-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
updog
senior tag
válasz pn4hvq #18333 üzenetére
Ugyanezt tudom mondani a C-Maxunk kapcsán, 1.6 / 90LE TDCi van benne, csak annyi bajom van vele, hogy pályatempóban (110-140 között) már nagyon meg kell válogatni, milyen helyzetekbe állok bele, egyszerűen elfogy (persze 100-150kg-mal több a C-Max mit a Focus ha jól tudom). Nálam 10.000 km-t ment eddig, amúgy 155e-n áll (valós), 13 év alatt nem volt vele különösebb probléma.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
-
-
-
kelly416
veterán
válasz pn4hvq #18995 üzenetére
Ennyi. Ha nem sikerül, marad a fóka és a várható kettőstömegű csere, aztán meg kopp-kopp-kopp sokáig semmi. Remlem. A lendkérék meg szerintem leghamarabb jövőre.
Szerk.:
Reggel hidegben ütemtelenül kattog, amint bemelegszik vagy jó az idő, nem kopog indításnál sem.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz pn4hvq #19392 üzenetére
Én úgy tudom, hogy a vezérműtengely jeladó jelét csak indításkor figyeli hogy megvan-e a szinkron a főtengellyel, amikor már jár a motor akkor csak a főtengely jeladó jelét nézi, hogy mikor van a felső holtponton a dugattyú.
Szóval emiatt, ha hibás, nem kellene menet közben leállnia, ha egyszer beindult. -
LeventeV
senior tag
válasz pn4hvq #19392 üzenetére
Köszi a választ.
Szombaton fogom tudni kiolvastatni a kódot belőle. Utána jelentkezem a részletekkel. Addig pedig csak annyit járok vele amennyit feltétlenül muszáj és azt is fokozott figyelemmel.Eddig úgy néz ki csak alapjáraton áll meg. Háromszor produkálta a hibát, szerencsére mindhármat parkolóban.
-
-
-
Jenne
senior tag
válasz pn4hvq #20177 üzenetére
Köszi!
Remélhetően nem akkora ez a hiba, hogy útközben leálljon az autó, mert holnap reggel indulnak ezzel az autóval el egy két hetes nyaralásra.
Anno amikor komplett vezérlés csere volt, akkor volt feszítőgörgő csere is (az inkább morgó hangot adott és a fordulat emelkedésre változott a hangja is) és volt főtengely szíjtárcsa csere is.
(#20179) DeFranco
Remélem nem vízpumpa, mert a vezérlés cserénél az is cserélve volt. Komplett vezérlés csere volt.
(#20178) molnarpeter
Neked is köszi...[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Jenne
senior tag
válasz pn4hvq #20808 üzenetére
Sajnos a realitás kicsit mindig más, mint a hírekben.
Saját történetem is igazolja. Autómon fóliázva voltak az ablakok, szabályosak, a B oszloptól hátra és évekig nem volt bejegyeztetve a forgalmiba (nem kellett) csak a Műbizonylat kellett hozzá ha kérte a rend őre. Aztán a 2016-os évi műszakin adtak egy külön állapot lapot és azzal mentem a Kormányablakba átíratni/beíratni a forgalmiba a fóliázást, mert egy módosítás miatt már a Forgalmiban is fel kellett tüntetni. Erre volt 15 nap haladékom.
Okés, megtörtént, 3500 Ft és beírták a Forgalmiba. Aztán tavaly le lett szedve a fóliázás, újat nem rakattam fel. Idén nyáron a Balaton felé a 71-esen rendőrségi közúti ellenőrzés alá vontak, ott észrevették, hogy hoppá.. .eltérés van a forgalmi bejegyzése és az autó valós állapota között, nevezetesen hogy nincsenek az autómon fóliázva az ablakok, holott ez benne van a forgalmiban. Ez így nem szabályos, mert nem a valós állapot van rögzítve és ezért eltérés van. Figyelmeztetés, bejegyeztek a rendszerbe és 15 nap állt a rendelkezésemre (büntetés nélkül), hogy módisítsam a forgalmiban a bejegyzést. Újabb Kormányablak, egy új forgalmi kiállítása mert az előzőben nem lehet csak úgy áthúzni egy benne lévő hívatalos bejegyzést. Magyarán, ha nincs fóliázva akkor nincs beírás, ha van akkor van beírás. Remek, 6000 Ft holott csak kettő ablak volt tele. Ráadásul kellett a Törzskönyv is, ami persze nem volt nálam. Újabb sorba állás... de nem folytatom inkább...mert már így is túl offoltam.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
válasz pn4hvq #20810 üzenetére
De rontani azért nem rontott a kocsi állapotán a fólia eltávolításával... Igazából kekeckedtek a rend őrei és ezt találták. Szerintem figyelembe kéne venni, h a módosítás rontott-e a kocsi állapotán. Ha a módosítás nem veszélyezteti a közlekedésben résztvevőket a lőtéri kutyát nem érdekli, viszont sajnos ezen a szinten nagyon ragaszkodnak a törvény minden betűjéhez.
És akinek a verdája vagy egy része tele van ragasztva matricával meg mondjuk verseny csíkokkal. Bele íratja a forgalmiba, h metálkék matricákkal? Vagy lecseréltem a bal első sárvédőt de még nem fújattam színre akkor mi van? Levetetik?
Annyi roncsot látok nap mint nap a városban, h elképesztő. Érdekes senkit nem érdekel, h az alvázat csak a szentlélek tartja egyben és a rozsda mégis áttolják valahogy a műszakin. Láttam autót aminek minden eleme más színű volt és nem gyárilag persze.
Mi lehet a fogalmijában?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Jenne
senior tag
válasz pn4hvq #20810 üzenetére
Nem én szedtem le, hanem abban a fóliázó (hivatalos engedéllyel rendelkező) műhelyben szedték le, szakszerűen, maradék nyom nélkül, ahol eredetileg felrakattam. Csak tudod ebben az a rohadtság, hogy miután figyelmeztettek rendőrök én szépen elmentem a Kormányablakba a forgalmimmal, de ott az én kedvemért csak úgy nem írták át, el kellett vinnem az autót egy köztes állapotváltozást megállapító műszakira (4000 Ft) ahol kiállítottak egy hivatalos Műszaki lapot, amin szerepelt, hogy az előzőleg fent lévő Hxxxxxxxx számú fólia nincs már az autón. Na ezzel a papírral kellet elmennem a hivatalba.
De ha már nagyon off...és betű szerint betartott jogszabályok....voltunk nyáron pár napot a sógiknál a szomszédban, két autóval. Kiintettek több autót ellenőrzésre, köztük bennünket is. (osztrák autópálya rendőrség) Másik autóban a barátom szandálban vezetett, aminek nyitott volt a sarka. Megbüntették 50 euróra (nem zárt sarkú cipőben való vezetés) és addig nem indulhattunk tovább, amíg nem váltott át egy zárt (sarkoknál zárt) lábbelire. No akkor most hol tartatják be jobban az vonatkozó szabályokat...? Nálunk hányan vezetnek nyáron strandpapucsban például?A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
válasz pn4hvq #21075 üzenetére
Igen, első gyerkőc. Néhány nap múlva lesz 7 hónapos.
Ebben az autóban aztán minden van, de szó szerint. A gyerekülés közel másfél ülésnyi helyet kiharap hátul, mellé pakoljuk a pelenkázó táskát, apa váltás pulcsiját, stb... A lábtér is tele van a támasztó lábnál: térdeplő párna, szélvédő takaró, szatyrok bevásárláshoz. A vezető ülés mögött pedig rögzítve van egy rendező amibe a fél gyerekszobát bele lehet pakolni. Na ebben van egy adag nedves törlőkendő is. Apám hozott legutóbb vagy 100 csomaggal szóval abból nincs hiány. De kösz a tippet.gabor9991: Hát nem tudom. Majd írd meg milyen lett ha sor kerül a műtétre, de a General Ricambi féle felújítottban én csalódtam. Akkor inkább vennék gyári bontottat vagy vadiújat. De lehet csak pechem volt.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
mtade
aktív tag
válasz pn4hvq #21376 üzenetére
Röhögni fogsz, nálunk van a saját S-maxban és az asszony fókájában is olvasó. Én tudom, mit kell csinálni, mamka meg fel van készítve, hogy miről kell screenshot, ha baj van.
10 dodó a kütyü, az android app meg ingyenes. Ennyit megér.[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
7Sony7
addikt
válasz pn4hvq #21376 üzenetére
mtade-hez csatlakozva: 3000 ft volt a kütyü, és én megvettem az androidos appot hozzá kb 2000 ft volt azt hiszem. (Forscan) Nekem ennyit megért. Meglátásom szerint ami hiba bejött, az motor leállításkor is megmarad, és én is screenshotot csinálok. Járó motornál viszont több mindent láthatsz, pl: akku töltőfesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Sys85
veterán
válasz pn4hvq #21445 üzenetére
Egy valamire kell nagyon figyelni,hogy valóban akciós e az adott termék.
Nálam BF-en az adott oldal mellett nyitva van mindig az árgép és az árukereső.
Nem egy terméknél láttam turpisságot BF-en.Van ahol teljes áron annyi a termék,mint máshol a hihetetlen akcióval.
Általában azokra a termékekre koncentrálok,amik amúgy kellenének de még nem vettem meg és rendszeresen nézem az árukat,ismerem őket.Na az ilyeneknél lehet látni itt-ott,hogy az az akció nem is annyira akció.
Persze ez nem jelenti azt hogy nem lehet jól járni,csak nagyon kell figyelni.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
válasz pn4hvq #22079 üzenetére
Ha jól rémlik, Mk2-es Focusod van, saccra 2008 előtti. -> Jól rémlik, 2005-ös mk2.
Igen, a 10 év elég optimista de végül is miért ne? Egy már úgyis eltelt belőle. Maradt még 9.
A szembe szomszédnak WV Golf IV kombija van amit a fiától kapott mikor lecserélte németből. Az a kocsi öregebb néhány évvel mint az enyém és ahogy beszéltem a komával nem tervezi lecserélni, mert nincs az ég világon semmi baja.Költeni kell rá igaz, mondjuk a polír a legkevesebb. Az csak esztétikai beavatkozás és úgyis csak rövid ideig maradandó.
Ami a futásteljesítményt illeti a vásárlás utáni egy év alatt alig hétezret pakoltam bele, számításaim szerint ez a szám átlagban olyan tízerzer körül lesz a következő években. Durván 239,5e km-rel vettem a kocsit, most olyan 248e van benne. Így még 9 év múlva is nagyjából "csak" 340e körül jár majd. Az idő meg a rozsda előbb megenné mintsem a motorja megadná magát, legalábbis nem szabadna neki lehervadni ennyi kilométer után. Ezért inkább az alváz és üregvédelem a fontosabb.Lehet én csinálom rosszul, mert világ életemben vigyáztam a holmijaimra mert megdolgoztam értük. Van kollégám aki úgy cserélgeti az autóit, mint más a gatyáját. De tényleg. Igaz így kábé két lukas fillért nem is költ rájuk csak használja egy darabig, aztán ha megunta eladja/beszámíttatja és vesz másikat. Valamilyen szempontból ez a hozzáállás is érthető és talán pénztárca kímélőbb, mégis ettől az annyira divatos "használd és dobd el" dologgal valahogy mégsem tudok zöld ágra vergődni.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Sys85
veterán
válasz pn4hvq #44427 üzenetére
Az üzemanyag 1 helyről juthat be az olajba,az pedig égéstér.
Kopott/letapadt gyűrűk és/vagy kopott henger.Az olajat is emiatt tudja enni.
Olajat fogyaszthat még kopott szelepszár szimmering miatt is,de emiatt az üzemanyag nem juthat be az olajba,ott nem találkozik a 2 anyag.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
#27070592
törölt tag
válasz pn4hvq #44429 üzenetére
Reggeli füstpamacsból azért még nem kell feltétlen motorfelujítást vagy egy gtk-t kijelenteni.
Én adnék egy esélyt egy olajcserével összekötött szakszerű motoröblítésnek. Ha saját kezűleg meg tudod csinálni, kevesebb pénzből megvan mint egy szervízdiagnosztika (motorbontásról nem is beszélve)
Ez itt a reklám helye ha letapadt gyűrű a gond akkor van rá esély hogy ez mobilizálja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Magisk
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest