-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
Huh de kihalt ez a topik! Ennyi nincs igény Ford-ra? Vagy ennyire kevés velük a gond?
-
Dany007
veterán
válasz Atlantis #275 üzenetére
Nekem is jobban bejon a facelift utani... de az mar joval milla folott kezdodik...
@ lajafix:
Koszonom! Hirtelen ami eszembe jut az a kettostomegu Van valami sacc per kb hany km-nel lesz tuti cseres? Mert amiket nezek azok olyan 200 es 280k km kozottiek. Aztan jo lenne ha legalabb nagyjabol elore kalkulalhato lenne ez a koltseg.
De a valasztasom biztos. Mar csak egy elfogadhato darabot kell talalnom...[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Oh hát ez korrekt összefoglaló! Köszönöm!
Annyira nem tűnik vészesnek nekem. Persze van 1-2 költség ami szemet szúrt. A rozsdás ajtók nekem is. Persze, hát kérdés mennyire.
Rokonság mondeójában egy komplett küszöböt csináltak 50k-ért színrefújás nélkül!"az enyémben csak 170ezer van, januárban azt mondta a szerelő hogy a kettős tömegű már jelez de 80-100 van még benne"
Az igen! Bárcsak én is kifognék majd ilyen szerelőt! Ez így számomra már bőven a kalkulálható kategóriába esik.
És alapvetően meg vagy vele elégedve amúgy? Kényelem, menetkomfort, teljesítmény (azt nem írtad mekkora benyás)? Cserbenhagyás? -> úgy értem hányszor hagyott ott az út szélén? Már ha volt ilyen egyáltalán...
-
Dany007
veterán
Én is 1.8 vagy 2.0-t vennék.
Németes kényelem, ez jó.
Meg az is pozitívum hogy azért út mellett nem hagyott még. Sok típusnál ez sem mondható el. Persze ehhez kell a rendszeres karbantartás is, tudom.
Az akksi dologra meg majd rákérdezek a szerelőnél ha majd már ott tartunk, hogy a "kötelező első" szerviz esetében azért nézzen rá / tesztelje le stb... -
Dany007
veterán
válasz jozsi252 #293 üzenetére
Na az tényleg durva! :S
Pedig az csak egy darab műanyag, nem?
Én anno az Omegához 10k-ért kaptam komplett ajtót elektromos ablakemelővel, motorral mindennel...
Na ehhez képest egy darab műanyagért elkérni 5k-t? Még bontóban is?? Ez durva...Akkor viszont nincs ötletem. Max valami sufni megoldás. Hogy teszem azt veszel sima műanyaglemezt, gumit körberagasztasz az alján hogy beleszoruljon a lyukba és ne folyjon be a víz, majd lefújod hasonló színűre. Meglehet ezt csinálni szép igényes kivitelben is...
-
Dany007
veterán
Berakom a kedvencekbe a topikot nehogy elfelejtsem a dolgot.
Más. Tapasztalt valaki mk3 mondeon a csomagtartó dísz-valami sarkán korróziót? Amelyiken a ford embléma van, annak a bal és jobb szélén, ahol találkozik a csomagtartó vonalával.
-
Dany007
veterán
válasz bobby_30 #337 üzenetére
A dízel sajnos ilyen. Nem véletlen hogy a legtöbb ember ma már menekül a dízel elől.
Egyik ügyfelemnek is nemrég kellett EGR szelepet cserélni, ő azt mondta hogy 75 ezer volt. Ez lehet munkadíj nélkül, plusz ez másik típusú autó is volt...
Szóval szvsz reális.szerk.:
Javaslom nézz meg egy BárdiAutó vagy Unix webshopot. Ott betudod állítani hogy milyen autód van, milyen motorral stb stb... majd tudsz keresni neki megfelelő alkatrészt. Na ott megkeresed a motor részleg alatt az egr szelepet. És ott látod az összeget. Az már jó kiindulási alap.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Üdv!
2003-as Mk3 Mondeo, 1.8 benzin.
Milyen olajat tegyek bele? Úgy néz ki után kell töltenem, pedig fél éve volt olajcsere... És már min.-on van.
Szóval lövésem sincs milyet tegyek bele, nyilván a legjobbat.
És az is kéne, hogy ilyen esetben mennyit kell beletölteni? 1-2dl? Vagy töltsek csak 1 dl aztán később megnézem mennyit ment fel?Köszönöm.
-
Dany007
veterán
Halvány fingom sincs milyen van benne. Ez a bajom...
Kb 5,5 ezer km. De két érték között volt eredetileg is. Tehát nem volt maxon.@DeFranco:
Megnézem a júzer manuált, fent van a neten. De nincs különbség az új és a már használt több éves motorok között? Tehát hogy más típus kell egy új autónak és más egynek amiben több mint 220k km van már.
-
Dany007
veterán
Nem bizony... Tudod szervizbe be, legyen meg az olajcsere. Aztán fizet és viszlát.
Na, de most megnéztem 5W30 van előírva. SAE ami nem tudom mit jelent, de majd így kérem.Ami most jobban zavar, hogy ahogy látom a vizem is min. szinten áll. Na az mitől csökkent? :S
Néztem a fék / váltóolaj szinteket az rendben van maxon állnak."7.5 dl amugy min es max kozott"
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Na, töltöttem bele 0,5l Mobil 5w30-at, kifejezetten Fordba való cucc. Legalábbis ez van ráírva.
Aztán meglátjuk reggel mit mutat a nívó.Kis fagyállót is töltöttem hozzá, mert őszintén szólva a hűtővíz fogyás jobban zavar. Apámnak 7 éven át u.a. a hűtővíz keringett gond nélkül... Nekem meg már most fogyott...
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Nem vettem észre. Nyáron a szokásos légkondiból adódó kondenzvíz jött azt láttam, de az normális.
A csövet amíg tudtam végigtapogattam, az száraz volt így elsőre. A hűtőt magát még nem néztem.@[rvilike]:
Ööö okés, de akkor se pozitív. Bár ha csak valahol szivárog az még tényleg nem olyan lényeges. Évente utána tölt az ember egy litert azt kit érdekel... Csak ne a motorba szivárogjon. Ettől félek csak.
Meg most, hogy tényleg eszi-e az olajat és mért...Mindegy végülis, csak nekem stresszelés, mert még így is igen jól állok, ami az autóra költést illeti.
-
Dany007
veterán
Egyelőre nem tudom hogy tudnám letesztelni. Most megint végigtaperoltam a csöveket ameddig beértem és záraz minden. Nézegettem a hűtőt is, de nagyon nem lehet hozzáférni és látni se nagyon.
Esetleg hétvégére száraz placc fölé állok, esetleg előtte lefotózom. Aztán hagyom egy napig állni és meglátjuk mi lesz alatta? De ez se teljesen jó, mert akár fel is száradhat ebben a szeles időben.
De elvileg a hűtővíz egy teljesen zárt körben mozog, elvileg egy csepp se fogyhat belőle,nem?
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #388 üzenetére
Én is így gondolom de mégse látni semmit.
Igazából alig van hol megnézni. Nyilván a csöveket végig tudom követni, de aztán nagyon nem látni be a motortérbe. Tele van "pakolva", kábelek, csövek stb...Most megnéztem közvetlenül leállítás után, hátha csöpög valami az autó aljából de nem csöpögött.
Egyébként furcsa az egész. Mert tisztán emlékszem, hogy vásárlás után kb 2 hónappal néztük apósnál az olajszintet és tökéletesen középen volt, ahogy lennie kell.
Most meg 4 hónappal utána már minimum alatt volt. És rá kellett aztán töltenem mind az 1 litert, hogy minimum fölé kerüljön, de még mindig nincs középen.
A könyv szerint meg max vonalig kellene tölteni... Remélem csak simán "eszi az olajat" és nem hengerfejes vagy hasonló...Már egészen megszerettem az autót...
-
Dany007
veterán
Igen, ezért nézek én is így!
Mondom, azért nem nézegettem hetente, mert vásárlás után 2 hónappal megnéztük és ahogy az a könyvben meg van írva pont középen volt a szint. Gyönyörű átlátszó volt stb... Ezért gondoltam, hogy akkor csak nem eszi... De talán még utána is megnéztem egyszer...
Aztán most meg csakúgy eszembe jutott, mert kollega épp a céges autónak nézte... Hát még jó, hogy megnéztem.@DeFranco:
Ez egy jó ötlet. Most figyelem, aztán meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Na, azért annyira mégsem volt vészes a helyzet...
Ma néztem megint, most már pont középen áll megint a szint. Valószínűleg múltkor túl korán néztem meg rátöltés után...
Bár igazából tökmindegy, mert így is azt jelenti, hogy elment valahova 1l olaj...Mijezazúj avatar? : O Afene.
-
Dany007
veterán
Hat jo! Remelem osszejon!
Ez a jobbik dizel az biztos. Meg persze a fogyi.Gyors kerdes. Latom neked is van kormanyrol vezerelheto "hifi".
A kerdes, hogy teged nem zavar kuplungolasnal?
Nekem rendszeresen beleakad a terdem.
Most ugy allitottam be az ulest hogy epphogy jo... De azert igy is kicsit utban van. Kicsit foljebb is rakhattak volna a kormany oldalan, pedig en nem is vagyok tul magas... -
Dany007
veterán
Üdv!
Ma reggel kiégett az izzóm a bal oldalon.
Bekapcsoltam a tompítottat egy pillanatra felvillant aztán vége... =/
Gondolom Unixnál lehet venni ugye? Elég ha mondom az autó típusát meg korát meg ilyeneket?Kérdés még - és ez az igazán fontos -, hogy ki tudom-e cserélni én magam? Most nem néztem meg - mert itt szakad az eső - de úgy rémlik pont a baloldalon van az akksi és mintha mocskosul útban lenne az egész...
Omegán könnyű volt, mert egyből hozzá lehetett férni a takaráshoz lecsavartam és ott volt az összes égő egy kupacban. Aztán vissza. De itt nem tudom hogyan van...
Jövőhéten lesz egy Pesti utam és addig mindenképpen kiakarom cserélni. Meg amúgyis dühít ha más jön fél fénnyel szemben semmiképpen nem akarom húzni.
De ha meg én egyedül nem tudom kicserélni - mert mondjuk nem férek hozzá és le kell bontani a fél belét - akkor gyorsba szólni kell a szerelőmnek...Kedden meg megy fel a téli gumi.
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #453 üzenetére
Na most csak megnéztem... Izzókészletem van. Van benne minden.
De kollega meglátta és azt mondta, hogy színvonalon alul, nem méltó az autóhoz... Na mondom fasza. Mindegy, ideiglenesen jó lesz. Amúgy is jó lenne egyszerre mindkét oldalt cserélni.Na de belenéztem a motorba is. Igen, előtte van az akksi. Ráadásul valami furcsa L irányú fehér műanyag menetes valamivel van rögzítve a borítás. Valószínű azért, hogy csavarhúzót beledugva ki lehessen csavarni.
A gond az, hogy az egyik ilyen pont egy borításlemez alatt van. Vagyis azt le kellene szedni mindenképpen. Talán itt a cégnél még van olyan kulcs is.
Lehet megpróbálom délután ha lesz egy kis időm.Megnézem ezt a gépkönyv dolgot is, bár nekem nem rémlik.
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #455 üzenetére
Tényleg benne van hogy kell. És tényleg jól sejtettem hogy le kell szedni az egészet...
Kezdve a hűtőmaszkkal.Ja, de folytasd nyugodtan. Azt mondod ne tegyem be a gagyi valószínűleg tescoban vásárolt izzókészletből származó izzót?
Mert igazából annyit még kibírok amíg hazamegyek, ott a unix nem messze tőlünk. Veszek akár egy komplett készletet aztán szombaton reggel meg berakom.
Bár a képeken a jobb oldalit szerelik a kis cselesek, ahol nincs akksi útban. -
Dany007
veterán
válasz radi8tor #457 üzenetére
Na mondjuk én úgy "hallottam" a Hella az nem szar márka. Na de ha az is feladja akár 4 hónap után is, akkor meg tökmindegy mit rakok bele...
Na mindegy, most kinyomtattam az izzócsere útmutatót. Szóval lehet megcsinálom itt a cégnél ha lesz időm..
@Dorien:
"Világítást csak motorindítás után érdemes kapcsolni"
Alap. Így szoktam meg az elmúlt 12 évben. Ahogy azt is, hogy mindig 1-esbe rakva állok meg. És mindig fék+kuplunggal indítok.
-
Dany007
veterán
Kicseréltem az izzót. Gyerekjáték volt.
Leszedtem a hűtőmaszkot, majd utána két hosszúkás pöcök tartotta helyén a komplett lámpatestet búrástól mindenestől... Azt a két pöcköd kihúztam és kicsúszott előre az egész lámpatest. A hátuljáról lecsatoltam a csatlakozót és kész. Kicseréltem majd minden vissza. kb 3 perc volt az egész.
Nagyon jó és egyszerű megoldás.Lehet azért holnap veszek egy új készletet, amúgyis kell. És akkor kicserélem mind a két oldalt, hogy azonos fényerejű legyen azért mégiscsak....
Néztem a neten, vannak dupla készletek. Valami olyat lenne érdemes vennem. Hella, Bosch... Fogalmam sincs melyiket.
Ja és láttam Philips-ből szinest. Fasza lenne csak a pezsgőszínhez mi illik? Kb semmi... Ződ van meg rózsaszín / lila meg sárga. Hát a sárga ja... de az olyan nulla. Szal ezt mellőzöm.
Van különbség ha Tesco/Obi-ban nézelődök vagy ha a Unixhoz bemegyek? Szeretem látni magam előtt a választékot...
-
Dany007
veterán
No, jelentem reggel megvettem az új izzókat.
Végülis Osram Cool Blue lett. [link]Az az NBU, amit ajánlottál nem volt kapható a Tesco-ban.
Volt még egy 3x élettartamot garantáló Osram is hasonló áron, de mikor megnéztem az adatokat kiderült, hogy kb minden más tekintetben rosszabb egy standard izzónál. Tehát kevesebb fényt ad, kisebb távolságra és kevésbé fehér fényt... Ellenben persze 3x tovább jó elvileg, na de akkoris. Ez el is vette ettől a kedvemet.Aztán volt még pár GE fajta hasonló árban, mint az Osram meg noname-ek.
Így végül a Cool Blue mellett döntöttem. Ez egy picit mindenben jobb - erősebb - mint a standard, viszont a fehérsége kiemelkedő, ellenben picit rövidebb az élettartama.
Ahogy most látom a neten piszkosul drágán, 6.500 forintért vettem... Van ahol már 4k alatt is kapható. Hát ez van.
Holnap ki is cserélem. Kíváncsi vagyok a különbségre. Bár az Omegához képest jelenleg is olyan este, mintha nappal vezetnék annyira durva fénye van és olyan jól bevilágítja az utat...
Emlékszek Omegával maximum 3 csíknyit láttam sötétben (sötét + esőben meg kb 1-1,5-et), most meg legalább a dupláját 5-7 csíkot látok előre. Teljesen más így vezetni sötétben. Kíváncsi vagyok az új izzóval látok-e majd különbséget. -
Dany007
veterán
Na hát ez fasza. Most elvetted a kedvemet és még a placebó hatást sem hagytad meg nekem.
Mindegy, amikor azt írtam, hogy kicserélem egy noname gagyinak tűnő készletben talált izzóra, akkor Defranco kollega küldött egy ilyet: [link]
Gondolom szólni akart, hogy ne gagyizzak már be meg minden... Mondom okés, persze akkor vegyünk valami márkásabb valamit... Megvettem jóval drágábban, mint lehetett volna, erre most meg kiderül, hogy gyakorlatilag tökmindegy. Sőt...Btw nem a xenon hatás miatt vettem meg, hanem mert a másik Osram 3x-os élettartam fejében kevesebb fényerőt ígért.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #486 üzenetére
Áááh akkor pont félreértettem.
Nem érdekes. Megint tanultam valamit. Nem tudtam, hogy izzók között csak ilyen minimális különbség van.
Mindegy, valamivel biztos jobb lesz, mert már most látni a különbséget az új és a régi izzó közt. Tehát a most cserélt erősebben világít, mint a jobb oldali ami már kitudja mióta van benne. És akkor legalább lesz két db pót izzóm. -
Dany007
veterán
Általában hetetne parszor biztos jarok videken. Meg ha csak a kozelbe is oda is jo a nagyobb feny.
Bar teny hogy nem a nagyobb feny miatt vettem ezt a fajtat, hanem mert kiegett.
Es akkor mar legyen egyforma es egyforma fenyereju mindket oldalon.Lampat en is kapcsolok mindig minden helyzetben. Szvsz egy nagyon jo otlet volt kotelezokent bevezetni varoson kivul napszaktol fuggetlenul. Nagyban javitja a lathatosagot. Nappal is.
-
Dany007
veterán
Beraktam az Osram Cool Blue izzókat az este. Szerintem teljesen jó. Sőt, igazából fényesebbnek és messzebb érőnek érzem. De valószínűleg csak azért, mert ezek újak a régiek meg már egy ideje használatban voltak.
Szóval korrekt. A fénye egyáltalán nem kékes, inkább fehérebb, mint eddig. -
Dany007
veterán
Ja... nem mindegy hogy milyen a talaj... Én is beparáztam a múltkor mikor rátöltöttem.... És min volt még mindig... Majd vízszintes talajon már középen volt, ami rendben is van.
Ellenben kiderült, hogy az autóhoz kapott téli gumi már 7 éves!!! Hogy rohadjanak meg... Úgyhogy asszem jövőre veszek új nyári-téli garnitúrát, mert ez így nem pálya nekem. És mocskosul mérges vagyok most emiatt... Azt még elviseltem, hogy a nyárim már nem újszerű.... de hogy a téli is egy régi szar... Bár a mintázata még rendben van, kellően mély... Csak már idős.
Úgyhogy f...a... A gyerek szobájára félretett pénzből most majd vehetünk gumit az autóra. Mindegy, ezt a telet már kihúzom valahogy a 7 éves gumival... de téliguminál nem ismerünk viccet. Azt muszáj lesz jövőre lecserélni. -
Dany007
veterán
Tudom tudom, ezért mérgelődök...
De majd megoldjuk valahogy olcsóbban... már beszéltem apósommal és kiderült hogy nekik is kell jövőre szett... Majd megint összeszedünk pár embert és egyben rendelünk egy vagon gumit... úgy azért elég sok kedvezményt kapunk majd...
Pl. pár éve a Hankook kinergy eco volt olyan 14k darabja, neten meg 19 körül mozgott... Valamit ez is jelent legalább.
De nem érdekel, ezzel nem akarok szórakozni... Tavasszal a nyárit, ősszel meg majd a télit rendeljük... Aztán csak kibírjuk valahogy. -
Dany007
veterán
Tudom tudom, ezért mérgelődök...
De majd megoldjuk valahogy olcsóbban... már beszéltem apósommal és kiderült hogy nekik is kell jövőre szett... Majd megint összeszedünk pár embert és egyben rendelünk egy vagon gumit... úgy azért elég sok kedvezményt kapunk majd...
Pl. pár éve a Hankook kinergy eco volt olyan 14k darabja, neten meg 19 körül mozgott... Valamit ez is jelent legalább.
De nem érdekel, ezzel nem akarok szórakozni... Tavasszal a nyárit, ősszel meg majd a télit rendeljük... Aztán csak kibírjuk valahogy.@radi8tor1:
Majdnem... ^
[ Szerkesztve ]
-
-
Dany007
veterán
Áh, nekem 4 ajtós. A kombi csak az mk4-ből tetszik igazán.
"város az, ami nagyon megdobja, ott 7-7,5 liter is lemegy (nagyfaluban)."
Na menj már valahová' Nekem ez a max amit nyugis 120-as tempóval kitudtam hozni belőle...
Persze ez benzin 1,8. Városban 8,8-9 volt a legjobb eddig. De igazából ezt szoktam meg eddig is, ráadásul most esett a benya rendesen, szal nem gond.
Nekem ellenben nincs egr szelep, se turbó se magasnyomású micsodák.@Viszlát:
Oh már mikor. Az elmúlt 1 évben nem sokat beszéltünk és nem is vagy olyan aktív mint régen.
Nekem is Kleber a mostani téli ha jól rémlik. Na azért majd ezt megdumáljuk. Honnan is kéne szállítani? Németből vagy Angliából? Meg nyilván semmit se kérnék ingyen. Na de tényleg, ez így most hirtelen jött. : )Tavaszra kéne egy szett nyári, jövő őszre meg egy szett téli...
@radi8tor1:
Attól függ milyen táv. Bár engem visz a forgalom magával... 160-nál már vissza kell fogni engem is meg az autót is. Még rendesen gyorsulna ilyenkor ha rátaposnék. Nálam Pest - Veszprém a táv általában. Nem olyan nagy táv, de érezhető. Igazából nem is az idő számít, hanem a megszokás. Próbáltam már tartani a 130-at a középső sávban, de olyankor mindig beérek valakit aki lassabban megy és meg kell előzni... aztán megint és megint és megint és azon kapom magamat hogy már 160-nal megyünk és igazából fölösleges visszasorolni a belsőből mert senki nem jön mögöttem... V.színű ha senkit nem érnék be akkor megelégednék a 120-130-cal is. De a pályán kívül többnyire betartom amit kell, nem akarok fizetni.
-
Dany007
veterán
válasz radi8tor #640 üzenetére
Hát akkor az eléggé hulladék egy izzó lehetett...
Ugyan nincs túl sok megfigyelésre alapuló tapasztalatom, de anno nekem az Omegában a 3 év alatt 1x(!) kellett izzót cserélnem. És azt is a "vége" fele.
Ergo ha épp átvételkor lett izzó cserélve, akkor is kibírta kb 2 évig lazán.Pedig én aztán kapcsolgatom össze-vissza. Sokat városozok...
-
Dany007
veterán
válasz radi8tor #643 üzenetére
Igen láttam ilyet én is. Már nem tudom milyen márka volt. Dobozára rá volt írva / jelezve, hogy nagyobb fényerő, de kisebb élettartam.
Ugyanígy a 3x-os élettartamot ígérő Osram izzó dobozára meg rá volt írva, hogy élettartamban jóval több az átlag standardnél de fényerőben és fénytávolságban meg ~ 15-20%-kal kisebb.Szal csodák nincsenek. Ezért vettem a Cool Blue-t (no meg mert nem volt nagyon más), mert ott kiegyenlített volt. Legalábbis a leírás alapján. Aztán majd meglátjuk meddig bírja.
De ahogy számolgattam én kb átlagban napi 5-6x kapcsolom ki-be a tompítottat. -
Dany007
veterán
Na mi a fene! Pedig te Suzukis voltál, nem? És mintha rémlene valami, hogy osztottál a nagy autók ellen.. De lehet tévedek.
Mindegy, örülünk, hogy megtértél.
Btw egy vagyonba fog kerülni nekem is jövőre az autó... műszaki, 2 szett új gumi, vezérlés csere, plusz ezt az olajfolyást is meg kell oldatnom. Csak most a karácsony miatt muszáj kicsit spórolni.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Mk4-5-ben már valóban szép a kombi. Nekem itt mk3-ban valahogy nem jön be. Kikötés is volt, hogy nem lehet kombi csak sedan. Abból is inkább 4-ajtós... Az is lett.
De tény, hogy a köv. generációkban már szépen megvan csinálva a kombi hátulja is meg úgy egyben van az egész autó. Mk3-nál meg mintha csak elnyújtották volna a karosszériát. -
Dany007
veterán
Szép szép, de ez jóformán vadiúj.
Meglepve nézem azokat a fogyasztási adatokat... Ha ez igaz és így folytatódik, pár éven belül tényleg termelni fogják az üzemanyagot.Bár most olvasom, hogy akár még a felére is csökkenhet a benzin ára a jövőben... Nem igazán értem ennek az okát így hirtelen, de kezd félelmetes lenni.
-
-
Dany007
veterán
Ma végre volt lehetőségem kipróbálni az autóhoz kapott téligumit.
Jelentem egy rakás szar. Alig 5 centi hó esett, kicsit már letaposva de 30-40-nél kis fékezésre is megcsúszott és már ütött is az abs. =/
Tisztán emlékszem az Omegán a 2 éves télivel nem volt ilyen. Ott nagyon bele kellett taposni ahhoz, hogy csússzon.Szóval szomorú vagyok. És rohadjon meg aki eladta 7 éves téligumival...
Szóval tavasszal új nyárigumit veszünk, télen meg új télit. Ez van. Mindenképpen zsírújat akarok mindenből a legjobb tapadási hatásfokkal együtt. Meg persze lesz műszaki, meg vezérléscserét is akarok ha már mégse láncos... Kis pozitívum hogy az olajfogyás most megszűnt mióta rátöltöttem.
De a hűtővíz még mindig fogy egy icipicit.Ja de legalább tudom hogy az abs és az esp is frankón működik Kicsit bohóckodtam a havon...
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
De mért túl szép? Most ne 6 évet számolj, mert valószínű nem 2009 januári... Legalábbis gondolom.
Ha már augusztusi vagy hasonló akkor simán lehet 5-5,5 évet számolni.
Úgy meg kijön évi 30 ezres futás, ami szvsz jóval több, mint az átlag. Simán hihető.A hahu tele van olyan 10 meg 12 éves autókkal, aminél 100 meg 120 ezres futást írtak. Ugyanígy a 18-20 éves autókra meg 200-250k futást írnak rendszeresen... na most ezt ki hiszi el? Senki...
Ezek után egy 5-5,5 éves autónál a 150k km simán hihető. Persze megállapítani nem igazán lehet.... de tény, hogy hihetőbb, mint a hahu-s hirdetések 70%-a.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer