-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz Csabex #27393 üzenetére
Ebben az 1.8-as motor van.Ez eheti az olajat,meg a szívósorban az örvénycsappantyúkra is figyelni kell.
Km lehet valós,de lehet a duplája is, szemre ezt így nem mondja meg senki.Kérd el a rendszámát, kérdezd le a futásteljesítményét.
2. tulaj is hihető, lehet céges volt újkorában, azért ilyen motorral kombiként szerintem ritkán vett ilyen autót magánszemély, majd a céges múlt után megvette a korábbi használója most meg eladja.Ez így két tulaj, ha így volt.De lehet kintről behozott autó, kint volt 4 gazdája itthon meg még 2.Ezt se lehet így megmondani, de rendszám alapján ez is ki fog derülni.
Ha azt keresed amelyikkel a legkevesebb probléma várható akkor keress egy 100 lovas 1.6 benzint.
Hogy mivel lehet beszopni egy focusnál azt megtudhatod, ha a keresőbe beírod, hogy "flymi"
Az ő története tanulságos lehet, hogy ne a saját károdon tanulj.
Tulajdonképpen ez egy 10 éves autó itt mindenre figyelned kell, mert bármi lehet rossz.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabex #27396 üzenetére
1.8-2.0 esetén az olajfogyasztás szokott lenni a jellemző gond. Ezeknél kettőstömegű van, de nem tudom, hogy csak 2.0 vagy az 1.8 esetén is.
Lambda dolgokat az 1.6 erősebb kiviteleire értettem, avagy Ti-VCT (változó szelepvezérlés) esetén érvényes kettős nincs.
Utólag extra sokszor drágább, de mérlegelni kell. Ablak esetén kötném az ebet a karóhoz, tolatóradar szerintem ritka és Kínából pár ezres, magadnak beépítve azt utólag pótolnám mondjuk
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz Csabex #27581 üzenetére
Az lehet, hogy ezeket kinyered, de a kulcsról semmi sem fogsz, mivel az teljesen külön és zárt rendszer.
Én itt [link] csináltattam új pót kulcsot.
Escort imo-st is 30 percbe tellett míg elkészítették, és ebből az időből ⅔ csak kódolás volt.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
oliwire
őstag
válasz Csabex #27749 üzenetére
Maga a bekötés egyszerű volt, mellékeltek hozzá bekötési rajzot. Van hozzá 4 vezeték. A táp pirosat az akksira, a táp feketét pedig földelésnek kell. Az egyik vezérlőszálat egy olyat vezetékhez a motortérben lévő biztosítéktáblában, amin csak akkor van feszültség, ha a gyújtás rajta van a kocsin. A másik vezérlőszálat meg a lámpabúrába belépő helyzetjelző izzó vezetékéhez kell kötni. Mellékeltek hozzá vezeték összekötőt is, nem tudom a hivatalos nevét (piros színű).
Ekkor úgy fog működni, ahogy szabályos. Gyújtáskor felkapcsol, amint rákapcsoljuk a helyzetjelzőt, lekapcsol. Tompított felkapcsolásánál is fel van kapcsolva a helyzetjelző, így akkor sem világít a drl. Ebben szerintem nem érdemes a legolcsóbbat választani ebayről, a színhőmérséklet is fontos, hogy a rendőrök ne is akarjanak kifogni. Ehhez jár garancia is, ha jogszabálynak megfelelő minimum magasságra szereled az autóra a talajtól, és megvan a kettő között a minimum távolság, és a fenti módon kötöd be, akkor ha mégis történne valami bünti, azt ők vállalják. Engem amúgy sosem állítottak meg rendőrök emiatt.
-
válasz Csabex #27938 üzenetére
Nekem is ilyen kapcsolós van itteni ajánlást megfogadva, már csak egy élhető kis lapos kéne nekem is.
Eddig csak egyszer néztem rá asszony laptopjával, akkor egy abs hibát ütöttem ki, mert cseréltem egy szakadt kábelt./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Csabex #27940 üzenetére
Egyébként köszöni szépen jól van, nem jött elő semmi bánata. Most volt olajcserén.
Tavasszal alváz védelemre szeretném beutalni illetve meglátom lesz-e zseton szélvédő cserére, bár az annyira nem releváns, még kilátok belőle.
Bal első gyári sárvédő ívet szeretném még megmentetni és picit ráköhinteni a küszöbnél, takarva a kopást. Illetve ráférne egy teljes polír is. Ősszel pedig műszaki előtt talán egy vonóhorog is kerül rá, még megálmodom.Kell egy kis lapos amit munkában tudnék használni filmezésre és hurcibálnám magammal a kocsiban az obd kütyü mellett.
Asszonyén fent van a program, de hát az az ő cucca. Még sosem volt laposom.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Dißnäëß
veterán
válasz Csabex #28005 üzenetére
Aha Én azóta annyival előrébb lettem, hogy próbálok olyan modellt nézni, amin minimális figyelem is van az xda developers-en például. Vannak kedvenc gyártók és darabok, amire a csájna gyári rom-ot széthekkelik és egy letisztultat raknak össze hozzá, természetesen az autós funkciókat átemelve. Még csak ismerkedtem velük egy éve kb, de lehet olyanra fogok lőni, ha találok egy autómhoz valót, amit xda-n is megnéztek kicsit közelebbről.
Benézek a topikba köszi
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
gabor9991
őstag
-
oliwire
őstag
-
-
gabor9991
őstag
válasz Csabex #28069 üzenetére
Belsejében lehet azért durva kopásokat okozni, az enyémben meglátnád a kormányt lehet el is szaladnál
pedig most van benne 165000 de a kezemtől nagyon durván meg van kopva.
A biztonsági öv, az ülés a kulcsok, simán lehetnek elhasználtak, ha mondjuk anya 85000-szer elvitte a gyereket az 500méterre lévő iskolába kiszállt-beszállt ki-be csatolta az övét kivette a kulcsot majd újra visszatette.
Viszont én is azt gondolom, hogy egy külföldi autó amin nincs magyar rendszám és az előélete nem lekövethető az egy igazi lutri a km állás tekintetében.
Amikor én vettem az enyémet akkor azt mondta a fordnál a munkafelvevő hogy ezt így ránézésre nem lehet megmondani még akkor sem, ha napi szinten ezzel foglalkozik az ember, elmondása szerint látott olyan belteret 40 ezerrel ami elképzelhetetlenül le volt lakva illetve 300 ezerrel is volt olyan amelyiket bármennyire vissza lehetne tekerni.
Meg nem is biztos, hogy jobb egy ilyen idős autóban a kevés km, mert lehet tényleg csak a sarokig jártak vele naponta 5* de azt folyamatosan hideg motorral
Meg kell nézni milyen.[ Szerkesztve ]
-
-
darvinya
titán
válasz Csabex #28181 üzenetére
Autószerelő én vagyok, persze addig, míg utcán meg tudom csinálni.
Asztalossal már beszéltem, de ár és távonlét(akarom mondani lebontott autóval nem közlekedek) fájó pont.
Emiatt marad az eredeti megoldás, hidrofólia.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Csabex #28183 üzenetére
Elektronikai részt is én bütykölöm.
Az első elektromos ablakokat is én építettem ki nyáron, teljesen gyári az egész.
Egyedül a komfort modult nem építettem ki, mert a már brutális lett volna.
Ahhoz tényleg bontani kellett volna az egész belsőt.Eredeti fa sem tud szuvasodni, egyrészt ragasztás miatt, másrészt lakkozás miatt.
Napfény az egyetlen, ami tönkre tudja tenni, akármilyen jó és több rétegű a lakk.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
A Zéé
addikt
válasz Csabex #28280 üzenetére
sztem nincs az övében.
Eléggé összevisszák ám ezek az autók, nem olyan egyértelmű a felszereltségi szint, és összevissza lehetett extráztatni őket. Lábtér világítás (ami feláras volt alapból) is olyan, hogy vannak autók, amiben gyárilag benne van a kábelezés és a foglalat, csak bele kell pattintani az égőt és megy is. Vagy faceliftes mk2-ből léteznek olyanok, amiknek nem is tudom miből rakták át a műszerfalát (nekem a 2006-os Fiestámban volt hasonló műszerfal), de kevesebb infó van rajtuk, mint a facelift előtti alap műszerfalon.
Vagy pl. Trend felszereltség elvileg nincs hátsó dobfékkel, gyakorlatilag meg mégis, mert az enyém is olyan... Kevertek ezek mindent mindennel[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
-
Drughi
addikt
-
válasz Csabex #28287 üzenetére
Írd be a fórumban a keresőbe, h "beázás" és ki fogja dobni milyen volt. Kombim van, 2005-ös 1.6 b.
Az oldalsó elem és a tető találkozásánál volt mindkét oldalon jókora repedés, ott jött be a víz. Kikentem valami fekete trutyival (most nem tudom mi a neve, valami tömítő, vettem belőle egy tubussal), szétbombázott kerékpár egy küllőjével nyúltam be a tetősín alá mert nem volt humorom bontani és úgy dolgoztam el az anyagot. Azóta (gyors lekopogom) jó.Az enyémben is van műszerfal világítás tekerentyű a lámpa magasság állító alatt vízszintesen. Azt gondoltam ez mindben benn van, de az Ambient-ben fedcomp sincs úgyh nem csodálkozom semmin sem. Nincsenek éles különbségek a felszereltségi szintek között. Utólag is nagyjából be lehet építeni szinte bármit.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Csabex #28292 üzenetére
Igen, ez a ferdehátú és a kombi fóka egyik betegsége.
Épp két éve és 6 napja van nálam a kocsi. Ugyan már kicseréltem a fél autót és bár így sem tökéletes, de szeretem az összes bajságával és nyöszörgésével együtt.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
zsolt1225
aktív tag
válasz Csabex #28288 üzenetére
Enyémben sem lesz. Már utánajártam facebookon, csoportban hirdetik 25-ért a tempomat kapcsolót plusz 10 a programozása. Írtam több embernek is, egyik 20-ért adja a kapcsolót, ha érdekel megadom a kontaktot.
Még convers+ kijelzőt is néztem, azt 30-ért árulják, az nagyon tetszik, lehet inkább azt vennék bele először tempomat előtt. Ritkán járok pályán, máshol nem is nagyon használtam előzőben sem. -
Sys85
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Apple notebookok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Okos Otthon / Smart Home
- Kupon kunyeráló
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 8 / 8.1
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel