-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
pn4hvq
senior tag
válasz oliwire #22146 üzenetére
Níregyházi bontó (nincs tapasztalatom velük, de FB-on fordos csoportokban jelen vannak, hátha):
http://www.ford-opelbonto.hu/ -
gabor9991
őstag
válasz oliwire #25379 üzenetére
Ha van hibakód abból lehetne tudni mire panaszkodik.
Ha nincs hibakód akkor nem egy drága dolog egy ilyen bontott szűrőAzért a leírásban szereplő 1.6-os benzines alacsony fogyasztású motort nem venném túl komolyan.
Focusban se fogyaszt azért annyira keveset az 1.6 benzin egy mondeoban nem tudom mennyi lehet ettől a motortól az alacsony fogyasztás
Viszont egyszerű és megbízható konstrukció. -
-
kcsa
veterán
válasz oliwire #25388 üzenetére
Az 1.8 és 2.0 motoroknak is megvan a maguk típushibája ám, ahogy az ebben lévő Ti-VCT-nek is.
Sorry ha turkálok a zsebedben: Kicsit úgy érzem hogy kimaxolnád az anyagi kereteid - ne tedd. Honnan tudod, hogy a téligumi nem 10 éves, azonnal eldobandó? A nyári is lehet ilyen. Ez soha ne legyen döntő tényező.
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz oliwire #25388 üzenetére
Nem ismerem a kínálatot, de 2.0 alatt és Ambiente felszereltséggel nem vennék semmit. Ha pont ennyi a keret már rég rossz, mert bármilyen javítás lehet (és valószínű lesz is) egy ilyen autón. Lehet hogy inkább néznék Focusokat, hátha ott lehet venni ennyi pénzből jót is. Vagy inkább spórolj még hozzá kicsit, és nézelődj 2 milla felett a 2literesek között.
[ Szerkesztve ]
-
-
darvinya
titán
válasz oliwire #25382 üzenetére
Az biztosan, hogy 2000 után már sima szívó benzinest nem szereltek semmibe.
Nemrég írtam, hogy 1.6 Focus-t néztem, ami egy hulladéknak felelt meg.
Ha tényleg ennyi a baja, de kérdés inkább, hogy ez hogyan ment ott tönkre, és miért nem cserélték.
Német nem ragaszgat, max. cseréltet.
Ahogy látom.ennek is lóg már az első lökhárítója, tehát biztosan összegubizott autó jó árasítva.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
DeFranco
nagyúr
válasz oliwire #25399 üzenetére
én amikor a focust vettem, ennél fiatalabb korban (épp nem volt még 9 éves) akkor úgy kalkuláltam, hogy a vételáron felül még legalább a fele legyen ott tartalékban amit különösebb gond nélkül rá tudok borítani ha kell.
mit csinálsz ha szépen megcsinálod a kötelezőket (vezérlés stb.) aztán betérdel két drágább elem a felső polcról?
persze attól függ hogy akarod használni az autót, lehet én voltam az idióta hogy ami rossz volt az megjavíttattam rajta, de nem is úgy adtam el hogy "kölcségmentes az emúlt 8 évben csak tankolni kellett" (magyarul ami lefingott az úgy is maradt, max kinyomtuk szilóval)
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz oliwire #25399 üzenetére
Ha autohaus ban veszed ott 1 évet ad rá
Az lényegtelen hogy, magyar rendszam lesz rajta neki ott rizikót vallani nem eri meg. De általában friss vizsga meg miden létező papírjaval kapod meg.
Direkt csak 4500 ig kerestem. De látod a difi így is arban meg mindenben nezz szet a linken jobban -
gergobaby
aktív tag
válasz oliwire #25396 üzenetére
Minden hirdetésbe lassan beleírják, hogy leinformálható km, de azért érdemes tényleg tüzetesen átvizsgáltatni, mennyire tükrözi az állapot. Nem tudom, mi a felhasználási terület, de azt szerintem a többiek is meg tudják erősíteni, hogy ez a motor+váltó kombináció autópályán 120 felett nem ideális. (nem túl hosszú váltó, nincs 6.)
+1: érdemes az elején már kideríteni, eszik-e olajat (van rá esély, hogy fog), és ha igen, mennyitÉn jártam pár évet Ti-VCT C-Max -szal, nem volt rossz, még mindig családban van, lassan 400k km benne van, de azt nem állítanám, hogy "sosemkellszervízelni"
Egyébként a gumi DOT számát meg tudod nézni, abból kalkulálhatsz, hogy mennyire új
-
DeFranco
nagyúr
válasz oliwire #25402 üzenetére
ja, amikor meg betétet vagy gumit kell cserélni, vagy éppen kicsit lóg a kormánymű akkor meg ráérazmég.
és így lesz egy csomó közveszélyes kotvány az utakon amit aztán rá lehet sózni a következő madárra amikor már végképp nem tűri a halasztást, de legalább körbe króm meg adja a könyöklő.
nem kifejezetten rád értem de pont ez az egyik oka annak hogy hárommillió guruló budi országa vagyunk.
reszerk: ok, de ha így állsz hozzá akkor meg szerintem erre az autóra nincs pénzed, érted. tényleg nem akarok most észt osztani a látszat ellenére, de szerintem a másfeles szabályt azért érdemes betartani. max. berakod gépkocsinyeremény betétkönyvbe amíg nem kell 'szt max lesz két autód
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz oliwire #25405 üzenetére
"Anno te a Focust mennyért vetted?"
"Te sokat költöttél rá?"
Ez relatív. Forintban sokat, de semmilyen extra gondja nem volt a szokásosan tudható/várható dolgokon kívül, elment ez-az, de ami betérdelt kb. akkor amikor el szokott menni kor vagy futás alapján. váltóhoz, futóműhoz nem kellett nyúlni, vízpumpa, kuplung, szervópumpa stb. cserés volt, kasztnit nem kellett javíttatni soha, kormányművel szintén nem volt baj, motor patika, klíma hibátlan, semmi szívroham.
[ Szerkesztve ]
-
gergobaby
aktív tag
válasz oliwire #25405 üzenetére
TLDR: Nem az a gond, ha olyan autót veszel amire költeni kell, hanem az, ha nem számítasz rá
A teljesség igénye nélkül:
lambda szonda (még 200k km környékén okozott némi kiadást, ha jól emlékszem kétszer is), üzemanyag pumpa (már a 3.-at járja), olajpumpa, generátor csere (2x eddig), volt már váltó csere, 2x elrepedt már a kiegyenlítőtartály, "kutyacsont" szereti megadni magát...
Ezen kívül ha jól tudom előfordulhatnak meghibásodások az okoskerékkel (kopp-kopp mi még megúsztuk)
De egyébként elég ha csak a "kopó-fogyó" alkatrészek cseréje rövid időn belül következik be, itt egy szimering 2 ezer forintért meg 2 óra munkadíjért, ott egy féktárcsa+betét csere, aztán generátor, vezérlés bármi. Oké, hogy nincs kettőstömegű, de egyszer majd csere érett lesz a kuplung is, nem tudhatod az eddigi tulajok hogy bántak vele. Lehet 2 hónap múlva, lehet 100k km múlva, lutriHa a 10+ év alatt ráköltött összeget, futásteljesítményt nézzük akkor azt mondom nem drága autó. De volt olyan év amikor 30k km futás mellett 700-at rá kellett borítani, és ebben voltak utángyártott alkatrészek is.
Ritkán írok a topikba, inkább olvasni szoktam napi szinten, de azt nem titkolom, hogy nem vagyok gépész zseni De azt szokták mondani a nagyok, hogy attól, hogy az autó öreg és beárazta a piac az eredeti értékének 20-25%-ra, az alkatrész árak nem esnek 75%-ot, ezt érdemes fejben tartani
-
patomi
őstag
válasz oliwire #25416 üzenetére
Szerintem is jó döntés. Én sem adnám el az enyém. (nem is fogom egy jóóóóóó pár évig) Főkép, hogy rendben van. Ismered a kocsit és nyűgjeit.
DeFranco Sok-sok balesetmentes kilométert az új verdához. Ne feledd, A Ford nem múlik el nyomtalanul.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz oliwire #25574 üzenetére
Lehet előbb venném meg ezt, mint egy "keveset futott, hölgydoktornemdohányzófeleséges" csodát.
Állapotát kell megnézni, alaposan át/bevizsgáltatni (kompressziómérés, turbó, lendkerék állapota, stb.)
Mondjuk a jobb hátsóról hiányzó kerékanya elég gáz. A többin legalább csak a kupakok hiányoznak.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz oliwire #25650 üzenetére
És ReFleXx
Annyit tudok, hogy akku pakk egyrészét a hátsó ülés rész mögött van, ami beér a csomagtartóba.
De nem annyit foglal el.
Pl: 400L eredetileg a csomagtartó, akkor 370L-es lett akku pakk egy része miatt.
Legtöbb akku rész alul helyezkedik el.anevemearl
Magasnyomású fej minden 100ekm -nél cserélni kell és kalibrálni.
Ha ez nincs meg, akkor lehet fizetni sokat miért csak szerviz menet van.
És, ha egyszer agy kapot ilyen hibát, azután nem lehet rendesen kitörölni és random módon bekapcsolja.
Ez új csoda rendszer.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban