-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dorien
veterán
válasz berek21 #1784 üzenetére
Szerencsére a dízelnek sokkal alacsonyabb fordulaton ébred a nyomatéka, mint a benzinesnek, így elképzelhető, hogy meg tudja mozgatni az a 116 ló is az 1.7 tonnát. Viszont észnél kell lenni, hogy melyik sebességben van a kocsi. Ha sokat előzgetsz, akkor szerintem 2.0 TDCi.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
SzlobiG
félisten
válasz berek21 #1787 üzenetére
Hát a kettő között a szolgáltatások, kinézet, meg hogy melyikből találni olyat ami jó állapotban van. Ezek lehetnek döntőek.
Szerintem próbáld ki mind kettőt mielőtt vennéd akármelyiket is.
Én simán az S-maxot mondanám sokkal szebb jobb főleg a beltér, zafira puritánabb. Viszont ismerős a zafirával már 400e km felett jár és még semmi motor baja nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
-
TripleB
senior tag
válasz berek21 #2886 üzenetére
Szia!
Használd a Fort Etis-t. Itt megtalálsz minden ajánlott szervizelési információt.
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz berek21 #2904 üzenetére
Az adó tárgyévre szól, az csak kedvezmény, hogy két részletben fizetheted ki.
Emiatt kell kifizetned neked egész évben.De gondolhatnál arra is, hogy eladod a 60 lóerős kocsidat januárban és veszel helyette egy 600 lovas sportkocsit. Nem kell a drágábbik adót fizetned majdnem 1 évig.
Talán akkor lehet vissza kérni a pénzed, ha az autót kivonják a forgalomból. De ameddig rendszám van rajta adózni kell utána.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
westcoastog
veterán
válasz berek21 #3069 üzenetére
Jó lenne mindenből motorcraftot venni.
Majd meglátom ha odajutok, még van vagy 20.000km az esedékes vezérlés cserémig.A kocsim alatt még talán a gyári 18 éves lengéscsillapítók vannak, és még mindig jók.
Feltéve ha régen nem cserélték őket anno márkaszervizben.[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz berek21 #3069 üzenetére
Vannak dolgok, amikből érdemes gyárit venni. Hátsó kerékagyból SKF-et vettem, 35k volt, míg a gyári 90k lett volna. Vezérlésből én is gyárit vennék.
Ugyanakkor bánom, hogy féktárcsából nem gyárit vettem, mert a Brembo elöl üt, és rázza a kormányt nagy tempós lassításnál...Van benne vagy 5-6e km. Többet Brembo soha. Ráadásul 2-3k volt a különbség. Előre nem tudtam, de ami gyári alkatrésszel szinte megegyező árban lesz, a gyárit fogom választani.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
SzlobiG
félisten
válasz berek21 #3079 üzenetére
Brembo már nem a régi sajnos...az ATE viszont az egyik legjobb minőség nagyon sokáig bírja és nem hullámosodik be egy idő után.
De ettől függetlenül én is azt mondom ki mire esküszik. Viszont nekem ezeket a szerelő mondta, hogy az Ate az ami a legtovább bírta csak meg is kérik az árát.
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
válasz berek21 #3685 üzenetére
Ez esetben vissza kanyarodva a fehérvári kereskedéshez, ha ilyen infókat meg lehet tudni, miért nem veszünk ott autót? Csak kíváncsiság.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
DeFranco
nagyúr
válasz berek21 #4823 üzenetére
nem nézlek hülyének, túl van húzva, a gyári érték azt hiszem 90NM ez most (legalább) 110-re van húzva általam.
Nekem van nyomatékkulcsom, azzal szoktam ráellenőrizni a gumisra, meg 50-100 km-el a kerékcsere után utánhúzni, ha 110-re állítom, akkor a 16 csavarból 2-3-ra tudok ráhúzni kb. egy nyolcad fordulatot, tehát nagyjából e körül húzhatják ők is.
Lazábbra nem merem hagyni, mert ha 10 évig ilyen bikára húzták meg (minden gumis csak ráb*ssza a légkulcsot, aztán már aki nyomatékkulccsal húzza meg, az is ráhagy, saját szememmel láttam), félek, hogy a gyári értéken már nem fogná meg rendesen (a túlhúzás okozta deformitás miatt) és elhagynám az anyákat, rosszabb esetben a kereket.
Ez lehet hülyeség, csak próbálok logikusan gondolkodni.
@kcsa: ha jó, minek cseréled? nekem egy éve a 12 éves gátlókon még 70% körüli értéket mértek, ami teljesen jó (újonnan se 100%-ról indul)
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
válasz berek21 #5109 üzenetére
Most kell kicsit melóznom, de azzal megyek már haza, már meg is kötöttem biztosítást. (jó húzós volt 2. autónál)
Nem nagy titok, Mondeo klubos TZS volt a gazdija.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
senior tag
válasz berek21 #5971 üzenetére
Az én felnijeim mérete pontosan 5/108/63,3 16X6,5 ET50 ALCAR kód 8325. Eszerint legalábbis. Ezektől gond, ha olyan felnit veszek, aminek a mérete minimálisan különbüzik? P. 63,3 pár tizeddel vagy a 16X6,5 helyett láttam sok helyn 16X7-et vagy az EZ 50 helyett +/- valamennyi érték. Vagy teljesen ugyanolyannak kell lenni, amint amit leírtam?
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
Real_Necro
veterán
válasz berek21 #6416 üzenetére
Ez is elegge a Mann fele huz, meg dobott egy kicsit olcsobb alternativat. Nagyot sporolni a lenyegesen olcsobbakkal lehet, vagy sem...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
-
Goose-T
veterán
válasz berek21 #6464 üzenetére
Mondjuk itt sem mutatják közvetlenül a logót, csak le van fordítva a matrica. Ennyire félnek a kínaiak a Ford haragjától, hogy nem merik már lefényképezni sem a logót? Ennyi erővel lehet, hogy a többihez is van logó, csak fényképet nem mernek feltenni róla. (A visszajelzések között szerencsére ott van a logó.)
Egyébként az Aliexpress-ről nem rendelek, mert egyelőre még nem merem rájuk bízni a bankkártya-adataimat. Ez a kulcs amúgy is adóvevővel együtt van, azért meg nem akarok pluszban fizetni, ráadásul még a chipet is át kéne ültetni a régiből.
Lehet, hogy rendelek egyet az Ebayről a tízdolcsisból, aztán kiderül, hogy van-e rajta logó vagy nincs. A szétesett kulcshoz még jó lehet.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Real_Necro
veterán
válasz berek21 #6899 üzenetére
De joo, linket kerhetek?
Szerk.:
Alaposabban meglesve, ugye ez sem bicskas? Enyem is kulcsos...[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
bajnokpityu
félisten
válasz berek21 #8167 üzenetére
tényleg nem para?
és mennyire teherautós? ezt irták tesztbe mondeonál, h kicsit traktoros, és inkább vegye az ember a 2.0-t. amiről meg ismerősi körben csak jó vélemény van. bár mindegyiket hosszú utakra használják, nem ovijáratosok.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO