-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dorien
veterán
Na most telenyomtam Shell 95 benzinnel és szinte megszűnt az alapjárati kopogás, csak nagyon fülelve hallható. Az előző tankolás MOL kúton volt.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
DeFranco
nagyúr
Érzékeli a kopogást
Nem nagyon van olyan szabványnak megfelelő benzin, amivel kopogna a fóka, nem szokása, de lehet olyan takony nyálat tankolni, ahol ez előfordul. Erre való a kopogásérzékelő, ami ilyenkor utánállít valamit a gyújtáson (ne kérdezd meg hogy mit, majd valaki előkotorja a vonatkozó TC-s cikket) ezzel védve a motort.
A facelift utáni fókákban viszont a kopogásérzékelő kb. népmesei elem, hol van hol nincs, teljesen random, hogy tettek-e bele vagy sem. Elvileg máshogy is tudja nézni a rendszer, hogy van-e kopogás, de ebben nem vagyok biztos.
Nekem tuti nincs kopogásérzékelő benne (üres a csati ami a nívópálca csöve alatt van közvetlenül) de ismerek olyan fl-es fókást akinek meg van benne.
-
Goose-T
veterán
Nekem is szokott kopogni a 2003-as 1.6-os Focus kombim, de általában csak olyan esetekben, amikor nagyobb fordulatszámról leejtem a motort alapjáratra, pl. amikor hirtelen megállok a piros lámpánál, vagy parkolásnál egyesből rükvercbe teszem. Olyankor kopog egy kis ideig, néha hosszabban, néha hangosabban. Nem futóműkopogás, biztos a motor csinálja. Kizárólag 95-ös Shell és OMV benzint használok, de leginkább Shellt, mert az van a közelben.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Atlantis
veterán
Egyáltalán miért kéne indítás előtt felkapcsolni a lámpát... Eleve csak a helyzetjelzőt kapcsolja akkor.
Egyébként Focus II-nél már nincs útban az akksi egyáltalán izzócserénél, inkább a biztosítékdoboz, de az sem vészes. Lekopogom, nekem már kb. 2-3 éve nem kellett izzót cserélni, ilyen szempontból rendben van a taliga.
Mikulásbá: ha az üzemanyagrendszer tiszta és a szivattyú cserélve lett, látatlanban nehéz mit mondani rá. Ford-szervizben meg ne nagyon bízz, legalábbis itt felénk eléggé balf...ok és még finom voltam, fővárosban legalább van miből válogatni. Ha még nem tetted, Fordfocus.hu-n esetleg írd le a gondodat a megfelelő topicban, ott több szaki előfordul.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Dany007
veterán
Általában hetetne parszor biztos jarok videken. Meg ha csak a kozelbe is oda is jo a nagyobb feny.
Bar teny hogy nem a nagyobb feny miatt vettem ezt a fajtat, hanem mert kiegett.
Es akkor mar legyen egyforma es egyforma fenyereju mindket oldalon.Lampat en is kapcsolok mindig minden helyzetben. Szvsz egy nagyon jo otlet volt kotelezokent bevezetni varoson kivul napszaktol fuggetlenul. Nagyban javitja a lathatosagot. Nappal is.
-
DeFranco
nagyúr
Egyáltalán nem volt drága. Vezérlés most volt cserélve először? Vezérléscserével volt cserélve a vezérmű kerék is? (a gyári afaik bakelit, szokták cserélni a vezérléssel acélra)
Nekem a vásárláskori nagyszervíz volt 130k és abban se vízpumpa se fesszabályzó se akku (vezérléscsere, persze hosszbordással, vezérműkerékkel, olajcsere, fékfolyadék csere, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, benzinszűrő, fékolaj, fagyálló, klíma, 4 gyertya, mindenből gyári).
-
Viszlát
addikt
Nem kizárt, csak előnytelen, munkahelyén 30%-os kedvezménnyel jut gázolajhoz, ráadásul legálisan. Egyébként vidéki város a bázis, évi 23-25e között megy és többnyire főút/város kombó, átlag 60-70 km-es utak.
Délután elugrunk megnézni ezt: [link]. Kiindulási alapnak jó lesz, eddig csak parkolóban meg neten nézegette, simán benne van, hogy élőben kiderül, hogy ez neki nem is pálya.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Alacsonyak. Az öregnek már rossz a dereka, egyre nehezebben kászálódik ki ezekből az alacsony autókból, ezért nézegetünk ilyet, amibe csak be kell csúszni szinte, meg a csomagtartóhoz se kell lehajolni. Ennél nagyobb viszont meg totál felesleges, ez a C-max ideálisnak tűnik, aztán majd kiderül...
#544) Goose-T: közben téged is megválaszoltalak.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
DeFranco
nagyúr
Állj tuti vízszintesre, hagyd a kocsit kb. egy órát hűlni majd nívópálca. Ha olyan ergya görbületes van mint nekem, akkor megszívtad, mert azt fogod tudni, hogy túltöltötték-e valóban, azt viszont nem, hogy mennyivel.
Egy-két deci túltöltés nem téma három-négy már gáz. Nem fogja bírni lehúzni a lehúzógyűrű, égéstérbe kerül és előbb utóbb a katalizátorod fog elköszönni, meg nyilván a lehúzógyűrű sem köszöni meg, elkezdheti csipegetni az olajat a kocsi.
Ha túl van töltve, akkor le kell engedni, vagy le kell szívni. A leengedés a leeresztőcsavarnál lehetséges, ha aknára tudsz állni, vagy csinálod azt, mint én. Nekem is túl lett töltve márciusban, vettem gumicsövet ami lemegy a nívópálca csövén meg egy nagy fecskendőt, ami pont rámegy a gumicső végére, és a fecskendővel szépen leszívtam "fentről" a többletet. Négy deci jött le.
-
DeFranco
nagyúr
Valahogy bizonyosodj meg róla, hogy tényleg vízszintes az aszfalt, szabad szemmel érzékelhetetlen minimális dőlésnél is nagyot változik a nívópálcán mért szint, tapasztaltam. Múlt hétvégén paráztam rá erre nagyon, abszolút nem volt érzékelhető a lejtés, és 50%-kal alacsonyabb volt a mért olajszint.
A min-max között meg 7,5 deci van, tehát ez is olyan 4 deci csalást jelentett.
@radi: ezt nem fejtettem ki, mert nem akartam bonyolítani, de még nem 100 hogy tényleg túl is lett töltve. pont most a hétvégén döbbentem rá, hogy basszus lehet pont a szokásos mérési hely lejt egy minimálisat (nem érzékelhető abszolút, kocsi sem gurul el, elvileg sima vízszintes) és vaklárma volt a túltöltés anno. Amíg ezt ki nem szintezem valahogy, hogy lássam mi a helyzet, addig nem mondanék semmit arról hogy hol és mennyivel lett túltöltve, mert nem biztos. Attól függ lejt-e a pálya, vagy nem.
-
Viszlát
addikt
Altalaban a gyari adatban nincs benne az ami a szurobe megy plusz borravalo. Benzinkutak altalaban egyenesek, ott probalkozz, elkepzelheto, hogy csak maxig toltottek, azzal meg nincs semmi gond.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
radi8tor
MODERÁTOR
Finoman kell visszaengedni. Ja és nem egyszer mérni, hanem minimum 2x.
De ez nálam szakmai ártalom.DeFranco: valóban másra gondoltam. Én arra gondoltam, hogy a nívópálca nem egyenesen megy az olajteknőhöz, hanem ívelt pályán. De ez valószínűleg csak így megoldható.
Nálam nincs C a pálcán. Pedig Fókám van nekem is.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Én itt most nem az átmérő-béli eltérésre gondoltam, hanem a szélességére. Az több súrlódással jár, amitől többet fogyaszt az autó (szerintem).
És akkor még nem beszéltünk a nagyobb kerék által lengéscsillapítóra gyakorolt negatív hatásról.Szerintem olyan kerék kell az autóra, amilyet a gyártó kitalált (külföldön büntetnek is keményen az eltérő méret miatt - ott a forgalmiba be van írva a gyári kerékméret).
⭐ Stella
-
-
Döglött Róka
veterán
Jah, en igy vagyok a sedanommal, hatul focizni lehet akkora a hely, ugy hogy az anyosulesen a labterben egy kiskutya is utazik. Raadasul a sedan futomuve progresszivebb kicsit a kombinal es ferdehatunal, puhabbra van hangolva. Orszaguton nagyon szepen kruzol
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Kornel
veterán
-
TripleB
senior tag
Volt nálam is probléma (Focus 1.6 benzin) már párszor tisztítottam az alapjárati szabályzót, de már cserés lesz szerintem. Télen nehezen is indul.
Alapjárati szabályzó tisztítása"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
Atlantis
veterán
Persze, hogy nem kapod fel, mert így te vagy a tötymörgő. Remélem, nem előttem gurulgatsz majd fél kilométert...
kornelka: Ismerem az érzést, én a váltóáttételezést okolom, az enyém 4.-ben sokat forog az én ízlésemnek, 5.-ben pedig meg akar fulladni szabályos városi tempónál. Kénytelen vagyok gyorsabban menni.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Steam topic
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Androidos tablet topic
- Anime filmek és sorozatok
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Le Mans Ultimate
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző