-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aginor
addikt
Sziasztok!
Használt Fókusz mk1 és Fiesta 2003-2005 közötti modellek esetén van valami, amire a vásárláskor kiemelten figyelni kell? Melyik motorokat ajánljátok (Focus 1,6 vagy 1,8 benzin, Fiesta 1,2-1,4 benzin)?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Sziasztok!
Az 1,25-ös Fiestákról motorikusan van valami infó?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Sziasztok!
1.4 diesel Fiestába mennyi lehet a kettős tömegű lenkerék cseréje?
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Egy eladó autó miatt kérdeztem, de állítólag a Fiestákba olyan 150-200k kilóméter között szokott letérdelni a kuplung, és 200k környékén a kettős tömegű.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Sziasztok!
Pesten (lehetőleg Újpest környékén) kellene egy olyan cég/szaki aki belső terek takarításával foglalkozik, jó munkát végez és nem túl drága. Van ilyenre ötletetek?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Sziasztok!
Fiesta gyári váltózárat hol lehet javíttatni?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz BUZZLGHTYR #5233 üzenetére
Gyanúsan olcsó, jól nézd meg.
Ace Ventura: A fickó kereskedő, nem tudom, hogy ez zavar-e.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Batman2 #5491 üzenetére
A kerék állapotáért azért szerintem Te is nagyban felelős vagy. Futóműállítást minden kicsit is komolyabb a futóművet érintő javítás/karbantartás után KELL csinálni, ugyanakkor kátyúzás/felütés/padkázás/koccanás után is.
Az, hogy az abroncs hogyan gatyásodhatott le ennyire, úgy, hogy nem vetted észre, azt mondjuk nem is értem. Azért az ember időnként végez ellenőrzést az autón, de szerintem egy ilyen mértékű kopás már vezetés közben is érezhető lehetett.
Abroncs cserélve lett? Futóművet beállították? Hogy megy most a szekér, jobb vezetni, érzel változást?[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Real_Necro #5930 üzenetére
Ez valami sznobizmus lehet mostanában, több helyen is hallottam már ilyet (még olyan is volt, hogy az illető nem akarta megvenni az autót, mert nem gyári felni volt rajta ).
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Real_Necro #5934 üzenetére
Ha betartották a gyári méretet, akkor nem hiszem, hogy sok kárt tudna okozni egy normális felni. Persze, ha eltértek az ajánlott mérettől, vagy annak váltójától, akkor az már más eset.
Pardise: kerékcsapágy, gátlók és féltengelyek sem biztos, hogy szeretik a nem megfelelő felni választást, ami jelentkezhet gyorsabb elhasználódásban is, de lehet pl. hogy a nagyobb felni egy kátyúba belehajtva meggyilkol a futóműben valamit.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Értem, amit mondasz de nem feltétlenül van valóság alapja. Egy felniből leszűrni, hogy biztos sufni tuning, vagy eldobható kínai alkatrészekkel van karbantartva szerintem elég könnyelmű. Persze van az az eset szép számmal, amikor ez is beszédes lehet, vagy felhívja a figyelmet arra, hogy figyelj oda jobban, de nem biztos, hogy ez az általános. Magyarországon amúgy sem veszünk használtan semmilyen tuningolt autót, kivéve ha normálisan le van papírozva, de akkor abban azt is látod, hogy mit építettek bele, tehát nem boyracing.
Inkább legyen kicsit csinosított (erre legalább költöttek), mint elhanyagolt átlagos autó.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Akkor nyilván az enyémet sem vennéd meg (ami nem baj, mert nem eladó ), mert van rajta nem gyári alufelni egy minimális csinosítás, plusz jövőre lehet kap ráncfelvarrás utáni bubilámpát. Amúgy meg minden karbantartást és szervizelést megkap, ha valami "baja" van azonnal rohanok vele szerelőhöz, szar alkatrészt nem rakatok bele soha, olajcsere 10k km után és műszakilag szerintem átlagon felüli állapotban van.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
-
aginor
addikt
Erről nem tudtam, vajon tart még az akció?
Nemnem, a lökös nem kapott matricát, az a gyári sport kiadás. Matrica csak a logón van, és a két B oszlop díszítőelemen (ez utóbbi az előző tulaj műve, de mivel fekete az autó, igazából nem is látszik).McSzaby: rozsdásodni az első kerékív kilépő élén a küszöb felé szokott legelőször, ahol a sárfogót szokták rögzíteni.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Kár, pedig éltem volna vele.
Szeretném, hogy jól nézzen ki a szekér, de nem akarok egy bazári majmot csinálni belőle.Más: Etis szerint elektromos tükrökkel szerelték az autót, de mikor megvettem, akkor csak manuális tükör volt fent mindkét oldalon. Jól sejtem, hogy ha megbontom a a belső burkolatot, akkor meg kell találnom hozzá az eredeti kábelezést?
Pardise: nem tudom milyen autóra szeretnél felnit, de érdemes lehet megnézni az ST felniket használtan. Abból nekem majdnem mindegyik széria tetszett, amit láttam.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz McSzaby #6007 üzenetére
Ja, úgy már mindjárt más. Ilyen természetesen van, csak nem szabad elkapkodni a vásárlást, ki kell várni amíg a megfelelő szembe jön, és nem szabad restnek lenni elvinni szerelőhöz sem.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz McSzaby #6011 üzenetére
Azt nyilván nem, de hibakódolvasás, próbakör, motorszemle, után, ha van látható oka (pl. folyás), akkor azt kiderítheti. De ilyenkor az eladás előtt szoktak olajat cserélni (vagy csak rátölteni), hogy ne tűnjön fel a dolog.
Norbika88: a ledes W21-re kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz mohabá 007 #6026 üzenetére
Muszáj lennie tűrésnek, ha másért nem akkor a hőtágulás és a megmunkálási differencia miatt.
Ha ezredre pontosan összeesztergálnák a kettőt, akkor az eltérő hőtágulási jellemzők miatt vagy deformálódna, vagy elnyíródna valamelyik elem, arról nem beszélve, hogy akkor a két elemet egymáshoz kellene gyártani, tehát lőttek a csereszabatos alkatrésznek és a nagyipari termelésnek.
Mekkora lenne már, hogy a gumisnál lenne egy CNC minden kerékcseréhez.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz mohabá 007 #6036 üzenetére
Bocs, akkor azt nem Neked szántam, csak már nehéz követni a folyamot.
Goose-T és Paradise: szerintem túlkomplikáljátok ezt a dolgot. Nem hiszem, hogy az adott típushoz ajánlott bármilyen márkás felnivel gond lenne. Ha így lenne, akkor már rég csődbe mentek volna az említett cégek. Nem vagyok járatos a témában, nem tudom mi számít jó márkának felniben, de a Momo és a OC ide tartozhat. Vagy még mindig ott vannak a gyári spec fenik, pl titanium, st vagy rs, esetleg coswoth.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz ReFleXx #6198 üzenetére
A rohadó, elhanyagolt magyar jobb?
A külföldiekkel az a baj, hogy tekertek és nem ismered az előéletét. A magyarokkal pedig szimplán csak annyi, hogy szarnak rájuk és elharapózott pitinek indult hibáktól szenvednek, amit az eladók megpróbálnak elbagatelizálni, és röhögnek rajtad, hogy te komolyan veszed.. Hát, nincsenek jó tapasztalataim.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz xEon1337 #6214 üzenetére
Akkor én mit szóljak a 101 lovas Fiestával? Imádom amikor emberkedni próbálnak velemi, miután megelőztem valakit, vagy láttak lámpánál elindulni..
ReFleXx: hát az sem jó, de jellemző, hogy nyugaton legalább költenek az autóra és sokszor igazán nagy baj nincs velük, leszámítva, hogy kb. kétszer annyi kilométer van bennük, mint amit az óra mutat, és megtehetik, hogy még az igazán nagy szervizek előtt eladják, és ezek kerülnek ide hozzánk.
Magyarból volt olyan, akinek felhívtam a figyelmét a rozsdára erre kb. kiröhögött, hogy egy ilyen korú autónál ez már alap, illetve gyorsan előkapott csomagtartóból egy flakon ablaktisztítót, hogy megmutassa, hogy milyen szépen lejön és csak felületi, de az autót szervizbe nem lehetett elvinni vásárlás előtt..Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
-
aginor
addikt
válasz attila199207 #6278 üzenetére
Én annyira nem vagyok ebben szaki, de az MK3 Mondeo egy jó megjelenésű, tágas, jól extrázott típus, de sok problémával tudnak küzdeni, különösen a dízeles példányok.
Ha nem kell a Mondeo sok extrája és helykínálata, akkor én biztosan fókát néznék, de szólok, hogy jelenleg az az egyik legnépszerűbb import típus, így legalább olyan nehéz belőle jót találni, mint Galaxy-ból. Motorból az 1,6 a minimum, de ha nem sokat mész, azt is 50-es táblánál, akkor a nagyobb sem kell neked, de akár egy 1,4 is megfelelhet.
Ha nem kell olyan sok hely az autóban, akkor ajánlom még a Fiestákat is.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz attila199207 #6285 üzenetére
Az más, akkor Fóka, vagy C-max (vagy B-max vagy tudom is én mi a neve ).
Sub-ZeRo: amit leírt, arra az 1 is jó lehet, attól is függ, hogy mi a vezetési mentalitása. vidéken városon belül nem szokás száguldozni.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Mázlid volt, de azért és nem lennék olyan öntelt (ezt ne vedd magadra, ez rám vonatkozik), hogy azt gondoljam vagyok elég dörzsölt hozzá, hogy próbálkozzak náluk, arról már nem is beszélve, hogy a mentalitásukat sem bírom, nem lehet velük rendesen alkudni sem..
gegszee: egyszer már bezártak az egész országban (vagyis bezárták őket), ha jól emlékszem.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Számokkal nem tudom én sem alátámasztani, de amikor véletlenül nem a maxmotion vagy evo megy a tankba, azt megérzem. No nem drasztikus, de azért már érezhető a dolog, plusz ott van mellé a placebo is.
Sub-ZeRo: ezt a verseny benzint hol szerzed? Mi az ára?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Real_Necro #6351 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű.
Mivel az üzemanyag rendszer nem tudja, hogy mást kapott, így ugyanazt a befecskendezést használja, tehát erről az oldalról csökkenés nem várható azonos fordulaton. Ugyanakkor az üzemagyag tüzelőértéke magasabb, így ugyanazon sebességhez elvileg alacsonyabb fordulaton tudod tartani a motort (bár itt már a keverékarány is a képbe jön), de ez sem olyan egyszerű, mert ha az optimális fordulatszám tartományból kiesel, akkor romlik a fajlagos hatékonyság és lehet a motorbak sem tesz jót hosszútávon.
Én abban látom az esetleges előnyét, hogy ugyanolyan körülmények között az autó kicsit jobban megy, jobban gyorsul, plusz jobban érzed tőle magad (placebo). Viszont a fogyasztás szinte biztosan növekedni fog, mert ha jobban megy, akkor szeretnéd is, hogy jobban menjen, tehát jobban fogod nyomni neki, de ez nem baj.radi8tor: jól adalékolva bizony érezheti, még ha nem is biztos, hogy a magasabb oktánszámból ered a plusz.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
-
aginor
addikt
Sziasztok!
Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet az, hogy most reggel az indítás után azonnal leállt az autó (fiesta 1.6 benzin)?
Pöccre beindul, de azonnal leáll a motor (nem lefullad, egyszerűen leáll). Ezt többször is megcsinálta egymás után, végül az segített, hogy folyamatosan indítóztam 3-4 másodpercig (tökig elfordítod a kulcsot és úgy tartod), beindult úgy is maradt és onnantól minden rendben volt vele.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Ha gázt adtam és csak "egyszer" fordítottam el a kulcsot akkor is ugyanaz volt, viszont ha kitartottam a kulcsot, akkor gázadás nélkül is beindult (vagyis beindulva maradt).
Én valami gyújtással kapcsolatos hibára gondolnék, esetleg lambda szonda. Akku jó, mert a többedik próbálkozás után is adta a kraftot, gyertyák decemberben lettek cserélve, indítómotor tavaly év elején (előző tulaj), gyújtás kábel tavaly volt cserélve (szintén előző tulaj, Bosch), AC pumpa jó lehet, mert ha beindul akkor stabilan jár és jól megy a szekér. Talán trafó?Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Igen, folyamatos kis gázzal próbáltam, nem akkor padlóztam le, amikor leállt. Nem is tudtam volna, olyan hirtelen állt a motor, hogy ott már pedálra tett lábbal sem volt idő reagálni.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz radi8tor #6846 üzenetére
Nálunk a céges autókra felejtették el végrehajtani a vezérlécserét a márkaszervizben (a cégben nem vagyok biztos, de ha érdekel valakit, akkor megkérdezem), ami természetesen elszakadt és lett némi kár a motorban, kiesett munkaóra az üzletkötőnél és egy csinos kis szerződésbontás is velük..
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000