-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Pippen #54229 üzenetére
Ezt is megértük végre!
Asszem lassan ugrik bele az mk3 fókába a 2 Osram CANBUS adapterrel ha már ott van az Osram listájában az autóm.
Persze azért a fényszórót megnézetem és beállíttatom, nem akarom senkinek sem kiégetni a szemét.Mondjuk azért arra kíváncsi leszek hányan tudják (vagy akarják) majd rendesen értelmezni az E jóváhagyást és hogy csak a jóváhagyott autók fényszóróiba lehet belerakni az adott fényforrásokat.
Félek boldog boldogtalan bedobja mindenbe hiszen “mán szabad”.Jó is lesz majd a totál kancsal és/vagy bemattult ledes fényszórókkal szembe menni éjjel… -
válasz
Pippen #33146 üzenetére
Én erre jövök haza napi szinten
Ismerős amit írsz, láttam pár példát már és ugye korábban én is jártam meg. Egyik alkalommal egy CLE Coupé az Istennek sem tudott haladni, mert akármennyire is szlalomozott, mindig úgy jött ki a lépés, hogy bent rekedt valamelyik sávban
Kegyetlen, hogy mennyire vakmerő az ilyen luxus autó tulaj és nem érdekli semmi, csak haladjon bármi áron...
Ott ha kifordulsz elé, akkor téged vesznek elő, mert Stop táblád van ha jól rémlik. -
BaLee
addikt
válasz
Pippen #27969 üzenetére
Olyan helyre vidd ahol van ingyenes "előműszaki" és ott megmondják ha gáz. Én régi kocsimmal kb. 5 normál műszakin (mindig máshova vittem szóval nem egy helyen volt) mentem át Kínából rendelt LED-es tolatólámpával (ezzel láttam is valamit tolatáskor) majd a 6.nál előműszakin szóltak, hogy ez nem lesz jó... Visszacseréltem sima izzóra, már nem is emlékeztem, hogy LED-es van benne...
Bár ez a legutolsó valami nagyon alapos vizsgabiztos volt mert szólt amiatt is, hogy a teljesen különálló helyzetjelző búráján is van egy kis repedés. Azért sem szóltak előbbi 5 műszakin soha. -
válasz
Pippen #27969 üzenetére
Szia,
Hasonló van beszerzési tervben nálam is, plusz egy logó kivetítő is a tükör alá, mert ott alapból ott van az a gyári sima világítás. Az a terv, hogy műszaki előtt visszarakom a gyárit, vagy otthagyom az autóban, ha nagyon panaszkodnának és ott helyben kicserélném mielőtt begurul, mert kb. 15 perc a csere, vagy még annyi sem. Ha minden igaz valami bekarikázott E betűnek kellene benne lenni és akkor szabályos, de ez nem tuti, lehet a többiek jártasabbak és megírják majd. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Pippen #23430 üzenetére
Előtte is jelentős füst van, mindenféle hibajelzés is esélyes, nameg fütyül a turbó, mint a rigó
normális karbantartással már évekkel azelőtt javítva van a turbó, hogy ilyen előfordulhasson (ezért is nagyon ritka). Ha mégis kontrollálhatatlan pörgés jelentkezne, simán be legmagasabb fokozatba és kuplung rá, hogy lefulladjon.
-
válasz
Pippen #23430 üzenetére
Ezeknél valami más hiba lehetett.
Elég bonyolult az motorvezérlés,csak azért mert egy tényező (jelen esetben állítólag a motorolaj az égéstérben) megváltozik,még a többi nem feltétlen adaptálódik hozzá.
Ha a fojtószelep lezár,akkor hiába az éghető anyag,nem fog működni a motor.
Arról nem is beszélve,hogy az áram ami működteti a légtömegmérőt,a fojtószelepet,meg minden a motorvezérlésben,megszűnik ha a lekapcsolod a kulccsal.
Ezeknél valami elektronikai hiba is lehetett ami túlpörgette a motort.
Arról nem beszélve,hogy a motorolaj nem tud úgy égni mint a gázolaj.
Ha befolyik esetleg valahova,akkor is folyik,nincs porlasztva mint a gázolaj,sokkal nehezebben ég,sokkal kisebb energiával.
A nagy mennyiségű olajtól inkább megfulladna a motor szerintem,sokkal rosszabb lenne az égés.
Aztán lehet én gondolom rosszul. -
Dißnäëß
nagyúr
-
flymi
addikt
válasz
Pippen #22941 üzenetére
Az enyém most tölti a 15-öt. Kíváncsiságból utánanéztem, sok biztosítónál 10 év a küszöb.
Én azért szeretnék külföldre is menni majd vele, ha a törpénk egy picit nagyobb lesz de nulla biztosítás nélkül személy szerint nem biztos, h el mernék indulni.Anno 2004-ben (ha jól rémlik) kimentünk gond nélkül Berlinbe meg vissza nagybátyám rozsdáskiscica 305 szedánjával és nem volt külön biztosítás kötve rá.
Rizikós volt? Lehet... Mondjuk túl sok minden nem tudott elromlani rajta, ez tény.
Viszont már akkor is öreg autónak számított mivel 89-ben gördült le a szalagról az utolsó (a konkrét példány amiben utaztam nem tudom mikori volt, de mérget vennék rá, h korábbi évjárat) és ekkor láthattam először újságban meg plakáton mk2 hatchback fókát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Újjászületés: szombattól új szerverkörnyezetben a PROHARDVER! lapcsalád
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Lightyear - befektetési app
- Trollok komolyan
- Gumi és felni topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Project Motor Racing-Straight4 Studios
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 64GB Blue-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3658, 100% Akkumulátor
- Samsung C27JG50QQU Monitor
- GeForce RTX 3060Ti (OEM HP)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3327, 94% Akkumulátor
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő