-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
a vacsi közben van egy korrektnek mondott szervíz, megpróbálok utánajárni neked, hogy mi az elérhetőségük, mert most volt kavar, hogy ismerősismerőse ott dolgozik de aztán kiderült, hogy már nem, és hogy most a többi az jó vagy nem jó az nekem sem világos. bonyolult
addig kérdezz rá a kecskemét topicban hogy ismerős-e valakinek ez alapján, meg mi a vélemény ha igen..
a hegedűshöz a műkertbe el se menj...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
meg kellene amúgy tudni, hogy mi volt az ajánlatban, viszonyításképpen nekem két éve a vásárlás utáni nagyszerviz volt 130k, vezérléssel, görgővel, olajak (motor, fék, fagyálló, szervó), szűrők (lég, pollen, benzin, olaj), klímatisztítás, töltés, gyertyák, plusz a munkadíj.
kérdés, hogy nálad kell-e cserélni a vezérműkereket (nálam a gyári bakelit, amit cserélni kell acélra, mert a régi nem újrahasználható, repedhet a meghúzáskor). vezérlés anyagárban volt vezérműkerékkel, ékszíjjal kb. 65k
kérdés, hogy a fentiekből neked mi van és mi nincs benne.
kérdés, hogy kell-e vagy akarod-e a vízpumpát cseréltetni, ha még nem volt cserélve lehet számítani a megmakkanására.
-
DeFranco
nagyúr
Ez de jó Nem is ismertem. Seo: szerviztervezet
@radi8or1: itt a vezérléssel nem kell cserélni feltétlenül, mint sok típusnál, mert a vezérlés megbontása nélkül cserélhető. a hivatalos csereperiódust nem tudom, hogy van-e és ha igen, mennyi, de amikor kérdeztem, azt mondták, amíg jó, nem ereszt, nem zajong, addig nem kell piszkálni.
tapasztalt ismerős, aki sok mk1 és mk2 fóka élettörténetét ismeri, azt mondta fura, de úgy tűnik sok esetben szinte takkra 120k-ig megy el a pumpa, nekik is 120-130 között makkant meg kettő is, illetve a nagyobb mintán is ott volt a "módusz". persze volt amelyik sokkal tovább bírta, volt amelyik addig se.
nekem 124k-nál szállt el úgy, hogy egyszer csak keresztülfolyt rajta a víz, gondolom elrepedt, mert ahogy öntöttem be úgy folyt ki alul.
-
DeFranco
nagyúr
mikori gyártmány ez? mi az autó pontos típusa?
és hol voltál vele pontosan szervizben?
szerk: amúgy a 125 mérföld az kb. pont 200k kilométer (a benzines 100 meg pont 160), de ahogy fentebb is írták nem érdemes megvárni. kevés olyan dolog van, ami egy pillanat alatt gtk-t csinál az autódból a vezérlés pont ilyen, és tényleg optimista volt a 160k.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
megint csak kérdés a konkrét munkatartalom, de ami még ennél is fontosabb, hogy neked legyen bizalmad a céghez, ahol csináltatod, ezt semmi nem pótolja, tapasztalat.
ha van kedved és időd, esetleg leírhatnád vagy lefotózhatnád (anonimizálva persze) hogy mit és mennyiért számláztak ki. hasznos infó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
amúgy sem baj, ha egy használtan vásárolt autónál a vezérlést cseréled... ki tudja mit kapott előtte?!
még jöhet az EGR szelep is, csere 70k körül van! (állítólag lehet tisztítani is, bár nem olvastam utána) Nekem akkor kellett, amikor nem ment az autó, csak néha-néha "indult meg". A számítógép kimutatta, hogy az a gond - csere után kaptam egy "új autót" . Illetve egy turbónyomás szelep lett cserélve még, a pályán egész egyszerűen rángatni kezdett 120-nál... (ESS-es srácok szerint, lehet hogy akkor regenerált, ami csak még jobban kihozta a problémát) 25k volt a csere. Nagyjából ez az elmúlt 40e km szummázása, ebből az EGR-re, és a turbónyomás szelepre nem készültem, a többit (vezérlés, vezérműlánc vízpumpával) a vételárból már lealkudtam... Átlagfogyi mostanában 4,8 (hajnalban át Pesten 35km, hazafelé M0)
-
Dorien
veterán
Hetente mész vele 1000-1200km-t? Ott már tényleg fontos az alacsony fogyasztás.
De ha egész hétre értetted az 500-600km-t, az is szép futásteljesítmény. 25-30e km évente.
Én 15 ezret tekertem az 1 éve vásárolt benzines Mk1 Focusba. 6,5 l körül eszik átlagban. Hozzányúlni a vásárlás utáni szervizen kívül szerencsére nem kellett.[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Atlantis
veterán
Tehát nincs még meg a külön felnid? Ez esetben legolcsóbban úgy jössz ki, ha mindig átszerelteted a gumit a mostani felniszettre és akkor a TPMS-sel nem kell kínlódni. Persze így az alufelni hamarabb tönkremehet a téli hatások miatt, de X év múlva egy felniszett vásárlása anyagilag lehet nem rosszabb, mint megvenni és fenntartani egy külön garnitúrát télre. Lehet amúgy szenzort külön is venni, kérdés megér-e plusz 40-45k-t egy külön téli szett belőle.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
SzlobiG
félisten
Jól lehúztak.
Gyári Ford szűrő: 16k.
Olaj Ford: 8k. 4 liter kell.
Olaj szűrő: Gyári Ford. 2.5k.Össz: kb 26k. Durván 18k-t nyert rajta 1-2 órás munkával. Ja és persze ha valóban ki is cserélte ezeket, van ahol ki se cseréli csak azt mondja ezért érdemes elkérni a kicserélt dolgokat. (nyilván az olajat nem).
(#3005) radi8tor1 Munkadíjjal nem igen számolnak a szerelők az alkatrész eladás a fő profitjuk sokszor a kis munkákat ezért nem vállalják, mert olcsó az alkatrész kicsi a haszon nem úgy mint pl egy kuplung cserénél ott nagy a haszon azokat szeretik. Én ezért cserélem magamnak az olajat meg a szűrőket sokat spórolok vele, de ugye nekem van akna ahol eltudom végezni ezeket.
[ Szerkesztve ]
-
sutykuru
tag
Blútyúkosat használok, simán jó alap dolgokra.
Itt van pár hasznos infó. -
nagyúr
válasz _ATi_1 #23229 üzenetére
Hali
Mondjuk én mk 1.5ről tudok nyilatkozni, ott én TYC-et vettem, 4 darabot (2 lámpa, 2 ködlámpa) és teljesen megvagyok vele elégedve. Nekem mondjuk hagyományos, de olyat kellett vennem, ami motorosan állítható legyen, mert nekem a gyári olyan volt. Nekem persze nem volt olyan drága, mert az 1 pár lámpa 33k volt, a ködlámpa meg valami 18k/pár.
Jah és célszerű párban cserélni![ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
válasz _ATi_1 #43005 üzenetére
"A tisztítás óta mentem vele 100e km-t, most azonban újra esedékes lenne, "gyakori regenerálás" hibát olvastak ki a szervizben, viszont azt mondták, hogy a DPF állapota miatt a tisztítást már nem javasolják. Ajánlottak még egy felújítási lehetőséget 220e Ft-ért, de úgy látom, ennél még a csere is költséghatékonyabb lenne. Találtam egy utángyártott DPF-et:"
OK.
Érdemes lenne tudni, hogy az utolsó tisztítás mit takart?
Ha csak számítógéppel regenerálták, akkor a szűrő megbontása és fizikai takarítása segíthet.
Ha bevállalod az utángyártottat, akkor nyerhetsz vagy veszthetsz az ügyön. Ha minden jól megy, akkor működni fog és teljesíti a környezetvédelmi vizsga előírásait. ha nem akkor kidobott pénz volt az utángyártott és a szerelési költsége.Vissza az eredeti szűrőre.
A szétszedéses tisztítás a nem éghető szennyeződéseket távolítja el. Az üzemanyagba került szennyeződések egy részét nem lehet kiégetni. Termelődik például salak, ami lassan de folyamatosan tömi el szűrőket.
A gyakori regeráció ennek a jele.A szétnyitás és tisztítás sem segít már azokon a szűrőkön, amikben a porcelán elkezdett töredezni.
Nagy közelítéssel. 60 ezrenként adalékfolyadék utántöltés. 120 ezrenként felújítás és 240 ezremként csere eredetire a járható út.
A következő generációs DPF már nem ennyire kényes. nincs additív olaj és elmegy 240 ezret, beavatkozás nélkül.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Synology NAS
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- sziku69: Szólánc.
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Mobil flották
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest