-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Üdv emberek!
Már erősen abban a fázisban vagyunk (én és asszony) hogy kocsit vadászunk, mert az ősök tragacsát kinőttük minden értelemben, azt meghagyjuk igavonónak.
Asszonynak csak az a fontos, hogy négy kereke legyen és guruljon, nekem viszont mindig is tetszettek a Fordok. Vezettem már korábban Escortot, csepplámpás Mondeo kombit és Transit-ot is, 1-2 hónapon belül ha minden igaz meg is érkezik majd az új családtag egy Focus kombi személyében, valahol 2006-2008 évjárat között, szigorúan benzines kivitelben.
Ma volt szerencsém belehuppanni egy 2008-as 2.0 literes kombiba, elképesztően jó egy fapados rönyó után. Az egyetlen ok amiért nem vettem meg azonnal a mai példányt, hogy nem volt rá 1,3 misim és hogy a kétliteres kicsit soknak tűnik annak fényében is, hogy benzin-gázos. 1.6-os lenne az ideális, így arra pályázom.Nem ragaszkodom kizárólag ehhez a típushoz, benzines Focus-ból úgy sincs valami sok, de az első helyen akkor is ez áll, még ha a hátsó lábtér nem is valami tágas, családi autónak viszont szerintem ideális. G Astra kombi is szóba került, vezettem már rövid távon 1.2-est és 1.4-es szedánt is, mindkettő jó volt. F Astrán tanultam vezetni anno, szóval nem áll messze tőlem a német vonal sem. Ha tehetném Insignia-t vagy Jaguart vennék, talán majd ha nyertem a lottón. Zafirákat is nézegettem közelebbről, de már korábban konstatáltam, hogy az egyterűek nem az én világom.
Van valami amire különösen oda kell figyelni a 2006-2008-as évjáratú benzines példányoknál a tipikus festékpattogás + rozsdán kívül? Előre is kösz minden hasznos infót!
Illetve majd átmegyek az autós kamerák topicba is érdeklődni. Jobb, ha az első perctől lesz benne.
Úgy alakult, hogy első saját autóm lesz egyben már tervezve a jövőre is, mert remélhetőleg poronty is utazik majd benne hamarosan.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Sub-ZeRo #14501 üzenetére
Hm. Hazahoztam volna a tegnapi kétlityis járgányt, de még legalább egy hónap mire meglenne az ára, plusz ugye átírás, első szerviz, stb. Kár, hogy 2.0 is elég ritka.
Ha meg kell picit piszkálni a motort egy kis plusz teljesítményért az mennyibe fáj? Ennyire nem jártam még utána a témának, de gondolom nem két forint.
Illetve fóliázás lehetőségét is fontolóra kell venni, mert ahogy hallom elég kényes a fényezés. Állítólag ha egy helyen megsérül, utána söröskupaknyi darabokban lehet lehámozni róla a színt.Horgot kasztnivédelemből (önvédelemből) tetetnék csak rá.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Sub-ZeRo #14501 üzenetére
"kérdzetem Tomit, hogy mit nem szabad venni azok a 3F-es autók! Fiat, Ford, Francia gyártmány. Ezek mindnek igen sok gyermekbetegsége van, meg nem jók egyszerűen." -> Nocsak nocsak. Mi változott?
Amúgy nem igazán kaptam választ arra a kérdésemre, hogy mire kellene odafigyelni vásárláskor? Mert autószerelő cimbim az sajnos nincs, aki segíthetne az átnézésnél vagyis van, csak nemitt. Max egy kolléga, akivel még nem beszéltem két értelmes mondatot sem meg ki tudja ráérne-e, állandóan lót-fut.
Amiről tudok és olvastam az a rozsda a kerékjáratnál és az ajtóknál, valamint a gyertyatér és annak beázása. Más esetleg?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Nem tom, első autóm lesz, de már 2005-ben is szemeztem a Focussal, igaz akkor még csak a ferdehátúval. Mivel egy évvel előtte érettségiztem (2004) és nem tehetős, elvált szülők egyik gyerekekeként indultam a nagyvilágba, csak csorgathattam rá a nyálam. Később volt alkalmam vezetni pár Fordot, köztük csepplámpás kombi Mondeot is, na akkor lettem kombi*uzi. Nem ragaszkodom feltétlen a márkához, egy Opel G Astra is ugyanúgy megtenné, de azért valljuk be, azért annyira mégsem.
Úgy fordult meg a kezeim alatt több kocsi, hogy egyik sem volt az enyém, ergó csak rövid ideig volt alkalmam vezetgetni egy-egy márkát és típust, így annyira nem látok/láttam bele melyikkel mennyi szívás van. (Ford (3 típus), Peugeot (2t), Renault (2t), Opel (2t), talán más nem volt...)
Minden amit a kocsikról tudok az utánaolvasás eredménye (és Top Gear ), de nálam dobogós a második generációs első kiadás és a faceliftes Focus kombi. Még nincs telehányva technikával (na persze mihez képest), de azért elég biztonságos és komfortos szaladgálós családi autó (-nak tűnik). Pár éve még másfél milla körül szaladgáltak, most már picit lejjebb ment az ár, 800-tól 1.3-ig elég szép a választék, de azért fosok a visszatekert átverős kocsiktól. Totalcar-becsületesnepper vidiken épp pár napja rágtam át magam, megint. Oké, hogy állapotot veszünk és nem kilométert, de rengeteg a trükk és bizonytalanná tesz.
A helyi kereskedő aki mondta, hogy keres nekem 1.6-os benzinest és szól ha van, nem a legalja tróger gané kocsikat árulja azért. Épp ezért szeretném inkább tőle itt helyben megvenni, mint 50-100 km-ket rohangálni egy-egy példányt átnézni. Igaz külföldről hozza, de legalább egyik sem rozsdás és a kilométerek is elég hihetőek.
Majd megkérem kollégát, hogy ha jelez a kereskedő, hogy jöjjön el velem és nézze át (Ford Escort kombija van és eredeti szakmája autószerelő, űzi is magánba), mondja el a véleményét majd "róla". Biztos ami tuti. Nincs ablakon kidobni való fölös egy millám, pláne nincs további félszerennyim komolyabb javításokra. Persze olajcsere, esetleg hűtött féktárcsa, betétek cseréje még beleférnének, de nem akarok mellényúlni és valami selejtet venni. Hónapok múlva úgyis kell egy szett téli papucs, azon sem akarok spórolni és használtat venni. Max 10 hét és minden kiderül. Szomorú lennék, ha ennyi idő alatt nem találna, mert már kezd tele lenni a tö... hócipőm, hogy nem vagyok mobilis.Apósom példáját akarom elkerülni, aki mindig mindenből a legolcsóbbat bizniszeli ki használtból is ha kell. Igaz egy szakadt rönyója van, meg rozoga nyugdíjas, nem éri meg gyárit venni, stb...
De ha asszony végre terhes lesz, többet nem ülhet bele abba a csotrogányba. Az az én és a zasszony kocsija lesz. Apósom csak lelakná. Nem egyszerű na.Aki megteheti vegyen új autót, bár én sosem értettem a miértjét (oké gari miatt talán), persze lehet ha jövő héten nyernék egy milliárdot én is azt vennék, de valahogy szerintem nem jó irányba fejlődünk autózás terén. Oké kell a villanygép, kell az eco izé meg a hibrid bigyó, fogyasztáscsökkenés, de... Nehéz megfogalmazni, de számomra az autózás nem az, hogy tele van pakolva a jármű vezetést segítő okosságokkal butáknak, meg analfabétáknak akik azt hiszik ettől majd magától megy. Nem testszik a használd, dobd el és vegyél újat filozófia, a "fogyasztói társadalom" kombó hallatán a hideg ráz. Műanyag, szeméthegyek, stb... Pedig nem is vagyok "zöld".
Én szeretem érezni ha tekerem a kormányt, hogy attól fordul az autó, nem attól, hogy valami elektronika rásegít. Lehet az autózás azért kell, hogy élmény legyen nekem, mert sosem volt saját, amire vigyázhattam volna, ez benne van a pakliban, de egyszer ha megtehetném én bizony bejárnám Európát kocsival. Igaz azt valami GT-vel tenném akkor, nem kombival. Talán.
Ez az egyik álmom.
Imádom a kacskaringós hegyi utakat, szeretem ha a havas-jeges úton (egyedül vezetve persze, nem forgalomban) kicsit odaléphetek neki és kipörögnek a kerekek, picit meg is csúszik. Az élvezetes autózáshoz nem kell háromszázzal repeszteni, persze az is adhat nem kevés adrenalint, de a kettő szerintem nem ugyanaz.
Itt rátérve icipicit az autósportra ezért szeretem/szerettem jobban a rallyt (WRC) és a WTCC-t (ami mán ugye ilyen formában nincs), minden más kicsit unalmas volt.Elnézést ha kicsit hosszúra nyúlt...
Összegezve: Nulla tapasztalattal, szerény költségvetéssel szeretnék jó autót. Az meg pláne nem baj, ha egy MK2-es Focus lesz. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
A focusokra jellemző szélvédő mosó melletti beázással kapcsolatban korábban említettétek, h lehet venni utólag beépíthető műanyag elemet. Ennek mi a pontos neve és kábé mennyit kóstál?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Helló urak!
Lenne több kérdésem is, előre is köszönök minden segítséget és választ!
Szerdán megyünk autószerelő ismerőssel megnézni egy használt Focus kombit.
-Szerintetek érdemes beszélni hétfőn reggel a közelben lévő szervizzel, hogy odamehetnénk-e/beférünk-e szerdán időpontra egy átvizsgálásra? Vagy elég a szerelőre hagyatkoznom? (Fordja van neki is, de gondolom ez nem sokat számít)
-Mennyit kóstál egy ilyen átvizsgálás és kábé mennyi ideig tart?
-Ha minden passzol és az autó olyan amilyennek megálmodtam, valamint a szerelő is rábólint hogy szerkezetileg okés, akkor valószínűleg ott helyszínen átutalással is lehet rendezni a dolgot.
Nade! Papírozás után gondolom az autó "azonnal elhozható" lenne (feltéve ugye ha nincs kivonva a forgalomból), de ugye az okmányokat vagy nekem vagy a kereskedőnek kell majd intézni, ami idő és nem megy olyan hamar. Én leginkább csak másnap csütörtökön, esetleg pénteken hoznám el. Lehet ilyen opció szerintetek?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #15175 üzenetére
Mk2-es, nem faceliftes. Cirka negyedmillió km van benne, elvileg hihető. Mo-on forgalomba helyezett, tehát nem behozott, ami lehet jó is, de rossz is (sózás). Majd körbenézzük rozsdaügyileg. Kormányon és a műszerfal felső műanyag részén látszik a használat/idő és a nap nyoma, ennyit vettem ki a képekből. De persze élőben "minden kiderül".
kérd le a nyilvántartóból vagy/és a voltetörve.hu- ról -> Ehhez kellene legalább egy rendszám vagy alvázszám igaz? Ha holnap odatelefonálok, megadják bármelyiket is?
Két nappal a megtekintés előtt szerinted esélyes, h már nem lesz szabad időpont a szervizben a "nagy napon"?
Mondjuk csak órák kérdése és kiderül, holnap reggel nyitásra úgyis tudni fogom már...
De ez is milyen már, h kérek időpontot, mondjuk teszem azt mázlim van és kapok, de a szerelő azt mondja nem kóser a verda, akkor üres kézzel indulunk vissza, a szerviz meg vár...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #15177 üzenetére
Köszönöm a tanácsokat. Korábban már olvasgattam mk2 focusról, miket kell nézni, de gyakorlat teszi a mestert. Egyedül nem is mennék el autót nézni/venni.
Dízel több okból nem opció, nem részletezném.10w40 olajjal jártak vele, hanem a gyárilag előírt 5w30-cal. -> Na ennyire azért nem vagyok képben. Ennyire nem mindegy?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Az autót szerda reggel megyünk megnézni, előtte odatelefonálok azért, megvan-e még. Állapotfelmérésre szakszerviz 1,5-2 hét múlva tudott volna csak időpontot adni, második szervizben a telefonos kisasszony annyit mondott, szerda reggel csörögjek rájuk és majd mondanak egy időpontot, de aznapra biztosan kapok. Remélem még délelőtt le tudjuk zavarni a dolgot, mert délután 5-re már melóhelyen kell legyek...
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Megvettem életem első saját autóját!
Blogbejegyzésben majd részletezem a vásárlás körülményeit és minden fontosabb mozzanatot. Már írtam is pár sort.
Bakker, még mindig remegek![ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz molnarpeter #15190 üzenetére
2005-ös Ford Focus kombi, 1.6. benzines motorral, 239e km, 200e-nél cserélve a vezérlés.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Pedálgumit honnan lehet levadászni és kábé milyen árban van? Fékpedálra kéne másik, de ha van szettben, akkor úgy lenne ésszerű cserélni. (2005 focus kombi)
Ebayen rákerestem az éjjel egy szabad 10 percemben, de nem adott megfelelő találatot.../// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Asszem pont azt is kidobta a kereső, de csak c-max-ra, meg 2008 utáni focusra van, azokkal pedig nem tudom mennyire kompatibilis. Persze le kéne szedni, megmérni...
Most megyek a kocsiért amúgy. Meg aztán egyáltalán nem sürgős, csak gondoltam ha van, akkor lementem könyvjelzőbe./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Ma délután 6 óra várakozás után lábon hazahoztam a kocsit. Még szokni kell a fapad után, de beleszerettem a hibái ellenére is.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz pet007 #15253 üzenetére
Vannak hibái ez tény. Tegnap töltöttem fel téli szélvédőmosóval (nem gagyi tecsóssal), ma pedig cseréltem a két első ablaktörlő lapátot. A hátsó még szinte új. Rendeltem egy hátsó emblémát is gombokért, az sajnos nagyon csúnya. Meg tegnap délután kiporszívóztam, áttörölgettem belül. Most szebb valamelyest. Kívül hiába mostam le pénteken, a ma hajnali esőtől is csak poros lett. Hamarosan olajcsere, aztán a szükséges alkatrészeket megrendelem majd valamikor decemberben, vagy legkésőbb januárban. Tovább nem akarom halogatni semmiképp a szilentek és a két hátsó lengéscsillapító cseréjét.
Csak találjak szerelőt/szervizt fűtött garázzsal.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz kelly416 #15272 üzenetére
De igen, rozsdás a felni. Tavasszal kap egy szett új nyárit, talán már alufelnire és akkor lekezelem.
Kephamos: Kapaszkodok, de remélem ez azért mégsem fagy be -5°C-nál, mint amint após vett bele tavaly a roncsba az említett helyről...
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
-
-
-
válasz kelly416 #15372 üzenetére
Fromcsájna, igen.
Damil... Még jó, hogy nem horgászok. Na majd valamelyik kollégától kérek egy negyedméteres darabot. A ragasztó meg csak enged/puhul valamennyit ha kicsit megfújom mondjuk hajszárítóval. Bontani nem akartam a kárpitot (még), azt sem tudom hogy jön le és hol kéne nekiállni. Na meg milyen célszerszámmal...Nálam a fényezés nem annyira érdekes, mert körben már javítva volt, 13 éves és azért karcos már itt-ott. Mondjuk a csomagtér ajtó még érintetlen ilyen szempontból, bár a korábban linkelt képen látszanak a használat nyomai. Messziről viszont jól néz ki az egész kocsi. Jól áll neki a távolság. Vagy benne kell ülni és akkor nem látom.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
-
Az anyós oldali üléssel is kezdeni kéne valamit (2005 Focus MK2), mert egyszerűen nem akad be. Ha van rajt súly/ülnek benne és előre van húzva, lehet hallani ahogy beakad, de azonnal hátra is csúszik majdnem egészen, pedig sok kis luk van a sínen és mégsem marad meg egyikben sem, ez így nem maradhat.
Hol lehet a hiba és hogy lehetne ezt orvosolni? Nem igazán tudtam alánézni.../// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Valaki tud mondani valami hasznosat az előző hsz-emre, mit lehetne kezdeni az utas oldali ülés rögzítésével kapcsolatban?
Illetve rendelt már valaki könyöklőt ebayről? Idehaza kicsit drágák, 27k környékén vannak, ebayen már fele árban lehet találni.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz kelly416 #15408 üzenetére
Én kábé 175 mély vagyok. 10k-ért már van belevaló, mégse 20+... És lehet bele pakolni, nincs szem előtt az aprólék. Erősen gondolkodom a beszerzésén, ebayen már kosárba raktam, de még vacillálok. Vannak most fontosabb alkatrészek is, amiket be kell majd szerezni. Nem prioritás.
galoslac:
Ha jól vettem ki a képekből 3 karomnak is bele kéne kapnia a sínbe egy oldalon. Akkor ezek szerint nem úszom meg a kiszerelést. Kösz a linket![ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz ReFleXx #15413 üzenetére
Fasza kis szélvédőre való takaró ponyva 2500-3500 pénz ingyen postával. Én épp tegnap rendeltem egyet, h ha nincs tető alatt akkor se kelljen kapargatni.
Egyébként készül a féltető a kombinak, a faanyag már megvan. Már csak gyalulni és festeni kell, na meg "leszögelni". 6 méteres lesz, később össze lehet majd kötni a garázzsal, csak fordítani kell valahol, mert ellentétes a két tető lejtési iránya./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz patomi #15415 üzenetére
Jó az a takaró azért, munkahelyen a szabad ég alatt fog pihenni. Csak lerázom róla a havat és már lehet is menni. Persze ha az akku is úgy akarja. Nem tom mikor lett belerakva.
Ha 20-30 centi hó leesik, eltart egy darabig mire az ember lesöpri. 3500-at mindenképp megér egy ilyen. De már 1600-ért is lehet kapni méretes és értelmes darabokat.
Digitális kétzónás klímám van. 5-6 perc alatt bőven befűti az autót (kombi) ilyenkor hajnalban is kellemesre. Gondolom télen majd picit tovább tart majd neki.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
No kérem, megvolt a hiba forrása, miért nem akadtak be a nyelvek az ülésnél. Valami okostojás elállította az elektromos kábel csatlakozóját, kijjebb volt a kelleténél. Visszahajlítottam, visszaraktam az ülést (jó nehéz volt) és máris minden patent lett!
galoslac: kösz a linket még egyszer!
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Megkaptam tegnap a legszükségesebb alkatrészekre a kedvezményes árlistát, ~135k lesz. Ebben nincs benne a komplett auspuff (+~50k) és a rezonátor, ami mérettől függően +3-9k is lehet.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz kelly416 #15447 üzenetére
Mert rozsdás. Más baja nincs, csak a rezonátor adta meg magát, elég lesz azt is cserélni, az auspuff ráér tavasszal is.
Vezérlés, olaj, fagyálló, két hátsó lengéscsillapító, két első lengőkar szilent, szűrők, 4 gyertya, első főt. szimmering. Ez kábé 70k. Ami fájóbb azok a hátsó szilentek, amiből sok van, azt mondták érdemesebb inkább kompletten a teljes lengőkart cserélni (fut.mű jav. készlet) az 60k. Így jött ki a 134.285 pénz.
Auspuffot elírtam, a három alkatrész (dobok és cső) 32k lenne, de ráérős.És mindez ugye munkadíj nélkül, csak az alkatrészek.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Ma észrevettem, h valami nyiszorog jobb oldalt elől. Olyan mintha a fékpofa hozzáérne egy fordulat után egy ponton a tárcsához. Lehet ilyen? Ha jobbra kanyarodok nem hallok semmit, de bal kanyarban és egyenesben végig hallom. Alacsony sebességnél (5-35km/h) alig, szinte semmennyire nem érzékelni, de ha gyorsabban megyek úgy hangosodik.
Mi lehet a baja?
Tavaly tavasszal lettek cserélve elől a fékek, legalábbis számla szerint.A kipuff ár a katalizátor utáni dobokra és csőre vonatkozik. Rozsdásabb mint a lengőkarok vagy az alváz többi része.
A hátsó lengőkarok kompletten jó vásárnak tűnnek: vasak, szilentek, csavarok... És az egész új lesz.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz kelly416 #15492 üzenetére
Sokszor én is a hajam tépem, mikor leállítom az autót és utána jut eszembe, h bakker az ablak lehúzva maradt. Ilyenkor újra gyújtás, felhúz, leállít. Jó lenne ha tudná a felhúzást anélkül is, h ennyit kéne "kulcsozni".
ERRE valaki?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Azt tudja valaki, h 1.6 szívó benyánál a vízpumpát külön szíj hajtja vagy a vezérlés?
Megrendeltem a középső kartámaszt, kíváncsian várom mikorra jön meg (from csájna).
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Sub-ZeRo #15512 üzenetére
Ok, mert olyan vezérlést néztem ami vízpumpa nélküli. Nem tom érdemes lenne-e azt is cserélni, vagy csak vegyem meg, aztán 1-2000 km után is ráérős az újat bedobni?! Csak mert ugye nem a vezérléssel együtt kopott.
Milyen hangja van egy vízpumpának? Asztali gépbe se volt soha vízhűtés, szóval nem tom.A jobb oldalról érkező nyiszorgásra visszatérve remélem csak a fék és nem valami komolyabb. Bár őszintén halvány lila gőzöm sincs mi lehet még, ami ilyet produkál. A roncsban is elő szokott jönni valami nagyon hasonló, de az inkább magas, visító hang. Ott talán a fék munkahenger lehet, de nem született eredmény egyik átnézéskor sem. Igaz ott random csinálta.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Trend Plus, vagyis egy szinttel van a Ghia alatt. Próbáltam, de vagy nem nyomtam elég sokáig vagy ezt is butították, mert nem húzta fel az ablakot.
Írtátok már korábban, h melyik az ajánlott téli gumi, emlékeim szerint a Continental WinterContact TS volt az. Nyáriból mi lehet az optimális?
ITT vannak az idei nyáriak egyébként, ITT pedig a téli, jól emlékeztem a "győztesre".[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz patomi #15531 üzenetére
Fekete keretes hűtőrács, fényezetlen tükör is lehet Trend felszereltség.
Az Ambientnél a tükrök egyébként belülről manuálisan állíthatóak, a Trendnél viszont motorikus és fűthető.
Egyébként nem csak a 4 elektromos ablakosnál működik ez a funkció? -> Ezt nem tudom, lehetséges.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Fejlemények a járgánnyal kapcsolatban.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
Ma délelőtt visszakaptam a kocsit, elég fura hangja lett, de gondolom ez hamar el fog múlni. Mintha berezonálna valami a motortérben vagy nem is tudom, de csak hidegen indítva csinálja, párszáz méter után megszűnik a zaj. Szíjj is szinte víjjog ha véletlen késik a lábam picit a kuplungon. Összességében hangosabb lett a jármű.
A korábban hallott nyöszörgés viszont a szerelő szerint a szervóból jön, lehet csak egy cső van megtörve és nem úgy áramlik az olaj ahogy kéne, tehát nem a fék. Javaslat: menjek vele amíg tudok, ha behal lehet cserélni.
Amik első körben cserélve lettek: gyertyák, szűrők, motorolaj (10w40 helyett került bele gyári Ford 5w30), fagyálló, vezérlés, első főtengely szimering.Jobb első műanyag sárvédő dobot is kéne cserélni, olyan mint az ementáli...
Következő körben majd az első szilent pár jön, hátul a két lengéscsillapító és ha megvettem akkor a két komplett lengőkar javító készlet. Drága lesz... És a javítás is időigényesebb.
Majd januárban kiveszek pár napot, mikor úgy is nagyon hidegek lesznek.Nem kell futóművet állítani azután, hogy majd ennyire szét lesz kapva a hátulja?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- VPN topic
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Yettel topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Facebook és Messenger
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000