-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mepet
addikt
Nekem 1.25ös Fiesta van 2008-as (az újabb kasznis). Kb. évente márkaszervízben teljes átvizsgálás és olajcsere, sosem volt semmi baja az össz. ~70e km alatt. Nagyon halk, szerencsére nem lehet többször ráadni a gyújtást, mert még mindig benézem néha, mintha nem menne a motor, mert túl halk. Így aztán a tipikus fordos hidegben indítva összevissza jár hangot sem hallom, bár állítólag ennél is van ilyen, de nekem nem tűnt fel. Óra szerint ~182 kmph-nál limitál az elektronika, csiptuninggal lehet kiütni. Kicsi a motor, domborzattól függően oda kell figyelni a fokozatra, de szokható; a klíma nem vészesen veszi vissza az erejét, de érezni. A motorról talán szerelő tudna többet mondani..
-
Real_Necro
veterán
Ugyanakkor arról is volt szó, hogy ha nem gyárival hajtották, az hatással lehet a kocsi további alkatrészeire.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
Ezt találtam, de ez egy elhúzódó akció lehetett, mert tavalyról is emlékszem hasonló bejegyzésre.
Hacsak nem cserélték mindkét teljes ajtót, de legalább a kábelköteget, akkor ott kell legyen.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
Nem engem kell győzködnöd,hisz épp azt mondom amit Te azaz:nem jó ha túl passzos,már csak azért is,mert nem a központosító gyűrűnek elnevezett speciális alátét tartja központosan a kereket (felnit).
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
nagyúr
Fókában az 1.4 kombi már nagyon gyenge. Ha pályázni is szeretne, az 1.6 minimum kellene neki. Nekem elég, pedig én is megyek még plusz négy fővel. És igen, elég. Nekem. Persze, nem egy RS6 700 lóerővel gyorsításkor...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
attila199207
tag
-
Real_Necro
veterán
-
nagyúr
Bármelyik shell kúton, ahol van 95-ös v power nitró. Vagy mi a neve. Nem a 100-as oktánú, hanem csak 95-ös.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Real_Necro
veterán
Az az igazság, hogy nincsen szükségem a "jobban megy"-re. 2.0 dízel 163 lóval... Napi ingázásra meg pár hetente hosszabb útra lett vásárolva. Amennyit tud, az nekem már sok is olykor, szóval számomra elegendő a jelenlegi tartalék.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
DZs
senior tag
Nem annyi baja van, hogy egy laza csavart meghúzol. Repedt karter cső vagy kelepel, vagy néma, de egyik esetben sem befolyásolja az alapjáratot.
xoen.Szabi: Nagyjából igaz, amit ír, de a fojtószelep hiba és a gyújtótrafó beázás 10000 autóból egynél fordul elő.
[ Szerkesztve ]
-
aginor
addikt
Sokan ajánlják és népszerű, de én nem bízom egy olyan cégben, aki konkrét munkára nem hajlandó előzetes árajánlatot adni. Valamint volt az egyik partnerünk náluk, de végül ne ott javíttatta a Focusát, máshol korrektebb és jobb ajánlatot adtak neki.
Tehát a munkájukról nincsen konkrét tapasztalatom, de ez a két korábbi példa engem meggyőzött, hogy csak akkor menjek hozzájuk, ha nagyon muszáj, pedig elég közel lennének, de inkább átjárok Szentendrére.
Esetleg őket nézheted meg, fordra szakosodtak, őket is ajánlották. Tapasztalatom nincs csak annyi, hogy korrekten adnak árajánlatot, de egy kicsit drágák.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
B-L-A-C-K
titán
Nézegettem azokat is, csak gyári fogyasztás szerint alig eszik 1 literrel többet az ST, és csak jóval jobban megy, azért gondolkodtam ebben, persze nem halálosabb iramosat akarok játszani, de jó ha van benne erő. Persze előtte ki kellene próbálni, mert lehet tényleg elég lenne egy olyan is amit említesz.
[ Szerkesztve ]
-
Dj Sügi
őstag
Benzines vagy diesel van? Kipróbálnám egyszer összehasonlításba, hogy az 1.25, 1.4-ekhez képest mit megy. Sztem a 101-es 1.6-os az ami pont nem éri már meg, akkor már az ST 150. Ekkora súlyhoz jó kis motor lehet, meglehetne lépni vele pár nagyarcot.
7288-ra, hátha segítenek: [link][link][link]
Mi lenne a terv egyébként?[ Szerkesztve ]
🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
Dj Sügi
őstag
Hasonlóan gondolkodtunk akkor, nekem is városba meg rövidebb utakra lett véve. A dízeleket meg messziről kerülöm.
Én az 1.4-el is megetettem már pár embert, akik erősködni akartak komolyabb verdákkal. Elég viccesen néztek ki utána. Persze ésszerű keretek között, nyilván az erősen 100+-os gépeknek nem érdemes nekimenni vele, de nem olyan gyenge ez sem.
Mindenképp kiprószálnám az 1.6-ot és 2.0-t belőle. -Ha már Focus RS MK2 egyelőre álom kategória.-
Mátrában szerpentinen felfelé sem, de főleg lefelé eddig még nagyon senki nem tudta/merte tartani a tempót. Van mikor direkt félreállok, kapnak "egérutat", de pár kanyaron belül simán vissza lehet őket hozni rohanás nélkül is.
Igazából az egész autó jól össze van rakva, de a futómű nagyon el van találva benne és fejleszthető az ST alkatrészeiből tovább.Esetleg ha vannak képeid a kocsiról és megosztod engem mindenképpen érdekelne!
Azért linkeltem, mert videókban látszik a leszedett kapcsolók belső mintázata, így már össze lehetne hasonlítani a Fiestáéval esetleg. Ilyen kapcsolókat szeretnél rátenni?
#7292 zakoss: Nagy gondokat nem olvastam még róla csak a szokásosak. A legkiemeltebb dolog, amit többen cseréltek már azok az első rúgok mert szeretik megadni magukat.
Ajtók alját érdemes esetleg tényleg megnézni.
Vezérlés+vízpumpacsere volt-e már, ezek után érdemes utánakérdezni/utánajárni mert ez lehet húzósabb tétel.
Szokták még javasolni a gyertyákat gyárira cserélését vétel után, erre érzékeny még.🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
Real_Necro
veterán
En is szeretek dinamikusan haladni. Ezt meg tudtam tenni anno a benzines 90LE-vel is meg most a dizel 163-al is. Elobbit persze jobban kellett porgetni, utobbival meg mar indultam meg ugy, hogy kemenyebbre kellett fogni a gyeplot, nehogy elszaladjanak a lovak.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
_ak_
addikt
Csak minimálisan kart engedni az árból, így valószínűleg passzolom ezt a darabot. Ezek ismeretében amennyiért adná, annyit nem ér meg.
Más.
Ugye jól tudom, hogy az MK1-ben tengely irányban is lehet állítani a kormányt?
Ugyanis következő a helyzet, én viszonylag szép magasra nőttem, de az asszony meg pont nem. Így hogy beült a Fusionbe tök előre kellett húznia a széket, ami következtében meg nagyon közel került a kormány, de úgy kb. az ölében volt. Ránésézésre is kényelmetlennek tűnik, innen jön a kormány állíthatóságának a kérdése.Let's begin, de gozaimasu!