-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Drughi #20916 üzenetére
Az egész attól függ mennyire vagytok mániákus pakolók. Mi ugyan csak hárman vagyunk, de egy ötajtós (MK2.5) Focussal elmentünk tengerpartra úgy, hogy nálam szabály hogy utastérbe nem rakunk csomagot. De tudok olyat, akik szintén négyen Cmax-szal még fel kellett dobjanak egy nagyobb tetődobozt.
1.6 alapvetően nem rossz, sem a sima, sem a Ti-VCT. Utóbbival van tapasztalatom, egészen kellemes. Van baja: okoskerék, javítható, nem olcsó, de nem is extrém drága - 25k körül van darabja.
-
válasz Drughi #20916 üzenetére
Én csak annyit tennék hozzá, h (mk2 kombi 1.6b) hátul elfér 2 gyerekülés de... Csecsemő/pici gyerek amíg nem tud magától ki-beszállni addig figyelni kell a kis kobakjára kivételkor illetve behelyezéskor. Gyerekülés ugye eleve magasít és szinte egyvonalban van a buksijának a teteje az ajtó felső felével. Tehát kiemel, leenged, kivesz a sorrend. Ha nem szíved vágya egy fóka akkor inkább valami magasabb belterű, nagyobb ajtós kocsit keresnék, de nem akarlak lebeszélni semmiről. Csomagtartó pakolhatósága kombinak jó. Babakocsi összecsukva, 2 utazó vagy bőrönd + egyéb autós köcöllékeket simán elnyeli.
Ki kell próbálni több félét és úgy választani.
Asszony (~175cm) ha az anyósülésen utazik szokta hiányolni az ülés magasság állítását és h alacsony a fejtér, de élhető csak meg kell szokni. Megoldás lehet egy angol bontott ülésre való csere. Későbbi generációs fókákról és egyterűekről nem tudok nyilatkozni. Sima 1.6 benzint vennék (újra ) illetve ha kell az erő olyan 2.0 lityist ami nem zabálja az olajat (max csak csipegeti) minél magasabb felszereltséggel (ghia, titanium).
Csepplámpás Mondeóval is volt anno tapasztalatom pár hétig, imadtam mert hatalmas volt mint egy jacht, de az ugye már régi konstrukció így nem releváns./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Goose-T
veterán
válasz Drughi #20916 üzenetére
Szerintem két gyerekkel élhető a kombi Focus. Amíg persze sok cucc kell a babához, addig kicsit necces, de amikor már ovis korba nő, onnantól már teljesen oké lesz, az pedig gyorsan eljön. A kombi Mondeonak sem sokkal nagyobb ám a csomagtartója, inkább az utastér tágasabb, és magasabb a komfortfokozata, mint a Focusnak (csendesebb, több kényelmi elektronika, jobb klíma, erősebb motorok stb.). Motornál maradj a szívó 1,6-os vonalon, mindegy, hogy sima vagy Ti-VCT. A Ti-VCT-nek van egy típushibája, az okoskerék, de azt a legtöbb használt példánynál már valószínűleg orvosolták, de egyébként sem egy hatalmas költség kicserélni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
SPeti1984
senior tag
válasz Drughi #20916 üzenetére
Nekünk volt kettő Focus 1.0 motorral, egyikkel sem volt gond, pedig egyikkel éves szinten olyan 40-45 ezret mentünk. Igaz kb 10-12 ezrenként olajat cseréltettünk. Most nyáron pedig C-max 1.0-t vettünk tehát ha nem bíznék meg ebben a motorban akkor biztos nem tettem volna. Elég jó konstrukció, jobban is megy mint az 1.6-os Ti-VCT meg ugye alacsonyabb fordulaton adja le a magasabb nyomatékot, tehát ha előzni kell, akkor a turbos mindenképpen jobb. De egyikkel sem nagyon tudsz ráfázni szerintem. Talán az 1.6-nál kisebb a hibalehetőséged ami sokba kerülne.
-
nagyúr
válasz Drughi #20926 üzenetére
A C-Max azért nem olyan nagy; hacsak nem a grand-ra gondolsz, mert az annyira már nem kicsi.
A sima C-Max-ot fizikálisan is nézd meg, mert nem túl nagy kívülről, belül egész jó.
Igen, egyterű, de amint már írták is, a gyerekek ki-be rakosgatása jóval könnyebb ezeknél.(Persze 3 gyereknél az Opel F-Asstra /amibe sikerült azért belegózni mindent; jól térkihasználással tudok pakolni / után hihetetlen felüdülés volt a Galaxy láb és fejtérben egyaránt; folytatjuk is az egyterűeket... S-Max van, és most csere új S-Max-ra).
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
tailor
őstag
válasz Drughi #20985 üzenetére
Szia!
Végre egy hirdetés, amit nem krumplival fényképeztek, szerintem teljesen rendben van. A szövegezés kicsit hatásvadász, de hát ez a marketing...
A képek alapján rendben van a kocsi, a motortér is klasszikusan "használt, de tiszta", szóval én adnék neki egy esélyt. Mondjuk a féktárcsák jó rozsdásak, valahol hosszabban állhatott, de ez csak egy észrevétel, nem jelent még semmit.
Egy dolog furcsa: 7,5 évet volt egy tulajnál, 179 ezer van benne, és tavaly 135 ezernél vizsgáztatták, ami 1 év alatt 44 000 km - vajon volt ez alatt legalább 2 olajcsere? Van valami oka, hogy hirtelen ilyen sokat mentek vele egy évben? Szóval itt érzek egy kis zavart az erőben, de ez megint csak egy észrevétel -
dellfanboy
senior tag
válasz Drughi #20985 üzenetére
a hirdetesben nagyon jol leirjak ezt a visszavasarlos story-t kerdes az hogy a valosagban ha gond tenyleg ennyire segitokeszek, vagy ez csak a vevocsalogatas resze.
amugy nem tartom ezt olyan jo dealnek. most hirtelen felutve a mobile.de-n a 2011-es benzines focusok 4000eur-tol indulnak.ez itt 5700... raadasul az elmult 1 evbe beletettek 40 k km-t. erzek 1 kis zavart az eroben
pl ez 4500ert hasonloan jo dealnek tunik [link][ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
gabor9991
őstag
válasz Drughi #20990 üzenetére
Szerintem nincs semmiféle probléma ezzel a 40 ezres futással, lehet bármi is az oka.
A vezérlést elvileg időben elvégezték rajta ugye 8 év vagy 160 ezer futás után cserés.
Ez elvileg fél éve volt megcsinálva szóval a futás akár valós is lehet.Azzal meg semmi baj nincs ha használták napi átlag 110km-t.
Lehet ezért eladó mert ekkora futásra már jobb egy dízel. -
dellfanboy
senior tag
-
A Zéé
addikt
válasz Drughi #27436 üzenetére
az a Ti-CVT, ami változó szelepvezérlésű. Arról nem árt tudni, hogy a szelepvezérlést irányító okoskerék tönkre tud menni, és ha cserélni kell, akkor kicsit zsebbe nyúlós, mert illik a vezérlést teljesen cserélni vele együtt.
Plusz dupla katalizátora és lambdaszondája van, szóval több a hibalehetőség, drágább egy kipufogó csere.
A 105 lovas nem tudom melyik, a sima 101 lovas meg a klasszik "agyonüthetetlen" tök egyszerű szívó benzines. Az egyik legtartósabb motornak tartják.Just a simple Lineman...
-
oliwire
őstag
válasz Drughi #27470 üzenetére
Ilyenkor bárcsak meg lehetne mondani, hogy szépen bemelegített motorral csinálta ezt, vagy rögtön már hideg motorral így csinálta.. Mert üzemi hőmérsékleten való boy-racer stílus nem eszi meg annyira a motort, mintha hidegen érné a terhelés-sokk a turbót, meg a hengereket, meg minden egyéb mozgó alkatrészt.. már azt is nehéz lenne kideríteni, hogy eszi-e az olajat..
-
-
őstag
válasz Drughi #27555 üzenetére
Persze. Átírással, vizsgával mindennel 1,7 M, a felszereltség pedig a Trend, de van olyan is amit kért a Trend-en felül bele a kinti gazdája. 2010-es évjárat, 118.000 valós van benne végig vezetett szervízkönyvvel egy német szervíznél ami le is informálható. Összes ablak elektromos, esőszenzor, fényre sötétedő tükör, szélvédő fűtés, oldal és függöny légzsák, a sötétítő fólia az pedig gyári, nem utólagos, tehát nem kell bizonylat. ESP nem tudom, hogy a Trend-ben alap-e, de az is van, viszont ASR az nincs sajnos.
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
oliwire
őstag
válasz Drughi #27620 üzenetére
Szerintem érdemes lehet megnézni, nekem még útban is lenne hazafelé
Amire rákérdeznék, hogy mi történt a legelső 3 év 60.000 km alatt a kocsival. Elvileg hogy megmaradjon a garancia, a szakszervizben kell olajcserére is vinni, úgy tudom. De lehet csak magánszervizben lett cserélve az olaj, és azért nincs bejegyzés. A futás egészen értelmesen, hihetően emelkedik.
Én megnézném amúgy, úgyis a közelben van neked is.[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz Drughi #27623 üzenetére
Javaslom amúgy, hogy képek alapján ne írd le még színeltérést. Nagyon csalóka tud lenni. Mercedes gyárban is dolgoztam már, fényezőüzemben. És élőben is másképp hatnak a színek, különböző fényviszonyok között, hát még fényképen. Nem profi fényképezővel, profi fényképészek csinálják a képeket, én ezeket a színeltéréseket betudnám, hogy más szögben esik a fény a felületről a fényképező lencséjére, és más árnyalatot képez le a digitális fényképező. A Focus ST-n is láttál színeltérést, élőben már nem volt, és az autó színárnyalata is másmilyen volt.
-
kcsa
veterán
-
gabor9991
őstag
válasz Drughi #27620 üzenetére
Nem, bár ezt így képről nehéz megmondani, hogy jó vagy nem.
Nincs magyar rendszáma, szóval azt mond a nepper amit hallani akarsz.
Ha szakszerűen lett volna javítva akkor az első sárvédő + küszöb találkozásánál nem úgy nézne ki, mintha megfolyt volna a festék, ha az tényleg megfolyt akkor az extra gány munka.
Bal hátsó keréknél a küszöbvédő alsó műanyag is úgy néz ki, mintha össze lenne festékkel fújva.
Géptető+első lökhárító találkozásainál is a jobb oldalon sokkal nagyobb a hézag plusz az összes műanyag úgy néz ki mint az új...pedig a kocsi nem az ugye
Utasoldali légzsákfedél,a rádió körül az ezüst keret,és a kesztyűtartó fedél tiszta karc, ocsmány lehet élőben.
Csomagtérben szintén ocsmány minden műanyag.
Szerintem ha valaki élőben meg tudja nézni és azt mondja, hogy ezek a hibák a valóságban nincsenek rajta az autón csak akkor ér annyit amennyiért hirdetik.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Drughi #27977 üzenetére
Szia,
Gumiszőnyeg garnitúrát ugyan nem, de peremes csomagtér tálcát azt vettem tőlük.
Azt kell mondanom, hogy nem csak marketing duma az, hogy nincs szaga, nem ilyen kínai műanyag, tehát 100% meg vagyok elégedve vele. Már a fogásán lehet érezni, hogy viszonylag minőségi, tehát nem ez a gagyi kínai... Én konkrétan az alábbit vettem meg a kombiba:Holnap reggel tudok fotókat is feltölteni róla ha szeretnéd látni hogy néz ki...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
-
-
oliwire
őstag
válasz Drughi #28036 üzenetére
A rádiós kezelő lesz az, így néz ki: [kép]
Az elektromos tükör állítás meg így néz ki: [kép]
Valószínű ha van szélvédő fűtés, akár Trend Plus is lehet.Elmondásaid alapján gazdája is volt, jó vétel lehet ebből.
Rákerestem viszont erre az évjáratra - benzines 1.6 típusokra, és ezt találtam most Nyíregyen: [link]
Azt látom, hogy az 1.7M az ársáv legfelső részében van. [link] Ebben már különösebb hiba nem nagyon kellene majd, hogy legyen, ha találsz, azt mind bele kell alkudni.[ Szerkesztve ]
-
Dißnäëß
veterán
válasz Drughi #28036 üzenetére
Szervízlap olyan, amilyen. Számla legyen az elvégzett tevékenységekről, hacsak nem maga a szerviz vette meg cégként az autót, amire aztán ráküldte a gyakornok srácokat, akik végeztek egy olyan melót, amilyet. Ha.
Kőkemény sztorik vannak és történt egy a családban nálunk, leírni sem merem. Ha nincs számla, vagy csak a legkisebb terelés is van, kérd el a munkalapot, látványosan töröld ki vele, tedd a pultra vagy add fel postán nekik és emelt fővel állj odébb, mert vetítés áldozata lehetsz könnyen különben. Az érzelmeket pedig mocskosul nyomd el. Aukcióra gyakran kerül úgy autó, hogy már a haverokat, ismerősöket, családot stb. megjárt a gép, hogy "kinek kell" , aztán senki, jó, akkor nyomjuk publikba. De jó állapotú levedlett céges gépeket is még házon belül levadásznak a használóik, vagy ők veszik meg maguknak, vagy ha nincs keret, pénz, egyéb, a kolléga, mert tudja, hogy Béla vagy Timike nem nyomta ki a szemét mondjuk.
Szóval nem akarok farkast kiáltani, csak nagyon légy résen, instant palira vesznek ma autóban bárkit, itthon is, meg a török kint is.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
őstag
válasz Drughi #28033 üzenetére
Hehe Őt mentem volna megnézni mielőtt szembejött az enyém amit megvettem. Hirdetik egy ideje, de akkor megjött a gazdája a személyedben Én Vectrából ültem át, de nem bántam meg egy percig sem! Kellemes csalódás volt az "ereje", mert sokkal gyengébbre számítottam, de nem az. Nem egy F1, de lehet vele közlekedni normálisan.
Enyémet megnéztem az etis-en és valami "Marketing Flex Prep Pack 60" a felszereltség.
Nálam is van szélvédő fűtés és gyári sötétítés, meg több dolog is ami nincs a Trendben, de van pl. Titaniumban... Sok sikert és hiba meg balesetmentes km-t neked, ha a gazdija leszeloli: [link] ebben szerintem tutti, h nem 87.000 van... Elég az ülést meg a csomagteret megnézni... Szerintem ez inkább 187, de attól még nem lehet rossz.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
-
oliwire
őstag
válasz Drughi #28237 üzenetére
Szia!
- ha behajtható, akkor azt hiszem az a ajtó nyitó karnál van gomb, mint az anyósülésen az ablaklehúzó kapcsoló.
- hát ezt nem tudom pontosan, MK3-nál lehet állítani, a 2007-es Mondeoban is láttam, hogy lehetett, és mind a kettőnél a tompított/helyzetjelző fény kapcsolója mellett volt az állítási gomb/potméter
- ezen a linken látszódik a csatlakozási lehetőség: [link] természetesen van olcsóbban is, itt nem az ár volt a lényeg, hanem milyen csatlakozással kell feltenni. Videó róla: [link]
- Igen, működik, a szivargyújtó nekem áram alatt maradt, így amit otthagytam, akkor töltötte. Nem tudom, hogy lekapcsol-e bizonyos időn belül, de egy óráig még töltötte a telefont, amit direkt hagytam benne egy alkalommal. -
kcsa
veterán
válasz Drughi #28237 üzenetére
- tükörállító kapcsoló középállásban, és lefelé (hátrafelé) mutató nyilat megnyomva becsukódik
- igen, a fényszórókapcsolónál
- 650+425mm, nem a hagyományos, hanem a fütyis. Nemtom mi a neve.
- talán... próbáld ki? Ha megy, akkor leszívhatja. (egyébként megy)De mindegyik kérdésedre van válasz a manualban. Bocs
-
válasz Drughi #28264 üzenetére
A parkoló mód engem is érdekelne, h pontosan mit is csinál. (1-es)
A háromszögek mutatják, h épp nyomni kell vagy magad felé húzni a kapcsolót és úgy odatekerni. Próbáld ki, meg fogsz lepődni.3 -> ködlámpát kapcsolja (első)
2 -> ködzárót kapcsolja (hátsó), két nyíl vagyis kétszer kell kattanjon kifelé húzvaNincs a kocsidhoz manual/kézikönyv?
A fényszóród magasságállítója sincs épp jól beállítva. Hármas állásban max akkor jó ha meg van pakolva a csomagtér és ülnek hátul még ketten, hárman. Ha csak egyedül utazol akkor a kocsi pilácsa így leginkább csak a kocsi orra elé fog csak világítani és nem sokat fogsz látni. Sötétben állj egy fal elé az autóval, kapcsold fel a tompítottat és lassan egyesével léptesd a magasság állítást, ismét meg fogsz lepődni.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Linux - haladóknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- További aktív témák...