- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz gabor9991 #20699 üzenetére
Nem tudom felemelni itthon, de hétfőn viszem időpontra másik szerelőhöz, mert az első nem jutott el az olajcseréig sem. Majd mondom neki nézze meg a rugókat. Az a baj beazonosítani sem tudom kábé honnan jött a hang, szólt a zene csak egy csattanást hallottam ami minden más zajt elnyomott. Most este mentem vele még egy kört, nem tapasztaltam semmi furcsát.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
válasz #31600896 #20709 üzenetére
Nekem is zörög a hátul valami (műanyag hang), szerintem a csomagtér burkolat lesz. Megadták maagukat a patentok, már szereztem bontott másikat csak időm nincs megcsinálni.
Annyira kilazult valamiért, h a kezem be tudtam dugni bent középen a műanyag lemez és az ajtó közé. Ideiglenesen egy habszivacs darabot tettem a kettő közé, de mintha ott se lenne.
Pótkerék nem kotoncol, jól rögzítve van.
Amúgy teljes értékű pótkerék befér mk2 kombi farába a gödörbe vagy csak mankókerék?7Sony7: Dehogynem drága (futómű javító készlet). Hatsó futómú vasakkal együtt cserélhető kivéve a hátsó első szilentet (készlet nem tartalmazza!!!) azt meg fordítva, vas nélkül adják. A fene se érti. Meg ugye le kell kapni az egész hátulját, nem lehet csak egy-egy darabot cserélni. Munkadíj drágább lesz mint az anyag, persze attól is függ kinél-hol csináltatod.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Autóhifi topicban már kérdeztem de nem kaptam semmi választ, gondolom mert ott a vájt fülűek laknak és gyanítom csak épített holmikkal foglalkoznak. Tehát a kérdés, h csomitartóba kompaktok közül SAL BS 10/A-t vagy Blaupunkt GTB 8200-at tegyek? Blau kisebb méretileg és teljesítményileg, de SAL ákcijós most az emágiában.
Semmi extra nem kell csak kis pénzért egy kicsit nagyobb zaj, h a gyári ciccegők tovább bírják alacsonyabb hangerőn. Szerintetek?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz troll81 #20729 üzenetére
Kábé egyformák, sok különbség nincs. Oks, még megálmodom melyik legyen + kábelszett. Kisjel/nagyjel átalakító is kell?
Egy autóvilamossághoz analfabékának mennyire nehéz beüzemelni a cuccot?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Kipuff flexi cső lecseréléséhez le kell szedni a bölcsőt is?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Zoli-bácsi #20753 üzenetére
Nekem azt mondta a szerelő, h nem lehet csak levágni és a helyén behegeszteni az újat. Bontani kell.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz DeFranco #20756 üzenetére
Autószerelő mester.
Akihez szoktam vinni már két hónapja ígéri kábé, h megcsinálja. Ott is hagytam nála 3 napig a kocsit, de hozzá sem nyúlt így elhoztam és a második számúhoz vittem. Muszáj volt, vinnem kell műszakira.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz DeFranco #20765 üzenetére
Különösebb problémák nem voltak vele, csak
1. mindig csúszásban van
2. egyszer nem szólt a hátsó első szilent kapcsán mikor lent volt a hátsó futó
Egyébként korrekt arc."B szerelő" egy autószerelő mester (ha lehet hinni a kirakott táblának), mindennel IS foglalkozik a futótól a szélvédőig. Eddig mindig gyors és pontos csak meglepett ez most, gondoltam rákérdezek hátha itt másnál is cserélték már. Lehet szar helyen van tényleg és a helyén nem lehetne körbe meghegeszteni szépen, nem tudom nem értek hozzá. Lehet nem is ő hegeszt.
"A szerelőnél" tudom, h a szembe szomszédom szokott neki segíteni lakatos munkákban./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz zoltan.bagi #20767 üzenetére
Pedig annyira nem is kóklerek és nem hinném h átbasznának a palánkon. Egyik sem akarta még a hidroelektromos diffundáló visszapillantó kapcsolót kicseréltetni.
Viszont tényleg ismerek itt a városban olyat akinek a legprecízebb műszere a kalapács meg a villáskulcs, azokat inkább kilométerekre elkerülöm. Ezeknek viszont van cégérjük, emelőjük, műhely tele szerszámokkal, "B"-nél még diag műszer és lézeres futó állító is.
Márkaszervizbe 1 hónapnál előbb nem lehet időpontot kapni és nagyon sok rosszat hallani az ott dolgozó "pékekről" meg az óradíjak se épp alacsonyak./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #20797 üzenetére
+1 mindenre is figyelni kell már. Enyém 2005-ös kombi.
A fentebb leírtakon kívül rozsda rügyezése több helyen, beázás a motortérben és/vagy a csomagtartónál. A benzinszivattyú nem létező szerelőnyílását feltétlen meg kell nézni nem-e vágták ki kóklerek a hátsó ülés alatt a kasznit.
Jó lesz az 100 lónak is (mínusz egynéhány ami elszaladt az évek alatt). Minél jobban felszereltet kell venni, bár én személy szerint elvagyok tempomat és esp nélkül is mert főleg városban mászkálok vele.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #20799 üzenetére
Nem lettél volna.
Úgy vagyok vele, h azok amiket megcsináltattam rajta legalább már rendben vannak és jó eséllyel többet nem kell hozzányúlni. Tudtam, h költeni kell majd rá csak egy év alatt ez hangyányit több volt, mint amire gondoltam.
A szervo az tényleg szívás volt.A szerelő elvitte a kocsit egy próbakörre (én kértem meg rá hátha tapasztal valamit amit én laikusként nem veszek észre), azt mondta minden rendben vele, műszakira kész. Hátsó-első szilentek is végre cserélve, kipuff flexicső, olaj és szűrők cseréje és egy futó állítás. 50k-volt a munkadíj és a flexicső, minden mást vittem.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz pn4hvq #20810 üzenetére
De rontani azért nem rontott a kocsi állapotán a fólia eltávolításával... Igazából kekeckedtek a rend őrei és ezt találták. Szerintem figyelembe kéne venni, h a módosítás rontott-e a kocsi állapotán. Ha a módosítás nem veszélyezteti a közlekedésben résztvevőket a lőtéri kutyát nem érdekli, viszont sajnos ezen a szinten nagyon ragaszkodnak a törvény minden betűjéhez.
És akinek a verdája vagy egy része tele van ragasztva matricával meg mondjuk verseny csíkokkal. Bele íratja a forgalmiba, h metálkék matricákkal? Vagy lecseréltem a bal első sárvédőt de még nem fújattam színre akkor mi van? Levetetik?
Annyi roncsot látok nap mint nap a városban, h elképesztő. Érdekes senkit nem érdekel, h az alvázat csak a szentlélek tartja egyben és a rozsda mégis áttolják valahogy a műszakin. Láttam autót aminek minden eleme más színű volt és nem gyárilag persze.
Mi lehet a fogalmijában?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Nem gyári volt. Bontott autókról lettek rá feldobálva az elemek, csak hirtelen ezt a képet találtam meg ami sokszínű. Valami bontószökevény F Astra volt, de lehet tévedek nem tegnap volt.
Egyébként nekem sem írták be tavaly a forgalmiba a fóliázást, műbizonylat viszont természetesen megvan róla 2014 óta.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Ma utána jártam a rejtélyes kopogásnak ami hátulról jön, de csak odáig jutottam el, h mi nem lehet.
Egyesével kiszedtem mindent és mentem vele egy kört így az adott cuccot kizárhattam, mint zajforrást.
Rendszámtartó nem, pótkerék és tartozékai nem, full üres puttonnyal is mentem akkor is kopogott.
Tetőkárpitra gyanakszom, de tettem alá néhány csík szivacsot de nem segített. Alá is feküdtem, hővédők nem lötyögnek, kipuff is stabil hisz nem rég lett cserélve és a kopogás régebbi keletű.
Asszonyt is elvittem magammal utolsó körben, ő is határozottam hallja a kopogást rossz/göröngyös úton hátulról. Futóműnél lehet valami így. Minden mást kicsuktam.
Sima útfelületen olyan amilyennek lennie kell.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz #31600896 #20825 üzenetére
De hogyan? Ha sima az út akkor nincs zaj, ha göröngyös-gödrös vagy a zúzottkövön megyek folyamatosan kopog és csak hátul.
Elől hátul tárcsafékes egyébként. Hátul komplett futómű javító készlet lett cserélve tehát szilent nem lehet, rugók és a lengéscsillapítók is vacsiújak.Az tuti, h nedves és esős időben vagy kocsimosás után az első fékezésnél a fékhatás kábé a nulla felé konvergál, de miután eltűnik a víz másodjára már rendben fog.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
Ma viszem műszakira.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #20829 üzenetére
Mondtam a kisasszonynak a pultnál h ha már úgyis átnézik vizsga előtt a kocsit akkor abajgassák meg a stabpálcát hátul hátha az a ludas. Felírta a noteszába.
Délután mindenképp hívnak ha átesett az eljáráson. Na ez így nem hangzott valami jól, inkább úgy mondom ha magasan megugorta a követelményszintet.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Hááát vazzee 10 perccel zárás előtt értem oda, azt megelőzően 5 perccel lett kész a kocsi.
Csak úgy átsuhant a műszakin, tudtam én! Érvényes 2021 október valameddig.
A rejtélyes kopogás okának kiderítésére nem maradt idejük a srácoknak, elvégre szélső nap volt a mai.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Pultos csaj kikísért a kocsihoz mert eldugták hátra a műhely hátsó bejárata mögé. Közben mondta h nála épp a fék volt (bal első) ami hangot adott ki (mint x_424-nél), megnézette még a főnökével is. Nem lehetett vele mit kezdeni.
Odaérve az autóhoz azért megnézte a bal oldali féktárcsákat és a betéteket és konstatálta is, h válla sincs a tárcsáknak, szépen kopik és a betét is bőven jó, szinte új. Pedig 2017-ben cserélte az előző gazdája.
De engem azért csak aggaszt ez a kopogás, már a hangélmény miatt is. Nem akarok mindig 12-es hangerőre tekert zenével autózni ami elnyomja... A héten megfűzöm valamelyik szakit h vessen rá egy pillantást.... ötezeré'.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Zoli-bácsi #20839 üzenetére
Igen épp ma reggel. Nem szűnt meg.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz Drughi #20916 üzenetére
Én csak annyit tennék hozzá, h (mk2 kombi 1.6b) hátul elfér 2 gyerekülés de... Csecsemő/pici gyerek amíg nem tud magától ki-beszállni addig figyelni kell a kis kobakjára kivételkor illetve behelyezéskor. Gyerekülés ugye eleve magasít és szinte egyvonalban van a buksijának a teteje az ajtó felső felével. Tehát kiemel, leenged, kivesz a sorrend. Ha nem szíved vágya egy fóka akkor inkább valami magasabb belterű, nagyobb ajtós kocsit keresnék, de nem akarlak lebeszélni semmiről. Csomagtartó pakolhatósága kombinak jó. Babakocsi összecsukva, 2 utazó vagy bőrönd + egyéb autós köcöllékeket simán elnyeli.
Ki kell próbálni több félét és úgy választani.
Asszony (~175cm) ha az anyósülésen utazik szokta hiányolni az ülés magasság állítását és h alacsony a fejtér, de élhető csak meg kell szokni. Megoldás lehet egy angol bontott ülésre való csere. Későbbi generációs fókákról és egyterűekről nem tudok nyilatkozni. Sima 1.6 benzint vennék (újra ) illetve ha kell az erő olyan 2.0 lityist ami nem zabálja az olajat (max csak csipegeti) minél magasabb felszereltséggel (ghia, titanium).
Csepplámpás Mondeóval is volt anno tapasztalatom pár hétig, imadtam mert hatalmas volt mint egy jacht, de az ugye már régi konstrukció így nem releváns./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz adam900331 #20959 üzenetére
Ford gyári olaj, Mann Filter szűrő.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
+RN: 215/55 vs 205/55 volt a kérdés szerintem. Nem tom mondeónál mekkora r16-ban a gyári méret de én azt venném. Fókára is rá lehetne húzni a 215-öst de minek?!
Szerintem 205/55 olcsóbb is.
MÁS: Vennék néhány égőt tartalékba. Tesco-ba vettem Osram-ot a kiégett tompított helyére de láttam Lumenet-en minden kapható. Szabad onnan venni?
Illetve "emelt/normál" vagy "emelt/emelt" vonalon érdemesebb elindulni? Hátsóknál van még gyári standard is az előbb említetteken kívül.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
válasz nfsu17 #20977 üzenetére
És az hogy érted a télire, hogy "ha vennék"?
Nyárival mész télen is? Egyik kollégám így spórol, de nem ajánlom. Még csak városban autókázáshoz sem.
Ha csak a télen-nyári vagy a nyáron-téli kombó közül kéne választani az utóbbi inkább, ez a kisebbik rossz. De akkor inkább egy négy évszakos.
Vagy télen nem autókázol, mert a fókák a jég hátán is megélnek?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Igazán nem akarok beleugatni, csak egy megjegyzés. Van a környéken egy kereskedő aki olaszból hoz be kocsikat ő mondta, h igaz az olasz autók nem rozsdásak illetve kevésbé azok mint német vagy osztrák társaik, de pölö kétszer-háromszor annyi koccanásos, horzsolásos fényezési hibára is lehet számítani a francia, de főleg az olasz kocsiknál.
Szóval tökéletes kocsi úgysem lesz így közel a 20. használati évhez, de lehet találni kompromisszumosat. Csak ügyesen kell csinálni, pont nem úgy mint én.A puttonyosom egyébként köszöni szépen jól van. Az idegesítő kopogás a jobb hátsó gátló vagy rugó egyik csavarjának kilazulása okozta. Majdnem két egész fordulatot húzott után a szerelő, most végre kuss van a kocsiban. Kicsit már fura is, h tünetmentesen használom két napja.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Real_Necro #21019 üzenetére
Nekem volt szerencsém 2004-ben kint lenni olaszban (Padova, Verona), franciáknál is voltam még 2002-ben és 2004-ben.
Olasz nagyvárosokban minden autón volt minimum egy horpadás. Vidékre ez annyira már nem jellemző.
Az enyém is körben javítva van (motorháztető, tető meg a hátsó ajtó kivételével) pedig nem is olasz, magyar forgalomba helyezésű.
Életének nagy részében Tárnok/Érd, Budaörs és környéke volt a szolgálati helye szóval nem csodálkozom.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Használ valaki a gyári hifin kívül valami más szerkentyűt is egy kis zajnövelésre?
Gyári hangszórók cseréje, új 2 din androidos fejegység, stb...Egy picivel több mélyet szerettem volna és ennek a terhét levenni a gyári CD6000 fejegységről ezért hosszas tépelődés és utánajárás után ma megrendeltem egy kékpötty GTB 8200-at és hozzá egy ren 10 kit beszerelő készletet.
Igazából azért választottam ezt és nem egy olcsóbb SAL vagy egy drágább, mondjuk Alpine láda + erősítő kombót mert kompakt, kis helyigényű, igazából csak jókat olvastam róla és mivel nem dobhártya szaggatásra kell még relatíve olcsó is. Bár nem tudom egy kombiban mennyire tölti be a teret, de egy kis plusz löket a mélyebb tartományból nem árthat. Nem vagyok vájt fülű így az épített, több százezres megoldásokat eleve nem is vettem számításba.
2 din fejegységekkel is szemezgetek de az 1/16gb felállásúak amik árban nincsenek nagyon elszállva állítólag elég harmatosak. Mindenesetre 70-100k most nincs annak a cseréjére, szóval marad még a gyári megoldás egy darabig.+ asszony parancsára tegnap este felnyálaztam a hátsó szélvédőre egy kis groot-os "baby on board" matricát.
Jövő héten nyári - téli csere. Megérdeklődöm hol csinálnak itt a környéken normális alváz és üregvédelmet és rá fogok kérdezni a nem messze üzemelő kézi mosót, h mennyiért csinálnak egy komplett külső mosást + polírt és kerámiás vakolást. Aszondják az jó cucc.
Pesten tudom, h csinálnak spéci üreg + alvázvédelmet de az messze van, helyben tudok kóklert aki összeg*cizné egy húszasért, de az nem megoldás.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz bajnokpityu #21023 üzenetére
troll81 is mondta, h az autóhifi topic haldoklik így gúgli a barátom alapján kerestem olyat ami kompakt, nem drága de használható. Jövő héten szerintem megjön és ha mellékelnek útmutatót akkor megpróbálkozok a beszereléssel és meglátom/hallom milyen lesz.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Rádió engem annyira nem érdekel. Navihoz viszont alkalomadtán jobb lenne az 5 hüvelykes telónál nagyobb kijelző.
Na ezért kerül normális helyen alapjáraton 140-150k-ba egy komplett alváz és üregvédelem. Azért én szeretném megőrizni legalább ezt a mostani állapotot vagy valamicskét javítani rajta, h 5-7 év múlva is még kocsi legyen.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Sub-ZeRo #21028 üzenetére
Nem semmi az a mélyláda. Hiába kombim van én nem vennék el ekkora hasznos teret egy doboz miatt.
Bár talán a tetőről is le lehet lógatni.
Alpine SWT-12S4 vagy SBG-1244 megvan? Megnéztem élőben a hengeres testűt, hááát... Nem tenném be bármennyire is jó. Valahogy (már) nem mozgat meg ez a rázzuk le a havat a kocsiról mélyládával dolog.
Öregszem?Következő kérdésem az lett volna, mire érdemes lecserélni az ajtókban lévő gyári hangszórókat ami jobb, mint a gyári de árban nincs elszállva? Mert annyi féle van, h ember nem tudja követni...
Igen tudom, bélelni kell stb...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Létezett mk2 fókákban már függönylégzsák alacsony felszereltség mellett is?
Illetve nem csak ez az öt féle szint létezett mk2-nél?
Ambiente, Trend, Sport, Ghia, Titanium/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Nekem is ez volt a kérdésem csak Dombóvár-Kaposvár-Pécs háromszögben, de majd kollégáktól érdeklődök vagy szerelőktől. Egy profin kivitelezett taknyolás ~100k környéke, de inkább több.
Sub-ZeRo: Persze érdekel. Dobj egy képet privátba vagy akár ide is. A Blau méreteit tekintve igazán nem mondható nagynak (Sz: 250 mm, Mag: 260 mm, M: 270 mm). Csak a rögzítését nem tudom még hogy oldom meg, mert csomagtértálcám van.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Értem, ez így korrekt és érthető volt.
Akkor egyelőre marad a gyári fej és a gyári süvöltők is.
Talán majd jövőre, az idén már sokat rálocsoltam.Amit még SOS meg kéne oldani az a benzinpumpa vezetékének az ülés alatti szigszalagos kókányolásának helyettesítése egy rendes forrasztással és zsugorcsövezéssel. Pár napja megint előfordult, h nem hallottam a hangját első indításkor, de szerencsére másodjára sikerült munkára fogni. Azért ez így még necces, de legalább már tudom hol keressem a (kontakt) hibát. De az is lehet, h a szivattyú haldoklik, akkor viszont csere.
Plusz nem vagyok kibékülve a felújított szervo szivattyúval sem, bár ha zenét hallgatok akkor nem hallom úgy sem ha 4000 rpm-nél visít. Már polcon van egy gyári bontott, csak el kéne hoznom és cseréltetni./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #21040 üzenetére
20-22k. Egy felújított olyan ~40k + betétdíj (vattaúj 100k-nál kezdődik) az Unixban, de már a második ilyen van a kocsiban és szar, pedig a komplett rendszer cserélve lett.
Ezt az egyet bántam meg h megpiszkáltam ha szabad ilyet mondani, mert ami benne volt eredetileg csak egy egészen picit nyöszörgött. De ha jobban belegondolok annyira azért nem jártam rosszul az új csövekkel, mert legalább arról is le van a gond (ugye típushiba a csövek fáradása) csak az a szervo visítás múlna el...
4000 fölé úgysem nagyon pörgetem, városban általában már 2-2500 környékén felváltok. Csak városon kívül engedem masszívan 3000 fölé a mutatót. Csak hát a tudat...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
-
válasz Sub-ZeRo #21057 üzenetére
A rongyoknak és a szatyornak a rekeszben a helye és a szélvédő mosót se vettem még ki, de amúgy kábé így néz ki az én csomagterem. Ide szoktam berakni még ha megyek dolgozóba az elemózsiás szatyrot és a táskám. Egyébként a babakocsi összecsukva vagy a hordozó simán elfér még itt.
Jó, összébb lehet rántani a bal oldalát mert a bakancs mögötti kis fehér dobozban csak egy guriga papírtörlő van, a tőle balra lévő keskeny dobozban meg csak pár flakon és egy munkás kabát. Oda kellene majd berakni a Blaupunktot csak nem tudom hogy rögzítsem a műanyag tálcán...Tegnap kiporszívóztam a kocsiban, ma meg lemostam mert merő egy kosz volt de tényleg. Igazából két nap múlva ugyanolyan lesz sajnos.
Meg kéne már érdeklődjem mibe fáj egy polír + kerámia vakolat...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz pn4hvq #21075 üzenetére
Igen, első gyerkőc. Néhány nap múlva lesz 7 hónapos.
Ebben az autóban aztán minden van, de szó szerint. A gyerekülés közel másfél ülésnyi helyet kiharap hátul, mellé pakoljuk a pelenkázó táskát, apa váltás pulcsiját, stb... A lábtér is tele van a támasztó lábnál: térdeplő párna, szélvédő takaró, szatyrok bevásárláshoz. A vezető ülés mögött pedig rögzítve van egy rendező amibe a fél gyerekszobát bele lehet pakolni. Na ebben van egy adag nedves törlőkendő is. Apám hozott legutóbb vagy 100 csomaggal szóval abból nincs hiány. De kösz a tippet.gabor9991: Hát nem tudom. Majd írd meg milyen lett ha sor kerül a műtétre, de a General Ricambi féle felújítottban én csalódtam. Akkor inkább vennék gyári bontottat vagy vadiújat. De lehet csak pechem volt.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- 3D nyomtatás
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen