-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Holnap elviszem megnézetni a kotlát egy autóvillamossági szerelőhöz (az első és legjobb a környéken szabin van) a pumpa, de leginkább a szigszalagos kábel miatt. Mert az tuti, h valahol itt lesz a bibi ami miatt néha nem indul el az autó. Hallani ahogy nem indul el a benzinpumpa. Havonta egyszer eljátssza. Kontakthiba lesz vagy haldoklik a szivattyú szvsz.
Megkérdeztem ha már elviszem beszerelné-e a ládát hátra de nemet mondott mert van valami az ujjával vagy mi.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz darvinya #21112 üzenetére
Én is hidd el és mikor megvettem a franc se gondolt arra, h felemeljem a hátsó üléssort és benézzek alá.
De mondjál még ilyen kellemes dolgokat és többet be se ültetem a gyereket. Mivel pont ott van a gyerekülés fölötte...
Ezért akarom h egy villanyász megnézze, összeforrassza rendesen és zsugorcsövezze, szigetelje akár duplán is. Viszont nem hinném, h üzemenyag kipárolgásnak kéne lennie ott a pumpánál, az régen rossz.
Nézegettem már komplett üzemanyag szivattyút és az pont ugyanígy néz ki, mint a képen.Van olyan is ahol két cső van, az nem tudom milyen változathoz jó.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Gondoltam jövőre ha lesz rá píz elviszem a nyári alufelniket felújíttatni mert vannak rajta kisebb padkanyomok, karcok. Már így vettem, igaz viszonylag occsó volt. (Gyári 16-os szettek kiváló állapotban 80-100k közt vannak)
Most ezüst színű ami ugyan jól áll neki, de tizenkettő egy tucat. Fehérben gondolkodtam de az túl kényes, fekete viszont egyre inkább tetszik a grafit szürkével együtt. Új felni vásárlásán is törtem a kobakom, de elvetettem. (>120k/szett)
Ha már ez megvan akkor költséghatékonyabb egy friss porfestés szvsz.
Szerintetek? Sötétkék (V3 színkód) autóhoz sötét felni?
Tudom ez már az optikai tuning kategória és semmit nem változtat az autó műszaki állapotán, de ha egyszer úgyis el fogom vinni felpolíroztatni a kasznit akkor már rendbe rakatnám a felnijét is, persze mindent csak szépen sorban. Alvázvédőzés, polír, felni.
Télinél egyszerű dolgom volt: kézzel átcsiszoltam az acélt, lefújtam alapozóval majd kapott két réteg fekete festéket. Kész./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Minden -> Milyen?
Téli 'gusztusban vettem és tavalyi DOT-tal olcsóbb volt pár ezressel, mintha idei lett volna.
Nyárit 2019 elején vettem szintén 2418-as DOT. De asszem van egy amelyik 23. heti.
kcsa: Mennyi lett a vége ha publikus?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz #31600896 #21155 üzenetére
Én ledes canbus-ost tettem bele, ezzel ment át vizsgán.
Asszem 5050 és méretben 36mm-es kell hátra. Belülre meg 42mm-es 5050 vagy 5630 ment, már nem emlékszem de volt mindből rendelve egy marékkal.
Nem vakít hátra mert lefelé világít. És belül is cseréltem az összes (2db) belsőtér pilácsot jó erős ledesre, úgyhogy ha nyílik az ajtó fényorgia van.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz bajnokpityu #21159 üzenetére
Át kell menni a gumi és felni topicba, olvasni minden évben az új teszteket és végül a top 5-ből választani.
Így lett idén 205/55 r16 VP3 nyári és 195/65 r15 TS860 téli.
7 hónapos a kis poronty, nem akartam a biztonság rovására alább adni./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Igen, piros féknyereggel. Az enyém rozsdaszínű.
Kár, h árnyékban fotóztad. Az enyém sötétebb színű, ha messzebbről nézzük inkább fekete csak ha közelebb vesszük szemügyre akkor látszik, hogy jé ez kék!
Igazság szerint a kaszni fehérben vagy világoskékben sokkal jobban tetszene (fekete és ezüst nemgyerebe), vagy ha sport kombi lenne akkor még a narancs vagy az rs zöld is jól állna neki, de mivel egy kombi újrafestése vagy fóliázása horror összeg ha nincs szaki haver, így marad a képek nézegetése a neten és a nyálcsorgatás.
Majd ha nyertem a skandin, de akkor lehet nem ebben a kategóriában nézelődnék. Holnap "még csak" 235 millió a várható főnyeremény./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Elosztóm van nekem is (Bottari). Namost kamera szivargyújtóról megy, egyszer telefont dugtam az egyik usb-re és a kamera meghülyült tőle. Folyton ki-be kapcsolt.
Viszont ha a másik szgy csatiba az ülésfűtést dugom, akkor minden rendben.
Egyébként nagyon erős fénye van annak a négy kék lednek, én leragasztottam így a kiszűrődő fény már nem zavaró sötétben vezetéskor sem.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Nemrég voltam menteni. Kollégának lefulladt a kocsija és nem indult újra, lehervadt az akksija.
Elmentem, ráálltam az elejére, motorháztető felpattint. Hozza a kábelt, ekkor ért az első meglepi. Aszondja nem tudja melyik a pozitív...
No problem, mondom piros a +. Összekötöttük, indítottam, röccent az övé is. Picit hamarabb pattant ki a kocsiból mint én, lekapta a kábelt és összefogta az egyik kezébe. Ekkor jött a második meglepi szikraeső formájában. Na mondom b+, ha kisütötted a kocsim agyát itt verlek agyon rögvest. Lekaptam a kábelt az akksimról és szinte hozzávágtam. Szerencsére nem lett gond, de gyanítom nem tett jót az esemény az akkumnak./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #21206 üzenetére
Pontosabban?
Nem szeretném felújíttatni/cserélni. Az idén nem nagyon akarok költeni már a kocsira.
Veszek még egy bontott szervo szivattyút és egy pár gyári fekete hátteres lámpát. Meg egy benzin pumpát. Ennyi.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Na látom előjött a hidegben indítási téma...
Állítólag 45mp az ideális indítás után az elindulásig, nekem ez általában megvan, inkább több szokott lenni kicsivel. Amúgy is hidegen az 1.6 benzines hangja kicsit (eléggé) dízeles.
2000 körül szoktam felváltani, üzem meleg motornál és városon kívül engedem inkább közelebb 3000-hez és ha a szitu úgy kívánja afölé.Felraktam ugye a felső motor burkolatot (a volvo feliratost) még a nyáron és készen áll a bevetésre a motorháztető burkolat is a patentokkal. Érdemes felrakni télire?
Más: halvány fogalmam sincs, h van-e a kocsiban riasztó. Ennek hol lehetne utánanézni szolidan, mondjuk egy konkrét feltörés nélkül?
Eddig igazából nem izgatott a dolog, de két napja éjjel egy kolléga kocsiját megpiszkálták a parkolóban és gondoltam rákérdezek, hátha itt tudja valaki mit kéne nézni/keresni. Mondjuk én mindig megvilágított helyen állok melóban is és olyan helyen, ha valaki kimegy a dohányzóba akkor is rálásson. Általában 3-5 méterre a kaputól./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
Na kérem emberek!
Tegnap volt alkalmam kipróbálni egy bontódó mk2 hatch váltóját. Annyira szépen és feszesen járt, h el is érzékenyültem. A próba oka pedig az volt, h az enyém sajnos elég hangosan kattogósan és lötyögve jár és már régóta össze akartam hasonlítani egy másik szintén 1.6 benzinesével. Videó a lötyögésről ITT, remélem műkszik a link.
Megfordult a fejemben, h érdemes lenne kicserélni...
Szerintetek?
Illetve a váltó kulissza kopása okozza a sebváltó lötyögését? Elég volna csak a kulisszát cserélni vagy akkor már váltóval együtt?
>245e km van az autómban, most meg nem mondom fejből pontosan mennyi. A bontódó fókában ~100e km.
Mondjuk szerintem a kuplung sem százas mert szinte érezni ahogy egymásba fordulnak a fogaskerekek. Gyanús, h ennek van hangja mikor felengedem a kuplungpedált, mert ilyenkor koppan egyet.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Zoli-bácsi #21379 üzenetére
Kérdésre kérdéssel, gratulálok. Sokat segítettél.
Sebességben is lötyög. A kattanás meg mint írtam is inkább kuplung. De a sebváltásban a kettő kvára összefügg. Nem vagyok autószerelő.
A videóban az autó állt, csak járt a motor.
Egyébként a másik kocsiban amiben a váltót kipróbáltam semmi holtjáték nem volt. Sem sebességben, sem üresben.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #21382 üzenetére
Értem, tehát a kulissza van kikopva. Azt esetleg érdemes lehet cserélni? Nem egy nagy tétel ahogy elnézem.
Elméletileg fél évvel az autó vásárlását megelőzően lettek kicserélve (2018.04.) az alábbi alkatrészek, ha lehet hinni az előző gazdától örökölt papíroknak:
Mondjuk én nem ezeket a márkákat tettem volna bele hanem minimum Meyle/Mapco/Swag-Febi cuccokat.Mikor a váltókar megtalálja a helyét adott sebességi fokozatban annak is van hangja, de az igazi tompa kattanást akkor hallom, mikor felengedem a kuplungot.
Igazából már megszoktam ezeket a zörejeket, de mindenképp ki akartam próbálni másik kocsit is, h legyen összehasonlítási alapom.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #21385 üzenetére
Biztos ez volt a legolcsóbb vagy éppen ákcijós.
Sosem értettem ha már cserélni kell alkatrészt és a - fogalmazzunk úgy - gyengébb minőségű csak pár ezressel olcsóbb a gyáritól, akkor mégis miért veszik meg mégis azt!? Költői kérdés volt, nem kell rá válaszolni...Csak a váltókar + kulisszaház cseréje megoldás lenne a feszesebb sebváltóhoz? Többihez akkor nem nyúlnék, hisz (papíron) másfél éve cserélve lettek.
Szereztem gyári fekete hátteres lámpatesteket.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Rendeltem a Lumenetről új izzókat a fekete hátteres gyári első lámpákba (is), mind Osram. (mondjuk állítólag a Philips a király ha általánosságban világításról van szó...)
Osram Night Breaker Laser H1 +150% 2db/csomag
Osram Original Line 2825 W5W jelzőizzó 2db/bliszter
Osram Original Line 7507-02B PY21W BAU15s jelzőizzó 2db/bliszter
Osram Original Line 7528-02B P21/5W BAY15d jelzőizzó 2db/bliszter 2 csomag
Osram Night Breaker Silver H7 +100% dobozos 2 darab
Osram Original Line 7506-02B P21W jelzőizzó 2db/bliszter
Osram Original Line 2827 WY5W jelzőizzó 2db/bliszterHa megjönnek cserélek is. Kíváncsi leszek a távolsági mennyivel lesz jobb a mostani ismeretlen márkájúnál. Eddig a 13 hónap használat alatt csak az autó vásárlásának napján kellett cserélnem egy bal első tompítottat (Osram Origi Line) szóval kopp-kopp!
Amiket kiszedek meg mennek tartalékba.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz sparta2 #21411 üzenetére
+tibbike01: Igen, tisztában vagyok vele, h megnövelt fényerő élettartam csökkenéssel jár, de ezért is választottam úgymond a középutat. Mindenből Origi Line ami tartós, a tompított és a távolsági csak ami nem az.
Mikor lesz ez a Black Friday pontosan? Vannak termékek amiket olcsóbban meg lehet venni mint máskor, de többségben kamu akciók ezek, nem lehet összehasonlítani a nyugati (amcsi) BF-el.
Steam-en szoktam nézni a leárazásokat (őszi, halloween, karácsonyi, tavaszi, mittomén mi van még...) ott is általában ugyanannyira akciózzák a játékokat, egy ojróval sem olcsóbban./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Nekem is a belsőtér és a hátsó rendszámtábla világításom szofita led. Közel egy éve bent vannak már de még egyik sem égett ki vagy villogott sosem. Műszakin így ment át most szeptember végén.
Beltérre 42mm-es kellett, oda vettem több fajtát is (5050 és 5630), azok olyan 250-300Ft darabáron voltak.
Mondjuk direkt canbus-ost kerestem ami nem zavar be így nem is pár száz forint volt egy marékkal, a képen látható 36mm-es 5050-es szofitának pölö 450Ft volt darabja de bírják a gyűrődést.Még mindig olcsóbb volt így csájnából rendelve és minőségben semmivel sem rosszabb mintha itthon rendeltem volna meg két-háromszoros áron darabját.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Osram Night Breaker Laser H1-re 11.15-re, a Silver H7-re azt mondják 11.20-án várható a beérkezés. Hát az nem holnap lesz...
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Az hagyján. Múltkor olvastam face csoportban, h valakinek kattogva jár az ablaktörlője erre másnap reggel az enyém is elkezdte pedig eddig vajpuhán járt, de aztán szerencsére estére abbamaradt. Inkább nem is olvasok újabb hibákról, mert tuti előjön.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
pn4hvq:
+1
Én a Lenovo P70-et vettem pár éve BF-kor, 70 helyett 40-ért az jó volt. Az más kérdés, h egy hibás usb3 csati kinyírta pár hónapra rá a gépben alaplapot és a telefont is, cserélni nem tudták, alkatrészt nem javítottak csak levásárolhattam. Így végül csak meg kellett vennem 70-ért ugyanazt a telót máshol, mert akkor olyan speckókkal nem volt annyiért jobb, ahonnan vettem ott meg már nem árulták.Asszony nemrég kapott új telót, más kütyülék meg most nem igazán érdekel. Persze ha lenne fölös pár százezrem érdekelne, de így inkább nem is nézelődök. Általában a szerverek is le vannak terhelve az akciók indulásakor, sokszor percek alatt elkapkodnak egy adott terméket így hamar kifogy a készlet is.
Na de ennyit a BF-ről a Ford topicban, nem akarom szétoffolni.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
TotálKár kártörténet-lekérdező szolgáltatás
Épp most fizettem, kíváncsian várom az adatokat a székben ülve és előre bekészítve egy adag repülősót...
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz jupp008 #21461 üzenetére
Lehetséges.
Sajnos nem lettem sokkal okosabb, azt eddig is tudtam h körben javítva volt... (Szermre is láthatóan BH sárvédő elem, jobb első sárvédő, első lökös, hátsó lökösnél is látszik némi lógás. Méréssel minden elemen körbe van javítás.)
Csak a hatodik vagyis a legutolsó 2015-ös kalkulációnál írnak alkatrészt (fartáj) és km óra állást, a korábbi 5 kalkulációnál csak összegek szerepelnek.
Összesen így is szép summa de legalább kiderült amit eddig is tudtam, h nem volt totálkáros.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Igen, ez a rendszer sem százas, de egy jó alapot ad a JSZP-vel együtt ha valaki épp kocsi vásárlás előtt áll. Ennyit szerintem mindenképp megér, még akkor is ha hiányos vagy nem jól dokumentált.
Talán így kevesebb lesz a kitűnőként hirdetett kocsi mondjuk hahun is és nem tudja egy kereskedő elsumákolni, h javítva volt. Ez talán 2-3-5 éves autóknál lehet inkább releváns, 10+ éveseknél az lenne a meglepő ha nem lenne semmi, ott inkább a kár mértéke és értéke ami számottevő.Az én esetemben mikor láttam a hirdetést kitűnő állapotúnak volt hirdetve, a helyszínen a kereskedő nem is titkolta, h kié volt előzőleg és hol, miként használta. Egy elemet meg is mutatott, h a festés ha úgy esik rá a fény nem pont ugyanolyan, mint a gyári és mutatott még 1-2 apróságot. Ez normál esetben már eleve nem kitűnő állapot, az igazi meglepi akkor jött mikor fel lett emelve a kocsi állapotfelmérésen. Ekkor már féloldalas volt a "hiba" lista és szóvá is tettem, h a hirdetésben nem erről volt szó. No meg később kiderült, h enyém céges kocsiként kezdte a karrierjét és a második-harmadik életévében látszik is, h nem vigyáztak rá. Félévente volt vele valami.
No mindegy, csak gondoltam leírom.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Na, megvolt a mai napi csináld magad szerelés!
Azt nem is mondtátok, h elbactam a rendelést. Elöl kicseréltem minden izzót, majd jött a hátulja és ekkor esett le, h hátra irányjelzőnek nem rendeltem PY21W-t.
Egyébként elég vegyes volt a felvágott, amiket kihorgásztam. Volt benne Osram, Bosch, GE, Tungsram.
Most mindenhol friss Osram, kivéve a hátsó irányjelzőt ami maradt a régi Bosch és a pótféklámpa, amit nem piszkáltam. A jobb oldalsó irányjelző annyira fekete volt, h egyáltalán az volt a csoda, h adott valami színt, erről sajnos már nem csináltam képet.
Bal oldali az új égő, jobb oldaliak a régiek:Hátrébb az eredeti régi lámpatest, elől a fekete hátteres használt, de szintén gyári.
Sajnos egyik rögzítő fülecske sincs meg a fekete lámpapáron, ami a búrát rögzíti a lámpatesthez de nem mérvadó. Leesni nem fog.
Végül, de nem utolsó sorban itt van az eredeti lámpával és a fekete hátteressel beépítve. Nektek melyikkel jön be?
Sötétedés után készítettem még pár képet, itt azért jól látni, h nem vadiúj a cucc. Ezt el lehet tüntetni polírral?
Az állító motor is kiválóan működik. A kiszerelt lámpatesteket megtartom.
Sokkal vadabb lett a kinézete.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Ja, plusz felraktam a motorháztető burkolatot is (gondolván, h most aztán majd jöhet a tartós hideg de elnézve az omsz előrejelzést... ) de szomorúan konstatáltam, h nem kaptam hozzá megfelelő darabszámú rögzítő karmocskákat.
Utólag is elnézést a nem túl jó minőségű képekért, talán jövőre én is beruházok egy jobb fotós képességekkel megáldott mobilra. Asszonynak nem túl rég vásár't Redmi Note 7-ese minimum kétszer jobb, mint az én Lenovo P70-em.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz molnarpeter #21485 üzenetére
Megnéztem hidd el, végigtapiztam de fogalmam sincs ez most kívülről ilyen vagy belülről.
Ha belülről ilyen akkor mit lehet vele csinálni?
Azt mondják kimosni nem szabad, mert száradás után foltos marad(hat).
Ami 100%, h a másik lámpatesten van kívülről egy kisebb horzsolás nyoma.Sötétben még jelölnöm sem kellett volna:
BaLee: Hát én is. Távolságiból azért rendeltem a Silvert, mert arany középútnak tűnik. Úgy is le kell kapcsolni ha jönnek szembe vagy hátulról utolérek egy másik járművet, így elvakítani nem fogok vele senkit de ha szabad a pálya több a fény, jobban látok.
Persze mutatósabb meg minden, de direkt nem akartam Xeon hatású izzókat még helyzetjelzőbe sem.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz molnarpeter #21496 üzenetére
Okés, így lesz. Majd körülnézek hol és mennyiért csinálnak ilyet.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #21499 üzenetére
Ment pü.
patomi + Gixxer88 : Én végtelenül türelmes ember vagyok, de ha egy szaki által felújított tovább kitart és nem horror az ár, akkor szvsz megéri a belefeccölt pénz a ráfordított idő ellenében.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz molnarpeter #21509 üzenetére
Jó lenne helyben vagy a környéken találni egy megbízható helyet, már keresem a neten de még körbekérdezek a jövő héten.
Azért kösz, mentettem az oldalukat!/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz DeFranco #21578 üzenetére
Ez nem gond, biztonsági fícsör.
Ha nem akarod az anyós nem tud beszállni melléd. Addig is szokja a hideget meg az esőt.
Vagy egy randi után ha nem jött be a csaj akkor hiába nyitogatja, csak beülsz és elhúzol.Egyébként épp ilyesmiről álmodtam az éjjel, a kocsi jobb oldalán mindkét kilincs le volt törve. Ez normális?
Múltkor égők és lámpatest cseréjekor olajos spray-vel befújtam a szoruló vezető oldali kilincs mechanikát is és azóta ha nem is vajpuhán, de erőlködés nélkül simán lehet már nyitni az ajtót.
Szerintem cseréltesd ki vagy dugóztasd le. Esetleg egy újabb szétszedés?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Beszéltem az egyik helyi autókozmetikával, azt mondták kb 12k a két fényszóró polírozása.
Ezután két lehetőség van. Vagy kerámia bevonatot tesznek rá (nem lakkozzák), vagy le lehet fóliázni kb ugyanennyiért. Kerámia bevonat 1,5-2 év alatt lekophat, fóliára 10 év gari van. Kérdés, h megvédi-e a búrát az uv-tól és nem csak a kavicsfelverődéstől.
Karosszéria polírozást is csinálnak, kombinál nagyjából 25k-ra kell számítani ami arányaiban a lámpához képest nem tűnik soknak. Mikor ott voltam épp egy SUV-ot polírozott.Klímatisztításra tudtok valami hasznosat? Jó a sima flakonos megoldás amit kolléga javasolt vagy ha már ott van érdemes belefeccölni még egy kis zsetont ózonos tisztításra? Annak az árát elfelejtettem megkérdezni.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Mennyire érint ez konkrétan bennünket, a pénztárcánkat illetve az autóink motorját és annak élettartamát?
"A benzinbe és a dízel üzemanyagba keverendő, megújuló energiaforrásnak minősülő, biológiai eredetű összetevők kötelező, legkisebb összevont mértéke 6,4 százalékról 8,2 százalékra nő. A 95-ös benzin bioetanol-aránya legalább 6,1 százalék lesz."
DeFranco: köszi a választ a klímatisztítós kérdésre. Van aki a flakonosra esküszik, más az ózonosra ezért kérdeztem, h ti hogy álltok ehhez a kérdéshez.
Morales72: Csak 5W30. Nem tudom az enyémben mennyi ideig volt 10W40 de miután cseréltem gyárira hidegen kopogós lett a hangja egészen amíg be nem melegszik, szinte dízeles. Sajnos elég sok minden került a kocsimba az előző tulajok révén amivel nem egészen értek egyet. Aki ismeri a sztorimat az tudja. (olaj, benzinpumpa, váltó olaj, kuplung kit)
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz 7Sony7 #21619 üzenetére
Hát megmondom őszintén nem tudom elférne-e nagyobb lapát hátul, majd megnézem most este mennyi hely van még a lapátkar és a lapát vége közt.
Esőben, hóban szoktam használni, h jól lássak hátra is lopakodó nindzsák és notórius előzők miatt főleg. Persze ha csurig van a puttony akkor tökmindegy, de az ritka./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Srácok! Nyugtassatok meg, h mk2-nél nem kell kompletten a benzinpumpát cserélni (házzal együtt kicsit drága mutatvány), elég csak a motort.
Ma munkába induláskor megint nem akart működni, csak 4-5 indítózás után, meg persze a gyerekülést is ki kellett szedni, ülést fel, csatit megbirizgálni. Negyed órát késtem emiatt. Tegnap meg mikor nyomtam a gázt egyszer kicsit bedadogott. Épp tankolás után, pedig 100-ast tettem most bele. Tudom lehet trafó vagy gyújtás kábel is, de az első számú gyanúsított a b.pumpa. Most már hetente csinálja és 2 hét múlva megyünk hosszabb útra, nem akarok a mínuszokban lerohadni, bajlódni vele valahol az isten háta mögött hétvégén, gyerkőccel a hátsó ülésen...
Jövő héten meg akarom csináltatni, minél előbb.
Milyen márkát érdemes venni bele? Úgy tudom háklis a nem gyári minőségűre, de fogalmam sincs milyen lenne a gyári márka, motorcraftot nem láttam kínálatban... Ebben tud valaki segíteni?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
+mtade: megtaláltam a cikket, de nem ilyen egyszerű. Egyszer már cserélve lett a szivattyú, ezért is van kivágva a kasztni a hátsó ülés alatt. 1000% h nem gyári minőségű lett berakva és már haldoklik, így felújítás sztem felejtős.
A kérdés az, h házzal együtt kéne cserélni az egész pumpát vagy elég lenne csak magát a motort és milyen markát válasszak, ami megfelel a az érzékeny rendszernek és 8-10 évig is kibírja mert gyári minőség???
Házzal együtt kb 80k listaáron, ez kedvezménnyel lemehet a felére nagyjából. Míg a pumpa motorja "csak" egy húszas. Ha bontható és cserélhető így külön.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz molnarpeter #21687 üzenetére
Ki tudja gyári-e. Akkor már inkább új, de én is gondoltam már erre.
gabor9991: ránézek, köszi.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz molnarpeter #21689 üzenetére
Ja, csak kár h üzletben nem tudom mi az ami megegyezik a fomoco minőséggel, mivel így nem találtam listázva (unix).
Vagyis ez így nem igaz, cromaxnál van komplett eredeti gyári ford 210k-ért, bosch 64k-ért.
Unixnál bosch kompletten listaáron 114k, meyle 110k, mapconâl van külön pumpa is, de ezek egyike sem nem gyáriak./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Felhívtam őket. Nagyon értenek a témához, szépen végigkérdezett és elmondott mindent a szaki.
Holnap megnézem milyen állapotban van a csatlakozó, ha nem égett/feketedett meg valamelyik tüske akkor nem szarozok bontással meg felújítással, komplett csere és kész.Szaki vélemény, ha nem is pont szó szerint: Nem elég, h az üzemanyag pumpa a Focus-okban nem túl strapabíró konstrukció (magyarul szar), sajnos elég sok olyan utángyártott van amiből kispóroltak ezt-azt. Mondjuk szűrőt vagy szűrőket. Ami azért baj, mert tönkre fogja tenni a motort.
Ezért ő vagy a felújítást ajánlja vagy a Bosch-t, esetleg a gyárit ha égetném a pénzt.
Bosch náluk 55k-ért megvehető, Unix/Cromax-nál ez 65k. Gyári Ford esélytelen, annak az ára 200-210k közt van mindenhol. HÜCO (amit tulajdonképpen már Hitachi) lenne 60k-ért. Unixosok most küldték az ajánlatot, mert közben beszéltem velük is. Ezek a kedvezményes árak komplett üzemanyag szivattyúra.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Ez igaz, csak gondoltam hátha van itt már tapasztalata valakinek hasonló témában.
Jövőre majd jövök zaklatni benneteket kuplungos, fékes meg egyéb kérdésekkel...
Mivel minden kiadást vezetek, múltkor összeszámoltam mennyit locsoltam rá az elmúlt 14 hónapban.
Ti meg bírjátok számolni?Inkább nem is mondom el a pontos összeget mert nekem is elég volt egyszer kimatekozni... Még jó, h ültem közben...
Kábé így nézhettem én is:De már nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Amazon Fire TV stick/box
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Padavan firmware
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Micro Four Thirds
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest