-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #9395 üzenetére
És mégis mekkora család indokol egy ilyet? Vajon két szülő, meg 7 gyerek?! Azért ne vicceskedjünk már, hogy sokaknak már egy gyerek mellé is kicsi a fókusz és busz kell..
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #9413 üzenetére
Ez nem első sorban Neked szólt, hanem egy trendnek, ami mostanában egyre jobban megfigyelhető és számomra teljességgel érthetetlen. Szerintem napi szinten egy 4 fős családnak el kellene férnie egy Fókusz-Mondeo méretű autóban, nem egyből a buszok után ácsingózni.
Igen, van olyan szituáció, amikor sok csomaggal jól jön az extra tér, de azért ilyen alkalmak talán nem napi szinten adódnak, hogy indokolja a kamiont..Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Az egy kisautó, a Corsa padlólemezén (aka. VagonR). Egyetlen előnye a beltérben a nagyobb fejtér, meg a variált belső rekeszek/pakolhatóság, tehát ez valóban egy KISbusz.
Sok esetben egy jó kombi jobban pakolható, mint ezek a kisebb egyterűek (pl: B-max, C-max, stb.). Jó példa erre egy nemrég látott Totalcar adás, ahol a legjobban pakolható egy Mazda 6 kombi volt, jelentősen megelőzve pl. a Golf Plus-t, ami egy a tiédnél nagyobb egyterű.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Számomra a tágasság alapmércéje a belső tér szélessége és az ülések hossza, tehát az én szememben ez egy kisautó.
Amúgy pont ma jöttem el egy mellett, és nem szélesebb, mint az Mk6 fiesta, még csak nem is hosszabb olyan sokkal, csupán látványosan magasabb. Ez azoknak lehet jó, akik magasak, de nem túl szélesek, mert a bővebb fejtér miatt tágasabbnak érezhetik az autót.
Erre ellenpélda egyik kollégánk, aki min 190 magas és 120 kiló, tehát semmilyen irányban sem kicsi. Múltkor láttuk beülni a céges Astrába és utána szívtuk a vérét, hogy imádkoztunk, hogy fel ne dőljön beszállás közben fele az autó. Erre ő csak annyit válaszolt, hogy az asszony három ajtós mk6 Fiestájában kényelmesebben elfér, mint ebben az elvileg egy kategóriával nagyobb autóban. Erre én csak egy magyarázatot látok -a placebót kizárva- hogy különböznek az üléspozíciók, és az egyikben jobban le lehet engedni az ülést, és ezért tágasabbá válik fejmagasságban. Ha ez igaz, akkor a puszta számokon túl a tágasság érzete sok mindentől függhet még.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Nem vitázunk, beszélgetünk.
A hátsó ajtó látod eszembe se jutott.A szedán annyiból jó, hogy hosszú a csomagtér, bicikli szállításra jobb lehet, mint egyes 5 ajtós modellek. De pl nálam már szedánnál is ki kellett venni az első kereket, hogy beférjen a bringa, de így meg befér a három ajtós Fiestába is, igaz passzentosabban. Ugyanakkor igazad van, én sem látom a presztízsen kívül előnyét. Ha meg kell a nagy csomagtartó, akkor kombi.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #9482 üzenetére
A cikk hangvétele is elég hirdetés szagú, ahogy az is, hogy semmilyen tényszerű adatot nem közöl, de azt is csak a Sheltől.
Ugyanakkor én szubjektíven érzek némi különbséget a prémium és nem prémium benya között. Nem, nem fogyaszt kevesebbet (mondjuk nem is mértem), és nem, nem megy jobban sem, viszont valóban más a motor járása hidegindítás után, és alacsony fordulaton. Olyan dolog ez, mint hogy valamiért tankolás után is jobb/jobbnak érződik a autó, mintha valahogy jobban menne.darvinya: ezek az infók honnan származnak? Vagy csak városi legenda?
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #9489 üzenetére
A szűrők olajak cserét csak akkor érzed meg, ha a cserélt már nagyon tré volt. Nálam is így volt, miután megvettem a Suzukit, de azóta soha nem érzek ilyen változást egyetlen csere után sem, mert nálam nem fáradnak el annyira ezek az alkatrészek.
darvinya: tehát városi legenda.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz darvinya #9493 üzenetére
Nem, attól, hogy nincs tényekkel alátámasztva. Kitalálni én is ki tudok valamit, de szerinted egy mezei kutasnak milyen rálátása van a gyártásra? Szerintem semmi.
Az viszont tény, hogy pl. a mol és omv üzemagyagokat már a kipufogot gáz szagáról is meg lehet különböztetni, tehát van vmi különbség. Hogy mi, azt nem tudom, de valami biztosan van.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz darvinya #9567 üzenetére
Nem kell komolyan venni, elég megnézni a tényeket a konstrukció hátrányairól, leginkább a kretén csomagtartóról. Emiatt nekem ez kellene a legkevésbé (valós hatótávtól függetlenül), míg a másik kettő egálban van egymással.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz darvinya #9571 üzenetére
Azt meg egyetlen darabból nem tudod leszűrni, hogy mennyire lesz megbízható a modell. Amúgy a fene nagy megbízhatósággal sem mész semmire, ha állandóan a töltőn figyel a gép és azért nem tudsz vele közlekedni. Számomra ez az egész elektromos autó mizéria még eléggé kiforratlannak tűnik. Szigorúan a magánvéleményem szerint a jelenlegi technológiai színvonalon a hibrid modelleket látom általános célra, napi közlekedésre alkalmasnak.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz darvinya #9620 üzenetére
Értem, és akkor a szálak illetve a belső szerkezet avulásával mit kezdenek, ne adj' Isten, egy szálszakadással, vagy defektjavított abronccsal? Egy ilyen mókolást szerintem elég könnyű lebuktatni, csak keresztbe el kell vágni a gumit és jól látszanak a rétegek..
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz darvinya #9623 üzenetére
Aha, és egyesével fogják válogatni és tesztelni az abroncsokat, hogy melyik hasznosítható újra, és melyik nem. Szerintem ez nem reális. És akkor még nem is beszéltünk, a gyártónként, típusonként változó belső felépítésről és anyagkülönbségekről. Ilyen eljárással egyszerűen nem lehetne egyenletes minőséget garantálni (kivéve ha csak egy gyártó, egyetlen típusával foglalkoznak), akkor pedig már bedőlt volna a márka szerintem.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
"nem benyomott kuplunggal indítod és állítod le az autót" - én meg pont azt hallottam, hogy ezt nagyon nem szereti az autó, akkor most melyik lehet az igaz?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Értem. És mi van akkor, ha az indításkor az autó sebességben van, de a kuplung ki van nyomva? Az sem okoz gondot (sima szívóbenzin, ohne kettőstömegű, ohne turbo)?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Nyilván lefullad , de a kérdés igazából arra vonatkozott volna, hogy nem rosszabb-e az autónak, mintha üresben indítom be, vagy felengedett kuplunggal üresben.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Primary92 #9742 üzenetére
Már típus ugyan, de én Fiestát vettem tavaly kb. 205.000km-el. Sokat pályáztak vele, futómű fel volt már újítva, de kuplung szerintem még a gyári van benne.
Az én véleményem szerint a kilométer annyira nem számít, ha foglalkoztak vele és mindent tisztességesen megcsináltak rajta amikor kell.
Fizetés előtt viszont szerelővel mindenképpen nézesd át, nehogy aknára fuss.[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Tudom, de ezek a magyar tesztek mindig olyan furák.. Nekem mindegy mert van most jó téli (6-6,5mm), és idei nyári is (sportrac 5) így egy darabig nem érint a kérdés.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz ReSeTer #9764 üzenetére
Ha ugyanaz, mint a 116lovas verzió. Akkor az egy PSA HDI dízel (Peugeot és Citroenekben is ez volt), megbízható, viszonylag egyszerű szerkezet, turbóval és kéttömegűvel, de még részecskeszűrő nélkül és jól csippelhető.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz bajnokpityu #9778 üzenetére
Dpf-el még rosszabb a helyzet, mert kisebb részecskéket szór a levegőbe, amik beágyazódnak a tüdőbe menthetetlenül..
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz bajnokpityu #9807 üzenetére
Aha, és majd a német leteszi a dízelt amint beér a városba..
Ha nem elég rugalmas egy technológia, keresnek mást, amit nem macera használni, és amivel együtt lehet élni. Egyelőre vagy a hibrid, vagy az elektromos hajtás látszik annak, bár egy elektromos autót környezetbarátként apsztrofálni a jelenlegi technológiai színvonalon azért elég nagy blődség.SzlobiG: nem kell kitiltani, jól látszik az elmúlt pár év eladásain, hogy az emberek kedve elment a dízeltől. Hogy ez mennyire lesz tartós, azt nem tudom, de mivel a kis lökettérfogatú turbós benzinesek jó alternatívát kínálnak (ha már szénnel akarunk tüzelni), így ez akár egy tartós folyamat kezdete is lehet.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Attól függ, hogy mit szeretnél vele.. Szerintem egy Focus méretű autóba vhol 120-130 lótól kezdődnek a kellemes motorok, ha nem csak vánszorogni akarsz.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Arra elég, hogy munkába elporoszkálj vele. Meg hát ezt biztonságosan meg lehet csippelni olyan 110-120 ló környékére (vagy többre, nem ismerem a motort), ahol már rendben van a mozgékonyság pár előzéshez is. Mondjuk szerintem az én 100 lovas Fiestám sem egy versenyautó, bár azért már kellően dinamikusan mozog, ebből indultam ki.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Sejtettem, de sebaj, majd legközelebb alaposabb leszel. Amúgy lehetnek még aknák, amire ráfuthatsz.
radi8tor: mondjuk a lámpabeállítás miatt? Az úttest rosszabb beláthatósága miatt? És az, hogy az angolok mit engednek, vagy mit nem, az legyen az ő gonjuk..
Más: ha indítás után nagyon visszaesik a fordulat, vagy leáll a motor, akkor az vélhetően alapjárati tisztítás lesz ugye?
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Csinálják, de nem nagyon éri meg, mivel az árelőny elúszik a többszázezres műveleten. Át kell építeni a kormányművet, a teljes műszerfalat, a világítást, stb. Ezekhez pedig kellenek a balos alkatrészek, miközben a jobbosokkal nem lehet kezdeni semmit.
DeFranco:
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz radi8tor #9903 üzenetére
Ezt szerelője válogatja, de pl az enyémmel megbeszéljük, hogy mit kellene csinálni és úgy táblázza be a napját, hogy legyen rá ideje. Igazából nincs kifogása azellen, hogy ott várd meg, amíg elkészül, de lehet nem akarsz napközben órákat ott ülni és várni amíg kalapálja az autót. Olajcsere mondjuk pont más, mert hamar megvan, de én ilyenkor szoktam kérni átvizsgálást, próbakört, futómű ellenőrzést is, meg ha van vmi időszerű javítás/karbantartás, akkor arra is sort kerítünk.
Ha megbízol a szerelőben, akkor célravezetőbb ha hagyod dolgozni kényelmesen és nem topogsz ott mellette.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #9915 üzenetére
Lehet Őt sem zavarná, de én magamból indulok ki, arról nem beszélve, hogy hasznosabban is el tudom tölteni az időt, mint a szerelőnél ácsorogni, mégha érdekelne is a szerelés kíváncsiságból. Ez eddig úgy volt, hogy én reggel kivittem az autót, volt kolléganőm behozott dolgozni, ha kész a szekér, akkor visszafelé ugyanez. Sajna a kollegina elment, így vége a jó világnak, vagy keresek másik szerelőt, vagy én is átállok a megvárós dologra, ha nem túl hosszú a művelet.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz RocknRoller #10990 üzenetére
Minden dízel csattog, már ha ugyanarra gondolunk.
Idén olvastam először olyan tesztet, ahol az újságíró elmondása szerint hang alapján nem tudta, hogy nem benzines az autó.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Lomha 8V #11010 üzenetére
Basszus, tényleg, csak annyit néztem, hogy 1.6 meg csattog, és valahogy eldöntöttem magamban, hogy biztosan dízel lesz.
Benzinesnek nem kéne, de jó lenne hallani azt a csattogást, hogy pontosan milyen is, de öregedő hidrotőke tud ilyesmit csinálni.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz RocknRoller #11012 üzenetére
Ez nekem hidrotőkének hangzik (a zakatolás mindenképpen), nem nagy gáz simán javítható, már ha valóban az, ez nem típushiba, ez egyedi eset. Jellemzően öreg vagy sokat futott autóknál szokott jelentkezni, ha jól tudom, de majd az okosok megmondják.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz penge111 #11044 üzenetére
Ez itthoni, jóval olcsóbb volt, és az elektromos tükröt kivéve hasonló felszereltség, DE 1.6, sport külső és belső. Tehát nem csak 1 milla körül lehet jókat kapni..
Amúgy amit linkeltél, az minden, csak nem jól felszerelt.
Esetleg kukkants rá erre.
Ilyen 1.3 környékén már az MK7-esek mennek, vagy a 2-es fókák..[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
A lökös is lóg kicsit, de nem a háztetővel van a baj szerintem, ez Fiesta betegség. Műanyag a zárhíd (meg minden tartó konzol), idővel megereszkedik a szerkezet.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz szilchi #11081 üzenetére
Akkor viszont kicsit sok volt: [link]
A munkaidő sztenderd ezekre olyan 6óra körül van, úgyhogy a 8 még el is képzelhető, ha akadt vmi gondjuk menetközben, vagy sok volt a kávészünet.1.6 benzinben egytömegű van, ha jól tudom, kettőstömegű csak az ecoboostokban van (meg persze a dízelekben).
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #11120 üzenetére
Fogyasztásban, dinamikában nem is lesz különbség, a fizika az fizika. Az adalékolás a különbség, de én még a maxmotion 95 és 100 között is hallom a motoron a különbséget. Mondjuk az is igaz, hogy van valami fura hangja mostanában, ami annál jobban jön elő, minél mezítlábasabb a benya a tankban.
Amúgy ez is olyan hitéleti vita, mint a melyik kúton tankoljak (omw, shell, mol, stb).Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik
- Motorolaj és szűrő topik
- Kupon kunyeráló
- Robotporszívók
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Motoros topic
- Opel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen