-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bmakszim
őstag
Ma katalizátort cseréltek a benzines Mk8 Fiestámban. Hazafelé úton elég büdös volt az autóban. Egy hosszabb piros lámpánál tűnt fel. Mindenféle ilyen kipufogógáz szagot éreztem. Ez normális?
-
wanted5
őstag
Nagy részét nem a kereskedőnek fizeted, hanem az államnak.
-
gabor9991
addikt
válasz
ViZion
#56205
üzenetére
Én nem allegro fan vagyok csak nem vagyok hajlandó kifizetni a felárat az itthoni kereskedőknek akik ugyanabból a nagykerből rendelnek ahonnan a lengyelek, ezt sikerült úgy megtudni hogy a Kovács aitónál és az allegrós kereskedőnél egy adott cikkszám pont ugyanúgy el lett árazva, majd vissza.Így sikerült megrendeltem 100ezernyi alkatrészt a kovácstól és az allegróról is tizedáron
és ki is hozták ingyen szállítással.Na de hogy on is legyen a hozzászólás itt ez a [febi] anya 286-ért elvileg gyári minőség az ára meg baráti
Ugyanez [kovácséknál]382 -
válasz
molnarpeter
#56207
üzenetére
Nem. Használtan vettem anno, a gumik jól néztek ki, de öreg szarok voltak. Pótkerék is szar volt... Akkuból ilyen kicsit még nem láttam...
Mindent cseréltem, kapott EÜ csomagot, elakadásjelzőt, stb...
Emelőt eltakarítottam, zsíroztam. Kerékanyakulcs volt, de nem 19, hanem 17-es. Ezeket mind a kereskerők csinálják, mert nekik az is haszon... 19-el le tudtam szedni, de mindenfélék vannak fent, rövidebb-hosszabb, kupakos és átmenő. Dísztárcsa van, szal. nem is igazán láttam, nem figyeltem.
Most rendelek egyformát, az előírás szerinti anyagminőségből. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
ViZion
#56202
üzenetére
Túl kicsi volt a gyári kerékkulcs, 18-assal sikerült leszedni? Nem a csilli-villi lemez kupakos anya van azon is? Gumis kerüli a konfliktust, mert átlag user azt mondja, hogy ő rontotta el, pedig csak korrózió. Van nekik fél mm-rel nagyobb dugókulcs szinte kizárólag Fordokhoz, mindennapos dolog.
-
-
gabor9991
addikt
válasz
ViZion
#56202
üzenetére
Nekem is tönkrement a gyári traoézemelőm amit az mk2-ben használtam, megemeltem vele az mk3-at és megszakadt a menetesszáron a menet.
Allegróról vettem egy alacsony profilú olajemelőt 11-ért mert itthon a bontott trapéz kerülne ennyibe a gyári meg 40-50 ezerért van a petrányi webshopban
Szinén allegrós lemezfelni csavar 240/darab a mkozókúpos alufelni csavar 7-800/darab attól függően hogy nyitott vagy zárt kellene.
Ha ragaszkodsz a trapézemelőhöz 4-10ezer között szintén allegróról óriási a választék.
Oda jutottunk hogy már a pizzalisztet is onnan rendelem, gumis topikba pár napja betettem hogy 205/55r16 gumi igaz hogy kínai de 12500/darab szállítással együtt itt volt nálam
ennyiért itthon lassan kicentríroznak egy kereket nem új gumit adnak. -
Sziasztok topiklakók

Így 8 év után megvolt az első defektem a Fókával (Focus MK I kombi, 1.6 benzin)
Használtan vettem, ma is tanultam valamit...
A pótkerék kicsit lapos volt, de ez OK, ezt szoktam nézetni.
Az emelőt anno letakarítottam, lezsíroztam... de kicsi, széthajlott, ezzel nem kell többet emelni. A durva, hogy 17-es kerékkulcs volt hozzá, ami nem is hozzá való...
Szerencsére anyámnál lett a defekt, kb. 30m mentünk laposan, de nem csont laposan még...
kerékanyák sem egyformák, erre majd rákérdezek a gumisomnál, hogy ilyenért miért nem szól?
Ajánlást kérek emelőre, kerékanyakulcsra és csavarokra is, Ali, allrgro is ok, főleg az emelőnél vagyok tanácstalan.
Köszönöm
-
Joker88
őstag
válasz
Jacob Gibbs
#56200
üzenetére
valami online drive mappába löbböld be őket..
-
Jacob Gibbs
tag
a héten voltam Münchenben céges vacsin, és egy MotorWorld nevű helyen volt a szállás.
Pár "mindennapi" Fordot láttam, beteszem őket ide is, hátha valakit érdekel.


szerk: ha valaki kicsit is szereti az autókat, ez a hely egyszer az életben kötelező. Off-topik autókat is lőttem (Porsche, Ferrair, Lambo, Aston, AMG Project One), de azokat max engedéllyel teszem fel.
-
Acef
addikt
válasz
molnarpeter
#56198
üzenetére
Vajon
- nagyobb teljesítményhez is jó ugyanaz a lambdaszonda, katalizátor?
- mennyiben változik majd a fogyasztás?
- mi mást befolyásolhat még a teljesítmény? -
7Sony7
addikt
válasz
molnarpeter
#56196
üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
7Sony7
#56193
üzenetére
Kínálat első 1/3-hoz lőjétek be kb, esetleg közepére ha nagyon ráér és full-full. Szűrés: generáció és lélektani határok szerinti évjáratok, lélektani km határok (pl. 150-100k között), legolcsóbb és legdrágább kilógó elemeket ne vedd figyelembe. Autós topikba is nézz be esetleg, azt hiszem ott volt már szó árazásról.
-
7Sony7
addikt
Sziasztok. Van egy ismerősnek egy Mondeo mk4, 2.0 tdci, azt hiszem 140le, 5 ajtós. Eladná, de a neten borzasztó nagy az ár szórás. Hogyan lehet ezt reálisan beárazni?
-
SkyTrancer
senior tag
válasz
siddis
#56187
üzenetére
ez 1998-as focus ( euro 2 )
Lambdaszondát lehúztam próbaképp és úgy megnéztem az alapjáratot, de semmi különbséget nem vettem észre. Gépre rá volt dugva ott ilyen hibákat nem láttunk. Persze bármi lehet. Valamelyik nap át fogom nézni a kábeleket meg mindent amit itt leírtatok, hátha feltűnik valami. Meg amit lehet kitakarítok, és megnézem változik e. Aztán ha nem igen jövök rá, megy szerelőhöz -
flash-
veterán
válasz
molnarpeter
#56183
üzenetére
Hát nem szeretném tumingolni,gondolom gyorsabban kopik benne tuning hatására minden,meg muszaki vizsgan is gondolom gond lenne
-
siddis
őstag
válasz
SkyTrancer
#56186
üzenetére
A katalizátoroddal / annak az üzemi hőmésékletével / lambdaszondákkal nincsenek gondok.?
Euro 5 vagy 6.? -
SkyTrancer
senior tag
csak a szemléltetés miatt írtam, hogy a jelenséget úgy tudom reprodukálni hogy ha terhelem a motort. Alacsony fordulaton nagyobb gáz, pláne alacsony sebességgel, na ott vége. És ezek olyan terhelések amiket röhögve kéne hoznia, eddig sem volt gond.
Most nem arról van szó hogy negyedikben 1500 as fordulaton megyek 30-al. bár akkor szerintem kampó is lenne neki -
n1nja
tag
válasz
SkyTrancer
#56184
üzenetére
csúszós úton indulsz? vagy miért van szükség a kettesben indulásra? vagy kivel kettesben?
-
-
n1nja
tag
válasz
SkyTrancer
#56180
üzenetére
Nem kell kuplungoznod ahhoz, hogy a Drive jelet elveszítse és azt higyje, hogy benyomtad a pedált...

Alapjárat stabil terhelés mellett is? (lámpa, klíma bekapcsolva)
-
flash-
veterán
válasz
molnarpeter
#56175
üzenetére
ja értem ,köszi a tippet!
más:
gyorsulás kérdés:
jelenleg 2002 es thaliam van 1.4 8v. 74le annak a gyorsulása 12.5saz 1.6 TiVCT-nek (104le) pedig 12.3s
nos azért ez nekem olyan fura lesz hogy váltanék Focus-ra akkor nem lesz gyorsulásban javulás?
vagy valószinüleg mondjuk országúton 90nél vagy autópályán 130 ról padlógázt nyomok hogy előzhessek, a Ford ott már jóval jobb gyorsulásra lesz képes mint a Renault?
érdekelne tényleg hogy ha ugyanaz a gyorsulás 0-100ra akkor attól még lesz teljesítményben különbség és ha igen mely területen?vagy ezek az adatok általában 1 vezetővel vannak, de egy thalia amiben 4en ülnek valószinüleg jóval lomhább mint a Focus amiben ugyancsak 4en ülnek? tehát nagyobb Terhelésnél jön ki inkább a nagyobb különbség a lóerők miatt?
-
n1nja
tag
válasz
SkyTrancer
#56178
üzenetére
Hali.
Fojtó- és alapjárati szelep tisztítás volt? Illetve okozhatja a problémát egy hibás vagy kilazult fojtószelep érzékelő is. Vákuumcsövek át lettek nézve? Leginkább a fékszervótól érkező. Nincs kicsúszva? Illetve ha diagra teszed, akkor akár a kuplungpedál érzékelőt is megnézném. Az is meg tud viccelni.
-
gabor9991
addikt
válasz
SkyTrancer
#56176
üzenetére
Azt írtad hogy a gyertyacsere után jobb lett, majd a kábel és trafócsere után megint rossz.
Én megpróbálnám visszatenni egyesével a régi kábeleket és a trafót így ki lehet szűrni ha esetleg valamelyik hiába új de rossz.
Ha égéskimaradás van akkor villog a csekklámpa.Rossz főtengely fordulatszám jeladóval el se kellene indulnia de ettől még lehet az is hibás de diaggal kellene nézni hány fok az előgyújtás. -
SkyTrancer
senior tag
válasz
DeFranco
#56144
üzenetére
Kicseréltem az összes gyújtókábelt, gyertyát, és trafót is, de még mindig rángat. A dolog pikantériája, hogy a gyertyacsere után ugyan jobb lett, most hogy a trafót is kicseréltem megint ott vagyok ahol a legelején. Kb ugyan olyan rossz. Elindulni is necces vele, mert össze-vissza rángat. Lámpánál biztos örülnek nekem. Utána már ahogy egyre nagyobb a fordulat, meg a sebesség már egyre jobb a helyzet. 100 fölött pl már nem tudom előidézni a rángatást. Ma pl 5000 fölött forgattam nem veszek észre ott már semmit. Főtengely jeladó okozhat ilyet?
-
flash-
veterán
Köszönöm szépen mindenkinek a ford tippeket.
Legfőképp a gen3. Faceliftet venném.
Itt valami rémlik hogy az 1.6 TiVCT nél igaz hogy csak a 105le és a 86le? verzió ajánlott és hogy valamiért(talán plusz problémás alkatrészek és okoskerék miatt) a 125le verzió tényleg problémásabb?
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Joker88
#56168
üzenetére
Lehetett pici levegő pl a víz rendszerben, ha fagyálló csere után 1x rá kell tölteni, az még normális.
Olajszintet mindig ugyanott parkolva nézze, hideg motornál.
Összességében nem vonnék le semmi következtetést, minden utántölteni és további megfigyelés 🤔 Mikor vette az autót, kb mennyi km mehetett bele és milyen körülmények között az olajcsere óta (város/országút/autópálya)? -
Joker88
őstag
válasz
dellfanboy
#56161
üzenetére
Egy lépcsőházbeli srácnak szintén fordja van, benzines, talán 2007/2008-as fiesta.. tehát hasonló mint az enyém.. a pontos lökettérfogatot nemtudom,bár sok variáns nincsen

szóval, a story a következő..
1 hónapja volt műszakin a kocsi, sokmindent csináltak, fagyállócsere olajcsere,stb..
A lényeg hogy mikor meghozta, saját bevallása szerint rendben volt az olaj és fagyállószint.
Egyik nap mikor bejött ez a hidegebb idő, és volt ugye az a mínusz 5-6-7-8 fok, full jeges volt a szélvédője. Reggel mielőtt elindult volna a munkába,indította a kocsit, majd várt,hogy a belső fűtéssel,meg a kaparászással eltűnjön a jég a szélvédőről.. kb volt vagy 10 perc..
Tegnap nézi a fagyállószintet és olajszintet.. A fagyálló a minimumon, míg az olaj dettó alsó vonáson.. Ellenben, kocsi alatt semmi folyás sem volt. De mikor töltötte az olajat,semmi habosbabos cucc nem volt a beöntőnél, a tartályban lévő fagyi is normális volt.. Szerintetek ? -
Acef
addikt
válasz
flash-
#56160
üzenetére
Szia,
Az a legfontosabb, legjobb, hogy amennyiben teheted, próbálj ki minél többet, így majd te magad fogod megtalasztalni a pozitív -negatív különbségeket.
Akár állapot/km, akár menetteljesítmény, vezetés közbeni viselkedés, hang, ...autóátvizsgálás a szervizekben is működik, de akár címre is kimennek néhány erre szakosodott cégtől [link]
-
Úgy néz ki tönkrement a világítás kapcsolóm mk3,5 focusnál(vagy legalábbis érintkezési hibás lett)
A jelenség az,hogy mikor leállítom,és ajtót nyitok,akkor hiába van lekapcsolva a kapcsoló,adja azt a bizonyos hangot.
Szerintetek javítható,vagy csere? -
Vérboci
addikt
válasz
flash-
#56160
üzenetére
beázik. előbb utóbb mindegyik. nincs kivétel. de orvosolható.
ajtó kéder leválik, de orvosolható
kuplung munkahenger gagyi műanyag, előbb utóbb szivárogni fog, de orvosolható
2014 előttieknél kormányszervó könnyen elhalálozik, na ez zsebbenyúlós
hűtővíz random helyeken szivárog. némi türelem kell a hiba helyének lokalizálásához, de orvosolhatóhirtelen ennyi jutott eszembe
-
wanted5
őstag
válasz
dellfanboy
#56161
üzenetére
chatgpt-be szerintem bárki be tudja írni
gondolom olyan tulajdonosi tapasztalatokra kíváncsi, mint pl az mk2nél volt óracsoport hiba vagy beázás -
dellfanboy
őstag
válasz
flash-
#56160
üzenetére
Röviden: A Ford Focus Mk3 (2011–2018) 1.6 benzines jó választás lehet, de vásárláskor figyelj a motor állapotára, futómű kopásaira és az elektronikai hibákra. Magánszemélytől olcsóbb lehet, kereskedéstől viszont több jogi védelem jár.
🔧 Tipikus hibák és ellenőrizendő pontok
Motor (1.6 Ti-VCT benzines):Megbízhatóbb, mint a turbós EcoBoost, de érzékeny a rendszeres olajcserére.
Gyújtótrafó és gyújtógyertya hibák előfordulhatnak.
Futómű és kormányzás:
A Focus híres a jó futóművéről, de lengőkar szilentek, stabpálcák hamar kopnak.
Elektronika:
Központi zár, elektromos ablakemelő, kijelző hibák előfordulhatnak.
Karosszéria:
Rozsdásodás ritka, de ajtóél és csomagtérfedél környékén érdemes ellenőrizni.
Váltó:
A kézi váltó általában tartós, de a kuplung kopása 150–200 ezer km körül jellemző.
📋 Vásárlási tanácsok
Szervizkönyv és számlák: mindig kérd el, hogy lásd a karbantartási előéletet.Próbaút: figyeld, hogy ne legyen rángatás, zaj a futóműből, és a váltó könnyen kapcsoljon.
Diagnosztika: egy hibakód kiolvasás sok rejtett problémát felfedhet.
Km futás: a 1.6 benzines motor jól bírja, de 200 ezer km felett nagyobb eséllyel jönnek elő hibák.
🏪 Magánszemély vs. kereskedés
Magánszemélytől:Általában olcsóbb, és közvetlenül beszélhetsz az előző tulajjal.
Hátrány: nincs garancia, nagyobb a rizikó a visszatekert km vagy rejtett hibák miatt.
Kereskedéstől:
Jogszabályi védelem (pl. kellékszavatosság), sokszor átvizsgálva adják át.
Drágább lehet, és előfordul, hogy a kereskedő sem tud minden előéletről.
from copilot
-
flash-
veterán
sziasztok!
Ford Focus Gen 3 vásárlását tervezem. (1.6 benzin)
vannak ennél olyan dolgok amikre vásárláskor kell figyelnli? milyen tanácsokat tudnátok adni?
és magánszemélytől vagy kereskedéstől vegyem? esetleg tudtok olyat aki müszakilag "átnézi?" úgytudom vannak ilyen szolgáltatások mostanában amik ezzel foglalkoznak.. -
e-newsee
addikt
Sziasztok!
Valaki tudna nekem egy értéket mondani, hogy az 5 ajtós mk2-es fóka milyen széles, ha ki vannak tárva az első ajtók? Ha jól tippelek, azok a nagyobb ajtók, így szerintem azokkal együtt szélesebb a kocsi.
Köszi előre is!
-
SkyTrancer
senior tag
Magneti Marelli-t rendeltem, állítólag az már nem a legalja, meglátjuk mennyire lesz jó vagy rossz. Bár ez most ha nem oldja meg a gondot, akkor marad a trafó csere. Kábel meg majd később mutatja meg mennyit ér
Szerencsére nekem Zetec-S motoros így egy fedél takarja részben az kábelt, ez is még gyári szerintem az meg azért csak 27 éves. :/ -
H-Mano
tag
válasz
SkyTrancer
#56145
üzenetére
Nekem korábban Tesla kábeleket szereltek be, de nagyon hamar tönkrement...Most Bosch van.Szóval én inkább drágább, de megbízható(bb) gyújtás cuccot választaték...
(Pl. trafóban Hitachi, szépen teszi a dolgát több éve...) -
Acef
addikt
Uraim,
köszönöm az infókat!
-
-
SkyTrancer
senior tag
válasz
DeFranco
#56144
üzenetére
Köszi. Bárdiban nézegettem, de ott darabja ennyi most a kábeleknek mint ezek a cromaxban, viszont mivel ennek a cseréje nem nagy dolog, megnézem még szerelő előtt, viszont az olcsó nem túl silány, vagy inkább a drágábbat érdemes venni ?
Beírtam a motorkódot, meg paramétereket és ezeket dobta ki.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
SkyTrancer
#56143
üzenetére
Trafó, kábel, gyertya hármas a triviális megoldás, főleg, ha a gyertyacsere részben megoldotta a problémát, Mk1 Focusoknál ez típushibának számít.
Nálam a kábelek voltak elöregedve, repedezve és áthúztak, trafót nem kellett cserélni.
-
SkyTrancer
senior tag
Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy adott egy 310 ezer kilométert futott első generációs ford focus 1.6 benzin három ajtós kivitel. 10 éve nálam van az autó.
Mindeddig az ég világon semmi gondja nem volt, de a minap jöttem vele haza és nagyobb gázadásra elkezdett rángatni az autó.
Ha finoman kezelem a pedált ( amúgy is így használtam ) akkor kb észrevehetetlen a gond, de terhelésre, főleg alacsonyabb fordulaton gázadásra be-be rángat az autó.
Kb a hazaút utolsó 10 percében jött elő a hiba és egyik pillanatról a másikra.
Letettem az autót, majd két nap állás után elindultam vele vidékre ahol is majd megnézném... gondoltam.
Első indítás nagyon csúnya volt, dadogott és borzasztóan egyenetlenül de elindult szegény :/
lementem vele vidékre, takarékosan, hogy lehetőleg ne jöjjön elő a gond, de már kisebb gázadásra is rángatott.
Zsebemben 4 új gyertyát vittem, gondoltam azt cserélem, elvégre vagy 8 éves lehetett az előző benne
Ki is cseréltem a gyertyákat, és klasszisokkal jobb lett a helyzet, viszont a hiba nem múlt el maradéktalanul. A helyzet ugyan az, viszont most nagyon oda kell lépni neki, hogy előidézzem de ugyan az a rángatás jön elő. Normális használat mellett ahogy eleve használtam kb észrevehetetlen most a dolog, de mégsem jó ugye...
Nagyobb gázadásra be-be döccen utána gyorsul.
Ilyen fiókból előhúzott OBD-vel megnéztem de kb semmit nem mond nekem amik oda ki vannak írva, eleve hibakódokat nem tud vagy nincs nem látott egyik program sem, ( Torque pro, car scanner
Most még amire gyanakodnék hogy gyújtótrafó lehetne a ludas ?
Persze ezer meg egy oka lehet, de gondoltam leírom, hátha valakinek van valami ötlete még.
Szerelőhöz a héten leviszem. Köszi ha tud valaki valami ötletet.
-
Acef
addikt
Sziasztok,
Focus 1.6 ti-vct 105 Le
Milyen akkut vegyek?
Jelenleg egy Motorcraft (az eredeti) van benne.Ah ?
A ?
Mérete? -
e_david
tag
Sziasztok!
2014-es Tourneo Connecthez milyen telefon tartót tudnátok ajánlani?
-
gabor9991
addikt
válasz
dellfanboy
#56136
üzenetére
Megnézem délután köszi
-
gabor9991
addikt
Valaki nem tudja esetleg hogy Mk4 automata focus váltóját hogy lehet üresbe tenni ha nem jár a motor?
-
Acef
addikt
Sziasztok,
mi lehet az oka, hogy egy 1.6 benzines Ford Focus alapjáraton csendesen jár, viszont minden gázadásra kifúj, 'szisszen egyet?
Alapjárat, gázadás -> szisszen, majd felpörögalább egy neten talált videó.
Nem a csörgő motr, hanem a szisszenés a lényeg.
Mitől van ilyen hangja?
[link] -
mghltm
addikt
Ezért pusztulnak el a PowerShift automata váltók
kis hibrid info:
A Ford új hibridjeibe szerelt váltó pedig lényegében egy fokozatok nélküli hajtómű. A csapágyaik sűrűn tönkremennek, már 3-4 éves autókban is javítani kell ezeket, Zsolték szervizében ezekkel a hibridekkel is foglalkoznak.
-
mghltm
addikt
koszonom mindenkinek!
#56119 radi8tor - sajnos nincs elokeszites fordzona alapjan ( less trailer towing package, less towing pre-pack )
#56120 diablo1984 - hamarosan 4 eves lesz es muszaki vizsgara kell vinni, ezert lenne aktualis a felszereles
#56121 molnarpeter - koszonom a tippet!
Megengedett legnagyobb össztömeg - 2545
Járműszerelvény megengedett legnagyobb össztömege - 4105
Első tengely maximális terhelhetősége - 1245
Hátsó tengely maximális terhelhetősége - 1370tehat barmilyen 2 tonnas szett jo lenne, mert 4105 - 2545 = 1560kg
illetve 4105 - 1945 ( Saját tömeg ) - 100 ( ez en vagyok ) = 2060 kg
-
mghltm
addikt
akinek gyarilag nem volt vonohorog fhev / phev autojan ( kuga, mondeo, smax, galaxy, explorer ), hol szereltetett fel utolag es mennyiert? a ford br 500e-s ajanlatot adott.
-
adam320
senior tag
válasz
molnarpeter
#56116
üzenetére
Köszi, megpróbálom

-
adam320
senior tag
válasz
molnarpeter
#56114
üzenetére
Igen: 1300605, 1300602.
Sajnos nincs mit odagyorskötözőzni, mert konkrétan az autó múltjában valamikor elveszett

-
molnarpeter
nagyúr
-
adam320
senior tag
Sziasztok!
2007-es Ford Fusion, ilyen cross kivitelben, csak más színben. Bal hátsó és jobb első emelőpont takarót keresek hozzá, lenne külföldi oldalról vmi 15 ezer/ db áron, ami azért sztem nem gyengén erős. Vkinek valami tipp? Mármint valahol lehetne kapni az országban?
Szerk.: Bontottan is tökéletes, de a környék bontóiban sincs.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Jacob Gibbs
#56107
üzenetére
Hát nem tudom. Lehet rosszul emlékszem, de asszem' Ford pont a dízel motor licenszét adta Mazdának, akik cserébe a hibrid atkinson benzinmotor licenszét adták.
-
Jacob Gibbs
tag
válasz
Ace owner
#56106
üzenetére
Fordnak állítólag sosem ment igazán a dízelmotor-fejlesztés.
Én személy szerint mindig is a benzines autókat preferáltam. Az elmúlt néhány évben ráadásul nem vezettem annyit, hogy egy dízel valóban megérje nekem. A ritka hosszabb utakat pedig a Mondeo is gond nélkül lehozza. Szeptemberben például a családdal Münchenben jártunk, szerencsére minden probléma nélkül.(még mielőtt a Mondeo-t megtaláltam, egy 5 hengeres V60-as Volvo jött velem szembe, ami azért erősen elgondolkodtatott
). -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Peter.70
#56103
üzenetére
Nem

Van magyar PHEV-es Facebook csoport ott ez kb mindennapos kérdés. Ezért ott nem kell feltenni csak visszaolvasni.De ha van konkrét kérdés tedd fel itt is nyugodtan.
-
Peter.70
addikt
SZiasztok,
Akinek van Ford Kuga phev, tapasztalatokat kérhetek? -
Ace owner
addikt
válasz
bajnokpityu
#56096
üzenetére
Dobjam ki a 6 éves kocsit mert a nyomorult ford nem tud egy rendes dpf rendszert megtervezni ami nem tipushibas
mk3.5ben meg mosva sem volt 380ezer kmnel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Call of Duty: Black Ops 7
- EU-s vám vethet véget a nagyi temus vásárlási lázának
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Az SK Hynix elárulta, hogy meddig nem lesz elég memória
- Monitorkalibráló eszközök
- Suzuki topik
- A Retro Games feltámaszt egy legendát
- További aktív témák...
- REFURBISHED - DELL Universal Dock D6000 (452-BCYH) (DisplayLink)
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Apple iPhone 14 Pro 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Cisco Catalyst C1000-48T-4G-L 48xRJ45 4xSFP switch, CISCO refurbished
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
és ki is hozták ingyen szállítással.





(Fiestában volt 135 LE, Focus-ban csak 125)
nemtom, nemvoltam ott csak 1theory

).
Habár egy 18as szép Volvo felnit elbirna.

