- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz Real_Necro #26145 üzenetére
Benézel alá?
150 lovas alatt csatolt lengőkaros futóművel szerelik az ötajtósokat, a kombikat viszont multilinkkel.
De van egy harmadik verzió is amit a flottás autók kapnak
meg spéci rugó, meg minden van itt már.Úgyhogy már nem alap a jó futómű sem... -
Smith Ügynök
tag
válasz Real_Necro #26274 üzenetére
Havonta 2x 300km egybe meglesz.
Talismanra énis beneveznék . Nekem eddig Renault-im voltak, kopó-fogyó cseréken kívül nem volt velük semmi baj, szerettem/szeretem őket.
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #26519 üzenetére
Látom nincs. Mennyire elmeroggyant ötlet 2011-es fl 2.0 dízel mkiv mondeóból egy 2016os 2.0 dízel ST Focusba átülni? Mindkettő kombi, nem baj ha az utóbbi kisebb. Fenntartásban, napi ingázásban vagy kiránduló autónak mennyire jó? Kapna bőven autópályát is.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #26532 üzenetére
Már én is gondolkodtam ezen, simán cserélnék, de sajnálom rá a dellát.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #26536 üzenetére
Szerintem semmivel mivel a motor ugyanaz szerintem csak szoftveres eltérés van a 163 vs 184 ló között. A váltó szintén azonos, max mivel ritkább így a bontott alkatrész kevesebb ergo a karosszéria elemek lennének drágábbak. Ebbe pl simán átülnék a mondiból.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #26546 üzenetére
Euro 6-os nincs Adblue, tehát semmiféle löttyöt nem kel öntögetni bele. Szerintem ezt nem lehet állítani.
-
#31600896
törölt tag
válasz Real_Necro #26553 üzenetére
Ez a Focus nekem is bejön, de inkább a csapotthátú.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Real_Necro #26553 üzenetére
Durva hogy 5 év alatt már bele ment 225k km. Nekem 18 év alatt 330k is soknak tűnik.
⭐ Stella
-
félisten
válasz Real_Necro #26553 üzenetére
Szép, bár nekem inkább a benzines kellene!
... és kevesebb kilométer."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
válasz Real_Necro #26558 üzenetére
... valamint ahogy néztem 1-1,5M-val többe is kerül.
Nekem is ez a bajom."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #26553 üzenetére
Láttam ezt is, de én valahogy mindig úgy vagyok vele ha sportosabbat akarok mint a mondi, akkor veszek egy F31 320D-t autómatával ami az egyik legjobb váltó és hátul hajt.
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #26579 üzenetére
ez most facebook, de a jofogas is tele
multkor egy ilyet vittek el elottem, az elozo talan szebb, de ez 30k volt aluhoz valo anyakakkal együtt! az sem olcso 5-10k kozott also hangon.
annyiert elegge best buy volt.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #26583 üzenetére
köszi!
tenyleg nem rossz, igy nez ki auton:
a nyari nekem ilyen:
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #26583 üzenetére
Itt egy gyari 16os 60k-ért:
[link]2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #26591 üzenetére
Ha márkán belül maradsz akkor tudod hasznalni a felnit az utoddal is nagy valoszinuseggel
Egyebkent MK5 Mondeo mint kövi autó?(#26592) kcsa Focus Mk2.5 ugye?
(#26593) Miki-B Naja vadaszni kell, vannak jok 2x ennyiert vannak rosszak is dragan, ami jó meg olcsó az hamar elkel, szal résen kell lenni. Amit fenn linkeltem sem hiszem hogy sokaig fenn lesz a jofogason.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #26606 üzenetére
Miert akarod amugy a regit cserelni?
Nezegettem en is a SUV-okat, mert tetszik par model de azert annyira nem praktikusak ellenben tobbet fogyasztanak. Pl ott az Edge 8.3L vs Mk5 6.7L dizel nagy atlag.
Hat en sem tudom mibe ulnek at egy Mk4 utan, hogy ne legyen nagy visszalepes se meretben se kenyelemben. Lehet inkabb meg kell tartani, max cserelni egy kuplungot DMF-el aztan sok baja nem johet elo egy jo darabig megint.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
bajnokpityu
félisten
válasz Real_Necro #26732 üzenetére
köszi, alá fogok nézni.
de akkor a tolatóradarokhoz semmi köze, ugye?eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Real_Necro #26734 üzenetére
smax v galaxy?
Nem mondeod van?
de persze, köszönöm, ha van rám egy perced. Legalább tudnám mit kell keresni.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #26736 üzenetére
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
bajnokpityu
félisten
válasz Real_Necro #26737 üzenetére
huh, szóval egy fekete dobozt keressek.
köszönöm, hogy lefotóztadeladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
bajnokpityu
félisten
válasz Real_Necro #26739 üzenetére
jól tippelem, h ez egy bő tenyérnyi cucc?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Real_Necro #26744 üzenetére
no, smaxon mondják fórumtársak magasabban van, nem láthatom a cuccot, amig nem veszem le a lököst. egyébként érdekes, de úgy volt gyárilag, h a led csatija a tükör hátán is ott van, és a vezeték is ott van, be is volt dugva, de a tükörlapon nincs piktogram, és a lednek se volt luk a foncsoron. egyébként a menüben sincs sztem blis menüpont. mondjuk fordnál ez a legkevesebb, Predi nyom 3 entert, és bekapcsolná, csak nemtom van-e szenzorom hátul a lökösben.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Real_Necro #26946 üzenetére
Újabb Mondeo esetén szerintem az infotainment jelentene előrelépést, már az is számottevő tud lenni összességében. Viszont az Edge elég impresszív tárgy, vettem át pár Fordot, de szerintem dobogós helyre tenném. 2018.08-ig még volt belőle a PSA eredetű 180 lovas 2.0 TDCI, mellé kézi váltó, aztán kész. Bár nem vagyok emeletes autó párti, de használat függvényében lehet, hogy várnék/spórolnék kicsit még rá.
[ Szerkesztve ]
-
#21346560
törölt tag
válasz Real_Necro #26946 üzenetére
Az ST nekem is tetszene, de sajnos nekem is egyéb kritériumokat is figyelembe kell venni...
Pl. sokszor 4 fő, csomagtartó nem árt, ha a megszokott Mondeo méret...
A váltás egyébként még azért is nehéz, mert sajnálnám az autót arra, amire használnám: munkába járás, napi 150 km -
molnarpeter
nagyúr
válasz Real_Necro #26948 üzenetére
Nekem annyi aggályom van, hogy az EcoBlue motor új konstrukció, és én Puma szemüvegen keresztül nézem a dolgokat (első generáció, Euro 4 motorok Jumper-Boxer vonalon nyűgösebbek az átlagnál, mikor már benne vannak a korban). Volt mostanában az EcoBoost, ott is újra lettek tervezve a motorok, stb. Szóval jobban megbízom egy 20 éves konstrukcióban, aminek már ismertek a gyenge pontjai/tartóssága. Persze, ha automata kell, az újabb jobbnak tűnik, de a motor nekem ismeretlen roller-faktor. Ki tudja, lehet ebből is csinálnak majd hibridet, na az még jobb lenne.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #27030 üzenetére
én is ezen filoztam mostanaban és arra jutottam, hogy nem ad annyi pluszt egy 4-5éves MK5 mint egy FL MK4. Kb fiatalabb és ennyi
ezt lattam a minap, ez nem tetszik annyira meg picit dragabb mint amennyiert ki lehet fogni, de azert bedobom [link]
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
oliwire
őstag
válasz Real_Necro #27044 üzenetére
Köszönöm! Abban tudsz segíteni, hogy milyen bluetooth egység, ami átviszi a zenét is, és hogyan lehet felismerni?
(#27043) flymi
én a kcsa által linkeltet rendeltem, még tracking is volt a csomagon, tudtam hol jár.[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #27044 üzenetére
gyárilag se BT se usb nem volt neked?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #27044 üzenetére
Kicsit elhúzódott a teszt, de képes léptetni, ha album indul a telefonon.
A típust sajnos nem tudom, anno az előző tulaj szereltette bele.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
#24556544
törölt tag
válasz Real_Necro #27100 üzenetére
Sajnos én is így gondoltam. Csak hihetetlenül ritka a 2.0 focus abba az ársávba amelyikbe nézem :/
Pedig kinézetre az mk 3.5 ös focusok tetszenek a legjobban, de az a rohadt motor... -
Sys85
veterán
válasz Real_Necro #27100 üzenetére
Nem tudom,nekem teljesen jól teljesít az 1,6TDCI pályán is.
Persze 130 fölött nem egy erőgép,de eddig mindig bőven elég volt az ereje.
De azért majd jön rá előbb-utóbb a 140le/320nm okosítás.
Hétfőn sikerült megterelnem egy Audi SQ7-et,azután persze minden gyengének tűnik.
4.0 V8 dízel,435Le 900Nm...
Botrány ahogy megy...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
A Zéé
addikt
válasz Real_Necro #27109 üzenetére
2.0 dízel Mondi után egyértelmű. Azzal teljesen más szint a pályán közlekedni, pedig nekünk csak 1.8 dízel van. Nem is csak az ereje miatt, az egész autó úgy mozog az úton, mint ami arra van kitalálva. 180 felett sem éreztem egy fikarcnyi bizonytalanságot sem benne. Nem egy kategória egyik általam vezetett autóval sem. A4 Audiban is csak utas voltam autópályán, nagyobbal meg amúgy sem sokat utaztam
Amúgy szerintem most inkább lehet gyengébb autóval is normálisan pályázni (M7-ről van releváns tapasztalatom). 10 éve sokkal több volt az agresszív letolós BMW-s, Audi-s, aztán pedig Octavia-s, mint manapság. Most is vannak, nem mondom, hogy nincsenek, de látványosan kevesebb, és a 90-el belső sávban egerésző kalapos Suzukisok is egész jól elkoptak. Beállítom 140 alá a tempomatot, és Fehérvártól nyugatra nagyjából egyszer sem kell hozzányúlni a pedálokhoz. Amikor meg áll a pálya, mint a cövek, akkor meg kb. mindegy milyen kocsiban ülsz
Just a simple Lineman...
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #27113 üzenetére
Négykor indulsz? :D talán akkor...
-
darvinya
titán
válasz Real_Necro #27116 üzenetére
Jobb 7 - 6-os.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
A Zéé
addikt
válasz Real_Necro #27116 üzenetére
minden évben van 1-2 olyan alkalom, amikor Veszprém érintésével tudjuk csak leküzdeni a távot. Én annyira nem szeretem, párom annál inkább, mert hogy nem az unalmas autópályát nézi csak.
Just a simple Lineman...
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #27116 üzenetére
Apósék laknak a tó északnyugati csücskénél, oda pl. eszembe se jut pályázni, eleve ezen az úton járok
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #27155 üzenetére
Teljesen más, de pénzügyek miatt mégis kapcsolódó téma: kisebb földmunkázás zajlik a ház körül, négytagú csapat (normális munkavégzés, nem alkoholista, nem lógós, stb.) simán elkér egy munkanapra egy százast. Nem kicsit fáj...
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #27166 üzenetére
van topik ahol ez ki lett beszelve? erdekelne ez a tema, en is erzem ugy neha, hogy valtani kellene. mostani melom tobbnyire ülős, tavolrol kattingatos, de van amikor bekell menni es szerszamot ragadva szerelni, eskuszom azt 1000x jobban elvezem.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Real_Necro #27225 üzenetére
Csak egy szakasz volt necces, a többi kb olyan mint egy útépítésnél az ideiglenes bekötőút.
Nagyon leromlott az állapota az útnak, pár éve simán el lehetett menni végig kocsival (a természetvédelmi területig).⭐ Stella
-
bajnokpityu
félisten
válasz Real_Necro #27281 üzenetére
Ettől még nem ravalo méret.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
darvinya
titán
válasz Real_Necro #27284 üzenetére
Felni. [link]
Ráadásul tetszik is, csak furatszám nem stimmel.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Real_Necro #27290 üzenetére
Csak vékonyabb peremű gumi, és máris azonos méretű.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Real_Necro #27295 üzenetére
Az igaz, de legalább jól néz ki.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #27284 üzenetére
mostanaban nem volt semmi kiemelkedo
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Real_Necro #27362 üzenetére
Persze, mondjuk Focus 1-be nem fér be nagyobb, ez is akkora hogy az a műszálas pánt nem fér át rajta, csak a talpánál fogja a leszorító papucs.
Gyári 45Ah az enyémben szóval bőven jó lenne a 47Ah Exide Premium EA472 is bele, de sokat rádiózok álló helyzetben ezért inkább 61Ah vettem.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #27355 üzenetére
határeset, szokott menni 50-60kert is.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen