-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DZs
senior tag
válasz Real_Necro #2672 üzenetére
Ahogy számolom az éves futásod, én nem váltanék dízelre. 2011-től 1,6-os ecoboosttal vennék.
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #2689 üzenetére
A hahun az első 9 ajánlat van 2,5 millió alatt a 197-ből a 2011-2013 közti dízel Mondeók között. Nem jó előjel, vagy kicsit több pénzt érdemes rászánnod, vagy alább kell adnod az igényekből.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #2691 üzenetére
Ebben a cikkben leírják, mit tartalmaz a facelift. Röviden: külsőre nem túl sok, műszakilag viszont jelentős változások vannak.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #3578 üzenetére
Én színtévesztő vagyok mint az állat, de a cmaxon legalább háromféle szín van.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3578 üzenetére
Ahogy írták a többiek a c-max körbe törve lehetett az felejtő.
A TDCI-vel számolni kell, hogy kettős tömegű kuplungja van ami ha beszarik 200k-nál kezdődik a cseréje szóval ha kis távokat mennek inkább benzinest nézzetek nem térül meg a kevesebb fogyasztás.
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #3583 üzenetére
Néha sima mezei szívó benzinesnél is előfordul DMF, pl. MK3 Mondeo és hasonlók. Szóval már mindenhova berakták :/
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3583 üzenetére
Peugeot a mai napig nem szerel kettős tömegűt az 1.4-es HDI-be asszonynak is ezért lett a 307-es és nem a fiesta. Nem értem a ford minek rak az 1.4 tdcibe mikor a motor ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #3586 üzenetére
Sziasztok!
A korábbi autó keresés még nem zárult le rokonság részéről. Jelenleg egy 12 éves dízel Focus a kiszemelt...
Ellenben én is el kezdtem újra körbe nézni Mondeo téren. Kérdésem annyi lenne, ezen hirdetés alapján láttok valami érdekeset, amire jó figyelni?
Köszönöm előre is.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3627 üzenetére
Ez külföldi sztem így a km-t nem tudod lekérdezni ami nagy eséllyel kamu is...
Van egy két érdekesség a kormány+világítás kapcsoló faceliftesből való, viszont a külseje meg olyan mint az enyém azaz nem faceliftes. Érdekes aztán elképzelhető, hogy volt ilyen variáció is.
Kicsit többért viszont már vannak faceliftesek is inkább olyanokat nézegess. Vagy amit ismerősnek néztünk 2.3-ért 2011-es Titanium-X nagyon fullos iszonyat jól kifogta.
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #3630 üzenetére
Ennél a kereskedésnél nem veszünk autót.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3630 üzenetére
Ezért mondom ennyiért már kapsz faceliftest is azok jobbak, na nem mintha az előd rossz lenne.
Ezt már régóta hirdetik gondolom nem véletlen...Nézegetni kell ki lehet fogni jókat ahogy említettem is, pláne ha nem azonnal akarsz venni.
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #3635 üzenetére
ezt a kereskedést nem ismerem. a gombok cserélve voltak, csak nem tudták szépen kiszedni.
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #3635 üzenetére
Azért valahol botrányos, hogy a 3m kategóriában is ez a taknyolás van
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #3638 üzenetére
Bizonyítottan tekerik az órát. Abban a kocsiban sem annyi van, mint ami oda van írva hanem kb x2
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #3640 üzenetére
Nem feltétlen. Cimbi 4 éves Audi A6-osaban 190e km van és mint az új, még a bőr szaga is.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3640 üzenetére
Dehogy, ha olyan tulaja volt nem veszed észre.
Múltkor lekérdeztem egy hasonló mondit 175e km-el volt hirdetve a lekérdezésben meg 390e szerepelt majd a következő bejegyzés már 175e volt és nem látszott rajta hogy majd 400e km van az autóban szóval simán tekerik őket ezért nézz inkább hazait és nem külföldről behozottat, mert azt letudod kérdezni.
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #3643 üzenetére
Így van. Ezért kell venni hazai, 1 tulajos kocsit, összes számlával.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #3645 üzenetére
Kb. Szerencse is kell hozzá.
Hál' istennek nekem volt, ez mutatja, hogy nem lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #3647 üzenetére
Oks.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3670 üzenetére
Mondeo fórumon dicsérik viszont valami dupla kuplungos verzió ha jól tudom szal ha annak baja lesz az horror ha cserélték benne az olajat akkor viszont nem kell tartani tőle.
Belül is más a kijelző is többet tud, több funkció létezik. A motorok is modernebbek, csendesebbek euro ötösek.
Én mk4 tulajkent mindenképp az fl-t választanám ismerősnek is azt néztük ki és hoztuk is el pont ott vannak újítások ahol kell.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3672 üzenetére
Hát igen, inkább manuált keress. Lehet azért találni felkapott modell nagyon az mk4 ami nem véletlen.
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #3675 üzenetére
Turbó, porlasztocsucsok.
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #3678 üzenetére
De, ki lehet mérni. Mármint a porlasztócsúcsokat. Nekem pont előtte volt megnézetve, a turbóra a Fordnál kb fül és érzet alapján mondtak véleményt. Kettőstömegűt is észrevették, szóval nálam lett rá költve párszáz ezres. De ezt le is alkudtam.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3675 üzenetére
Hát én már csak azért se vennék tekertet, mert átverés rajtam fog nyerészkedni az eladó és így drágábban tudja eladni mintha valós lenne a km.
Ahogy említették a porlasztók meg a magasnyomású. Facen a Ford csoportba kb minden héten jut egy MK3-as dízel erre a sorsra 300k alatt senki nem ússza meg a felújítást. ha ez mellé jön egy kettős tömegű az már 500k felett van aztán megérkezünk ahhoz hogy az egész autó ér annyit kb...
MK4 ebből a szempontból már sokkal jobb választás ott nincsenek porlasztó és magasnyomású problémák, vagy max akkora sansza van erre az embernek mint a többi dízel esetén. Rájöttek a fordnál, hogy se az 1.8-as közösnyomócsöves, se a 2.0 dízel nem egy sikersztori ezért leálltak a gyártással és már a Peugeottól veszik a motorokat ala PSA. Ezek bevált jó motorok.
-
berek21
senior tag
válasz Real_Necro #3684 üzenetére
Azért nem olyan nehéz megtudni ezt azt a kocsiról. Szervízkönyv, rendszámtáblakeret, esetleg B oszlopon levő matrica. Ezekről lelesed a kinti kereskedőt, és onnan leinfózod. Magam is így tettem. Igaz az enyém egy helyen volt szervizelve végig, és ők is adták el a magyar neppernek. Csak lesett a gyerek mikor beállítottam hozzá vagy 40 oldalnyi szervíztörténettel, fékméréssel, hitelesítéssel, és az eladáskori állapotfelméréssel a német oldalról. Olyan adatokhoz is hozzájuthatsz, amihez másképp nem. Egypróbát megér, ha tetszik a kocsi.
LG Velvet eladó!
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3684 üzenetére
Nézz magyart azt le tudod kérdezni, csak szervizkönyvest, kérdezd le márka kereskedésben is.
Ha ezeket betartod nehéz tekertbe bele futni. Szép az i40, de a belseje kóreai...
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3688 üzenetére
Igen ez jónak tűnik.
Nem hinném, hogy sokkal drágább a javíttatása én arra gondolok, hogy a belseje nem a legjobb anyagokból készül.
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #3690 üzenetére
ez elég alap.se xenon, se pohártartó roló, se semmi.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3690 üzenetére
Vszeg céges volt azokba meg kevés extrát kérnek minél olcsóbb legyen.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3693 üzenetére
Sajnos felmentek az árak csak ismételni tudom magam ismerősnek 2.3-ért Faceliftes Titanium X-et hoztunk el fullos felszereltséggel 2-3 hónapja. Annyi hogy 220k km volt benne. Hónapok óta hirdettek 2.5 millarol indult.
A rendes lcd kijelzőst conversnek hívják. Meg van a sima klasszikus műszerfal.
Igen van amelyikben gps is van és a rádió helyén egy kijelző.
Nincs meghatározva, ki hogy kéri elvileg a Titaniumhoz alapból jár a convers kijelző, de láttam már amibe nem volt...[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #3693 üzenetére
Na, az első az korrekt felszereltségű. Illetve az már egy plusz pont hogy meg meri adni az alváz számot. Nekem az alapjan is azt dobta ki az ETIS, hogy magyar piacra készült a kocsim.
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #3696 üzenetére
Az első korrekt felszereltségű, a 3. van vázszám.
-
berek21
senior tag
válasz Real_Necro #3686 üzenetére
Sokan tesznek így, csak legyen idő, és energia. Én az infók begyüjtése után, elég szépet tudtam alkudni, így már nem volt értelme kintről behozni.
LG Velvet eladó!
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #3752 üzenetére
Kisebb jóval, mint máshol. Amúgy ide járok szervizbe (a Kerepesire), lehetnének kedvesebbek de rosszabbal is találkoztam már.
-
Richard!
addikt
válasz Real_Necro #3752 üzenetére
Évi majdnem 50 ezret futott. Kizártnak tartom, hogy ez vissza legyen tekerve. Tudom, hülye logika, de lehet, hogy igazam van
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
DZs
senior tag
válasz Real_Necro #3770 üzenetére
Jól mondta, a mostani dízel füst láthatatlanul mérgez.
[ Szerkesztve ]
-
F-ECT$
titán
válasz Real_Necro #3770 üzenetére
A DPF pont azokat a részecskéket égetné el, amiket ezek az új motorok "gyártanak".
Dive ever, work never.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #3774 üzenetére
csilliárd dollárból k+f-ezett technológia millió dolláros mérnökök által kifejlesztve < gépész(?) szaki(?) ismerősöm kiokoskodta kutyasétáltatás közben de hogy mi igaz vagy mi nem azt nem tudom csak úgy izélte ki a fejibül az okosat
seems legit
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3791 üzenetére
A jókat hamar elviszik, akkor érdemes ezeket nézegetni ha már zsebben van a pénz azt gyorsan lecsapni a jó vételekre.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3817 üzenetére
Telorol nem látszik,de ha húszezrenként meg volt az olajcsere akkor nem gond hogy annyit mentek vele. Képekről amit így látni ok.
A másik szintén viszont ott kérdéses a szerviz könyv mivel magán személy. Mondjuk az nem feltétlen probléma az én könyvemben is csak a gari ideig volt töltve onnantol mindent magunk csináltunk.
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #3817 üzenetére
a második megér egy misét.
-
mtade
aktív tag
válasz Real_Necro #3817 üzenetére
Ha egy év alatt 114e km-t raktak bele, akkor sokat pályáztak, az máshogy nem megy, az pedig sokkal kimélőbb, mint az évi 10e km városban... A dízelt éppeszű gazdi ezért veszi, attól, hogy lepályáztak vele ennyit, nekem max őszintébbnek tűnik, mint a 10 évesen 180 ezret futottak...
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
F-ECT$
titán
válasz Real_Necro #3821 üzenetére
Egy új Mondeo Titanium felszereltséggel közel 10M, persze odaadják 8M körül is, de ahhoz képest egy 2.5-3M Ft körüli ár eléggé baráti még ennyi futással is.
Toyota Versokat nézegetek, ott az új ár kb 5.5-6M Ft, és a 4-6 éves példányokat adják 3-4M Ft között ennyi km-rel, tehát a Fordok arányaiban eszméletlenül gyorsan vesztik az árukat.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
berek21
senior tag
válasz Real_Necro #3821 üzenetére
Inkább a vezérlés, vízpumpa, féktárcsa+betét, folyadékok, szűrők lehet alkualap. Az is kb 200K lehet.
LG Velvet eladó!
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3821 üzenetére
Igen a tipikus 200e km közeli autók, ahogy írod is kettős tömegű cseréje közeleg a vezérlés szintén (200-nal kell) a dpf meg nem kiszámítható. Mondjuk a kuplung is kibírhat lazán 300k kmt vagy még többet is ha pályán használják.
De ezek mind lehetnek jó alku alapok a kettős tömegűt lehet csekkolni behúzott kézifék 3.-ban lassan felengedni a kuplungot ha lefullad ok, ha nem akkor kuka meg leállításnál ha ad egy csattanó hangot az is a végét jelenti.
Ezek tuti nem voltak cserélve egyikben sem, nem véletlen eladóak. Akkor ott vannak a fékek ha tudatos vezető használta és szintén hosszú távon, akkor azok is még gyáriak a komplett csere jó minőséggel 100k felett van az is lazán. Nekem is még gyári a fék rendszer és most van benne 180k km.
-
mtade
aktív tag
válasz Real_Necro #3821 üzenetére
Én volt, hogy mentem 100e-t mk2 mondival egy év alatt, és mégcsak nem is pályán, csak messze dolgoztam és anyukám is messze volt korházban...
Dpf-hez nem értek, de egyszerűen olvasható 10$os kütyüvel a lelkem, nyomáskülönbséget kellene nézni statikus regen után....
[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3856 üzenetére
Dehogy, lengyel rendszam van rajta tehát eus országból kerülne ide reg adó kell rá mint bármelyik masik behozott autóra.
Akkor lenne érdekes, ha egyenesen amcsibol akarná vki behozni.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3858 üzenetére
Nem néztem utána, de olyasmi áron lenne természetesen átírás, egyebek kellenek még.
Én ezt simán bevállalnám 5 hengeres szívó benzin motor örök darab kb csak sokat eszik.
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #3987 üzenetére
Közben rátaláltam, pont én kérdeztem nem régen.
Lehet inkább várok manuál váltósra.
Egyébként ma hozta be egy kollégánk a 3008-as Peugeot-ját. Vegyes érzelmeim voltak vele.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3988 üzenetére
Németből hozz be ott találsz olyat amilyet akarsz.
Ha én most vennék akkor ezért már indulnék is.