-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
gabor9991
addikt
válasz
sparta2 #53635 üzenetére
Nemrég ki kellett dobni az mk2-ből az 50ezret futott gyári! vezérműszíjkészlet mert csapágyas lett ennyi futás után a 160ezres futásra gyártott vízpumpa...a harmadát tudta.
Renault topikban a romániai continental szíjakkal van negatív tapasztalat.
Akkumulátor topikban már nem tartozik az ajánlottak közé a varta meg a bosch akku, a korábbi szerelő ahová jártam nem szerel be sachs lengéscsillapítót mert sokszor járt úgy mint a másik szerelő a trw szilenttel és lehet sorolhatnám reggelig kinek milyen nem gagyi márkával volt olyan minőséggel kapcsolatos problémája ami korábban talán elképzelhetetlen lett volna.
Igen, szükség van ma már a szerencsére is -
gabor9991
addikt
válasz
sparta2 #53633 üzenetére
Ez a HD verzió nem egy sima, azért gondoltam hogy megosztom veled mert a 6-8 ezres árnál ez még kedvezőbb is lehet ha felhasználsz egy bónuszkupont plusz a linkelt oldalon az értékeléseknél látható fotók alapján biztosan több anyag van benne mint a nem erősített kivitelben.
Az én tapasztalatom meg az volt hogy Mk 3.5-ben TRW lengőkarszilentet garanciában csserélte a zs+u mert elforgott a hátsó szilentben a gumi.A szerelő aki csinálta azt mondta nem ez volt az első és ez neki se jó mert cserélheti ki garanciában ingyen miközben nemaző hibája miatt ment tönkre.
-
diablo1984
veterán
válasz
sparta2 #52552 üzenetére
és melyik része jár a garancia elvesztésével ezek közül? Mert van egy 5 hónapos autóm, jó lenne ha nem kellene mókolni hozzá a frissítést...
Legrosszabb esetben beszélek a szervízzel, hogy állítsák be rajta azt a sync verziót, hogy tudjak map-ot frissíteni, mert ez így vicceske kissé.... -
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
sparta2 #48656 üzenetére
Kerestem a fröccsöntésben gyártási időt de lehet el van rejtve.
Az én értelmezésemben mindig a vevőnek van igaza. A márkaszerviznek kell bizonyítani az állításom ellenkezőjét.
Kamerára rá fogok kérdezni, szerintem kell lennie felvételnek minden autónál pont a problémás ügyek tisztázására.
Kivéve ha a szervizvezető is benne van a buliban mert akkor kamera látőkörén kívül történt a dolog.Két opciót tervezek felajánlani nekik:
- visszaadják az én motorfedelemet és vigaszdíjként (ami fedezi a benzinköltségemet) elfogadok valamit a vitrinből.
- vagy rendelnek nekem egy vadi új deklit (ezzel rosszul járnak)Ha nem sikerül megállapodni, akkor panaszkönybe beírás, Ford Magyarországnál bemószerelés, és még sorolhatnám.
Nagyon pipa vagyok rájuk. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
sparta2 #48651 üzenetére
És megreklamáltad?
De basszus semmi dolga nem volt a motortérben, mégis turkáltak benne. Szakadt az eső átvételkor, szóval nem sok lehetőségem volt, hogy a csomagtér javítás után benézzek a motortérbe.
Meg amúgy is. Leltároznom kellene minden szervizelés után?
Épp elég bosszantó a lerúgott küszöböt pucolni utánuk folyton.
-
darvinya
titán
válasz
sparta2 #48522 üzenetére
Nem jártam olyan helyen, ahol építési hulladékot szállító autó lett volna.
Amúgy érdekes, hogy váráslás előtt még semmi baja.
Után már igen.camelfer
Én nem tartom ennyire viccesnek, megnézem neked mennyire fog jól esni, mikor hasonló miatt károd lesz.
Akkor is örülni fogsz a kétes beugatásnak! -
Vérboci
addikt
válasz
sparta2 #48498 üzenetére
mutatsz olyat, ahol a Castrol az előírás?
ha egy olaj teljesíti vagy megfelel a gyári specifikációnak nem biztos, hogy jobb mint az amelyikkel a gyár fejlesztette a motort
ezzel nem is vitatkozom. ugyanakkor, attól, hogy egy gyártó ajánl egy olajat (márkát), nem biztos, hogy nincs annál jobb. -
Vérboci
addikt
válasz
sparta2 #48492 üzenetére
Márkaszervizben nekem nem Castrol-t töltöttek bele 2x is az éves kötelező ellenőrzéskor és a fogyasztás sima 1 literrel volt több a százas átlag, míg le nem cseréltem.
az a tény, hogy a beletöltött olajat "nem Castrol"-ként azonosítod, és még véletlenül sem a viszkozitást, vagy a specifikációt kifogásolod, arra enged következtetni, hogy nem vagy a tribológia doktora.
a gyárnak előírásai vannak, amiket be KELL tartani. a gyári ajánlások viszont pont annyit érnek, mint azok, amik itt a fórumon vannak.
-
#27070592
törölt tag
válasz
sparta2 #48492 üzenetére
Az egyik legnagyobb vitatéma.
És miért kellene betű szerint követni a gyári ajánlást, a létező és tesztelt alternatívák helyett, ha azok ugyanúgy (vagy jobban) teljesítenek?
Kb mint a gumiknál, ahol már szintén hitviták alakultak ki.
Plusz olajoknál fontos tényező a csereintervallum, a használati/vezetési stílus, hidegindítások száma stb.Pl. ez is Fordokhoz fejlesztett olaj: Meguin 5W30
-
#27070592
törölt tag
válasz
sparta2 #47791 üzenetére
Most kénytelen voltam cserélni/légteleníteni, kapott egy új főhegert.
Akkor szokták cserélni ha szétmegy benne a szimering és fosni kezdi a fékfolyadékot, de itt nem a szimering ment tönkre hanem a tolórúd tört el. Alig tudtam hazajönni vele. Lehet hogy egy jóakaróm jutott be az autóba és pontosan tudta hogy kell gyorsan szivatós kárt okozni.
Trélerezni elég drága poén lett volna, de nem kellett. Aztán csere itthon. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
sparta2 #47735 üzenetére
Közben nézem, elvileg a hengerfej, turbó, befecskendezés vonalon volt csak változás mk3 Focushoz képest, így érthető.
Olajban futó vezérműszíj darabkái, magát a pumpát is egy fogasszíj hajtjaEmlített autóban 95e km volt.
[Youtube shorts - dugulás] ebben kb 130e km volt.
Olajpumpa szíj illusztráció -
-
-
válasz
sparta2 #46092 üzenetére
Mindig bebizonyosodik,hogy sokszor az van csak rendesen megcsinálva amit az ember maga megcsinál.
Én legalább tudom mi kerül az autóba,igaz ez garis autónál sajnos nem oldható meg,viszont ebben az esetben elvárná az ember hogy egy szakszervíz rendesen és becsületesen dolgozzon.
Nekem ne rakjanak bele akármilyen olajat,még ha megfelelő is a specifikáció.
Mobil Super 3000 FE 5W-30 (nekem ez vált be az olajkályhába),gyári olajszűrő,gyári légszűrő (ugye utóbbi kettőt a Mahle gyártja).
Így nyugodt vagyok. -
flymi
addikt
válasz
sparta2 #45603 üzenetére
Ja, csak az ember próbálja megtalálni az optimális megoldást (ami nem fáj annyira).
Egy noname vagy gyári felújított ára 50-60 ezer, egy gyári új meg 110-120 körül lehet, vagy kicsit több. Ez a kocsi értékének a tizede.Az ember fia azt gondolná ezek is pont ugyan olyan jók, de három évvel ezelőtt már megszívatott egy utángyártott új. Pontosabban három cumiztatott meg, mert ennyit kellett cserélnem, hogy elviselhető darab kerüljön bele. Erre 3 év és cirka 25 ezer kilométer után összefossa magát, ezekután beleesek ugyanabba a hibába, h bízok az utángyártott alkatrészek ár/minőség arányában. Pedig most direkt ehhez a céghez fordultam alkatrészért, mert anno a benzinpumpát is tőlük vettem és lekopogom az tökéletes.
-
darvinya
titán
válasz
sparta2 #45324 üzenetére
Én is most vettem új gyári gyertyákat márkakereskedésnél.
S ráadásul ott volt a legolcsóbb is webshopban rendelve.
Az összes többi, Cromax, Unix, át akart verni valamilyen hasonló alap gyertyákkal.
Máshol rákeresve a gyertya típus számára, amit webshopban feltüntettek, platina anódosnak kellett volna lennie.
Ehelyett valamilyen sima izét adtak.
Mind két helyen NGK volt, szóval ennyit a márkáról. -
-
nfsu17
veterán
-
nfsu17
veterán
válasz
sparta2 #45168 üzenetére
Bent van a 65-ös Varta. Nem reklamált az akkus, hogy kisebb, nagyobb, ne belevaló lenne.
Ha igaz, mm-re azonos a gyárival, ami volt benne.
Elméletileg megcsináltam a BMS resetet is.
5x refi, plusz 3x fékpedál.
10-15s múlva kétszer villogott az akku ikon...vmi történt.
Kicsit mentem a városban, szépen indul (hogy őszinte legyek, semmivel sem jobban, mint a 'halott' akksival), start stop is működik. Kell még vmit tennem?
Majd mérek feszt reggel pár nap múlva is.
Mivel jönnek a hidegek, akksisok kedvenc időszaka, így lehet tudtam segíteni vmit mk3/mk3.5 tulajoknak.
Neked meg köszi a tippet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szélvész tempót diktál a Team Group T-Force szériás SSD-je
- Így tör borsot a Samsung az Apple Vision Pro orra alá
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen TV-t vegyek?
- Újjászületés: szombattól új szerverkörnyezetben a PROHARDVER! lapcsalád
- Autós topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- Kukirin M4 elektromos roller
- Alig használt Microhoo Personal Cooler eladó
- SEGWAY Ninebot Kickscooter G30 Max II elektormos roller teljesen újszerű állapotban!
- SIEMENS TQ513R01 Teljesen automata kávéfőző EQ500 Integral/Fekete Kivehető víztartály 15 bar
- IMilab EC4 Spotlight Battery Camera Set (CMSXJ31A)
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B760M i9 12900K 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB ZALMAN S2 TG A-Data 750W
- ÚJ BONTATLAN Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Égkék - HUN - mc7a4mg/a 3 év gar
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3447, 94% Akkumulátor
- 2 TB-os Kingston NV3 M.2 SSD - 6000 MB/s olvasás
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest