-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tailor
őstag
válasz gergobaby #20035 üzenetére
2005-ös Ti-VCT: gyári lambdaszonda és AC pumpa (150 000 km). A VCT kerék volt cserélve kb. 3 éve, az egyik legelismertebb, nem hivatalos Ford szervizben, kb. 50 volt, munkadíjjal - és ez már "örök élet".
Csak, hogy legyen "másik oldal" is#20039 Tamagocsi123 Annyira necces, mint bármelyik más használt autó... Ha vigyáztak rá, és karbantartották, akkor jó. Ha nem, akkor meg nem. 9 éve van meg a fentebb írt Focus, és a mai napig jól szuperál. Nem VCT-jellegzetesség, de a rozsdás küszöbök szoktak gondot és költséget okozni, ezt jó alaposabban megnézni vásárlás előtt.
[ Szerkesztve ]
-
ktr_lala
csendes tag
válasz gergobaby #21341 üzenetére
Köszi szépen, én is pont egy olyat megyek ma vagy holnap délután megnézni.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/c-max/ford_c-max_1_6_vct_trend_szervizkonyv_megkimelt-14999457
Ha érdemes lesz rá akkor beszámolok róla.
Valami jó tanács, hogy mire figyeljek esetleg jobban? (az alapokon kívül) -
AMD Power
titán
válasz gergobaby #22443 üzenetére
Nem lesz igy ebbol Foka 2. Nezek majd valami olyan gepet ami felszereltebb mint az Astra, es klimas. Meg persze ne akarjon elporladni a kasztni alatta.
Max az egeszet 1 millabol meg akarom majd uszni. Atirassal stb....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
kcsa
veterán
válasz gergobaby #24589 üzenetére
abban nem hidraulikus szervó van ha jól tudom, nincs (nem szabad hogy legyen) összefüggés a fordulatszámmal, esetleg sebességgel (változó erősségű rásegítés a sebesség függvényében), vagy valami áramköri probléma (emelt fordulaton megjön a töltés). Errefelé nézelődnék.
-
gergobaby
aktív tag
válasz gergobaby #24598 üzenetére
Tegnapi szervó történet folytatása. Amíg az udvarban próbálgattuk egyszer csak felvillant a töltéslámpa aztán több másik visszajelző is, leállítás, újraindulni már nagyon nehezen akart mintha le lenne merülve az akksi. Most éjszakára töltőn van, viszont rossz előjel, hogy előtte 200km-t megtett az autó ideális körülmények közt, nem tudom hogy merülhetett le. :( akksi gond is lehet?
-
Real_Necro
veterán
válasz gergobaby #24622 üzenetére
A vartám majdnem napra pontosan 3 évet bírt mindkét autóban. Exide az utód, de csak a mondeo kapott premiumot, g astra kevesebbel is beéri.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
gergobaby
aktív tag
válasz gergobaby #24649 üzenetére
TL,DR: Attól, hogy nem világít a töltésjelző, lehet, hogy nincs töltés. A szervó nem dob hibát, ha gyenge akku miatt szarakodik. Kell vennem egy feszültségmérő műszert
Na egy utolsó státusz a kálváriámról...
Valószínűleg okosabb lettem volna az elején, ha van rendes feszültségmérő, ami legalább 1 tizedes pontossággal tudott volna mérni, ez már mindegy.
A lényeg, hogy generátor probléma volt, nem töltött rendesen, sőt péntek reggelre már egyeltalán nem. Végül egy közel lemerült akksival és világító töltéslámpával sikerült kievickélnem Gödre (ESS), ahol megszakértették az autót, generátorcsere instant. Viszont ha már ott volt az autó, szóltak, hogy a vízpumpa is bajos, végül kértem egy teljes vezérlés cserét is, ha már úgyis megbontják. Ja meg kiderült, hogy egy motortartó bak sem ártanaEgy szó mint száz, köszi mindenkinek a tippeket
-
kcsa
veterán
-
-
oliwire
őstag
válasz gergobaby #25403 üzenetére
A DOT számot meg fogom még nézni, az eszembe sem jutott.
Miket kellett költeni arra a kocsira?Anno te a Focust mennyért vetted? Te sokat költöttél rá?
Most látom a nyereménybetétkönyves szerkesztést abban is van pár százezer, azokhoz is tudok nyúlni, ha kell De te mindig betartod a másfeles szabályt?
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz gergobaby #25813 üzenetére
Köszönöm, hogy leírtad a tapasztalatokat (amik azért biztatóak), és dellfanboynak is a választ.
És egyet is értek veletek. Én is úgy gondolom, hogy egy használt autónál rendben van, ha néha beleszaladok nagyobb költségekbe, csak ez ne havonta történjen azért. És az a nagyobb költség ne 500 ezer forint legyen mondjuk egy 1-1.5 milliós autónál. A kérdésem inkább arra irányult, hogy ugye ez a motor nem a "nagy ívben kerülendő" kategória, mint pl. a Prince THP vagy az imént emlegetett 1.6 EcoBoost.
Ha kicsit kényesebb, mint az egyszerűbb 1.6, az még belefér.
-
darvinya
titán
válasz gergobaby #26933 üzenetére
Én nem szeretem húzott benzin motorokat, mert azokkal is csak a baj van.
Én CVH -at, egy olyan házaspártól vettem, aki rendszeresen járt ki németbe.
Na ez a motorba már milliós km szám biztosan benne van, s még nem volt megbontva.
Látszik, mivel gyári dolgok vannak rajta, még a csövek is.
Én sem nyúltam hozzá, a folyadékokon kívül.
Nem füstől, stb.
Vezetési stílusommal eljárok 5-6L-rel városban családdal, országúton 4-5L.
Mostani közel 30Ft-al olcsóbb benzin jobban megéri nekem, mivel fogyasztás ugyanannyi.
Igaz, most 6.6L-re jött ki, mikor fullra, vagy túl terhelve használom.
AVIA kúton 340Ft/L 95-ös 370Ft/L D.
Azért ennél a kúton tankolok, mert ennél érzem, hogy a legjobb az üzemanyag.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Zoli-bácsi
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Házi hangfal építés
- Könyvajánló
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Ubuntu Linux
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest