-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
attila199207
tag
válasz #27070592 #14846 üzenetére
Szia!
Javaslom az 1.8 / 2.0 motorokat, 1.6-tal sokkal több a probléma, csipegeti az olajat stb.
Amire figyelj, típus betegség, hogy a hátsó futómű berohad, sajnos ilyenkor cserélni kell, anyagköltség 100e + munkadíj. Szeret rohadni a hátsó kerékjárati íven. Alapjáratot figyeld, álló helyzetben 750-800 körül kell lennie, menet közben ha kirakod üresbe, 900-1000 körül kell tartani a fordulatot és ez fékezéskor nem emelkedhet, ha csinálja, (tipus betegség), alapjárati motor csere + vákuum cső 30e + munkadíj.
Néhány javítási ár:
- kuplung csere, csapággyal mindennel : 70e + munkadíj
- vezérlés csere: 80e + munkadíjValóban a külföldről behozottakban van rizikó, 700-800 körül már a felső 20%ból lehet választani, helyedben mindenképp ghia felszereltséggel venném.
Remélem tudtam segíteni.
-
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #14859 üzenetére
Akár még lehet jó is.
Ezek a hátsó ajtón a krómozott dísz fölött kezdenek csúnyán rozsdásodni, de ezen nyoma sincs a rozsdának sehol, se az ajtókon se az íveken, így telefonon nézve
Ez lehet annak is köszönhető, ha Olaszországból érkezett.
Kormány vagy cserélve vagy bőrözve lett a váltógomb meg nem.
Sok az extra ezzel együtt a hibalehetőség is, de meg kell nézni, ha ilyet keresel.Nem hinném, hogy valami vezető kocsija lehetett az utóbbi időkben maximum újkorában, ahhoz már nulla az értéke.1 millás F2-t szerintem hagyd meg másnak.
7 éve f2-vel járok, az 1 milliós kategória ezekből az...[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz #27070592 #15541 üzenetére
Ez most elég jó áron van, drágábbat nem akarok első olajnak.
Jó hülye hozzáállás szerintem... De ha nem mannolt raksz bele, akkor gyárit kapsz 7k környékén...
Az sem drága szerintem..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Jenne
senior tag
válasz #27070592 #15541 üzenetére
"...Ez most elég jó áron van, drágábbat nem akarok első olajnak..."
Szerintem ne így állj hozzá!
Mi az hogy első olajnak olcsó olajat bele!!! Egyébként a Mannolt én nem javaslom. Olcsónak olcsó, de vélhetően inkább többet árt mint használ. Ha már olaj, akkor mindig minőségi olaj, még elsőre is!
Én ezt használom, nem drága, de legalább jó. Bővebb adatok.
(Csak zárójelben írom, hogy a pécsi partnerautó az utóbbi 2 évben igen nagy forgalmat bonyolított le a mannol olajokkal, napi szinten, hordós tételekben vitték tőlük a független szervizek meg a magán vásárlók kannásban. Aztán történt valami, mert egyre több szerviz visszajelzett, hogy valamiért nem okés ez az olaj, így már nincs is a listájukon, nem forgalmazzák.)[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
kcsa
veterán
-
válasz #27070592 #15777 üzenetére
Nyomtam azért bele hazafelé 12,5k-ért, ebből lejött literenként -10Ft a 373.9Ft/L árból. Hónap elején még talán 390 körül lötyköltem bele egy ötösért, majdnem tele is lett most a tank, kábé 90% körül lehet.
Viszont azt tapasztaltam, hogy nem tudtam folyamatosan tankolni, folyamatosan levágta. Olvastam korábban, már volt ilyen jellegű probléma. Eddig másfél hónap alatt ha ötször tankoltam, de egyszer sem csinált ilyet.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #15850 üzenetére
Ez a módszer szerintem eléggé messze van attól, hogy az akku állapotáról helyes képet adjon.
Nyugalmi akkufeszültség adhat infót valami durva hibáról, de ez így szerintem minden akkut a kukába küldene.
NYugalmi feszültség a töltés befejezését követően fél óra múlva mérhető és teljesen feltöltött állapotban 12.72V.Itt, ha beszereled a kocsiba minden elkezdi meríteni, attól, hogy a fényszóró le lesz kapcsolva 2 perc után a feszültség egészen biztosan nem lesz 12.7V fölött.
Teljesen jó állapotban lévő akkunál, ha felnyitod a géptetőt
és ezt érzékeli az ecu és megméred a feszültségét egy fél órán belül biztos, hogy 12.7 alatt mérsz. -
gabor9991
őstag
-
DeFranco
nagyúr
válasz #27070592 #16233 üzenetére
Édesanyám corsája 14 év alatt kapott 50k kilométer futást 90%-ban doktorüzemben (2,5km a városbabe leáll 2,5km haza illetve 1,5km rokonhoz 1,5km haza) a maradék 10% országút
a vezetési stílus a vidéken szokásos induláskor rúgom mert a hurka motor különben semmit nem mozdít a kasztnin (hidegüzemet nem ismerjük, autó, gyújtástól 100% menetkész), egyébként meg takarékos ezeröt kanyar hármasban 15-tel
köszöni szépen egy kinyomócsapágy cserén kívül semmi baja, most kezdett el csörögni a lánc ami felhasználástól független típushiba, olajat decit nem eszik.
ok a kasztni remeg a beteg bakoktól stb. de full egyben van az autó a kopókat leszámítva.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz #27070592 #16233 üzenetére
Éljenek a kevés kilométeres autók. Kuga 2-300kgrammal nehezebb, mint mondeo? Nálunk is voltak dokiuzemu autók, 50ig nem volt bajuk, de hogy a kov tulaj mit szivhatott velük, nemtom. Mostani szomszéd 1.6 turboval doki, de még fiatal a kocsi, 8ev körül majd megkerdem.
Fps ami belevaló. Ha 0w30 akkor azt. Nem csak starts top miatt híg az előírás. Csomó kocsi meg ezelőtt ilyen olajjal ment.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
válasz #27070592 #21865 üzenetére
Tankon kívüli szűrő?
Ac pumpa a szűrőházzal meg az "úszóval" ugye fentről belemegy a tankba, nem tudok róla h lenne ott másik külső szűrő. De ha tudsz linket dobni az alkatrészről akkor megköszönném.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz #27070592 #21869 üzenetére
Bár szerintem ennek semmi köze ahhoz, h nem hallom elindulni a pumpát és a csati buzerálása után kap csak delejt. Szénkefe a motorjában most már kizárva mivel új a pumpa. Logikám szerint marad az elettronyikai gebasz.gabor9991: Ok relé. Megjegyzem. Remélem nem egy nagy tétel? Hol található fizikailag ez a relé amúgy?
A csati maga meg a tüskék benne egyébként nincsenek elkoszolódva, nem égett, semmilyen elváltozást nem látni rajta.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #21893 üzenetére
Mondjuk ha elmegyek a metróba telepakolom a csomagtartót, teletankolok meg beül hátra a két gyerek akkor hirtelen elfogy a 100ló.
Ugyanez nyaraláskor is igaz.
+40 kilót simán meg lehet érezni ekkora teljesítmény mellett.A másik meg remélem soha nem fog megtörténni de nem mindegy hogy 10 vagy 50 liter benzin folyik a nyakadba ha egy balesetben tetőre teszed a kocsit.
Ennek ellenére én példáula szegedi osan kúton tankolok elég gyakran és általában tele.
Teljesen más a szaga mint a többi kúton kapható benzinnek.
Ahhoz hasonló mint amit 20 éve Romániában lehetett tankolni. -
nagyúr
válasz #27070592 #21905 üzenetére
Arra próbáltam utalni, hogy az Auchan benzinje semmivel sem rosszabb, mint bármelyik másik kút sima 95 vagy 98-as benzinje, az adalékokról semmit sem tudunk, ez megint csak feltételezés részedről is, hogy pl. a MOL biztos jobb adalékot rak bele, mint az Auchan. Majd meglátja a tulaj, hogy az adott autó mit szeret. Én sajnos semmit sem vettem észre a különféle benzineket tankolva, ugyanúgy ment és szólt az autó, ugyanannyit evett.
Az meg, hogy ki hogy mennyiért tankol, egyéni szoc, ismerek olyan embert, aki azért tankol mindig csak 5000-ért, mert keveset jár az autóval, és másra kell nekik a pénz, nem benzinre. Más kérdés, hogy jót tesz-e hosszú távon az autónak, vagy sem.
"Ne haragudj, nem akartam a lelkedbe gázolni.." Erre nem tudok a jóízlés határain belül reagálniMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz #27070592 #22050 üzenetére
Otthon megnézem majd gépről a vidit, már így is kifutottam a havi gigás net keretéből.
1.6b, 5 seb. manuális, asszem ib5.Csak azért kérdeztem, mert eddig három szerelőtől kérdeztem és mindhárom mást mondott. (Komplett váltó csere ((na persze)), csak kulissza illetve jólvanazúgy válaszokkal.)
Bontóból bármilyen alkatrészt be tudnék szerezni hozzá (váltó 40k, kulisszaház ~15k). Majd rákérdezek erre a gyűrű dologra.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz #27070592 #22059 üzenetére
Fentartásokkal kezelem az ilyen jellegű kijelentéseiket, ezért is szeretek utánajárni a dolgoknak mielőtt veszettül nekiállok vásárolgatni alkatrészeket. Lesz bontóból bovden, most beszéltem a komával.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
válasz #27070592 #22188 üzenetére
Mk1.5-nél 1.6-os motornál külön van a vízpumpa szíj a vezérléstől.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz #27070592 #22191 üzenetére
Erről nem tudok mit mondani, mert nekem a szerelőm cserélte, mikor kiderült hogy a vízpumpa haldoklik. A vezérlést is mondta, hogy majd 180-nál kellene cserélni, de még nem vagyok ott (~178k) meg 107-nél volt csere. Szóval szerintem 200k környékén lesz cserém.
Erről a módszerről sem hallottam még..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."