta is tökéletes,(6 hónapja)
BT: wersoo#21211
-
petyametyo
aktív tag
Sziasztok !
Erről szeretnék véleményt kérni hozzá értőktől
Corsa 1.5-ös 1992 évjárat még a kocka kasznis ! Ezt csak isuzu dízel motorral gyártották ?
Milyen ez az autó? Napi 60-70 km -re kéne ,dolgozni . Mire kell figyelni megvételnél ,mik a típus hibái ,illetve bármi ami fontosnak tartotok róla Esetleg alkatrész árak KöszönömUgyan ez lenne a kérdésem a kadettal kapcsolatba is 1.6 D v 1.7 D 84-93 közötti gyártásúak
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz petyametyo #35061 üzenetére
Szerintem nem jársz vele jobban anyagilag mint egy 250-350 körüli, jó állapotú benzines F Astrával - nem hinném hogy olyat találsz, amire nem kell bőven rákölteni.
Valamint, volt Kadettom, az gyakorlatilag az említett Corsák tesója volt, az a technológia sokkal hamarabb öregszik, ez is a ráköltést valószínűsíti.
Az 220e-nél olyan volt, hogy nem voltam biztos benne hogy elmegy még 10e-t, az F-em meg 230-nál olyan, hogy biztos vagyok benne hogy még minimum 100-at elmegy.Postázást nem vállalok.
-
trassher
addikt
Srácok én vagyok béna és nem találok g astrához gyári könyöktámaszt vagy nem is létezett? Mindenhol csak típusspecifiukus vagy univerzális van.
Akinek van annak milyen? Eddig ezt találtam a legjobbnak.Redmi Note 7
-
petyametyo
aktív tag
-
AMD Power
titán
válasz petyametyo #35066 üzenetére
Ez egy első ránézésre szimpatikus. Belseje is "szép" a korához képest.
Igen! Isuzu dízel van benne.
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
válasz petyametyo #35061 üzenetére
Nekem az astra kombiban 1.7 es isuzu van. Óra szerint 307000km, de kinti kocsi, szerintem legalább 400000 van benne. A motor még csak nem is füstöl, lusta, de erős, 5. ben 100-110 felett kezd el húzni. Ha nem nyírták ki a motort, elnyűhetetlen.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Markizmark
addikt
válasz 7Sony7 #35069 üzenetére
Nem rég vettünk egy 2.4 tddi transitot is 380e km-el, munkára. Azt sem hagyja el egy halvány füst pamacs sem. Hirtelen padlózásra sem. Hosszú magas doboz, csurig rakva 3.5 tonna az össztömeg. 10-12%-os dombok sem nagyon érdeklik. Mondhatjuk, hogy jó állapotú a motor. Olaj sem fogy.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #35070 üzenetére
Lehet, hogy hülyeség, de ezek a modern dízelek tele vannak pakolva mindenféle szűrő motor előtt, motor után, kipufogó, egr, stb.... Na most a sok jóember sufni tuning gyanánt ezeket kicseszi a kukába, mert valóban csak hasztalanul lefogja a motort, na és ilyenkor a jó öreg jól ismert dízel (olaj be -> valami csoda módján jár a motor és ég valami kicsit -> olaj ki 1:1 -ben ) működés történik. Szóval magában a fekete füst a motorra nézve nem biztos, hogy bajt jelent, nem?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz AMD Power #35062 üzenetére
A korábban belinkelt képet nézve,szerintem nem a hűtő a "leggyengébb láncszem" Amit látok,hogy fölöslegesen sok tömítőanyag van ott,ahol nem kell,ahol kéne ott meg nincs,(ezért nem is tömít) és nincs behajtva rendesen a csatlakozó rész.Kb: még egy teljes fordulatot lehetne beljebb hajtani. (szerintem)
Tudom,hogy sajna csak csillag garázsod van, egy darab csiszolóvászonnal megfogod a csatlakozó részt,és beljebb csavarod.kb:5 perc.Ha a tömítőanyag nem engedi,akkor az trutyi,nem oda való.Az meg nem a hűtő hibája.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Markizmark
addikt
válasz haddent #35071 üzenetére
Esetünkben a 2.4 tddi pont nem a 'mai modern dízel' kategória. Turbo Diesel Direct Injection. Ami azt jelenti, hogy sima adagolós turbó dízel, de előkamra nélkül közvetlenül a hengerbe fecskendez. Ettől járnak keményebben a fordok a többi dízeltől. Itt a dobon, vagy a katán kívül semmi fojtás nincs. Részecske szűrő főleg nincs. Egyébként az új dízelek tényleg nem kormolnak a 1600 bar-on porlasztott anyagnak hála (ilyen a tdci fordunk) . Szinte tökéletes az égés. Viszont az még sokkal jobban teker. Teherrel, harmadikban elforog enyhén nyálkás úton. Megrakva jobban gyorsul mint az én x14nz astrám üresen... Pedig jó a motorja annak is.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
-
yoleeka
tag
28-án kuppling csere lesz a C-s Corsánkon, felraknám a helyére rendesen az első lökhárítót is, amit a szakszervíz elqrt! Meg tudja valaki mondani azt hány csavar fogja? Nem szivesen vinném vissza, mert ha elsőre is sz@r munkát végeztek, akkor inkább nem bíznék rájuk semmit sem...
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
SPF
senior tag
Gyertyat milyen idokozonkent kell cserelni?
-
Ablakos
őstag
válasz diablo1984 #35082 üzenetére
És a fogyasztása sem volt eltérő az előzőektől, azért sem foglalkoztatott a gyertya. Pöccre indult mindig, most is.
-
AMD Power
titán
Szerintem ő egy ésszerű választás lesz majd pár éven belül ha autót kell cserélni. És jól gondoltam ,hogy 2003-2004 modellek utánit kell majd venni. Mondjuk amúgy sem vennék régebbit elvégre a mostani is majdnem "2001"-s.
Megbízható használt autók félmillió Ft körül
Használtautó-bemutató: Opel Astra G -
realmadrid
aktív tag
Nekem idén nyáron cseréltek gyertyákat Schillernél 4+ szervíz akcióba, gyári raktak újfent bele. Különbséget nem érzek. Még nem volt benne 60e, szép állapotban voltak.
A sas nem vadászik legyekre
-
AMD Power
titán
Ma mentünk Visegrádra. Kocsi állt vagy 2-3 napot. Aksi nem volt a helyzet magaslatán... Igy lassan ki kell kapnom és kap majd egy komolyabb töltést.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #35094 üzenetére
Korábban írtam, a 3,5 éves nagynevű Winny betegeskedett.
Én is aggódtam ma, állt pár napot, meg hideg is volt rendesen.
Szerencsére jól viselkedett, úgy tűnik túlélte a "szomjaztatást".Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest