-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
SzlobiG
félisten
válasz forintuser #1204 üzenetére
Bemerted vállalni az 1literes motort?
Am grat hozzá szép jószág.
Fogyasztást majd írhatnál mit tud az a kis motor ekkora kasztnihoz.
(#1205) radi8tor1 Turbos benzines azok már ennyiket tudnak ráadásul háromhengeres elvileg a Ford az éllovas ezekbe.
[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz forintuser #1234 üzenetére
Kellemes. Hány kg a kocsi? Én most csináltam egy 80% város 20% országútra 6,7 literes átlagot az 1.4 Mk1 Focussal, de ez csak 1100 kg. Egyre jobban érzem, hogyan kell hajtani. A Berlingónál is kellett egy jó fél év az ismerkedéshez.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
SzlobiG
félisten
válasz forintuser #1234 üzenetére
Ez mondjuk nem rossz egy akkora kasztnival. Nekem most 6.2 volt kombi mondival.
-
Erdei88
veterán
válasz forintuser #1234 üzenetére
Szerintem jól sikerültek ezek az Eco motorok. Kérdés mekkora lesz az élettartamuk
Nálunk az 1.6-os Mondeo 7-7.5 között eszik.
-
Dorien
veterán
válasz forintuser #1246 üzenetére
Anno a dízel Berlingót úgy elvezettem városban, hogy a fékhez szinte nem is értem, csak a motorféket használtam. Nekem is eléggé át kellett alakítanom a vezetéstechnikámat az 1.4-es Focusnál. Motorfék helyett most nagyon sok üresben gurulás, hypermiler szaknyelven "pulse and glide" van.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
SzlobiG
félisten
válasz forintuser #1246 üzenetére
Mondjuk egy akkora motornál nem is lehet motorfékről beszélni. Tuti furcsa lenne nekem is, mer állandóan használom a fékhez csak akkor érek ha már tényleg kell. Nem hiába még a gyári betétek vannak azt 160k lesz a gépbe.
-
SzlobiG
félisten
válasz forintuser #1669 üzenetére
Milyen kezelőfelületről van szó? Converse?
-
SzlobiG
félisten
válasz forintuser #1671 üzenetére
Mondeoba debütált a convers lcd kijelzős fedcomp. Abba tudtam volna segíteni magyarosítani. Focus sima fedcomba sajna nem.
-
sutykuru
tag
válasz forintuser #3315 üzenetére
2m-es gerendával fejfölé emelve
-
sutykuru
tag
válasz forintuser #3317 üzenetére
Értelmes gumis aki nem vassal veri a felnit, vagy szerviz.
-
Rico33
aktív tag
válasz forintuser #3315 üzenetére
Pótkerékkel meg kell kínálni.Szerszám híján hirtelen ötletből nekem ez vált be.
-
_ATi_1
senior tag
válasz forintuser #3317 üzenetére
Nekem is az vált be, hogy egy másik kereket nekilendítek...
Más: Valaki esetleg rendelt már OBD-s műszert? Alapvető hibakódok kiolvasására kellene egy 2008-as Focus-hoz. Típus, vagy link jól jönne egy olyan típusról, ami működik.
-
DeFranco
nagyúr
válasz forintuser #3315 üzenetére
nekem leverték gumikalapáccsal. más gumis is megerősítette, hogy kb. ez van, típusprobléma, ha sokáig fent van a felni (pl. négyévszakos gumi)
szvsz nem lesz tőle baja, ha nem fémmel üti, sokkal nagyobbakat kap az úton.
-
kcsa
veterán
válasz forintuser #4407 üzenetére
Nemrég valahol volt cikk (totalcar talán?) hogy PDF tisztítható, de egyrészt jelezhet más, nagyobb mechanikai hibát is, másrészt előfordul hogy a tisztítás nem eredményes, akkor marad a csere.
-
berek21
senior tag
válasz forintuser #4412 üzenetére
Beleöntöd egy teli tankba, és mész vele. Lehetőleg tartósan nagyobb fordulaton, hogy át tudjon melegedni a DPF. 2-3 havonta megismétled. Az sem baj ha jobb minőségű üzemanyaggal mész.
LG Velvet eladó!
-
kcsa
veterán
válasz forintuser #4412 üzenetére
Benéztem én is, valamiért DPF hiba rémlett, de ez nem az .
Az ilyen hibakódot simán okozhatja valamelyik lambda hibája - tanács: ha lambda cserére kerül a sor ne válaszd az olcsóbb utat, jellemzően a gyári vagy a gyári beszállító terméke a valódi megoldás, persze ezek nem a legolcsóbbak
Normális szervizben (ahol nem csak egy ELM327 van, hanem valami fejlett diagnosztika) egyébként általában meg tudják mondani azt is, hogy melyik lambda a hibás, esetleg milyen üzemtartományban.
-
darvinya
titán
válasz forintuser #9311 üzenetére
Nem huzattad ki, emiatt lassan felgyülemlett minden.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
kcsa
veterán
válasz forintuser #9311 üzenetére
TSI Fabia is ilyen botrányosan alacsony fordulatszámokon váltat el, persze hogy bedzsuvásodik az EGR. De ne higyj neki, középtartományig ugyanúgy ki kell húzatni, mint ha nem lenne kijelző
-
válasz forintuser #9311 üzenetére
Vezettem en is ilyet es botranyosan ajanlgatja a fokozatokat, mint minden mas uj auto. Ez egy turbos gep, nem szabad 1500 alatt hasznalni, kigyorsitani meg szigoruan csak 2000 felett nagyobb fokozatokban. Egyebkent illik hajtani legalabb havonta egyszer, uzemmelegen.
-
pet007
aktív tag
válasz forintuser #10258 üzenetére
En kezdesnek kipucolnam, ha nagyon roszz allapotban van akkor csetelnem azt az egr szelepet. Puculas par eurobol kijon, ha nem ez a baja meg mindig nem buksz sokat (es lesz egy tiszta egr szeleped ami sose baj).
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz forintuser #17330 üzenetére
Mindenre is
-
#31733248
törölt tag
válasz forintuser #17328 üzenetére
Nem garaciális, nem viszed márkaszervizbe?
-
#31733248
törölt tag
válasz forintuser #17337 üzenetére
Értem. Én mondjuk úgy vagyok vele, hogy nem nyúlok az autóhoz, hacsak nagyon nem muszáj, rábízom a szervizre. Gondolom, van egy ellenőrző lista, amin normális esetben végigmegy a szerviz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest