-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dorien
veterán
Mondjuk ezt megértem. Én simán tompítottat használok éjjel-nappal-mindenhol.
Ha megvan a megoldás, írj róla majd plz."Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
LamaCube
addikt
Igen, a kis távokra gyanakodom én is, de felmelegszik üzemi hőre a motor.
Goose-T
Wifis OBD adóm van és a telefonon folyamatosan látom a hőmérsékletét a víznek, pillanatnyi fogyasztást és átlagfogyasztást stb. Kb. 2-2.5 km alatt 90C°-on van a víz és mire beérek a melóhelyre már 100C°-os. Pl. ma már meleg motorral indultam el egy helyre városon belül és 6.8-7.2 volt a pillanatnyi fogyasztásom átlagban 1 tankra 7.6-ot írt, de a rátankolásos módszer mindig többet mutat és ugyanannál a kútnál tankoltam 1 kattanásig.
Végül is gyári adatnak 8.8 van írva városban, ha jól emlékszem.HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
apóka
aktív tag
Vagy egy órát kínlódtam vele de nem enged. Van a peremén egy lyuk, azon bemegy egy kicsi csavarhúzó. De bármerre forgatom, nyomom, feszítem nem jön ki. Pedig van némi mechanikai tapasztalatom, de ez kifog rajtam. Már azon is gondolkodtam, hogy letöröm
Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
Atlantis
veterán
Nem kopásból eredtek, legalábbis az aktuális futásteljesítmény még nem indokolta őket. Pl.: a már említett központi zár megbolondulás, generátor-csere, klímakompresszor-csere, első lengéscsillapítók megadták magukat viszonylag korán(ezt mondjuk a szittya úthálózat némileg magyarázza). Ezek csak a költségesebbek, pár kisebb dolog is volt,pl.: a kuplungpedál-visszahúzó rugó eltörött, meg ilyesmik.
Félreértés ne essék: biztos van, akinek nem rossz a Focus, de nekem kicsit összességében csalódás, még úgy is, hogy ergonómiailag és kényelem szempontjából rendben van és (még) nem hagyott az út szélén egyszer sem (kivéve, mikor bezárta a kulcsot és bedurcizott). A jó dolgokat idegesítőkkel sikerült feledtetni, pl.: az elbaltázott váltóáttételezés és kapcsolási érzet, esőérzékelős ablaktörlő logikátlan működése, automata fényszóró használata mellett gyakoribb izzócsere (amihez ki szokták venni a lámpatestet és az azt rögzítő műanyag pöckök közül néhány már elgyengült, letört), mostanra már rossz utakon nyöszörgő kárpitelemek, gyenge vételi minőségű rádió (CD6000). Szerintem benzinesbe indokolatlan a kettős tömegű beépítése is és elsőre, az előző Opel után nagynak tűnt a fordulási sugara is. Ezek már elegek ahhoz, hogy legközelebb csak akkor válasszak Fordot, ha nagyon beleszerelmesedek.
Nejem pl: utálja vezetni a fókát a balfasz váltó és a fordulókör miatt.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Real_Necro
veterán
2.0 alább nem akarom adni, valamint ugye használtban gondolkodom. A keret várhatóan 2,5 körül lenne rá.
Bejárás agglomerációból városba majd vissza, rokonokhoz pályázás. Ezért is indultam ki dízelből. Új turbósat megint nem szeretnék.
Ja nem írtam, hogy 5 éves tervben van egy második autó feleségemnek, ami úgy néz ki egy Fiesta lesz. Szintén 2011 körüli évjárattal.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Goose-T
veterán
Én is azt vettem volna, ha lehetett volna kapni. Illetve volt is egy, csak lerítt róla, hogy ropira volt törve az eleje. Meg volt egy kétliteres is, csak az Miskolcon volt, kocsi nélkül nem volt kedvem olyan messzire elmenni érte. Így vettem egy törésmentes, megkímélt 1,6-osat három éve, ami azóta is jól szolgál.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
tomiii.
aktív tag
Első körben a faluban a műhelytől hazáig lakatolás után, aztán új motor be, majdan' Brezova(Visonta) gokartland. Főként az építgetés a lényeg, egy kis mókázás csak a ráadás. tavalyi, szinte teljesen gyári autó(lehetett vagy 100LE, 200 kilóval nehezebb, hosszú difi, koppra gyári, 20 éves hátsófutómű) célirányos fejlesztgetése, szóval sokat várok tőle, nekünk már ez is elég volt játszadozni.
old fords never die they just get faster
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
nagy valószínűséggel ez volt, de még mindig nem tudok napirendre térni a dolog fölött, hogy ezt így képesek voltak megcsinálni. basszus hihetetlen, hogy vannak ekkora fszok.
jó, rohad az ajtó, letojom, köpi az olajat, max. rácseszek ha megveszem, láttunk már ilyet, bunkóság az is, de benne van a játékban sajnos. de ez biztonsági berendezés... ezzel életeket kockáztatni, hogy nem teszi vissza, nem szól, letagadja...
-
DeFranco
nagyúr
ki tudnád ezt egy kicsit fejteni, hogy miért lehet ez, és hogy mi a pontos bug?
találkoztál már ilyennel személyesen?
az miért lehet, hogy hidegben működik, melegben nem?
az miért lehet, hogy melegben (amikor egyébként nem működik) akkor a belső rudat (amit lenyom a kilincsmechanika) kézzel lehúzva nyit a zár szépen? (innen arra következtetnék magamtól, hogy inkább a felső kliincsmechanika a ludas)
valahogy ez nekem nem áll össze. nyilván azért, mert nincs elég infóm, ezért kérdezem.
bontóra van tipped, aki angol autókat is bont?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
apósom autóján már egész durva rendszer van. körbe van kamerázva az autó, és a fedélzeti ebből extrapolál egy egészen élethű és pontos felülnézeti képet, mintha egy drónt küldene fel, és az kamerázna lefelé.
hihetetlen volt elsőre látni, még a garázst is pontosan feltérképezi szomszéd autóstól, bejáratostól, kapustól.
-
Sethdobaloah
senior tag
lehet nem fogalmazok egyértelműen
A többi kocsiban a vezetőülésnél lévő szivargyújtó akkor van feszültség alatt, ha gyújtás is van a kocsin. Ez mindig. (legalábbis én ezt szoktam meg a többi kocsin amit eddig birtokoltam / vezettem)
Tudom, hogy 3 állásos a lámpa, a kérdésem az volt, hogy direktbe van kötve a csomagtérajtó kapcsolójára, vagy esetleg "intelligens" és a fedélzeti computer kapcsolja a csomagtérajtó nyitásának függvényében (már persze amikor nem fixen be/ki van kapcsolva)...csak én vagyok helikopter?
-
Batman2
őstag
Még fél éve sincs hogy hajtom, az egy dolog, hogy bele ment 30ezer kilométer.
De az emlitett öreg autómmal végig csináltam ugyan ebből 2 évet, olyan 100ezer kilométerrel és az alatt egyszer sem volt semmi komoly futómű eltérés, pedig nehezebb és tempósan fordulgattam vele.
Sajnos a kaszni elrohadt, így nyugdíjba kellett menjen.
Főúton közlekedek nem terepen, szóval csak azt lehet mondani, hogy sajnos gyege ez az autó.
De ezért had ne én legyek már a hibás.Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
McSzaby
őstag
Ettől függetlenül eléggé meginogott a hitem abban, hogy ilyen autót vegyek. Tényleg létezik ez a probléma és a baj az, hogy nincs semmilyen szervizmúlt ehhez az autóhoz, szal X km és az olajcserét se tudhatjuk mikor milyen volt beleöntve. Persze ettől még érdekelne az autó, ha tutira mehetnék.
Egy olajlehúzó gyűrű cseréje mennyibe fáj egyébként? Mert Ha 200-250ből megvan, akkor lehet még mindig megéri inkább azt megcsinálni és akkor megint van egy jó autóm a következő 200 000 km.-re.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis