-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Richard!
addikt
válasz McSzaby #4218 üzenetére
Rohad a sárvédő a kerék mögött, beázik az ablakmosófúvókáknál, amely szétcseszheti a gyertyákat, a trafót és a gyújtáskábeleket. Megoldás a burkolat, a lá Volvo.
Műszerfal óracsoport érintkezési hiba. Mindenféle idióta hibaüzeneteket fog kiírni. Ezt az óracsoport forrasztási pontjainak újraforrasztásával lehet orvosolni.
Kb ennyi.[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Richard!
addikt
válasz McSzaby #4234 üzenetére
Az óracsoport kiszedése nem tudom mennyi idő, de pénzben olyan 20-25 ezer.
Itt látod a motorburkolatot, itt pedig azt, ahol beázik.
A burkolat ára: [link]A nekem a szervócső fáradt el (repedt el) és csinosította össze a motorteret. Javítással együtt 60 ezer.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Goose-T
veterán
válasz McSzaby #5951 üzenetére
Az a baj ezekkel, hogy ha még megvan, mire odaérsz, akkor biztos van valami gáz vele. Pillanatok alatt elviszik ezeket, ha rendben vannak. Bár még lehet szerencséd.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Richard!
addikt
válasz McSzaby #5951 üzenetére
A sárvédő és a küszöb találkozásánál szokott rohadni. Illetve Egy volvós motorburkolatot vennék rá, mert beázik az ablakmosófúvókáknál. [link]
Illetve egy teljes trafó-gyújtáskábel-gyertya kombó cserével kezdenék a kötelezőeken kívül. Más baja nincs.[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Richard!
addikt
válasz McSzaby #5959 üzenetére
Holnap megyek haza, megnézem, hátha van még nekem 1 pár spriccni.
MotorabdeckungMa kezdődik életed hátralevő része!
-
őstag
válasz McSzaby #5959 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de erről a Ford féle 2.0 benzines motorról (az 1.8-al egyetemben) hallani nem túl szép dolgokat.. Volvókba is szerelték, a facebookos csoportokban óva intenek mindenkit ezektől. Olajzabálás, hajtókar problémák, stb.
Persze biztos van olyan példány, ami elment 300e kilométert nagyobb hiba nélkül, de az a ritkább.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Richard!
addikt
válasz McSzaby #6005 üzenetére
Ha az összeg 30-40%-a megvan tartaléknak, akkor nincs mitől félni. Ha egyben van az autó, akkor meg kell venni, nem szabad hezitálni. Németországban minden autó longlife-os olajcserével megy, kb 20-25 ezres csereperiódussal és mindenbe 5w30-at töltenek.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
aginor
addikt
válasz McSzaby #6007 üzenetére
Ja, úgy már mindjárt más. Ilyen természetesen van, csak nem szabad elkapkodni a vásárlást, ki kell várni amíg a megfelelő szembe jön, és nem szabad restnek lenni elvinni szerelőhöz sem.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz McSzaby #6011 üzenetére
Azt nyilván nem, de hibakódolvasás, próbakör, motorszemle, után, ha van látható oka (pl. folyás), akkor azt kiderítheti. De ilyenkor az eladás előtt szoktak olajat cserélni (vagy csak rátölteni), hogy ne tűnjön fel a dolog.
Norbika88: a ledes W21-re kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
tomiii.
aktív tag
válasz McSzaby #6647 üzenetére
Sierrát olvastam? 1.3, 1.6, 1.8, 2.9, 2.3, 3.0, 5.0 és a dízeleket első körben kihagyom, gyanítom 2.0 érdekelne téged főként.
Ezekből nem volt központi injektoros, csak hengerenkénti. Nézzük akkor a két litereseket:
- 2.0 V6 - karbis ritka, gyenge, ne is firtassuk tovább
'82-'93-ig:
- 2.0 OHC karbis több féle karburátor, országonként eltérhet.'90-'93-ig:
- 2.0i OHC hengerenkénti befecskendezés,'87-'89-ig:
- 2.0 DOHC, 8 szelep: Karbis, ritka, szar, injektorosítja mindenki.'87-'93-ig:
- 2.0i DOHC 8 szelep: hengerenkénti befecskendezés. 120-125LE, 2500-nél csúcsnyomaték, 171Nm,
8 liter körüli fogyi, kisebb városban 8,5, Budapesten 9, országút 7,5, pálya 6,5. Nagyjából. Tuningolni nem lehet, hengerfej hajlamosabb repedni, mint a vas OHC társa, hidegen kímélni kell.'86-'92-ig:
-2.0i 16v Cosworth turbo, OHC blokkra tettek egy másik hengerfejet, majd akasztottak rá egy turbót és kész is lett a ford egyik legjobb motorja. gyári belsővel, emelt töltőnyomással 280-330LE, kis piszkálgatással 4-600LE, sok piszkálással akármennyi.Ezek csak nagy vonalakban, mindenféle részletek nélkül. Szoktunk látni meglepő dolgokat évjáratonként.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz McSzaby #6649 üzenetére
Sierránál az EFI elnevezést használd, így tudni fogja mindenki, hogy mire gondolsz, mivel EFI csak a két litereseknél volt és mind hengerenkénti így ez a legegyértelműbb.
1.8-ast hagyjad, kár vele vesződni, gyengébb is, ritkább is, eladásnál is hátrány lesz.
Nehéz találni jót, mert akinek van, nem adja el, aki eladja, az lehet internetre sem kerül fel. Vagy aki nem Sierrás, csak az van neki és eladja, az már szar, de ha meg jó, akkor egy Sierrás rögtön megveszi. Velünk is gyakran elforduk, hogy egy jó vétel HAHU-n 15 perc alatt elkel és már le is vagyunk maradva, mire hívnánk.
Jelenleg egy DOHC ( szlengben dokk ) van eladó, full fapad, 400-ért, erősen túlárazva, de havonta van 1-2 200 alatt is, csak ki kell várni. A 400 ezreset felhívhatod, hogy ennyit úgysem fognak adni érte, mentse el a számod és hívjon, ha 250-ért vihető. Ekkor elkell menni, mondani, hogy fapad, mégsem olyan jó, 200. És meg is van. Addig is figyelni, hátha kerülnek fel jó vételek.
140-ért van fent egy autó kép nélkül, ami kW alapján pinto(OHC), viszont köbcenti alapján DOHC. Utána nézve ez egy piros kombi(jofogás), idős tulajtól. Én szeretem a kombikat, érdemes lenne foglalkozni vele és infot szerezni. Érdekelne?
u.i: most nézem, hogy nyár végén lesz aktuális, akkor még ráér.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Politika
- GTA VI
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban