-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
troll81
addikt
Sziasztok van e tapasztalata valakinek Mk1 kuga 2009 járművel?
A beltér illetve annak minősége érdekel.
Érdemes lehet e egy 200 ezret futott példányt talpra tenni és használni? -
válasz
radi8tor #55918 üzenetére
Pollenszűrő a tűzfalnál van belül a középkonzol tövében a box mögött (anyósülés felöl cserélhető).
Levélrács rácsa ép és a helyén is van, szóval be nem juthatott semmi.Nem is a motortér felöl szívja a büdöset, azt már végigszaglásztam.
Viszont most néztem, hogy klímázás után nincs víz az autó alatt.De az anyósülésnél a lábtérben sincs nedvesség.
Nem tudom hogy kondenzvíz kivezető hova engedi a levet.Motortérbe ahol elpárolog, vagy el van tömödve és megállt a leves a fűtésbox aljában és azért nincs víz az autó alatt.
Sokat ment a klíma mostanában. -
Kis tanácsra lenne szükségem, hátha valaki már jártasabb a problémámban.
Elkezdett 1 hete büdöset fújni a szellőzőrendszer és egyre durvább.
Aktívszenes pollenszűrő nincs 5 hónapos, ma kapott egy jóadag ózont is (2x60perc), mégis ilyen disznószarra emlékeztető szag jön be, főleg ha tekerem fel a fűtést.
Na a kérdés az, hogy érdemes-e a klímatisztító habokkal/folyadékokkal bohóckodni, vagy szét kellene borítani a műszerfalat és kipucolni az egész fűtésboxot? -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
WhiteWalker #55914 üzenetére
Link alapján Aliexpress képkeresőjét használta csak hozzá:
https://www.aliexpress.com/w/wholesale-.html?isNewImageSearch=y&filename=OSS%2Fae-image-search-de%2F2025-09-03%2Fe18c1903-b35c-495b-a024-2dbbe873797f.jpg&imageId=1756885356754
Szóval csak töltsd fel a képet a gumikupakról a keresőbe és voila.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
WhiteWalker #55912 üzenetére
Ja mert be kell hozzá lépni hogy a linkelt keresési eredményeket megmutassa. Csak a linkre kattintva nem léptet be.
-
Gombinyó
őstag
válasz
radi8tor #55904 üzenetére
Ilyen gumi vacakból? Nem...
Mindenből gyári vagy jó minőségű utángyártott kerül bele. Filléres alkatrészért viszont nem fogok kifizetni 15-20e ft. Akkor inkább eszek belőle egy jó ebédet az asszonnyal.
Ami még alis a kocsiban az tpms szenzor. 8k volt a 4db, azóta is tökéletes. Petrányinál 50k lett volna. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Tiszteletes #55905 üzenetére
Persze ezt megértem, én se voltam anno hajlandó 40000-ért venni gyári motortartó bakot Focusba, pedig a gyári 15 évig bírta. De az 10 éve volt 40000 ami elég tetemes összeg volt.
-
Gombinyó
őstag
válasz
WhiteWalker #55901 üzenetére
[link]
Igen, ezt jobb lenne megtalálni alin ~800 ft-ért. Nekem is ki van szakadva, semmit nem tart. -
Vérboci
addikt
válasz
WhiteWalker #55901 üzenetére
AliExpress
-
radi8tor
MODERÁTOR
chatGPT által magyarra fordítva:Jórészt jól értetted. Én a Fordnál hajtóműmérnök voltam a 5W‑30‑ról 5W‑20‑ra való átállás idején. A váltás oka az volt, hogy segítsen megfelelni a CAFE (vállalati átlagos üzemanyag‑fogyasztás) szabványoknak. A könnyebb viszkozitású olaj csökkenti a forgó alkatrészek súrlódási ellenállását, ami enyhe javulást eredményez a fogyasztásban. Bár a motor kopását alaposan tesztelték, és számomra elfogadhatónak találták, a végső döntés a motor tömítettségén múlt. A kérdés az volt, hogy a motor tömítései és tömítései képesek‑e a könnyebb olajat az alkatrészek belsejében tartani. A legnagyobb aggodalom a főtengely tömítése volt. Bármilyen visszamenőleges olajajánlás csak azon motorokra lenne megengedhető, amelyek módosítás nélkül ki tudták állni az összes tesztet. Azt is elmondhatom, hogy minden mérnök kollégám – akikkel dolgoztam – egyetértettek abban, hogy személyes autóinkban az első olajcsere után 5W‑30‑ra váltanánk. Minden olajcserénél felhúzom a szemöldököm az olyan az érvekre, mint például
tényleg a gyártó által ajánlott olajat kéne használnom
. -
kcsa
veterán
Ebben a topikban is volt már szó arról, hogy pár éve több motornál az eddigi 5w30 helyett már 5w20 az előírás olajra. Számomra a JPÉ logikája mentén eddig is az 5w30 folytatása volt a logikus, de itt egy ezt alátámasztó kommentek egy YT videó alól:
-
troll81
addikt
A vezérlés csere az nem lehetőség. Nem érzés.
Nekem is fájt amikor az smax kompletten 2 okos kerékkel együtt volt cserélve...
Inkább előbb mint utóbb.ez a javaslat szerintem.Nem minden új autó xar de sok a hiba mindenben,a tesztet a felhasználók végzik nem a gyártók.a felhasználó véleménye alapján javítanak bármit. Kapsz egy működő valamit és majd ki derül hogyan funkcionál.
Ez a modern új világ.
Több ismerősöm vett vezérlés szakaszt focust 125ps ecoboost.
Saját magad építve 440k bol talpra lehetett tenni a 2018 autót.van akinek jó boldog vele
-
A Zéé
addikt
válasz
troll81 #55895 üzenetére
azt az autót végig a helyi Ford szalonban szervizelték, mert az előző tulaja, és főnököm is jóban volt a tulajjal, minden évben cserélve volt az olaj benne arra, amit ott beleöntöttek. Aztán a főtengely csapágy törés már nem ott lett javíttatva. Hogy miért ment tönkre? Passz... Kollégám alatt történt, hogy ő hogyan hajtotta, arról nem tudok nyilatkozni.
Lehettek a szalonban is trógerek, az sem kizárt.
Alvállalkozók TDCI motoros Ranger Raptorjában hullott szét a vezérlés 163k km-nél, mert amikor 155k km volt benne, akkor nem érezték még szükségesnek a cserét, mert hát 160k km az intervallum, és nem is szóltak, hogy ezzel foglalkozni kellene. Ott most épp jogi úton keresik a felelőst. -
PRDZsolesz
aktív tag
válasz
flash- #55888 üzenetére
Én pontosan erre használok egy 2018-as faceliftes mk3 focus kombit, 1.6 ti-vct. 1 éve van meg az autó, 3,7M volt akkor. 130k km, végig szervizkönyves. Én egyből egy vezérlés, vízpumpa, okoskerék cserével kezdtem, plusz a szokásos olaj, szűrők, folyadékok stb. Nem volt olcsó indulásnak egy ilyen szerviz, nem is lett volna sürgős de így voltam nyugodt, és most legalább tip-top minden.
Nem egy erőgép a 125LE sem, nagyon kell pörgetni, de akkor halad. Városban az említett távokon 7.5-8 között volt eddig a fogyasztás, autópályán tempomat 125-130-ra állítva, megpakolva 6 körül. Országút valamivel kevesebb.
Én csak ajánlani tudom, ne ijesszen meg ha hidegen csattogós, kicsit dízeles hangja van, mindegyik ilyen, bemelegszik és elmúlik. Ha kérdés van, írj nyugodtan. -
troll81
addikt
Van pontos diagnózis? Jellemző hogy a nem megfelelő olaj megeszi a vezérlést végző gumi szíjat
majd mindenki szidja mit a bokrot.
Va turbó felújítás se hatalmas tétel de tudok szervizben szervizelt példány probléma mentesen megy 200 X ezer km után is.az olaj volt 10 ezer km cserélve és a vezérlés is idő előtt.nem várták még soha a km t.
Mindenből van szar és amivel lehet együtt élni... -
A Zéé
addikt
Lehet. Valami szelepet cseréltek benne mielőtt megkaptam, pontosan nem tudom melyiket, csak azt, hogy kb. 1 hónapig várt a kocsi az alkatrészre, és valami 380k volt. 2021-ben ültem amúgy a kocsiba, 2015-ös gyártású volt. Hatvanpárezer km volt benne, 2 évvel később állt be a motorja kollégám alatt, ha jól emlékszem 84k km-el.
-
siddis
őstag
válasz
Debilon #55889 üzenetére
Hajrá..
Amit még sokan (az eladók is) összekevernek az a felszereltség, ma is láttam Titanniumnak titulált vasat ami maximum Technology vagy Trend lehet, ráadásul a hátsó üveg spoilere meg ST vagy RS -féle volt, szóval lehet hogy hátulról belerongyoltak és ilyen ajtót sikerült találni a bontóbanEgy kis olvasnivaló..
-
flash-
veterán
válasz
troll81 #55879 üzenetére
köszönöm a választ!
nos napi egy két alkalommal összesen 4-8km kisvároson belül, ezenkívül havi 1-2x olyan 100-120km autópályán... nem nagy használat tudom de amikor kell akkor viszont nagyon kell szóval hiába megyek kevset amikor megyek akkor csak autóval tudom megoldani a közlekedést.
-
siddis
őstag
válasz
Debilon #55886 üzenetére
EcoBoost-ot ne, fölösleges kockázat..
Illetve a használtak között vannak még 63 kW - 86 LE-s példányok, ezek mind németből importáltak, ott volt valamilyen teljesítmény adó nagy ugrása miatt ilyen 'gyengített' verzió belőle -- állítólag jobban rohadnak a sózás miatt..
Igen, a 125 lovast drágább lesz karbantartani (okoskerekek meg a többi) de például rengeteg benzinesben is van már kettőstömegű abból a korból, szóval azok sem lesznek olcsóbbak végül.. vagy ugye a turbó, magasnyomású üzemanyag rendszer, etc etc.. -
Debilon
addikt
válasz
troll81 #55885 üzenetére
az kimaradt, hogy nem szaladgálós/ovijárat meg ilyesmire kell, hanem rendes/mindenes használatra, de dízel kizárva
Focus kombi ami jelenleg az elképzelés, azért is kérdeztem, hogy etzek az 1,5-1,6 EB motorokkal 2015-2018 között van-e különösebb probléma, ha amúgy kicsit is odafigyelt rájuk valaki
-
troll81
addikt
válasz
Debilon #55883 üzenetére
2020 tol nézzél egy fiesta t gondolom nem családi autó hanem egy személyes szaladgálós ovi suli járat.
Ha igen akkor elegendő lehet egy benzines belőle.
Vagy focus 1.5 ecoboost például.
De nem tudom rá mondani hogy bármelyike ülj bele mert semmit nem tudsz róla.
És mindenki mindent mind és minden fasza friss olajcsere stbb nagyon meg kell nézni mit veszel. -
troll81
addikt
Nem tudom.
1.5 től felfelé foglalkozom ezekkel.
Sokan keresnek fieszta és focust 125 🐎 val ...
Miért ne kérdezd.
Általában 2.0 Diesel 185 🐎 és 2.0 ecoboost kezivaltos ami megy smax focus bármi kb.
Ha az újakat nézem akkor mind javítható mindnek van hibája még a régiek nek is.
A másik nagy kritérium a felhasználó...lehetsz te bármilyen gondos elovigyazatos tulajdonos.
Ha az előző egy gyökér volt, jelenleg most tapasztaltam meg egy másik automon -
A Zéé
addikt
válasz
troll81 #55879 üzenetére
Az 1.0 EB-t szerintem csak az ajánlja, aki nem használta még
Focusba szerintem kb. értelmezhetetlen. Mondom ezt úgy, hogy a (még) saját Focusom csak a gyengébb 1.6 dízel, és az Octaviám is csak 115 Le... Hiába 125 lóerő, ha valami kis dinamikát akarsz kicsikarni belőle, akkor taposni kell neki,akkor meg simán 9 felett eszik. Városi helyváltoztatásra oké, de oda meg szerintem a Focus felesleges.
Amit én hajtottam, az a rendszeres olajcsere ellenére is főtengely csapágy töréssel állt meg a kollégám alatt... De a hengerfal repedés is gyakori vendég ennél a motornál. -
troll81
addikt
válasz
flash- #55878 üzenetére
Szia.
Én személy szerint amik felém mennek az 1.5 1.6 ecoboost benzin.
150-180 PS.
Az ezres háromhengeres is jó lehetőség de ott akad buktató...
De az olaj miatt mennek általában szét azok.A lényeg hogy mire lenne használva milyen arányban.
Az sokat el dönt a motor méretében.Ez az első kérdés igazán.
-
flash-
veterán
Sziasztok kedves Ford fórumozók!
Autóvásárlás előtt állok és leginkább a a benzines 2014-2020 Ford Focus felé tendálódnék(miután a kia/hyundai párosról lebeszéltek a milyen autót topicban, a feleségemnek pedig nem tetszik a Skoda) így néhány tanácsot szeretnék kérrni.
(benzines,manuál váltós kb max 120e km-el, )
azt tudom hogy Focus 3-nál az 1.6ti vct-t ajánlják sokan, emellett egy tesztvideóból azt is megtudtam hogy csakis a 105 lóerőset mivel állítólag a 125 lóerősben már van valami okoskerék nevű valami, 2 katalizátor, 4 lambdaszonda amiből az jött le hogy kerülendő, ezt megerősitésként kérdezném hogy így igaz -e?
ha kicsit bőviteném a keretet Focus 4 ajánlott -e benzinesből? mert egyrészt itt a milyen autót vegyek topicban kollektive azt az információt kaptam hogy ecoboost-ot egyáltalán ne vegyek, máshonnan pedig(magyar tesztvideókból) úgy értesültem hogy a visszahivás utáni illetve az újabb (talán 2015-től) ecoboost motorok már talán ajánlottak? Mivel úgy látom hogy a 4-es focus már csak azzal van ha benzinmotorban gondolkodom?
egyáltalán úgy 3-3.5m környékén mivel járnék jobban, Focus 3, Focus 3 facelift, vagy Focus 4?
Vegyek kevesebb kilóméterrel inkább egy Focus 3-at, vagy picit többel egy Focus 3 faceliftet esetleg Focus 4-et?
Kedves válaszotokat előre is köszönöm!
-
diablo1984
veterán
válasz
gabor9991 #55869 üzenetére
itt volt vagy 50 szemtanú, egy ballagás után volt pont, azért is szóltak hogy még a rendszámot is felírták. De mivel nem volt nagy a kár, így leszartam, ezért festeni kár lenne a lököst, igaz kínlódtam egy órát mire a szarjának a festékét lepolíroztam a lökösömről....
-
H-Mano
tag
Üdv!
Sajnos öreg Focusom (Mk1-2003)lábtere a jobb első utasoldalon "beázott"(felhőszakadás).
Mennyire bonyolult a mielőbbi kiszárítása, milyen "egyszerűbb" technikákat tudtok javasolni?
(Esetleg Fehérvár környéki jó szakember, aki a tömítéseket javítaná...?) -
gabor9991
addikt
Utolsó off ebben a témában
Én is a sima wifis verziót használom, általában a rádió szól amit az agama launcher automatikusan indít, ha mellé kell a waze akkor akár osztott képernyős módban is akadás nélkül fut, plusz van még dashcam is ami folyamatosan fut a háttérben de kép a képben akár 3. alkalmazásként is ki lehet rakni a kijelzőre és közben még telefonálni is tudok kihangosítva
Ezt biztosan tudja a junsun.
Nem egy kapkodó idegroncs amikor az appok megnyílnak de nálam fagyás talán még sosem volt mindent szépen komótosan megcsinál.
És igen, egy régebbi autó hirtelen egy kicsit modernebbé válik egy ilyen kijelzőtől, ami hogy ne legyen teljesen off plug&play az mk2-3 focusok esetén és a hozzá tartozó kerettel együtt tökéletesen beépíthető.
100€-ért vállalható a2/32 szerintem ,igaz egy 4GB-os rammal már biztosan sokkal élhetőbb annak akinek mondjuk napi szinten kell a waze.
Ja, tolatókamera is van hozzá 15€-ért a hátsó ajtó nyitójának a mikrokapcsolójával együtt lehet beépíteni így szinte észrevehetetlen nem úgy néz ki mint a sok utólagos hátsó kameradiablo1984 #55866
Erre is jó ilyenkor egy ilyen utólagos kínai lom, van benne érzékelő ami ilyen autót ért ütéskor bekapcsolja a kamerát.Ha szerencsés az ember akkor látszik hogy ki ment neki.
pn4hvq #55868
Mk2 kesztyűtartója mögött van 2 csatlakozó az egyikkel ki lehet kapcsolni az utasoldali légzsákot a másikhoz van adapter amivel be lehet kötni a Jack aljzatot a kitörhető helyre, nem hiszem hogy drága lenne mert vagy 15 éve vettem akkor volt vagy 2!ezres a gyári csatlakozó.
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
diablo1984 #55866 üzenetére
Ja nagy az arca mindenkinek, de lapítanak amikor felelősséget kellene vállalni.
-
diablo1984
veterán
válasz
radi8tor #55805 üzenetére
Nekem pár karc és kavicsfelverődésen kívül hibátlan még, bár a múltkor a hideg kirázott mikor szóltak, hogy egy mondeós beletolatott és elhajtott, de pasztával a nagyja kijött, a kipuff feletti élről ment le a festék, de az nem feltűnő, de megrohadhatna az összes ilyen gerinctelen paraszt aki belédmegy és otthagy(vagy egy tollat állít a kasztniba) .
-
radi8tor
MODERÁTOR
És azt tudjátok, hogy van autóhifi topik?
Plz ott folytassátok, ami nem Ford-specifikus téma
-
A Zéé
addikt
válasz
gabor9991 #55862 üzenetére
Nekem fogalmam nincs milyen gyártóé van, szintén 2/32 verzió (ezzel vettem a kocsit)
Rádió tök oké benne, ha pedig adok neki netet, simán megy a Spotify, YouTube, vagy az online navigáció. Arról nem is beszélve, hogy éveket fiatalít az érzeten, amikor benne ülsz.
Viszont a 2 GB az érezhetően kevés tud lenni. Ha navigálok, de rádió csatornát akarok váltani a kijelzőn, az kb. 10-ből 8x lefagyást eredményez. Maradnak a kormány gombok, de akkor meg nem látom, hogy mire váltok
Emiatt kell szerintem ide is a 4 GB ram, ha ma ilyesmiben gondolkozik az ember gyereke. -
zzola
titán
válasz
wanted5 #55860 üzenetére
Uh, szerintem elbeszéltünk egymás mellett!
Sima 1 DIN-es egységet szeretnék, Alpine/Pioneer/JVC trióból. Nekem nem kell semmi hókuszpókusz (navi, tolatókamera stb.).
Néztem 7-10"-os egységeket, azzal kezdték, hát ezekben elég gyenge a tuner, na azonnal levágtam, hogy ezek valami bazári sz@rok, jól túlárazva, magyar menüvel. Na ennek az árát inkább hangszórókra költöm. -
wanted5
őstag
A normális márkás, annyiba kerül, hogy nem fogod kifizetni, bár nem tudom milyen autóról van szó, de pl egy focus értékének a 10%-20%-át fejegységre locsolni, hát erősen kérdőjeles.
Kb ezért a legtöbb helyen, ahol ilyen 50-100-120 között raknak bele ugyan azt a 'gagyi kínait' használják, amit a neten töredékéért megveszel.
Én azt a fajtát vettem, amin vannak gombok is, olyasmi mint a gyári rádió csak kijelzővel. Nem mondom, hogy tökéletes, de teljesen jól működik és ez a legalapabb 2+32-es verzió. Menet közben egyszer nem dobta el még a telefont, navi, zene és még a hívás is arról megy; működnek a kormánygombok is.
A beszerelés kb fél óra volt, úgy hogy abban benne volt az is, hogy youtube-on megkerestem, hogy kell levenni a műanyag keretet az autóban.
Persze azt vegyél amit te szeretnél, mindezt csak tanácsként írom.
(én is nézegettem eleinte ezeket az auto-hifi helyeket, de kb ezért gyűlöltem meg az összeset, mert ugyan azt a gagyi kínait rakják be sokszoros áron, amit én átbaszásnak érzek)
-
herrká
senior tag
Nem akarok belevauzni, de egy 3,5-es jack aljzatnak lennie kellene a kesztyűtartót lenyitva, bal felül szemben. Legalábbis fókánál így van. Én is meglepődtem a helyén. Az S-Maxban meg a kesztyűtartóban volt belül. Ha ezt tudod, és mégsincs, akkor bocs! Igaz, írod is, hogy jacket nem használnál...
-
wanted5
őstag
Vagy vegyél egy transmittert és gond letudva.
AUX-ra is vannak eszközök, adapterek, amikkel olcsón lehet 'okosítani', és lehet, hogy van a tieden is, csak nincs kivezetve.
Harmadik opció hogy 30-35k-ért veszel Aliról egy AndroidAuto egységet, amire vezeték nélkül csatlakozik a telód, kb mire bekötöd magad már megy is a zene és a navi. -
radi8tor
MODERÁTOR
A formás hátsó
-
zzola
titán
válasz
DeFranco #55848 üzenetére
CD/AUX váltó gomb van a fejegységen, de bemenet nincsen (amúgy sem lenne releváns, mert ki a tököm használ még jack dugót, mobilon sincsen már). Amúgy BT képes, de azon keresztül csak a hanghívást viszi át, zenét nem. Fejet kell cserélni, vagy CD-R/mp3 lehet még,
Nekem egy új fej, normális BT kezeléssel, Apple/Spotify kompatibilitással lenne a megfelelő.
-
krypton
senior tag
válasz
siddis #55839 üzenetére
Igen láttam már pár videót ettől a csávótól, viszont itt ő sem használja az "X" alakú rögzítőt, csak a 'hosszú vasat' illeszti be a vezézműtengelyhez, amihez le kell venni a szelepfedelet is. Nekem úgy tűnik amihez van okoskerék ott az "X" alakú rögzítőt kell használni, és szelepfedél marad, például itt, ugyan ettől a szerelőtől. Csak akkor azt nem teljesen értem hogy pld a márkaszerviz miért akar szelepfedéltömítést számlázni. Mindkét végén rögzítve lenne szabályos, csak lespórolják?
Valakinek ötlet? -
siddis
őstag
Itt van egy videó is, akit érdekel..
-
krypton
senior tag
válasz
Zoli-bácsi #55832 üzenetére
Igazából, ez jó kérdés, kíváncsiságból kértem árajánlatot a debreceni Ford szalontól, ahol szelepfedél csere is benne volt (meg okoskerékhez csavar, dugó, stb) -nyilván minden jó vastagon volt felszámolva-, illetve megkérdeztem a Petrányi alkatrész webshopon is hogy mire lesz szükség cserénél, és ők is felsorolták ezt a szelepfedél tömítést , DE pár YouTube videót megnézve (nem állnék neki, mert ennyire nem érte hozzá), én azt láttam, hogy ennél a motornál nem feltétlen kell levenni a szelepfedelet, a vezérlést az okoskerék felől rögzítik, szóval nem tudom hogy is van ez, erről esetleg tudtok valamit?
-
troll81
addikt
válasz
Zoli-bácsi #55832 üzenetére
Ha enged akkor mindenképpen csere de aki át nézi hozzá értő látni fogja
én például nem topic autón le vettem úgy cseréltem a tömítés t
-
troll81
addikt
válasz
Zoli-bácsi #55829 üzenetére
Szia minden tömítés egyszer használatos.
Azért jó egyben cserélni mindent nem kell 2x ugyan ott dolgozni..
Én is így csinálom meg kb mindig..
Nem topic autón a komplett vezérlés hosszbordas szij motortarto bak szivosor tömítés szelepfedel tömítés kipufogó sor tömítés amit most egy bontással ment megoldottam. -
krypton
senior tag
Sziasztok,
2017 C-Max 1,6 Ti-VCT 92kW/125LE vezérlés csere esedékes az autó korából adódóan (126000 km, de 8 éves). Tudtommal amiről szó lesz: Bordásszíj + feszítő + vízpumpa szett, szelepfedél tömítés, hosszbordásszíj, ékszíjtárcsa csavar, na meg persze új fagyálló.
Van amit kell (vagy éppen nem kellene) még kicserélni/ellenőriztetni ha már ennyire bele kell nyúlni az autóba?Köszönöm a segítséget!
-
gabor9991
addikt
válasz
radi8tor #55817 üzenetére
Nincs app, otthon win10 , telefonon Firefox böngészőből megnyitva.
És máskor is volt már hogy olvastam valamelyik topikban olyan hozzászólást ami olyan volt mint ami nincs befejezve, akkor feltételezem ugyanígy valamiért nem jelent meg nálam a teljes szöveg.
De ezek után jobban figyelek -
radi8tor
MODERÁTOR
Dzsízusz!
-
gabor9991
addikt
válasz
lorcsi #55810 üzenetére
Most nézem mobilon hogy a hozzászólásodnak volt folytatása nem csak ennyit írtál
"2011 koruli c-maxokat nezegetek
1,6 benzinnel"Asztali gépen nálam ennyi látszott, megnéztem két böngészővel is azt gondoltam hogy csak így megosztottad velünk mivel ütöd el az ebédidőt, gondoltam leírom én mit nézegetek.
De így hogy van második fele is a kérdésednek már tök sz@r amit írtam
Ha jár erre egy moderátor nyugodtan törölje a két utolsó hsz-emIlletve jelezném hogy asztali gépen nem minden hozzászólás látszik teljes egészében ha ennek még lehet köze a múltkori leállashoz.
-
lorcsi
veterán
2011 koruli c-maxokat nezegetek
1,6 benzinnelmelyik motort erdemesebb nezni ?
toloajto szimpatikus, lehet valami baja ? -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
diablo1984 #55804 üzenetére
Csak szeretnéd
De köszi.
Igyekszem kímélni, de a környezet nem kíméli.Az ott középen nem egy fekete lyuk, hanem valaki benyomta a kasztnit vélhetően egy golyóstollal:
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- BMW topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
- MINI PC HP PRODESK 600 G2 G3 G4 G5 i3 és i5 6-9. gen gar. Budapest MPL Foxpost
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i5 9500 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2060 Super 8GB AeroCool 800 DeepCool 500W
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest