-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz
gabor9991 #56003 üzenetére
Nekem elég bizonyíték az, hogy tavaly télen nem kerültem vele tapadás határra, jól viselkedett vizen és szárazon is pedig viszonylag sportosan vezetek. Hó talán egyszer volt, de ott se volt gáz. A szponzorált teszteket nem különösebben szoktam olvasgatni.
Sokat megyek egy évben, ezért van két külön szett, ha csak 15-20 körül futnék akkor csak a 4S gumi maradna egész évben. -
diablo1984
veterán
válasz
gabor9991 #55869 üzenetére
itt volt vagy 50 szemtanú, egy ballagás után volt pont, azért is szóltak hogy még a rendszámot is felírták. De mivel nem volt nagy a kár, így leszartam, ezért festeni kár lenne a lököst, igaz kínlódtam egy órát mire a szarjának a festékét lepolíroztam a lökösömről....
-
A Zéé
addikt
válasz
gabor9991 #55862 üzenetére
Nekem fogalmam nincs milyen gyártóé van, szintén 2/32 verzió (ezzel vettem a kocsit)
Rádió tök oké benne, ha pedig adok neki netet, simán megy a Spotify, YouTube, vagy az online navigáció. Arról nem is beszélve, hogy éveket fiatalít az érzeten, amikor benne ülsz.
Viszont a 2 GB az érezhetően kevés tud lenni. Ha navigálok, de rádió csatornát akarok váltani a kijelzőn, az kb. 10-ből 8x lefagyást eredményez. Maradnak a kormány gombok, de akkor meg nem látom, hogy mire váltok
Emiatt kell szerintem ide is a 4 GB ram, ha ma ilyesmiben gondolkozik az ember gyereke. -
lockdown90
senior tag
válasz
gabor9991 #55790 üzenetére
ez nem sony cdx-r3300 hanem bizonyos Sony 6CD fantázia nevű akármi
https://mk4-wiki.denkdose.de/artikel/radio_sony/sony_6cd/start
-
-
Gombinyó
őstag
válasz
gabor9991 #55717 üzenetére
Értem, de sajnos nem ennyiből áll a történet, hogy megrendelem a legolcsóbb webshopból és majd felugrik az autóra.
A kuplung + kettőstömegű szettért 380at fizettem, 50ezer rájött a webes árra, mert a szerelő vállalja azt, hogy kapásból cseréli, ha bármi probléma van vele, plusz a munkadíj 80e és a váltó olaj meg féltengely szimeringek.
Porlasztóból 95k volt per darab a gyári, új és ott is van mellé résolajcső meg olajszűrő csere plusz a munkadíj ugye. Felújítottat cseréltettem gyárira, mert az fél évet sem bírt (szerencsére, mert így még garis volt és legalább annak az árát visszakaptam).
Ezek nem drága árak, több helyről jött ajánlat. Az igaz, hogy nem otthon szereltem magamnak -
pn4hvq
senior tag
válasz
gabor9991 #55631 üzenetére
Köszönöm a tippet. Erre nem gondoltam, pedig a Mondeonál találkoztam vele. De ott volt hibakód, mondjuk a jelenség hasonló volt. Ha jól láttam, akkor a motor hátuljánál elég rosszul hozzáférhető helyen van?
Közben teszteltem még élőadatot is néztem:
6sec indítózás után beindulni látszott, el is indult, de egy furcsa kerregős hang hallatszott, mint mikor két fogaskerék megkopva fut egymáson, így leállítottam:
kép1Még egy teszt a fenti után, itt is sok indítózás, beindult, de bedadogott és inkább leállítottam:
kép2 -
marquuard
veterán
válasz
gabor9991 #55159 üzenetére
Bekapcsolt, hidegre állított klímával (bár jó melegben) hazamentem egy jó 25km-t, megnéztem a csöveket, hát nem vagyok meggyőzve.
A jobb oldali vékony cső forró, a bal oldali vékony cső pedig se nem hideg, se nem meleg: [kép]
Aztán közeledve az utastérhez a vastag fém cső szintén se meleg, se hideg. Igyekeztem lekövetni az útvonalat: [kép] [kép]
Tehát még így is lehet hibás a belső hőmérséklet szenzor, lehet, hogy nem a piszkosságával volt már a baj. Vagy még a nyomáskapcsolót emlegették, de nemigen férek hozzá, illetve meghatározni sem tudnám, hogy hibás-e. Sziszegni még mindig sziszeg az utastér bekapcsolt klímával, de ezt a feltöltés előtt sose csinálta, hiába állítja a szerelő, hogy ez így teljesen jó.
Úgy néz ki kénytelen leszek megvárni amíg újra fogad. Vagy van még bármi amit otthoni körülmények között meg lehet nézni? Köszönöm a segítséget.
-
marquuard
veterán
válasz
gabor9991 #55130 üzenetére
Elvittem nyomáspróbára és töltésre. Elvileg azért szökött el a gáz, mert télen nem használtam a klímát hidegen (ez igaz is), és akkor elvileg a nem jól kent tömítéseken elszivárgott a gáz. Megtöltötték, járatták, így sem fúj hideget.
Azt mondták, hogy maga a klímarendszer -amennyire megnézték- hibátlan, vigyem vissza ünnepek után. Tehát egyelőre olyan, mintha nem vittem volna el.
Mi jöhet még szóba, ha valóban nincs probléma a klímával?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
gabor9991 #55131 üzenetére
Igen, gyártmányonként egy kerék méret van (mert ugye a kerék kerülete adott szérián belül csak a felniméretek változnak felszereltségtől függően). Viszont a nepperek árulnak mindenhez is. Aztán ezt valakik megveszik és azt hiszik az autóhoz való.
De már megint a kolléga helyett dolgozunk miközben ott a megoldás a Mondeo-s csoportban.Meg a webshopban: [link]
A gumiabroncs mérete:125/80R16
A kerék átmérője: 61cmA gumiabroncs mérete: 125/80R17
A kerék átmérője: 63cmA gumiabroncs mérete: 125/70R18
A kerék átmérője: 63cmvenom8888: mérd meg mekkora a kocsid kerekének az átmérője és az alapján válassz a fentiek közül.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
gabor9991 #55098 üzenetére
Hát ez van. Mindenesetre megkérdeztem lehet-e újragyártatni az eredetit EU zászlóval. Az ügyintéző rávágta hogy nem. Mondom kérdezzen csak utána a kollégánál. Ja lehet. De az nem megy egyszerre az adásvétel miatti átírással.
Ha olyat akartam volna, akkor előbb az újragyártott rendszámot kellett volna megvárni (2-3 hét), de jelen állapotban kifutottam volna az adásvétel utáni 15 napból. Meg 55000 Ft a lenne díja.
Aztán megmutatta milyen most a széria, nevem monogramja AO (angolul írva) volt 8-asra végződő szóval győzött a józan ész meg a pénztárca.
Cserébe most mindenhol intézhetem az átírást az újra (otthoni parkolás, céges parkolás, biztosító, stb) -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
gabor9991 #55066 üzenetére
Hehe én is így gondoltam. De mint kiderült nem fogadják el a fúrt rendszámot. Szóval ráírta a hatósági bizonyítványra, hogy rendszámtáblák sérültek. Cserélni kell azt is. Természetesen már csak a randa EU-s van.
És jött a következő bökkenő, a csomagtérajtóba csavart rendszámtábla csavarok be vannak rohadva, meg se moccannak. [kép] Flexelhetem le hétvégénPedig el akartam intézni a héten a teljes procedúrát, de sebaj akkor majd jövő hét lesz belőle. (időben még benne vagyok)
-
Anaconda
tag
-
Anaconda
tag
válasz
gabor9991 #54760 üzenetére
Király, ügyes vagy!
Én is nekifutottam a katalizátor cserének, de hiába húztam előre a motort és eresztettem le, nem fért ki. A jövő héten megy szerelőhöz, leveszi a bölcsőt. A kép kicsit csalóka, 2 centit kellett volna még előrébb jönnie a motornak, de akkor már a nívót letörte volna a hűtő.
[kép]
[kép] -
Vérboci
addikt
válasz
gabor9991 #54599 üzenetére
+1
Az 1.6 szívó még akkor is menni fog, amikor már ember sem lesz a földön.
Nyilván meg kell tanulni vezetni, pláne turbós benzinesből, vagy dízelből átülve. Nem kell 1500-nál elváltogatni, aztán megy mint a golyó.
Országúti 90-100-as tempónál van a munkapontja, ott nem fogyaszt semmit. De 1000km családi hegyen völgyön túra se volt 7,5-nél több. -
mirci18
addikt
válasz
gabor9991 #54568 üzenetére
Köszi a választ.
Erőtlennek tartja több ismerősöm.
De mivel második autó lesz ovijáratra plusz munkába járásra a legfontosabb számomra az ár érték arány.
Tehát örülnék neki ha nem lenne annyi várható kiadás és problémakör mint az S-Maxnál.
Az első családi autónak teljesen megfelelő.Az 1.8-as motornál van már esetleg kettős tömegű vagy dpf dmf?
-
-
-
-
-
patomi
őstag
válasz
gabor9991 #53795 üzenetére
Persze, attól függ mire kell. Hosszú utakra jó a Diesel. Ha városi rövidek akkor benzin, (valamennyit biztos enged belőle, no meg már nincs olcsó kocsi)
Igazából mindegy melyik típus, ha aljáról válogat az ember nagy eséllyel hulladék lesz. Amúgy, korábban én is szereztem dieselel, lebeszéltem magam.
Ha most vennék kocsit, tuti nem Fordot vennék, és csak is villanyost.Gyorsan végigszaladva a hahu kinálatán 2,7m alatt nem is találtam semmit amit megnéznék. Mk3 benzin.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
gabor9991 #53462 üzenetére
+999
Nyilván az olvtársat nem fogja érdekelni hogy pár internetes ember beleírta az internetbe a véleményét de ezek a ledes borzalmak tényleg piszkosul zavaróak és balesetveszélyesek.
Rendszeresen kihozzák belőlem a wannabe közlekedésrendészeti és KPM-es interceport...
-
válasz
gabor9991 #53286 üzenetére
Amit első körben láttam, azokat már leírtam. Próbaút még nem volt.
Nekem viszont gyanús az a pótkeréknek álcázott felni....mert kinagyítva úgy tűnik mint ha csak le lenne meszelve feketére, csak nem sikerült mindenütt tökéletesre a fedés.A kocsin lévő kerékről készült közeli képen is gyanúsan jó állapotban van a felni. 15 éves autónál ilyen szépen megmaradna?
De lehet én vagyok túl gyanakvó.
Ha próbaútra kerül a sor, van valami amire különösen érdemes figyelni? A szokásos dolgok: erőteljesebb fékezés, intenzív gyorsítás, kormány próbálgatása, kuplung...váltás...reccsenés?
Elektromos cuccok működnek-e...
Új hozzászólás Aktív témák
- Szélvész tempót diktál a Team Group T-Force szériás SSD-je
- Így tör borsot a Samsung az Apple Vision Pro orra alá
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen TV-t vegyek?
- Újjászületés: szombattól új szerverkörnyezetben a PROHARDVER! lapcsalád
- Autós topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- AKCIÓ! DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 1G, áfás
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3293
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3583, 100% Akksi
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460s - i5-6GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- HP ZBook Firefly 14 Gen8 I7-1165G7 - Akció! 2025.10.17-ig csak 150.000ft!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő