-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ace owner
addikt
válasz
bajnokpityu
#56096
üzenetére
Dobjam ki a 6 éves kocsit mert a nyomorult ford nem tud egy rendes dpf rendszert megtervezni ami nem tipushibas
mk3.5ben meg mosva sem volt 380ezer kmnel.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#56092
üzenetére
Nincs, csak káros a gyalogosoknak városban. Szokták járatni a diesel kocsit a ház előtt. 20 méterről már érzem a szagát. Benzinesnél ilyen nincs.
-
dellfanboy
őstag
válasz
bajnokpityu
#56088
üzenetére
hát az lehet, csak a diesel kevesebb üzemanyaggal beéri...
-
MM
őstag
válasz
bajnokpityu
#55042
üzenetére
"Mondeoban úgy tudom a hibrid se sikerült."
Erről van esetleg bővebb infód?
Volt másfél évig hibrid Mondeo kombi nálam, nagyon bejött, kacérkidom a gondolattal, hogy legyen megint.
Miben rosszabb, mint 2.5-ös az S-maxban/ Kugában? -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#55042
üzenetére
Oké csak picit félreérthető volt mert kolléga Mondeo-ról kérdezett.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#55040
üzenetére
Mondeo-ban 2 literes hibrid van tudtommal. A. 2,5-est S-Max és Kuga kapta meg.
-
Lisztok
kezdő
válasz
bajnokpityu
#55033
üzenetére
Van egyáltalán jó benzines Ford motor (Focus/Mondeo szinten) az elmúlt 10 évből?
-
Jacob Gibbs
tag
válasz
bajnokpityu
#55031
üzenetére
mindegyinek megvan a maga baja, de talán arról kevesebb rosszat hallani. Pl nincs olajban futó szíj
-
Gombinyó
őstag
válasz
bajnokpityu
#55015
üzenetére
Nekem 80km a Kecskemét - Soroksár, ahol ingázok. Mit kellett volna vennem, ha nem dízelt?
Tudom, Teslát. -
kcsa
veterán
válasz
bajnokpityu
#54806
üzenetére
A hit nem is ebbben van, hanem hogy elhiszed a mannolnak, hogy fél - harmad áron biztosan megfelel.a gyártói előírásnak.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#54716
üzenetére
Azt hittem ezeket megfogja a dugattyúgyűrű, de gondolom ilyenkor ott van egy minimális hézag (hidegen).
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#54709
üzenetére
A szíj nem benzinben fut, hanem olajban. Szerintem a motorolaj nem vegyül benzinnel.
Amúgy nem tudom mi volt a valódi indok, szerintem helytakarékosság miatt került a blokkon belülre a szíj. -
Kobak77
aktív tag
válasz
bajnokpityu
#54584
üzenetére
Erről tudnál esetleg bővebbet? '18. jan. 30-i 1,5 TDCi-m van. Ha nem publikus, jöhet PM-ben is.
-
mirci18
addikt
válasz
bajnokpityu
#54592
üzenetére
Nem ecoboost nincs benne dízel adalékanyag start stop rendszer stb.
-
mirci18
addikt
válasz
bajnokpityu
#54584
üzenetére
Nekem 2011-es van régebbi kiforrottabb modellel.
-
mirci18
addikt
válasz
bajnokpityu
#54565
üzenetére
Köszi de c maxot keresek fontos a tér de a csomagtartó nem.
Első autónak ott az S-Max. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#54559
üzenetére
Nálad évente kell kötelezően szervizelni?
Amúgy ha nem márkaszerviz végezte a javítást az sem kizáró tényező, ha megvan a javításról a számla azt be lehet mutatni problémás esetekben. A lényeg, hogy Ford által jóváhagyott alkatrészekkel és szerviz eljárással kell csinálni.
-
Mauzes
addikt
válasz
bajnokpityu
#54553
üzenetére
Az hol látszik, hogy mekkora a kár érték? JSZP-t mikor legutóbb néztem, ott csak annyi volt, hogy volt-e káresemény és mikor (de lehet rosszul emlékszem).
Hát amúgy meg ez van, ezzel már nem annyira tudok mit csinálni. Fotók megvannak, az alapján szerintem nagyon minmálisnak tűnik a károsodás. Amúgy is a vevőknek 3 kategóriája van:
1. Ha látja, hgy volt káresemény, akkor kizárja az autót. Ezeket elvesztettem.
2. Meg akarja tudni, hogy mi történt vele, itt szerintem jól be tudom mutatni, hogy nem vészes.
3. Nem jár utána, hirdetés és megtekintés alapján vesz autót. Szerintem ez a legnagyobb létszámú kategória a 3 közül (a középkategória és alatta iránt nézelődőknél). -
gabor9991
addikt
válasz
bajnokpityu
#54553
üzenetére
Mk2 focusra a csomagtérajtó 490000
a petányi webáruház ára 
70ezer csak a műanyag amiben a rendszámvilágítás van -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#54514
üzenetére
Ezt mondják mert ezt akarják elhitetni
Nem teljes csere az átépítés, mert a teljes csere még drágább lenne. Ez csak azoknak az alkatrészeknek meg a munkadíjnak az ára ami eltérő a két ülésnél.
-
diegho
nagyúr
válasz
bajnokpityu
#54514
üzenetére
2023 augusztusban pl nem volt az online kalkulátorban AGR ülés. Nekem a bőr szövet sima van, ami az X-ben alap volt.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#54512
üzenetére
2022 év végétől lehetett rendelni, sajna még én se tudtam rendelni 2021 decemberében.
De vállalta nekem a szerviz hogy cca 300e Ft-ért átépíti a vezetőülést rá 
Lehet egyszer ha elgurul a gyógyszer benevezek rá. Nagyon kényelmetlen nekem a sima ülés. (mostanában alig megyek a kocsival, ezért hagyott alább az üléscsere vágya)
A motoros deréktámasz konkrétan rossz helyen van, a csípőcsontot nyomja. Érdekes módon AGR ülésben a deréktámaszt a derék magasságába rakták. Oltári nagy blama ez. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#54508
üzenetére
AGR ülés elég jól felismerhető a "morzsatálcáról" ami a kihúzható combtámasz.
Magasabb a pereme is, jobban fogja a lábat két oldalról. Ha nagyobb termetű vagy akkor kényelmetlen.
Meg persze van rajta egy AGR cetli is.Szivacsokat nem tudom milyenek a többiben.
Oké akkor elbeszéltünk egymás mellett.
Sondscreen üveg csak a szélvédő. Oldal ablakok közül egyik modellben sincs másik fajta. Legalábbis azon nincs rajta a Soundscreen logo. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#54505
üzenetére
De most komolyan én gyűjtsem ki neked?
[link]Igen az akku hibát orvosolták, az összes akkori modell teljesen új akkut kapott. Bár a napokban feltűnt megint valami hasonló
(24S79 visszahívás), most USA-ban: https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2024/RCLRPT-24V954-5979.PDF Igen a Soundscreen üvegek az alap Titanium modellekben asszem' nincsenek. De ez csak a szélvédő, nem a teljes üvegezés.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#54501
üzenetére
Igen, a 2,5-es szívó motor Mazda licensz.
Tapasztalat van vele rengeteg, de nem itt a fórumon. Facebookon Kuga PHEV-FHEV csoportban pl.
Konkrétan motor hibáról senki nem számolt be a modell 5 éve során. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#54489
üzenetére
Azt mondták nincs jelentősége. 0W-vel 10mp alatt jut el az olaj mindenhova, 5W-vel kb 15mp.
De ami meglepett, hogy 2 évvel később mégis csak 0W lett az előírás
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#54487
üzenetére
Jaja és Fordnak ezt is sikerült jól megkavarnia.
Olajbetöltő kupakon 0W20 de a szerviz 5W20 rakott bele, mert ez az előírás. De mondom a kupakon is más van. Azzal ne foglalkozzunk, ez az előírás.
2 évvel később 0W20 került bele, mert akkor éppen az lett az előírás
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#54398
üzenetére
Semmi, csak a bankokat szankcionálták a háború miatt.
-
Mauzes
addikt
válasz
bajnokpityu
#54271
üzenetére
Kormányvédő kapcsán nekem valamiért előítéletem van, gondolom a förmedvények alapján, amiket eddig láttam. De lehet van belőle jó is. Létezik amúgy típus specifikus ÉS jó minőségű? Lehet kipróbálnék egyet, mielőtt bőrözök.
-
herrká
senior tag
válasz
bajnokpityu
#54269
üzenetére
Köszönöm. Nem tudom az új árát. Még nem kaptam választ sehonnan.
-
gimis
tag
válasz
bajnokpityu
#54243
üzenetére
De ez a 8 sebességes ez most milyen fajta? Tip vagy Power?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#54243
üzenetére
És azt tegyük hozzá ennek elősegítője az, hogy nem cserélnek olajat a váltóban.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#54154
üzenetére
V motort nem raknak PHEV-be, nem igazán megoldható, mert nagyon sok helyet foglal a V blokk.
Persze Lexus csinál olyan csalást, hogy a villany hajtás csak a hátsókerekeken van, így semmi helyet nem vesz el a hibrid hajtás a motortérből. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#54127
üzenetére
úgy úgy -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#54086
üzenetére
Persze tudom, maga a motor pedig Mazda fejlesztés. Cserébe kapta Ford a terveket, amiért egy diesel motort adtak Mazdának.
-
ParmaBoy
aktív tag
válasz
bajnokpityu
#54082
üzenetére
Kivevr, hogy a hybrid valtoja is szeret szethullani.
-
kcsa
veterán
válasz
bajnokpityu
#53991
üzenetére
Volt ilyenem Kia-mmal is, egy adott helyen (vasúti sínen átmenve, de nem villamosított vonal) befulladt a motor, ha kievickéltem utána pár méterrel már jó volt.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#53818
üzenetére
Ja hogy az ennyire megbolondítja. Én csak letöltésre használtam most, de még nem frissítettem a kocsit.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#53814
üzenetére
El lehet rontani, szóval az első kérdésedre a válasz: nem.
Járó motorral kell csinálni vagy menet közben így csökkenthető a rizikó, hogy elmegy a tápellátás alóla.Erre találták ki asszem' Cyanlabs Syn3 updater-t, de azt én még nem próbáltam. [link]
-
bajnokpityu
félisten
válasz
bajnokpityu
#53814
üzenetére
[link] ez lenne?
changelog 4 soros
háát
-
kovacsroli
senior tag
válasz
bajnokpityu
#53764
üzenetére
Nagyon köszönöm.
Ezért a pénzért javában 2018 előtti darabokat lehet kapni, szóval akkor az PSA motoros (150 LE) lesz manuális váltóval. Akkor ha jól értem a szokásos dízel dolgokon kívül, mint részecskeszűrő, kuplung és lendkerék állapota, porlasztók állapota, nincs olyan extra szempont amire külön figyelni kell.
-
troll81
addikt
válasz
bajnokpityu
#53749
üzenetére
Van 5 hengeres is
igaz nem ecoboost -
[Prolixus]
addikt
válasz
bajnokpityu
#53724
üzenetére
A telexes cikkben is írták, hogy a 3 hengeres 1.5-ös ecoboost-tal már nincsen probléma, szóval még 1.5-ös ecoboost terén sem lehet ennyire álltalános kijelentést tenni. Az a Dragon kódnevű motor nagyon jól bírja, és amúgy ahhoz képest hogy 3 hengeres még nincs botrányos hangja se. Kuplung is csak kicsit remeg vele egyesben
Szerintem az simán ajánlható.
-
A Zéé
addikt
válasz
bajnokpityu
#53715
üzenetére
Meg 1.0 EB-t se, meg 1.5 TDCI-t, se, meg úgy nagyjából egyiket se, ami az elmúlt 5-6 évben gyártódott... Talán a 2.5 szívó benzin, ami nem egy betegágy.
Ha valahonnan nem szakad rám egy V8-as Mustang, akkor a következő autóm nem Ford lesz. -
kcsa
veterán
válasz
bajnokpityu
#53086
üzenetére
Fene tudja mit módosítottak rajta ehhez az üzemhez, elsőre nem temetném, de majd az idő elárulja hogy mit sikerült alkotni.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#53081
üzenetére
Igen így van. Saját fejlesztés a blokk és a váltó. De Toyota licensz alapján.
Egyesek szerint inkább Mazda motor, amit Ford azért kapott Mazdától, mert odaadta nekik egy dízel motorjuk licenszét. -
kcsa
veterán
válasz
bajnokpityu
#52646
üzenetére
Ez nem inkább valami helyi tervezési probléma? Én ilyet nem igazán tapasztaltam idáig. Még

-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#52600
üzenetére
Tud ez is 6 alatt enni, még városban is. 5 literhez már azért tényleg tötymörögni kell.
És tud 3,6-ot is a városban. De nem azért vettem 200 lovas kocsit hogy úgy használjam mintha 60 lovas lenne


Nekem leginkább városi tapasztalatom van vele, de azt észre vettem amint elővárosiban használom csökken a fogyasztás a sokszori üresben gurulással.
-
ricsi8800gt
addikt
válasz
bajnokpityu
#52169
üzenetére
Ki milyen olajat használ vagy ajánlana a fordba?most gyári Ford olaj van benne,nem is kell cserélni,csak ha majd kell.akkor mit érdemes tenni bele,Gondolom 5W30.meg mennyi megy bele
Bocs nem válasz akart lenni
-
mghltm
addikt
válasz
bajnokpityu
#52058
üzenetére
ujonnan kb 1m volt a felar, hasznaltan mobile-n nezve mar tobb:
Ford S-Max Hybrid TITANIUM - Unfallfrei -02/2022 - 35e km - 30e euro
Ford Galaxy FHEV TITANIUM - Unfallfrei - 11/2021 - 39e km - 36e euro( most egy 2008-as galaxy van, kb minden elfer benne, de 95%-ban kihasznalatlan az oriasi csomagtere )
-
diablo1984
veterán
válasz
bajnokpityu
#52050
üzenetére
Az az első szériás 1,0 ecoboostra volt jellemző, mindegyik így végzi azok közül, annyira jellemző rá. De a 3 hengeres 1,5 ecoboostnál nem lehet ilyet hallani, ahogy az olajban futó szíjról sincs infóm.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu
#52046
üzenetére
Hengerfej nyűggel hol találkoztál? Mármint fórum/csoport stb

-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu
#51840
üzenetére
Ha már említetted, Volvo ugyanez a futómű, náluk van tél is. Kortárs V70 felni egy az egyben jó lenne...
-
gabor9991
addikt
válasz
bajnokpityu
#51813
üzenetére
1,6 benzin 4-8-as fogyasztással?Szép.
Én 13 év alatt nem nagyon tudtam 6.5 alá vibnni de az már eléggé odafigigyelős országúti tempós menetekkel ment csak.A 4.8 elképzelésem sincs hogyan hozható ki ebből a motorból. -
lorcsi
veterán
válasz
bajnokpityu
#51813
üzenetére
De varj melyik ?
mert ketto is szoba kerult
siddis:
boven eleg lenne
csak varosba hasznalna .. amolyan munkas, szallitos autonak
nEm igazan ert az autokhoz
helyben van egy 1.4-es szivo benzones, de szedan
nekunk meg kombi kell -
Jacob Gibbs
tag
válasz
bajnokpityu
#51478
üzenetére
köszi a választ!
ma reggel figyeltem hogy ugyan azt produkálja-e, de nem... vissza állt.tanulságot levontam, kéziporszívó off.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#51439
üzenetére
Mert már tavaly is le kellett rúgnom a felnit az agyról. Képzelheted mi lenne takarítás nélkül 10 év múlva...
troll, dellfanboy: ezzel, a Jaguar ajánlásával

Normál állagú, olyan mint a sima kenőzsír, csak ebben van víztaszító "adalék".
Egy szintetikus kis ecsettel vittem fel. -
Debilon
addikt
válasz
bajnokpityu
#51246
üzenetére
azért mert nem akarok/szeretnék dízel autót és röviden ennyi
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#50644
üzenetére
Én még nem vezettem, de Focus MK1-ből átülni Kuga MK3-ba nekem is nagyon fura volt az első pár héten az ahogy "imbolyog" a kocsi sávváltásnál.
Nem tudom hogy a kocsi imbolyog vagy valójában én nem voltam ehhez hozzászokva a más üléspozi miatt. De azóta nem érzem.
Szóval lehet csak megszokás kérdése. -
gabor9991
addikt
válasz
bajnokpityu
#50536
üzenetére
Elf sxr 5w30, mk2-be nem kell 0w16
-
válasz
bajnokpityu
#49081
üzenetére
Ugye, hogy praktiukus alvóhely is egyben?

A régi Galaxy is az volt
következő kocsiban már alapvetés lesz
Ha nem darál be mindent a SUV őrület. -
Gergőke88
addikt
válasz
bajnokpityu
#49081
üzenetére
Jah és csomagtartó is necces, de tény, hogy utazni jó vele. Kényelmes ülések (alcantara) napfénytető ami nyitható. Kar hogy megy vissza 2 heten belül a lízingcégnek.
Itt egy fotó róla.
-
Gergőke88
addikt
válasz
bajnokpityu
#49079
üzenetére
Palyan jöttünk kb 10 km-t az 110. Utána pedig 80-95 között városon kívül. Városban 55-60 között. Kb így tud jól gm fogyasztani. Pályán ha nyomom neki 140-170 között akkor simán kér 8 litert. 160-190 között forgalomtól függően pedig 10 liter. Ennél többet azért nem fogyaszt. Városba jó lehet (méretei miatt mondjuk nem…), de rendszeresen pályázni nem jó. Szerintem.
-
gabor9991
addikt
válasz
bajnokpityu
#48967
üzenetére
Ha már vélemény akkor leírom én is az enyémet, hasonlóan látjuk ezt a dolgot, régen bírtam Pistát, ma már nem feltétlenül nézem és hallgatom, amit és ahogyan csinál az nekem is sok lett egy picit, Csikós régen nagyon nagy kedvencem volt, szerintem rengeteget lehetett tanulni tőle, sajnos ami mára lett (csináltak?) belőle ez a szerintem erőltetett veterános karakter, ettől kiráz a hideg, viszont Göbölyöst bármikor bármiről bármeddig tudnám nézni vagy hallgatni, szerintem az egész csapatban a legnagyobb arc

-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#48967
üzenetére
Nem, tök chill volt.
Más kamera előtt a produkció meg kamera nélkül. -
bajnokpityu
félisten
válasz
bajnokpityu
#48814
üzenetére
most mondja szerelőm, hogy nem csak olajban futó szijas vezérlése volt az ecoblue blokkoknak, hanem volt feles, és volt csak láncos is. ránézésre ő aszongya enyém láncos.
és nem szokott sok gond lenni ezekkel. kéder, műszerfal belapulás, meg katalizártort tartó lemez elfáradás, és ennyi.
szerinte ahogy én használom, 400e km benne van ugyanúgy, ahogy a régi PSAkkal.
100e km nél harmadnál van a fékbetét elől és 50% hátul
-
RazoR
veterán
válasz
bajnokpityu
#48820
üzenetére
Nekem teljesen random csinálja.
-
válasz
bajnokpityu
#48812
üzenetére
Szerintem keveri.
az Ecobluenál az adblue pumpát szokták emlegetni hibaforrásként,A többire én biztos nem tudom a választ. Viszont az S-Max-ot még mindig telitalálatnak gondolom. 👍
(kollégám most vett egy 190LE-s automata váltós használt S-Max-ot, Chrome blue színben. Már most imádja az egész családja)
-
kcsa
veterán
válasz
bajnokpityu
#47285
üzenetére
ha Toyotánál az ecvt-ről beszélsz, abban semmi szíj nincs. Valószínűleg pont ezért nincs vele semmi baj

-
válasz
bajnokpityu
#45493
üzenetére
i30N ugyanilyen. 2x is teszteltem, régit és újat, az új már vizes turbóval van szerelve.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu
#45475
üzenetére
Autósban vissza akartam keresni épp az előbb a hsz-ed, de jobb lesz ez a topik

Ugyanaz tudtommal, mint ami a Transitokban, Rangerekben váltotta a 2.2(/3.2) Pumákat, tehát 2.0 Panther/EcoBlue. Suttyomban váltották fokozatosan a saját motorok a PSA-féléket ezekben is akkoriban, Mondeo szintén megkapta, stb, én is csak mostanában vettem észre (mikor kezdték megkapni a személyautó, nem nagyon vettem már át újakat
). Amik hirtelen eszembe jutnak... Olajban futó szíj több odafigyelést igényel, egyrészt a megfelelő olaj alkalmazására értve, másrészt gyári periódust rövidíteni érdemes, harmadrészt olajpumpa szívókosár tisztítás/csere indokolt lehet ha lemorzsolódik (ezen az alapon más olaj járatokat is eltömíthet, vagy ha itt is van kis turbo olaj szűrőcske mint 1.6-nál, azt is érintheti, stb stb). Gyári előírásnak megfelelő olaj, előrehozott szíj csere (vezérlés fedél asszem nem nagyon szeret lejönni épen=$), aztán bírnia kell azért. Drága lehetőség még a porlasztó hiba, szokásos magasabb üzemanyag szint, esetleg prémium nafta, sűrűbb szűrőcsere talán segít, talán nem, részleteket még nem tudok - mondjuk ez is inkább "előfordul", mint gyakori. AdBlue miatt természetesen lehet bármi a rendszerben, tartály/szivattyú, NOx szenzorokat láttam még. Olajpumpa változó szállítású történet, euro5- Pumáknál voltak az ilyenekkel bajok, ott fogaskerekes régi -euro4 beépítése volt a megoldás, olajcserére lehet itt is van idő limit, illetve ha bármikor váratlanul bejelez az olajnyomásra, akkor azonnal muszáj leállítani mindenképp, kb egyelőre ezt tudom rá mondani - más márkáknál is ilyeneket alkalmaznak már, szóval nincs mese
(problémásabb Pumákra volt is emiatt szervizakció/visszahívás, szóval észlelték, remélhetőleg tartósabbat is csináltak, máshol nem hallottam még ennyire ezeket a bajokat, lehet csak hibás széria volt). -
sparta2
tag
válasz
bajnokpityu
#44408
üzenetére
Kiváncsi vagyok mi lesz az eredmény! A enyém 1.0 benzines, de már a második tankolás óta 7,6-8 literre jön ki a 100-as átlag számolva (azonos felhasználási körülmények mellett) az eddigi 6,7-7 literrel szemben. Én a ki tudja milyen szutyok, hatósági áras benzinre gondolok elsősorban.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#44302
üzenetére
2 hsz-el előbb írtam: [link]
Ford Kuga MK3 Hibrid
2,5 liter szívóbenzin
1626 kg -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#44300
üzenetére
Országúton be tudok menni vele 6 liter alá. Pályán 6-6,5 liter.
Városban 6,5-6,7 liter.
Fedkomp szerint, remélhetőleg nem csal.Hozzá kell tennem hogy nem ECO gázzal közlekedek, hanem nyomom neki.

-
válasz
bajnokpityu
#44056
üzenetére
Őt? [link]
Vagy fosbúk csoportra gondolsz?
Tudnád linkelni kérlek?
Elég friss hús vagyok még a topikban
Köszi
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#43262
üzenetére
Én azért nem vagyok ennyire pesszimista.

Mexikóban gyártják a 2,5 literes szívó benzines blokkot amúgy. Év végén kerül majd át a gyártása ennek is Spanyolországba. -
kcsa
veterán
válasz
bajnokpityu
#43262
üzenetére
Az ilyen megmondásokat vw és toyota hívőktől lehet hallani. Aztán ott is érdemes körülnézni hogy mi is az igazság
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu
#43259
üzenetére
Csak licensz

2.0 EB: Jó, hogy szóltál - 2014-ig futott a Mazda L alapú változat, 2015-től új saját blokkot vezettek be, és elvileg 1999 köbcenti maradt, csak hogy könnyebb legyen megkülönböztetni
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Aki szeretne összezavarodni, hányféle EB motor van azonos néven [link] -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#41983
üzenetére
10 Toughest Cabin Air Filter Jobs
2007-'12 Nissan Altima (0.3-0.5 hours) ...
2003-'08 Honda Pilot (0.4-0.6 hours) ...
2000-'05 Grand Prix (0.2-0.3 hours) ...
Any pre-2008 Mercedes. ...
1998-2003 Honda Accord/Acura TL+CL (0.5-0.6 hours) ...
2001-'07 Ford Escape (0.1-0.2 hours) ...
2010- Nissan Juke (0.5-0.7 hours) -
darvinya
titán
válasz
bajnokpityu
#41983
üzenetére
Miért is?
Nem motor légszűrőről.írtam, hanem pollen, stb. szűrőről. -
válasz
bajnokpityu
#41156
üzenetére
Rengeteg fejlődni való van még sajnos, szóval nincs még az az áttörés ami a kompromisszumot eltörölné
-
válasz
bajnokpityu
#41153
üzenetére
Így van, erre is és az előző hszed-re is azt tudom íri csak, hogy ott a pont. Minden alkalommal kihangsúlyozom, hogy ez az androidos téma nem arról szól, hogy high end cucc kerül az autóba, hanem inkább arról, hogy funkcionalitásban meg multimédia terén feldobja egy kicsit. Pl. nekem nem volt szempont a komoly hangzás, hanem inkább az, hogy legyen tolatókamerám pl. meg a waze-t nagyobb kijelzőn láthassam, ill. youtube vanced meg az, hogy dobhatok rá bármilyen app-ot. Ezek a minőségről sem híresek, ezt is kihangsúlyozom mindig, mert nincsenek olyan tesztek alá vetve mint egy gyári fejegység, szóval ezzel is tisztában kell lenni. Volt olyan, hogy akart venni valaki egy komoly erősítőt, hogy az majd feljavítja, de kb ugyanazt mondtam amit te is írtál az előző hsz-ben. Ha gondolod összefuthatunk vhol. hogy hallgasd meg a hangminőséget a hw dsp-vel.
#41152Dißnäëß: Általában tudja a célhardverrel, nem kell miniDSP és van ez a Viper4FX app amivel még tudod hangolni valamelyest magát a DSP modult. Ownice pl. ST7388 chipet használ, az már egész jó...
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
bajnokpityu
#41145
üzenetére
Szoba módusokat nem tudod DSP nélkül kivédeni.
Ez mélyvíz, nem is feltétlen autós téma.Mindenesetre autóba nekem mindegy a lejátszó, ha van digit kimenete (vagy tehetô rá), akkor megoldom miniDSP-vel, de a legjobb nyilván, ha saját maga tudja ezt célhardverrel.
A beépített erôsítôiktôl félek, vajon milyen minôségûek. Ezek a csuda D osztályok egyik sem éppen Hypex.. örülhetünk, ha egy átlag TPA3116D2-t hoznak.
Majd meglátjuk.
-
válasz
bajnokpityu
#41142
üzenetére
De de
A DSP modul az ami segít a szép hangzásban, mert sokkal jobban testre lehet szabni, több fajta szűrők is meg minden. Itt egy kis infó a fontosságáról. Fontos, hogy van olyan amelyben valami software-el van megoldva, vagyis fizikailag nincs benne a modul, na azok sem valami jó hangzásúak, csak marketing a DSP ebben az esetben.
Komolyabbat nem nagyon tudok mondani, mindenik valahol valamilyen csájníz raktárban vagy lehet hajón készül. Inkább ismertebb "márkák" vannak, pl. a Dasaita és az Ownice is, utóbbiból létezik 8/128 Gb ROM/RAM-al rendelkező is, a Prius-ba is ilyen került. Na meg fontos az MCU típusa is, mert ha meghal van olyan amelyet újra tudsz éleszteni, de van olyan amit nem, meg azokra custom firmware-t sem rakhatsz. -
válasz
bajnokpityu
#41140
üzenetére
Nem, amelyikben van DSP az már nagyon élhető. A DSP nélküliek azok valóban nagyon pocsék hangminőségűek

-
zzola
titán
válasz
bajnokpityu
#40831
üzenetére
Láttam a bontós árakat...
-
zzola
titán
válasz
bajnokpityu
#40820
üzenetére
-
troll81
addikt
válasz
bajnokpityu
#40815
üzenetére
egy pár litert igen 2.22eu a 102 pl ,1.81 a 95, a 98 1.91 ,diesel 1.75.....
elszaladt a ló kicsit mióta háború van ugyond..
max 20-20 litert és megtanlok tele mindent.
kicsit szomorú a jelenlegi helyzet sajnos. -
darvinya
titán
válasz
bajnokpityu
#40414
üzenetére
Vidd el autót endoszkópos vizsgálatra, aztán meglátod.
Már 20 paci szétszéledt. -
kcsa
veterán
válasz
bajnokpityu
#40333
üzenetére
(irónia akart lenni, csak ugye van akinél nehéz eldönteni mikor dícséri a szart és szidja a jót
) -
troll81
addikt
válasz
bajnokpityu
#40033
üzenetére
Így hozta a sors smax lett benzines.
Kap egy optimálizalast 9 liter kB
A 2.2 diesel is 8 liter. -
troll81
addikt
válasz
bajnokpityu
#40031
üzenetére
Persze.
Na de haza menet gyerekkel villany autóval 1100km....kizart.Egy ilyen kor általában 3000 3800km semmi kedvem nem lenne konnektor t keresgetni toltogetni.
Jelenleg marad a kis benzines gyűjtemény. -
diablo1984
veterán
válasz
bajnokpityu
#39895
üzenetére
1,6 90 lovasokban elvileg még részecskeszűrő nincs, kettőstömegű nem biztos. Ha kintről jött, akkor részecskeszűrő lehet benne, mert németben már a 2000es évekbe raktak olyan autóba is amiben itthon nem(kedvezőbb adók a jobb környezetvédelmi besorolás miatt).
-
ReFleXx
addikt
válasz
bajnokpityu
#39146
üzenetére
dehogy birja, kereken 420 nap, se több se kevesebb
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu
#39130
üzenetére
Most na, valamiből ki kell hozni a rádió reklámokat

-
válasz
bajnokpityu
#38993
üzenetére
Mk3-as 1.6TDCI fókám DPF-je 330k-nál még a gyàri és tökéletes.
Igaz napi 2x50km-t megyek jobbára lakott területen kívül melóba és haza.Lakott terület 50-60km/h 4. tempomat,azon kívül 95-100km/h 6. tempomat.
Nem is regenerál túl sűrűn. -
7Sony7
addikt
válasz
bajnokpityu
#38993
üzenetére
"Aha, és mi van azokkal a pályán használt smaxokkal, amik dpf je bontatlan 500e km után is?"
Ha létezik ilyen, örüljön neki a gazdája, de asszem C-max ról volt szó. Más motor, sokkal kisebb űrtartalmú dpf. (Mármit a C-max)"Mondeom dpfje is jó volt 190nel. " -1.6 os volt? A2.0-ásnak szintén nagyobb a dpf-e, me nem is arról volt szó.
"Adblue meg azért jó, mert jóval alacsonyabb hőmérsékleten történik az egész" Én igazán nem akarom itt osztani az észt, de semmi köze nincs hozzá, Adblue a NOx miatt van, ahogy már írták is. A korom égéshő csökkentésére az Eolys/Walker van.
"Kolléga meg azt írta h azon nem múlik" Ezt meg szerintem csak simán félreértetted. Azt mondtam nem fúj ki semmiféle kormot a pályán (sem).
Pályatempótól azért füg, mert nagyobb sebességhez több üzemanyag kell, - több lesz a korom - hamarabb telítődik a dpf. Ha! nagyon nyomod neki, és eléri a dpf a 450-500 fokot menet közben a pályán, (vagy bárhol), akkor a regeneráció magától megtörténik, nem kell a kocsinak elindítania a regent. Ebben az esetben sem jöhet ki korom a kipufogóból.Ar 1.6 tdci 80 as temónál 4. fokozatban kb 10 perc alatt elvégzi a regent.
-
#27070592
törölt tag
válasz
bajnokpityu
#38993
üzenetére
Le is írtad a kulcsszót: pályán használt
Ahol majdnem ideális üzemben dolgozik a motor, alig képződik diesel particulate
Városban pedig fuldoklik a saját kormában. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu
#38993
üzenetére
AdBlue tudtommal csak a NOx katinak kell, DPF regentől független

-
kcsa
veterán
válasz
bajnokpityu
#38230
üzenetére
Eléggé... az voltam mostanáig
Emlékeim szerint az MK2 Focus manualban olvastam de az most kint van a kocsiban és esik az eső úgyhogy ott is marad.
De megnéztem most Haynes-ben, kétévente kell cserélni, KIVÉVE ha a Ford piros/pink fagyálló van benne, akkor korlátlan ideig maradhat. Na mivel én ezt rakom bele, ezt 10 évente cserélem, tehát idáig egyszer
szerk.: ETIS szerint is tíz év, akkor nem álmodtam:
Új hozzászólás Aktív témák
- Tágulási tartály Baseflex 12/1.5 6bar
- Saeco Exprelia EVO I Szervizelve I Patika állapot I Automata tejeskancsó I Garancia I Beszámítás
- SIEMENS TQ513R01 Teljesen automata kávéfőző EQ500 Integral/Fekete Kivehető víztartály 15 bar
- BMW gyári alufelni, téli gumival
- Himiway Zebra (Step Thru) elektromos fatbike
- Dell Precision 3571 4G LTE i7-12700H 32GB 1000GB FHD RTX A1000 4GB 1 év teljeskörű garancia
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Honor 400 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Általános igazgatóhelyettes tábla üvegből eladó
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16) ADATA XPG Lancer RGB 7200MHz DDR5 memória garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
mk3.5ben meg mosva sem volt 380ezer kmnel.
De vállalta nekem a szerviz hogy cca 300e Ft-ért átépíti a vezetőülést rá 
úgy úgy


). Amik hirtelen eszembe jutnak... Olajban futó szíj több odafigyelést igényel, egyrészt a megfelelő olaj alkalmazására értve, másrészt gyári periódust rövidíteni érdemes, harmadrészt olajpumpa szívókosár tisztítás/csere indokolt lehet ha lemorzsolódik (ezen az alapon más olaj járatokat is eltömíthet, vagy ha itt is van kis turbo olaj szűrőcske mint 1.6-nál, azt is érintheti, stb stb). Gyári előírásnak megfelelő olaj, előrehozott szíj csere (vezérlés fedél asszem nem nagyon szeret lejönni épen=$), aztán bírnia kell azért. Drága lehetőség még a porlasztó hiba, szokásos magasabb üzemanyag szint, esetleg prémium nafta, sűrűbb szűrőcsere talán segít, talán nem, részleteket még nem tudok - mondjuk ez is inkább "előfordul", mint gyakori. AdBlue miatt természetesen lehet bármi a rendszerben, tartály/szivattyú, NOx szenzorokat láttam még. Olajpumpa változó szállítású történet, euro5- Pumáknál voltak az ilyenekkel bajok, ott fogaskerekes régi -euro4 beépítése volt a megoldás, olajcserére lehet itt is van idő limit, illetve ha bármikor váratlanul bejelez az olajnyomásra, akkor azonnal muszáj leállítani mindenképp, kb egyelőre ezt tudom rá mondani - más márkáknál is ilyeneket alkalmaznak már, szóval nincs mese
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
kicsit szomorú a jelenlegi helyzet sajnos.


