-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz Richard! #328 üzenetére
Én Pirelli Cinturato P7-et használok az enyémen ilyen méretben néhány éve és nem tudom ajánlani, nem szereti a Focus a Pirellit. Fogyasztásban még elmegy, de sem zaj tekintetében, sem rugózási komfortban nem tetszik, a mindennapi használati élményt eléggé tudja rontani ezzel, ámbár menetzaj tekintetében az autó konstrukciója eleve szar. Apósom gyárilag Bridgestone-t használt az ő Focus-ával, sikerült rábeszélnem P6-os Pirellire (az ember ugye segít, ahol tud ) és azon se szuperál jól.
Ugyan nem teljesen jó összehasonlítani, de a téli Kleber gumikon sokkal jobban fut az autó.
anulu79: szerintem sem lesz meglepetés a C-max a fóka 2 után, de azért az 1,6-os motortól se várj csodát, nem tudom, a Focus-od milyen kasztnival van, de a C-Max nehezebb is lehet, ami csökkentheti a nagyobb motor előnyét. Azért az 1,4-es Isten csapása lehet, terhelve mindenképp. Full terheléssel még a kétlityist se éreztem soknak a napokban.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
DeFranco
nagyúr
válasz Richard! #330 üzenetére
nekem barum brillantis 2 a nyárim a focuson, a télim pedig dunlop winter response 2
meg vagyok elégedve a barummal is, nem igazán zajos, érzésre jól tapad, vizen sem bizonytalan. a dunlop nyilván egy fokkal kellemesebb, az mégis csak prémium gumi, és mivel téli, puhább is persze, de nem túl nagy a különbség a kettő között.
ha azt mondom, hogy az eredeti debcia és a barum között van 10 egység különbség akkor a barum és a dunlop között 1, maximum 2.
-
Dorien
veterán
válasz Richard! #1555 üzenetére
Köszi a beszámolót!
Ez legalább megerősített abban, hogy márkaszervizbe soha...
Vannak normális szakik Győrben, miért nem hozzájuk hordod a Fókát?"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
bajnokpityu
félisten
válasz Richard! #1562 üzenetére
nálam van már felületi rozsda, hátszél nélkül sem szóltak érte. és kissé jobban látszik a küszöb, mint a sárvédő íve. Helyedben elhoznám onnan, ha lehet. Előzetes árajánlat készült?
a helyi sufniszerelőnél a vizsgáztatás úgy megy, hogy visszajáró vendégeknek ingyen elviszi,hozza, és egy délután kell nélkülözni. Persze előtte alaposan átnézi a szerelő, meg egyébként is 2-3havonta rá szokott nézni, szóval hirtelen nagy kiadás nem szokott történni.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Dorien
veterán
válasz Richard! #1562 üzenetére
Küldtem priviben pár elérhetőséget.
Tökéletes szerelő nincs, de azért ez a "megbukott a kocsi a műszakin, 220e Ft lesz a javítás" sztori elég legalja szint. Ha nálam ilyesmi előfordulna, tutira az lenne az utolsó látogatásom az adott szerviznél..."Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Mi5u
tag
válasz Richard! #1625 üzenetére
Én besétáltam a VIN(alváz) számmal egy márkaszervizbe, és ott a munkafelvevő 5 perc alatt elmondta.
Pénzt nem kértek, de kinyomtatni sem fogják.
A Fresh kicsivel több mint az Ambiente, de kevesebb mint a Trend.
Itt te is meg tudod nézni, hogy gyárilag mivel jött ki.[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
-
DeFranco
nagyúr
válasz Richard! #2187 üzenetére
nem probléma, a rüki nem (sem) szinkronizált, mindegyik ilyen. persze az lehet, hogy idővel kicsit jobban érződik, ahogy kicsit fáradnak az alkatrészek, de tudtommal új korától fennáll ez a nem-bug-hanem-feature
ezért is jár körbe az a hoax hogy a fóka váltója szar, mert recseg ha hátramenetet kapcsolsz, ami totál hülyeség, és csak azt bizonyítja, hogy aki hátramenetbe tette az nem tud váltani meg valszeg az a típus, aki a kuplungot is dobálja meg már az első kanyart is nyélgázon veszi. hármasban.
feleségem volt a tesztalany, neki gyakrabban kezdett makacskodni a rüki mint nekem, de volt annyi esze, hogy nem erőltette bele a fokozatba, meg szólt nekem hogy valami nem ok. a megoldás: tartani kell szépen az L alakot, nem elcsalni egy kis átlóval, meg ha elsőre nem akarja venni, akkor nem vállból betolni hanem duplán kuplungolni, hogy szinkronba kerüljenek a fogaskerekek. ennyi.
persze nem mosdatom a szerecsent, jobb lenne ha a rüki is szinkronizált lenne, azt nem tudom ennek mi az akadálya, illetve hogy a kortárs autók közül hol melyik fokozat szinkronizált és melyik nem.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Richard! #2381 üzenetére
itt a módszertan, a kulcs részénél lehet kicsit határozottabb, utána a fejrésszel és az elemkivétellel legyél óvatos, mert ott elpattanhat és nem olcsó az új kulcshéj. nem egy ördöglakat, meg tudod csinálni simán, csak a szokásos apró műanyagfülek problematikája van itt is.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Proxmox VE
- Motoros topic
- Telekom mobilszolgáltatások
- Exkluzív órák
- Villanyszerelés
- Milyen switch-et vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...