-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dorien
veterán
válasz Tsebacsi #2536 üzenetére
3,5 év alatt 147e km valószínűleg pályán / országúton ment bele hosszabb utakon, ami jó a dízelnek (és a kuplungnak / kettős tömegűnek). Szerintem érdemes foglalkozni vele, ha jó az ár.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #2540 üzenetére
Pofás darab valszeg pályáztak vele ami jó és az ára is rendben van. Mivel nem régi így túl sok baja nem lehet szóval nem könnyű kiszúrni őket ha van is. Vezetés alatt érezned kell, ha valami nem oké vele pláne, hogy a céges autó ilyen szóval így lesz viszonyítási alapod. Egy réteg mérő kellene és körbe menni rajta volt-e törve.
Hivatalos szerviz annyiból jobb, hogy esetleg letudják kérdezni a szerviz történetet.
-
-v-
addikt
-
Atlantis
veterán
-
senior tag
-
senior tag
válasz Tsebacsi #2625 üzenetére
Igen, sok leállítás-indítás lesz :/ Haveromék turbós Renaultjában épp ezért romlott el a turbó, mert soha nem járatta és ő is csak városban használta, laza 300 ezres tétel lett a turbó javítás vagy csere volt nem tudom! Köszönöm mindenkinek a segítséget. Ha ezt a Fordot választom teszek fel ide képeket, és mindent leírok róla
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
Atlantis
veterán
válasz Tsebacsi #2622 üzenetére
Nem vagyunk egyformák, szerintem az 1,6 Ti-VcT már a II-es fókában sem érződik lomhának vagy gyengének. Garancia engem egyébként nem nyugtatna meg ilyen esetben, legyen inkább más a kísérleti nyuszi.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Tsebacsi #2628 üzenetére
Honda-motor, még jó hogy pörgetni kell, pláne, hogy az EU6 is fojtogatja szegényt. Én is irigykedem néha a feltöltött autók rugalmasságára, csak ne menne a megbízhatóság kárára. Elhiszem, hogy a TSI-t jobbnak érzed, csak majd add el, mielőtt kinyúlik a vezérműlánc (bár erről kezdenek leszokni) és/vagy kokszosodás miatt tisztítani kell a szívóoldalt
#2629: Az 1,6-os Ecoboost-ot azért elég gyorsan nyugdíjazta a Ford, az egyliteres meg még nem annyira régi. Arról se feledkezzünk el, hogy felára is van, amit nem mindenki akar a megbízhatósági kockázat mellé megfizetni és még ahogy írtad, az értékvesztés is nagyobb lehet. Abban egyetértek, hogy nem maga a turbó a kockázat, bár a túl sok város azért a sok hidegüzem miatt annak se tesz jót.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
senior tag
válasz Tsebacsi #2632 üzenetére
Gari után eladom és kész? Én nem 5 évre veszek kocsit, hanem 10-15. Azért akarok újat venni, mert nagyon meg lenne kímélve, mint mindenem. Egy évben kb 10 ezer km-t megyek. Eddig apám kocsiját használtam, benzines Fiat Stilo, komolyabb gond még nem volt vele, 11 éves, 130k km van benne. Nem könnyű összeszedni 4 millát, nem hitelre lesz a kocsi, vagyis nem az egész, csak az egy negyede kb. Nagyon hosszú távra akarok venni kocsit nem úgy, hogy majd ha lejár a gari eladom, meg hanem tetszik, megunom eladom. Nekem jó a benzines, a mostani is jó nekem, de végre sajátot szeretnék, ezért a Ford Focust néztem ki, mert nagyon tetszik és sok jót olvastam róla. Remélem hosszú távra beválik az 1.6 benzines, mit gondoltok?
Your car, your life ;)
-
Atlantis
veterán
válasz Tsebacsi #2632 üzenetére
Mint mondtam, nem értünk egyet, de ez nem baj, hál'Isten nem vagyunk egyformák és mások a szempontjaink. Annyit azért megjegyeznék, a házit nemhogy elolvastam, de meg is értettem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
kcsa
veterán
válasz Tsebacsi #2671 üzenetére
Engem sem kell meggyőznöd, volt már mindenfélém. Azzal is tisztában vagyok hogy általában 1.6 és 1.8 egyformán fogyaszt. (egy literen belül legalábbis).
De könyörgöm azt felejtsd már el, hogy a dízelt hasonlítgatod össze a benzinessel. Hasonlíts össze szívó benzinest szívó dízellel, és ugyanúgy turbós benzinest turbódízellel.
Elmesélem mit fogsz tapasztalni: mindkét esetben a dízel fogyaszt kevesebbet, és a turbós mindig többet fogyaszt azonos városi használat mellett (TFH a technológia azonos)
Csendben megjegyzem nekem legfeljebb 9-et fogyaszt a Mondeo rövid távokon városban, és ismerőseim nem úgy ismernek, mint skodás-kalapos bácsi. Megitatható 11-12 is vele, de akkor váltott gáz-fék üzem van, annak mondjuk nem sok értelme van. Országúton 6,5 körül. Persze a dízel ott is 4 értem én, de megérthetnéd amit páran mondani akarunk.
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
válasz Tsebacsi #2664 üzenetére
Akkor had kérdezzem már meg, hogy ha végig nem a forgalommal haladsz, hanem előzgetsz állandóan?
Na de akkor is forgalom része vagy.
Mert ezt már sokadjára írod, és nekem a tipik előzgetek f&szagyerek stílus jut róla eszembe, nem sértésnek szánom ne érts félre.
Csak tényleg hogy kell értelmezni ezt, mert én még nem jöttem rá."lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
senior tag
válasz Tsebacsi #2668 üzenetére
Nem tudom, hogy itt írtam-e vagy a másik topikban, hogy haveromék dízelese a városban ment tönkre, mert nem járatta soha, megmondta a szervizes, hogy városban is ugyan úgy kell járatni, hát nem tudom. Egyik azt írja nem kell dízel városban, másik, meg hogy igen. Ez olyan dolog szerintem, hogy akinek benzin van az a turbós ellen van meg fordítva. Köszönöm mindenkinek a segítséget, ha meg lesz a kocsi természetesen rakok fel ide képeket és leírást, hogy milyennek találom.
Your car, your life ;)
-
TigerCat
nagyúr
válasz Tsebacsi #9950 üzenetére
Nekem is ilyen méret van rajta, de nem sz...rozok, hagyom az alufelnit és veszek csak téli gumit. Van két kollégám, télen is alufelnin jár a Mondeójuk, semmi baja nem lett tőle.
Vagy ha mégis cserélem, akkor inkább veszek peresebb nyárit és erre tolok télit. De sajnos nincs azonos dizájn. Vagy csak én nem találtam...
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
Goose-T
veterán
válasz Tsebacsi #9950 üzenetére
Az osztókör és a kerékagy átmérője ugyanaz, viszont az MK3-as Focusra szélesebb felni kell, mint az MK2-esre, valamint az ET szám is különböző. Én nem tenném fel, ha az én kocsim lenne.
Szerk.: egyetértek TigerCat kollégával, én is az alufelnire tolom mindkét gumit a Mondeón. Egyébként lehet, hogy az új felnihez még TPMS-t is venni kéne, annak még ~10 rugó darabja. Azt nem tudom, hogy a legújabb Focusok fel vannak-e szerelve ilyennel.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #9950 üzenetére
gumis haverom nagyon kiszámoltnak tartja a gyári gumi és felniméreteket nagyon ellenjavallt eltérni, azt mondja. nyilván, ha 4x inditanám be egy tél alatt, akkor nagy kárt nem okozhat, de azért mégis.
amúgy mocskosul gyengék a fordos lemezfelnik. vigyázok a kocsira, gyökkettővel megyek a fekvőkön, de még ezt se birta a fókáé. és ahogy elnézem a mondi előző gazdája még ennyire se vigyázott az enyémre, egy centis pukli van a balegyben.
én is lemezt használok télen, de azért, mert szinte nem fogom használni, és nincs tpms.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #9959 üzenetére
Pedig azt hittem dízel lesz. Ezt a leáldozóbant el ne hidd, ugyanúgy lesznek dízelek mint idáig csak most a botrány miatt megy a hype...
Ettől függetlenül teljesen jó az ecoboost simán bevállalnám én is. Egyik ismim most vett ugyanilyen st csomaggal, majd megsasolom ha összes futok vele.
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #10010 üzenetére
Aye Sir!
150ps
182ps
Szurket nezd mindkettonel, az a gyari.
Egyebkent latszik, pl. ez a remap is ugyanazt a karakterisztikat meg szamokat adja mindkettore, valoszinuleg mert ugyanaz tenyleg csontra a hardver es ugyanaz a remap is az a 200 lo kornyeke kellemes lehet mar, bar eleg dizeles karakterisztika mellett[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #10014 üzenetére
En a remapra mondom, hogy dizeles, az pont ilyen, fellovi magat az egbe rogton, aztan onnan mar esik is le ... amugy valoszinuleg sokat szorakoztak vele, csak siman kihoztak a turbobol a maxot, akkor nem nagyon lehet varialni, a gyari 180asnal pl. szepen be van allotva a plato.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Politika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gitáros topic
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest