-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Napot!
Az mk3 Mondeoban lévő 131 lovas 2.0 tdci és pl. a Focusban vagy C-Maxban lévő 136 lovas motor ugyanaz, vagy az utóbbi már PSA?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
válasz darvinya #8474 üzenetére
Valami kicsit sántít nekem, ez valami motorcserélt példány lehetett, de a Fordnál nem tudok 2.2 benzinről. Az fix, hogy ebbe az Escortba sosem szereltek ilyen motort, semmilyen speciális kiadásba. Plusz ez a ráaggatott név se nagyon létezik sehol. Az 1.4 alapú 2.2-es blokk az elég érdekes lenne, mivel mindkettő 4 hengeres ezért ekkora űrtartalom nagyobbításnál igencsak összenyitódnának a hengerfalak.
-
válasz darvinya #8631 üzenetére
Milyen lendület átadás? A forgó kerék hajtja a motort, ~1500-as fordulat felett nincs befecskendezés, nincs fogyasztás, van kenés, mire vagy még kíváncsi? Legalább hárman írták már le neked és még mindig nem fogtad fel. Nagyon rég olvastam ekkora sületlenségeket, de én jól szórakozom.
[ Szerkesztve ]
-
válasz darvinya #8633 üzenetére
Na megpróbálom mégegyszer. Mivel lejtőn ha sebességben gurulsz, a kerék és a motor között közvetlen kapcsolatot létesít a váltó, je? Mikor gyorsulsz, a dugattyú mozgása a főtengelyen keresztül a váltón át eljut a kerekekig. Na, mikor te gurulsz a lejtőn, a keréktől megy ez vissza, forog a féltengely (vagy kardán), az forgatja a váltót, az a főtengelyt = mozog a dugattyú, nincs szükség benzinre, voálá. Ez csak lejtőn lehetséges, mivel létezik egy olyan dolog, hogy gravitáció, de ebbe ne menjünk bele, tehát nincs ingyen benzin.
Kenés ugyanúgy megvan, az olajpupa működik, rendes olajnyomás van előállítva. Nem az égés, hanem a kerék forgatja a motort. Én itt befejeztem.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
válasz darvinya #9033 üzenetére
Miből átülve szűrted le, hogy lomha? Alapbol 8,8s, ami egy ekkora busznál bőven gyors, szerintem fullra pakolva sincs 10s, amivel egy dizellel bőven lehet előzgetni. 3.5 tonnara ezt sosem pakolod mert leszakad az alváz, max megengedett össztömegről gondolom hallottál már.
-
válasz darvinya #9037 üzenetére
Nem nehéz, pár betonkocka csak, de egyrészt törvényileg nem lehet, másrészt elő van írva egy maximális terhelhetőség. Az S-max esetében 1816kg az autó, max. terh.: 759kg = 2575. Efelett megzsanettoznak keményen (meg mondjuk szétkúrod az alvázat). Itt még mindig gyorsabb vagy vele, mint az átlagautós.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bajnokpityu #9124 üzenetére
Több, mint másfél éve használok androidos fejet, tolatókamerával. Nem can-busos, de minden rendben van vele. Biztos nem a fejen keresztül megy a csipogas szvsz. Húzd le a gyári fejet és kiderül.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Luck Dragon #9193 üzenetére
Gondolom ez ugyan az a motor ami a Volvo S40-ben van?
Igen, de eredetileg az egy PSA motor, és elég jó. Tavasszal mentem egy 1300km-es kört egy ilyen motorral szerelt Forddal, nem kíméltem egy cseppet sem, és 5.7 lett a vége. (Sok országút, rengeteg előzés, némi autóút és kevés bp).
[ Szerkesztve ]
-
válasz Luck Dragon #9195 üzenetére
Igen oda szerencsére azt rakták, nem a Pumát. Best buy lenne az mk3 mondeo azzal.
-
válasz forintuser #9311 üzenetére
Vezettem en is ilyet es botranyosan ajanlgatja a fokozatokat, mint minden mas uj auto. Ez egy turbos gep, nem szabad 1500 alatt hasznalni, kigyorsitani meg szigoruan csak 2000 felett nagyobb fokozatokban. Egyebkent illik hajtani legalabb havonta egyszer, uzemmelegen.
-
-
-
2.0 TDCI (136)-t nézz, az az igazán jó motor. Az 1.8 tényleg nem, az 1.6 viszont szintén jó. Egy dologgal van baj az utóbbinál, nem tudom ebben is benne van-e az a szűkítő az olajkörben (Peugeot-knál ki szokták venni, mivel HDI motor), mert amúgy sem sok az olajtöltet és az előszeretettel eldugítja az olaj megfelelő áramlását.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz TigerCat #9655 üzenetére
Nincs. Használatfüggő. Amivel rövidíted az élettartamot:
- 1500-1600-as fordulat alól próbálsz gyorsítani
- kuplunggal tartod magad emelkedőn/megálláskor
- folyamat benyomva tartod a kuplungot
- nem benyomott kuplunggal indítod és állítod le az autót
- dugóNagyjából ezek a legkárosabbak, de jellemezően mindegyiket betartva is elmegy a szerekezet 100e km-t. Átlag használatban 200e km felett szoktak megmakkanni.
-
-
Ezzel együtt is még mindig jobban bírja a turbós benzinesben a lendkerék. Közvetlen tapasztalat nincs, bár van az én szívómban is, még csak 148e km van benne, de semmi jel. Illetve havernak van egy 2 literes turbós, 245e km-rel, tuningolva, ott se. Az én turbósomban szerencsére nincs, csak kuplungot kellett cserélni 315-nél. Eddig bírta a gyári, újkora óta tuninggal.
Erdei88: Újkora óta nálad? Felhasználás módja?
Használt, kéziváltós dízelnél az ilyeneket bele kell kalkulálni.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz Real_Necro #10079 üzenetére
Melyik motorkod es milyen olaj?
-
válasz Real_Necro #10081 üzenetére
Magnatec 5w-30 A5 lesz az. Legjobb esetben is 16k a felállás, ha megbízol a helyben, ami 18ért adja, esetleg lokál, akkor teljesen jó.
-
-
válasz bull84ghia #10595 üzenetére
Azért van hátul (is), mert ha beül 3 feketelaci, akkor is illik álltani rajta.
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #11015 üzenetére
Az 1.6 tdci 90 lovasában nincs nem? Legalábbis a Pugnál nincs.
-
-
válasz Kalandor #11040 üzenetére
Ha itt nem találsz én írnék Winklernek. Sok-sok éve megvan neki a Tehén is (Toyota 4Runner 97), meg szerintem a Cougar miatt is sok ilyen arcot ismert meg, szerintem tud neked ajánlani helyet. Mellékesen, – bár nem tudom mennyire akarod publikálni a túrát, – de még az ötletedre is nagyon kíváncsi lenne.
-
-
válasz Lomha 8V #11332 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, ekkora motorhoz, teljesítményhez nem volt jellemző. Dízeleknél mondjuk elkél, nekem egyik autómban van, másikban nincs. Mindkettő benzines, de nem kimondottan mondanám, hogy érezhető. Egy nagyon picit finomabb talán, amiben van, talán a váltókaron érezhető.
-
-
válasz LamaCube #11777 üzenetére
Igazad van, afelett elsiklottam.
Gyári radaroknál ez úgy van megadva, hogy nálam pl. 15 vagy 20km/h óra felett kapcsol ki elöl. Ezt utólag nagyjából lehetetlen megoldani, valamiféle időmegszakítós megoldásban gondolkodnék. Alternatív megoldásként egybekötni a hátsóval, majd egy megszakítót bevezetni egy kapcsolóként az utastérbe, amivel kilőheted az elsőket.
-
válasz vasimnbt #11779 üzenetére
Azt nem fogod tudni megoldani, ahhoz az ECU-tól kéne jelet venni, programozni, stb.
Én is a kapcsolós megoldásra mennék rá, viszont hátramenettel mindkét radart indítanám, az elsőket hagynám áram alatt és csak arra építeném be a megszakítót.
Gyári megoldás nálam: rükibe téve mindkét radar indul, előremenetbe kapcsolva mindkettő marad aktív (bár a hátsónak sok értelmét nem látom már ilyenkor). Értelemszerűen a hátsó hátulról szól, az első a műszerfalból másfajta tónussal. X sebességet elérve automatán kikapcsol, vagy bármikor kikapcsolható a gombbal.
-
Sziasztok
Fordhoz van esetleg OBD app, amivel DPF infókat lehet kiolvasni?
-
válasz ReFleXx #48348 üzenetére
2014-es 1.6 TDCI fóka, 115 ló. Hosszabb távon limp módba rakja magát, de csak 100 alatt krúzolva. Tippre mikor regenerálni akar, de éjjel végigjöttem németországon keresztül 160-170-nel és semmi baja nem volt. Itthon se 130-140 között, plusz még a check engine is eltűnt, olvasó mondjuk éppen pont nincs nálam. Köszi a tippeket, alma boltban fent van.
-
-
-
válasz westcoastog #48700 üzenetére
Nekem 4, kettő is. Eddig nem púposodott fel, kopp-kopp.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban