-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
Annyi van, hogy nem gyozom hova pakolni raadasul csoki arban. En az enyemmel joparszor voltam kulfoldon, es azt raadasul a fiatalkori enem szethajtotta, de mindig hazahozott, pedig nem volt kimelve.
west: keress pintokat, most fejlesztek 4-2-1 leomlot hozza, radobunk egy motorkarbit meg +100ccm es kesz
-
tomiii.
aktív tag
válasz westcoastog #1323 üzenetére
Gépműhely még hagyján, az az olcsóbbik része, sőt, ha szerencsém van az néha ingyen is elintéződik, a gond a többi dolog árával van De ilyen a pop szakma.
(#1328) Dorien: 1200 euroból van meg kb egy alap Sierra, Focusból nem tudom milyen lenne ennyiért. Kicsit rá kell még költeni és akkor "új" az autó és jó pár évig nem kell hozzá nyúlni, egy Focushoz képest meg ég és föl Ha nyomod neki annyit eszik, mint a kétliteres DOHC. Itt meg ugye ott a nagyobb hely, nincsenek benne kopogós műanyagok. Vezetni is jobb és a Focusszal ellentétben ezeknek az ára is már felfelé megy, ez utániakból a büdös életben nem lesz klasszikus.
Pedig legnagyobb vágyam valami japán autót beszerezni és a Fordot se szeretem, mert 1-2 autón kívül számomra mindegyik szar. Szóval nem elfogultság, csak látszik, hogy ő tisztában van, hogy mit kap ennyiért és csak azok félnek ezektől az autóktól, akik soha nem használtak ilyet.
(#1323) westcoastog: már lassan azon gondolkozom, hogy összerakom a piros sedant és eladom neked, de rájöttem, hogy még nincs elég pénzed ahhoz
-
tomiii.
aktív tag
válasz DeFranco #1334 üzenetére
csak én hozzáteszem, hogy számomra, alapból ott a hátsókerék hajtás kritérium(ennél tényleg sok indokom van )..itt sokan kiesnek Plusz régi autós vagyok, látom pl. egy Fiestán, hogy ami ott kis műanyag bizbasz, ami akármikor eltörhet, az régebbi autókon egy nagy fém b@szás és soha nem megy tönkre
bár egy új Mondeo kombit elfogadnékSierra olcsó, könnyen fenntartható, könnyen szerelhető!, nagy kényelmes, rohadtul fellehet extrázni és akkor már csak a biztonság szól az új autók mellett, de hát valamiben meg kell halni utcán nagypapás vagyok úgyis .
Mielőtt mindenki azt hiszi én is ilyen nagy elborult fanatikus vagyok, leírom a vágyott autókat.
Nissan S13, S14, Toyota Aristo/lexus GS300, Toyota Cressida, Chaser,Új Ford Mondeo kombi, Új Mazda 6 kombi, Ford Sierra 2JZ motorral(#1335) westcoastog: 140-ért megkapod a sperres scorpio hátsó hidat alóla, saját készítésű coilover szettel, na?
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz westcoastog #1339 üzenetére
Én már mondtam, hogy fektess be, most is tudok autót, de nem ugrottál az ajánlatra, pedig még dolgoznod se kéne vele
Nem, rendes állítható magasságú szett, új rugókkal, amik akár milyen keménységűek lehetnek, választás kérdése Még egy gyártásbeli nehézséget kellene leküzdenem és faszák
na de ne offoljuk szét szegény Ford-os topikot a régi tiklábas szarjainkkal
-
tomiii.
aktív tag
válasz DeFranco #1342 üzenetére
igen, igen, én is olvasom
Én direkt nem is szólok bele, mert én is tudom, hogy néha szubjektíven nézem a dolgokat, plusz nincs elég tapasztalatom egyes típusokkal, de úgy látom ez nem mindenkit tántorít el Én az én autómat eddig csak 1-2 embernek ajánlottam, mert nekik tényleg ilyen kell, de akkor is az első mindig, hogy elmondom, hogy mi az ami valószínűleg elromlik és ez mennyibe kerül. Ott meg, csak Megane, csak az olasz autó, mert azok alul értékeltek, pedig a legjobbak, csak a japán De azért mindig születik értelmes választási lehetőség szerintem az adott kérdezőnek.
Ha már itt járok, aki talál olcsón rozsdás, lelakott Escort Mk1/MK2-t, akkor szóljon
-
tomiii.
aktív tag
válasz westcoastog #1341 üzenetére
Ezt inkább ide írom az elejére, végig se olvasd, hívd, hogy megvan véve.
imáid meghallgattatásra kerültek, 150k , csak a kaszni, fényezés szar.
Kezdésnek:
-KLÍMA!!!!!
-elektromos ablakok elöl-hátul
-elektromos tükrök
-elektromos ülésállítás
-kartámaszok elöl-hátul
-állítható(pumpálható) deréktámasz
-ABS(tehát elöl hátul 260mm-es tárcsafékek)
-fedélzeti computer
-fűthető tükrök
-elektromos napfénytető
-hangcucc is jár hozzá
-és ebben 80%, hogy sperr vanÚristen, így leírva ilyet még nem is láttam, csak a fűthető bőrülések hiányoznak. Fingom sincs mit adjak el, hogy ezt megvehessem
++++Nem törött a kesztyűtartó nyitófüle és nem repedt a hátsó lökös, ami kb a lehetetlenség határát súrolja
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz westcoastog #1347 üzenetére
-
tomiii.
aktív tag
hát attól még Sierrás szemmel is távol van SZVSZ, nem csúnya, de a szép az nem ilyen
Hoppá, képeket nézegetve látom, hogy nincs a kocsin a lámpamosó és ködlámpa
Westc.: Az autóvásárlás is egy módja annak, hogy ne offoljuk szét a topikot
Szőnyeget szedjétek fel, a váltó alagút két oldalon, az A oszlop vonala mögött picivel, szét lesz rohadva egy 60x100mm-es területen, ismerősöd arra is nézzen rá, az nem látszik kintről, ki kell belezni, de jobb letudni az elején.
-
tomiii.
aktív tag
válasz SzlobiG #1355 üzenetére
8-8,5 liter a fogyasztása dinamikusabb haladás esetén, 2500-nél leadja a max nyomatékot, így 1900 és 3300 között használva mindig elég. És nem kell fél napig gondolkozni egy előzésen.
Kis esszé:
Ezek az én tapasztalataim, de az tény, hogy senki nem látott még ilyen jól fogyasztó Sierrát, ilyen közlekedés mellett, kár, hogy széthajtottam ezt a motort, felújítva, már nem lesz ilyen jó....de fiatal voltam és buta Szóval fenntartással kezelni:
Horvátországot 5 emberrel, egy heti cuccal 5,9L/100km/h-es fogyasztással jártam meg anno és Horvátban, GPS szerint is JÓ pár kilométeren keresztül 190 felett mentünk, mert 1! autó se volt a pályán. és a városban taxiztam 200km-t rövidtávokon(5-10km), 3 éjszaka, óránként. összesen 1100km.Pontos volt fogyasztásmérés, mert induláskor nem indult az autó, mert kifogyott a benzin és hazaérkezés előtt 50km-el megint megállt az autó, mert kifogyott a benzin
Budapesten dugóban araszolva eszik 9 litert, Egerben 8-8,5, de én éjjel-nappal kettesben meg hármasban jártam és 2 havonta összetörtem, szóval dinamikusan vezettem, ő pedig nyugodt ember, meg vidéken él szintén.
Mióta szét van szedve, egy 1.4-es Fabiaval és 1.4-es Dacia Sanderoban ülök, mindkettő 8 litert eszik és lomha, pedig ismerősi körből már én lettem a közúton legpapásabb vezető. Isten ments ajánljam másnak is ezt a kocsit, csak kérdezem, hogy tényleg sokat fogyaszt a fenti dolgokat elolvasva?
(#1356) Dorien: Magadnak kell csinálni RS lökös: 25K, fényezése 20k, ködlámpa 8k, légkiömlő 8k, küszöb 15k, hátsó spoiler 30k, plusz polír, plusz felni Itt már zsebbe nyúlósabb a dolog
tudom, tudom sok lesz már, de régóta keresett autót és nagyon megörültem, hogy végre talán sikerül is elhozni egyet.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Focusban lehet nem itt van, de valahol a a légszűrőház alatt kell keresni a légtelenítő csavart a váltón, szerintem ugyanúgy néz ki, mint a fékek légtelenítője, egyszerű megtalálni . A reggeli pumpálás helyett kényelmesebb egyszer légteleníteni és boldogan használni tovább
Westcoast: Munkát se csinálhat olyat az ember amit utál, mert semmi jó nem sül ki belőle hoszútávon, vezetni is jobb olyan autót, amire a a ránézés is öröm, és a parkolóban nehezedre esik ott hagyni, mert csak nézed és nézed. Bár van akit ez nem érdekel, ilyen is kell
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz westcoastog #1374 üzenetére
szélesített lengőkar, növelt kormányszög, hadd szóljon
-
tomiii.
aktív tag
válasz SzlobiG #1379 üzenetére
Ismerősöm, aki csak autózik, tehát a sierra nem érdekli különösképpen, csak az volt nagyapjának és használta, vett egy Golfot. 2 napig bírta és eladta, ment vissza a Sierrába, azt mondta az anyagok, a kapcsolók meg az a kis hely....Inkább 2 literrel többet tankol, de kényelemben utazik.
és 150-ért vette, nem fél millióért
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz SzlobiG #1386 üzenetére
De nem mindenkit a fogyasztás érdekel, hanem a vezetés élménye, élvezete. Egy Mondeo, Passat kombit én is vennék, de csak azért, hogy alkatrészeket hurcoljak, meg legyen mivel boltba menni, de ha egy pályanapon kiakarod élvezni, az bukta. Én pl feladtam az utcai autómat, hogy havonta egyszer pályán mehessek egy oda való autóval, mert ilyen beállítottságú vagyok, ha virágboltos lennék vagy pék, akkor lehet nem érdekelne, csak a fogyasztás. Amikor a karbis autó átszámolva 30-40 litert fogyasztott 100km-en, akkor két havonta szórakoztam, a többi napon meg, ahogy te is javaslod, én is unalmas, daciat, fabiat, használok kölcsön kérve.
Szóval kinek mi, ennyi a lényeg
-
tomiii.
aktív tag
válasz SzlobiG #1391 üzenetére
Persze, ő szerelemből vette.
ha tudnád én már hány autót ajánlottam neki eddig is, hogy itt az idő, vegye meg, ő meg csak várt, hogy nem az igazi, erre a szomszédban volt a best sierra vétel ever
Második részhez meg: attól még első kerekes marad Aki rendes autót akar mindennapokra az vegyen Mondeot, írtam, hogy nekem is kéne, de aki meg huligánkodni akar, vegyen rendes hely(ek)en hajtó autót. Egy sport/versenyautó hajtson hátul(esetleg mindenhol). Első kerékhajtás szóról mindig ezek jutnak eszembe: "egyszerű földi halandóknak könnyebb vezethetőség" "'helytakarékosság" "költségcsökkentés". Vicces is mikor gumit égetnek behúzott kézifékekkel, meg dicsekednek, hogy kapar az első kerekes, mikor egyértelmű, hogy hátra terhelődik az autó induláskor... ez vicc
Iyenem szerintem lesz is előbb-utóbb, rohadtul tetszik kívülről, csak a középkonzol ne lenne ilyen olcsó hatású
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz westcoastog #1497 üzenetére
akkor jöhet majd az én Fordomba a 10w40-ed akciósan
-
tomiii.
aktív tag
-
tomiii.
aktív tag
válasz DeFranco #2040 üzenetére
Ismerős ismerősére gondoltam, aki mindenhez IS ért. Hát, kellene egy átmérő a menetes résznél meg egy hossz a leszorító felülettől a menetes rész végéig, tehát az a szakasz, aminek a hosszúságával gond van. Ja, meg egy kép, hogy miféle kialakítású. Aztán hátha más Fordnak is van ilyenje.
-
tomiii.
aktív tag
válasz norbert1998 #2367 üzenetére
Én Sierrásként sajnos nem ismerem, használják sokan, de nem szokott téma lenni.
-
tomiii.
aktív tag
válasz westcoastog #2493 üzenetére
Én nem is költök a sedanra szinte évek óta.
-
tomiii.
aktív tag
ha már erre járok: Ismertek olyan Ford bontót, ami bont régebbi Fordokat is?(Sierra) Egy bizonyos motor verziót nem találok senkinél, pedig kéne a mondeo motorhoz. és most áll az építés Telefonálgattam ma, de senki sem bont Sierrát ilyne hivatalos helyen, amit hirtelen találtam.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Ł-IceRocK-Ł #2675 üzenetére
Kijönnek elém, lekanyarodnak előlem, 30-cal mennek 50-nél, telefonálnak, helyi járat, távolsági járat, csak pár földöntúli dolog, ahol én pl előzni szoktam, gondolom a kollégánál is előfordul ilyesmi.
-
tomiii.
aktív tag
válasz Ł-IceRocK-Ł #2679 üzenetére
Akkor nem értem az előző kommentet az előzgetéssel kapcsolatban. Persze én is eljártam városban is az 1200-es ladával, szóval akkor emberfüggő mit nevezünk dinamikusnak.
-
tomiii.
aktív tag
Sziasztok!
Új szerzemény.
Ezek után nem értem, hogy miért Sierrázok??? Klíma csodás, ülésfűtés fasza, elektromos minden. Annyira szigetelt, hogy alig hallani a 2.3-as motort. Hihetetlen, kell egy utcai is. Az se érdekel, hogy ilyen undorítóan csúnya, mert ha benne ülök a fotelban, vagy hátul a kanapén, úgysem látom kívülről.
Amiért írok, hogy ez a 3000-es CD-s rádió van benne, hogy kell beírnia kódot? Több kód is volt a papírjai között, viszont a kód beírásakor van az alsó sorban egy kis index szám, ami változtatható. Leokézni is kell, ha beírtam? Légyszi' egy folyamatot írjatok
-
tomiii.
aktív tag
-
-
tomiii.
aktív tag
Első körben a faluban a műhelytől hazáig lakatolás után, aztán új motor be, majdan' Brezova(Visonta) gokartland. Főként az építgetés a lényeg, egy kis mókázás csak a ráadás. tavalyi, szinte teljesen gyári autó(lehetett vagy 100LE, 200 kilóval nehezebb, hosszú difi, koppra gyári, 20 éves hátsófutómű) célirányos fejlesztgetése, szóval sokat várok tőle, nekünk már ez is elég volt játszadozni.
old fords never die they just get faster
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz westcoastog #3400 üzenetére
csak öregebb. Nem épp valami élményadó autó., ha a folytonos beázást nem vesszük élménynek
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz DeFranco #3437 üzenetére
Hogy beszélhettem volna a tiédről, mikor azt sem tudom, hogy néz ki? Ezért kérdeztem a mivoltát. Bár így leírás alapján csak értékvédelem a célja.(autó hátulja, kevesebb lakatolni való, vagy is ha csak egy lemez, de vastagságát nem írtad) csak azért írom, hogy nyugodtan keress egy szép, ép, rozsdamentes darabot, nem ennek hiánya fog megölni.
-
tomiii.
aktív tag
válasz DeFranco #3439 üzenetére
Értem mire gondolsz, én másra gondoltam, most kimentem, hogy megmutassam, de nálunk olyan vékony volt, hogy már minden lökhárítómon elvan rohadva és nem tudom kivenni megmutatni, mert porlad. Ennek nincs semmi ilyesmi szerepe, neked valószínűleg nem ez hiányzik.
"azzal amit csinálsz, amíg másokat nem veszélyeztetsz vele,"
hogy autókat tologatok az udvaron? Igyekszem óvatosan csinálni. Nekem ez a 3. évem, hogy nincs önerőből menő autóm. #szarford SZóval nem nagyon tudok bántani senkit, bár haverra múltkor ráejtettem egy váltót.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
-
tomiii.
aktív tag
válasz SzlobiG #3480 üzenetére
Jah igen, ezt egyértelműnek tituláltam, de ezt tényleg sokan nem tudják alapból, amit itt gondolhattam volna, hiányosan kommunikáltam, sorry. Bár a használati leírásban benne van minden instrukció.
Én így gondoltam a "sportlégszűrőt", nálam ebben az egy szóban ezek vannak: [link]
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz SzlobiG #3487 üzenetére
Lehet annyit sem hoz, Cold air intake szokott annyit. Ha valaki szereti a kis pepecselést, akkor esetleg, mondjuk egy GT86, vagy RS szinten ilyen kis apróságokkal lehet foglalkozni, de csak "foglalkozom már kicsikémmel pár percet" szinten, nem a + teljesítményért, ami nincs is.
-
tomiii.
aktív tag
Ezennel újra, hivatalosan is papíros Ford tulaj lettem, 3 év után. Pont picit azelőtt, mielőtt a majdnem fullextrás '91-es sedanom elkészült volna, szintén 3 év után. Így most eza project tolódik és tényleg fullextrás lesz.
Mi jött mellé? Egy '83-as kupé. Valójában nem volt rá szükségem, de ez egy kupé, nem hagyhattam veszni.5 nap műszaki van rajta, néni volt a tulaj, nem nagyon volt gondozva. 1.6 (sosem volt az udvaron 2 literesnél kisebb ). Első utunk 400km-es volt. Siófok- ~majdnem Miskolc. Pályáztunk is. 4 sebességes lévén, ez nem neki való.
Hatalmas csattogással működött a motor, de ez nem is csoda- 0,2mm-es szelephézag helyett 4 mm-es volt, el is kopott 2 himba. de 1500ft az új. [kép]
Ja, igen. A jószág:
Nagyon fapados szegény. Az újabb Sierrám sokkal közelebb áll egy jól felszerelt E34-hez, mint ehhez. Minden tekintetben.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz DeFranco #3527 üzenetére
A regatan kívül a többi nem is igazán klasszikus és mi i azt beszéltük haverral (ő mondjuk pont ladás), hogy tök poén ezekkel közlekedni. Persze családdal nyaralni nem ezzel kell menni, de itt környéken szaladgálni, behajítani a kukoricás zsákot, elmenni fagyizni a bükkre, kirándulni erdei utakon hatalmas élmény.
Ha Eger-Miskolc között jársz ugorj be vezetni egy körre, 2-4 hét múlva rendbe szedem és irány a műszaki, utána akármikor.
Most dilemmém van még, alkuszi megbízásnál ugye vissza kell küldeni az a Megbízási szerződést, ám közben rám írtak, hogy hát ott a Classic Fordos klubtagságos veterán autó biztosítás, ami nagyon olcsó. Na, már most, ha nem küldöm vissza a megbízási szerződést, akkor nincs is semmilyen érvényes biztosításom és intézhetem a Classic Fordosat, igaz?
[ Szerkesztve ]
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz Earl_Muttley #3575 üzenetére
Inkább mk2/2-k voltak nálam bontás alatt, a beltereket meg szanaszét hajigáltam a kertbe kb., de dobj egy listát, hátha valami van a kis raktárban vagy a pincében. Sőt, akármilyen alkatrész miatt kereshetsz, kivéve motor-váltó, dízellel nem foglalkoztam még.
-
-
tomiii.
aktív tag
Focus mk1-esek. Hány kg a Focus?